İnformatika fənni üzrə təhsil standartlarının tətbiqi təhsilin idarəedilməsi sisteminin təkmilləşdirilməsində əsas tələblərdən biridir

 

İnformasiya cəmiyyətinin təşəkkülü dövründə informatika və informasiya texnologiyaları sahəsində qabaqcıl biliklərin əldə edilməsində orta ümumtəhsil məktəbləri müstəsna rol oynayır. Şagirdlərin bilik və bacarığının aşkarlanması, xüsusən də şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi üçün innovativ təhsil standartlarının hazırlanması və tətbiqi bu gün təhsil sisteminin qarşısına qoyulmuş başlıca hədəflərdəndir. 

AMEA İnformasiya Texnologiyaları İnstitutunda informatika fənni üzrə respublika ümumtəhsil məktəblərinin V-IX sinifləri üçün "Qiymətləndirmə standartlarının təkmilləşdirilməsi" və "Ümumtəhsil məktəblərində və ilk peşə-ixtisas təhsili müəssisələrində təhsil alanların qiymətləndirilməsi və yekun dövlət attestasiyasının aparılması Qaydaları" əsasında fənn müəllimləri üçün müvafiq təlimatların hazırlanmasını təmin etmək məqsədilə təhsil naziri tərəfindən yaradılmış İşçi Qrupun iclası keçirildi. İclasda institutun direktoru, AMEA-nın müxbir üzvü Rasim Əliquliyev, Təhsil Nazirliyinin Təhsilin idarəolunmasının məlumat sistemləri şöbəsinin müdiri İsmayıl Sadıqov, Təhsil Problemləri İnstitutunun Tətbiqi tədqiqatlar, monitorinq və qiymətləndirmə Mərkəzinin Tədqiqatların İKT təminatı şöbəsinin müdiri Ruhiyyə Mehdiyeva və İşçi Qrupunun digər üzvləri iştirak edirdilər.

Tədbirdə şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsinin informatikanın təlimi prosesinin mühüm tərkib hissələrindən biri olduğu qeyd edilərək bu fənn üzrə qiymətləndirmə standartları müzakirə olundu. Bildirildi ki, qiymətləndirmə standartları hər bir şagirdin yiyələnməli olduğu bilik, bacarıq və vərdişlərin kəmiyyət və keyfiyyət göstəricisidir. Qeyd edildi ki, hər bir fəndə olduğu kimi, informatika üzrə şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsinin də əsas məqsədi fənnin tədrisi işinə kömək etmək, tədrisin və təlimin keyfiyyətini yaxşılaşdırmaqdır. Bu sahədə beynəlxalq təcrübənin öyrənilməsi və tətbiqi məsələlərinin önəmliyi vurğulandı. Bu tədbirlərin təkcə elmin deyil, həm də ictimaiyyətin marağında olan məsələ olduğu bildirildi.

Təhsil standartlarının yüksək səviyyədə hazırlanması üçün aparılan işlərin keyfiyyətli təşkili, fənlərarası inteqrasiyanın vacibliyi bildirilərək bu sahədə Azərbaycanın təhsil sisteminin qarşısında duran vəzifələrdən söhbət açıldı. V-IX siniflər üçün hazırlanan standartların ilkin layihəsi haqqında ətraflı məlumat verildi. Şagirdlərin İKT bilik və bacarıqlarına yiyələnməsində qiymətləndirmə standartlarının müəyyən edilməsi və tətbiqinin önəmliyi vurğulandı.

Tədbirdə innovativ, kreativ düşüncəli kadrların yetişdirilməsi baxımından təhsilin müxtəlif pillələri üçün təlim strategiyalarının üstünlüklərindən də söhbət açıldı. Bildirildi ki, orta məktəblərdə müxtəlif təlim strategiyalarından (texnologiyalarından) istifadə sayəsində şagirdlər dərsə böyük maraqla yanaşır, fənni daha dərindən mənimsəyirlər. Bu strategiyalardan istifadənin müasir təhsilin əsasını təşkil edən mexanizmlərdən olduğu bildirilərək orta məktəblərdə təhsilin effektivliyinə təsir edən amillərdən olduğu qeyd edildi.  

İclasda həmçinin kurikulumda dəyişikliklərin edilməsi zəruriyyəti, təhsil standartları ilə bağlı yeni terminlərin işlənilməsi və tətbiqi, testlərin tətbiqində standartların müəyyən olunması, standartlaşmanın hüquqi əsaslarının araşdırılması, təhsildə informasiya texnologiyalarının tətbiqinə dair mütəmadi olaraq elmi seminarların keçirilməsinin vacibliyi bildirildi. Dünya üzrə mövcud standartlara istinadın zəruriliyi qeyd edildi. Dünya təcrübəsində istifadə edilən modellərdən söhbət açılaraq Rusiya, Türkiyə kimi ölkələrdə, o cümlədən YUNESKO-nun "Müəllimlər üçün İKT-bilikləri standartları"nın, qiymətləndirmə siyasətinin öyrənilməsi, beynəlxalq ekspertlərin dəvət olunmasının məqsədəuyğunluğu bildirildi.

  

 

  Azərbaycan müəllimi.- 2011.- 25 noyabr.- S.3.