Təqdimatlar üzərində
qurulmuş dərs
Dünyanın qabaqcıl ölkələrində
olduğu kimi, hazırda respublikamızda da bütün sahələrdə
İKT-nin tətbiqi prosesi gedir.
İKT-nin tətbiqi təlim prosesini həm
əyaniliyi ilə zənginləşdirir, həm də bilikləri
praktik şəkildə tətbiq etməyə sövq edir.
İKT-dən istifadə etməklə yanaşı, interaktiv
təlim üsulları, digər əyani vəsaitlər, təlim
materialları ilə də şagirdlərdə müasir
dövrün tələbinə uyğun bilik və vərdişlər
formalaşdırmaq mümkündür.
Mən də yeni təlim
üsullarından, İKT-dən
istifadə edərək şagirdlərdə tədris etdiyim
coğrafiya fənninə maraq oyadıram. Bu sahədəki təcrübəmi
bölüşmək üçün apardığım
"açıq dərs"lərdən birini misal gətirmək
istəyirəm. IX "a" sinfində keçdiyim
"açıq dərs" "Cənub-Qərbi Asiya
ölkələri" mövzusunda idi.
Uşaqlarla birlikdə əvvəlcədən
coğrafiya kabinetini qaydaya salmaq, bizə lazım olan
resursları, əyani vəsaitləri, stendləri,
kompüter, proyektor, bayraqlar, dərslik, xəritə və
atlas, kontur xəritə və s. hazırladıq.
Dərsdə qruplarla iş üsulundan
istifadə etdim. Sinfi 4 qrupa bölərək qrupları
öyrənilən ölkələrin paytaxtları ilə
adlandırdım. Stolların üstündə qrupların təmsil
etdikləri ölkələrin adları, bayrağı, gerbi,
kiçik xəritəsi çəkilmiş stendlər var
idi. Uşaqlar "Bakı", "Təbriz", "Məkkə",
"Ankara" yazılmış stollarda əyləşdilər.
Şagirdlərin dərsə davamiyyəti haqqında məlumat
dinlənildikdən sonra təqdimatlara başladıq. Hər
bir şagird maraqlandığı ölkə haqqında təqdimat
hazırlamışdı. Mən onlara qabaqcadan öz
tövsiyələrimi vermişdim.
Gülşən Tağıyeva
"Asiya" mövzusunda təqdimat etdi. Asiyanın xəritəsi
lövhədə nümayiş olundu. Şagirdin verdiyi məlumatlara
aid şəkillər, sxemlər göstərildi.
Növbəti slaydda Arzu Əhmədzadə
Cənub-Qərbi Asiya ölkələri haqqında təqdimatla
hamını tanış etdi. Təqdimatda Cənub-Qərbi
Asiya ölkələri haqqında ümumi məlumat verildi.
Sonra Leyla adlı şagird həmin
ölkələrin üzv olduğu təşkilatlar (OPEK,
İKT) haqqında hazırladığı slaydları
nümayiş etdirdi.
Rüfət Xamtayev Səudiyyə Ərəbistanı,
Emin Ələkbərli Birləşmiş Ərəb Əmirlikləri,
onların əhalisi, təsərrüfatının ümumi
xarakteristikası, sənayesi, kənd təsərrüfatı
və hər bir ölkənin əsas şəhərləri,
turizmi, iqtisadi əlaqələri haqqında həm şəkillər,
həm də yazılarla maraqlı təqdimatlar verdilər.
Regionda yerləşən ərəb
olmayan ölkələr haqqında Həqiqət Dadaşova məlumat
verib təqdimatını etdi. Cənubi Azərbaycan
haqqında ardıcıllıqla slaydlarını (orada Cənubi
Azərbaycana - Təbriz şəhərinə,
iqtisadiyyatına, o cümlədən Təbriz
xalçalarına, görməli yerlərinə dair məlumatlar
əks olunmuşdu) təqdim etdi.
Türkiyə Respublikasının əhalisi,
təsərrüfatı, turizmdə seçilən bölgələri
haqqında hər birinə aid şəkillər, xəritələr
Vüsalə İsgəndərli,
Qafqaz ölkələri haqqında isə Nəcməddin Təhməzov
və Firudin Salehzadə öz təqdimatlarını göstərdilər.
Doğma ölkəmiz haqqında
Aygün Qəhrəmanova geniş məlumat verdi. Məlumatda
Azərbaycan Respublikasının sənayesi, kənd təsərrüfatı,
əsas istehsal sahələri, neft müqavilələri, neft kəmərləri,
ölkəmizdə son illər aparılan quruculuq işlərinin
iqtisadi nəticələri, Azərbaycan Respublikasının
görməli yerləri, dünyada məşhur olan
muğamımız, xalçalarımız slaydlarla
ardıcıllıqla təqdim edildi. Sonra Azərbaycan
Respublikasının tarixi abidələri - İçərişəhər,
Şirvanşahlar, Xan sarayı nümayiş olundu.
İşğal altında olan
torpaqlarımız və mənfur qonşularımızın
bizə qarşı yeritdiyi genosid siyasəti də slaydlarda
öz əksini tapmışdı. Axırda "Mübariz
İbrahimov kimi igidləri olan ölkə heç bir vaxt məğlub
ola bilməz" deyən şagird öz doğma Zəngilanının
da işğal olunduğunu ürəkağrısı ilə
qeyd etdi. Şagirdlər - "Bizim respublikamız, Qafqaz
ölkələri, həmçinin dünya ölkələri
arasında öz iqtisadiyyatı ilə günü-gündən
irəliyə gedir. İqtisadiyyatı güclü olan dövlət
hər şeyə qadirdir" - qənaətinə gəldilər.
Şagirdlərin təqdimatları
hamının xoşuna gəldi. Hər kəs bir anlıq
özünü həmin ölkələrdə hiss etdi.
Hamıda maraq oyandı. Şagirdlər ölkəmizin sürətlə
inkişaf etdiyini bir daha əyani şəkildə
gördülər.
Sonra mən Venn diaqramı üsulundan istifadə etdim.
Fərqli dairələr çəkilmiş vərəqləri
komandalara verib işlədikləri ölkələri
müqayisə etmələrini tapşırdım. Şagirdlər
dairənin kənarında ölkələrin fərqli
xüsusiyyətlərini qeyd etdilər, müzakirə
aparıldı və şagirdlər düzgün və
düzgün olmayan fikirləri tapıb qeyd etdilər.
Dərsin sonunda komandalar
qiymətləndirildi.
Ən çox bal toplayan "Bakı" komandasına Azərbaycan
Respublikasının bayrağı təqdim olundu.
Dərsimiz Bakı Slavyan Universiteti Məktəb-Lisey Kompleksinin
"açıq dərs"
verən müəllimləri, təcrübədə olan tələbələri
və başqa məktəblərdən, təhsil müəssisələrindən
gələn qonaqlar tərəfindən müzakirə olundu.
Onlar dərsi və şagirdlərimin fəallığını
vurğuladılar. Kompleksin rəy və təkliflər
kitabına öz ürək sözlərini yazdılar.
Bənövşə NƏBİYEVA
Azərbaycan müəllimi.- 2011.- 21 oktyabr.-
S.21.