"Elektron
təlimləndirən sistemlər" layihəsinə həsr
olunmuş tədbir keçirilib
20 nömrəli tam orta məktəb-liseydə
yerləşən Distant təhsil mərkəzində
"Elektron təlimləndirən
sistemlər" layihəsinin başlanması ilə əlaqədar
tədbir keçirilib. Tədbirdə məktəb direktorları, valideynlər,
219 nömrəli evdə məktəbin
bir qrup şagirdi və digər qonaqlar iştirak ediblər.
Tədbiri giriş sözü ilə 219 nömrəli evdə məktəbin
direktoru, əməkdar müəllim Sədaqət Məmmədova
açaraq layihənin
uğurlarından
danışıb.
Sonra
"Elektron təlimləndirən sistemlər" layihəsinin rəhbəri Salam Əliyev
çıxış edərək bildirib ki, Azərbaycan
Respublikasının iqtisadiyyatının sürətlə
inkişaf etdiyi bir dövrdə dövlətimizin təhsili də
bu qloballaşma prosesindən kənarda deyildir. Təhsili
dövlətimizin davamlı inkişafının əsas amillərindən
biri hesab edən Azərbaycan Respublikasının Prezidenti
İlham Əliyev cənabları onun inkişafına,
dünyanın qabaqcıl ölkələrinin təhsil səviyyəsinə
yüksəlməsinə böyük diqqət və
qayğı göstərir, təhsili dövlət siyasətinin
əsas prioritetlərindən biri kimi daim diqqətdə
saxlayır.
Bu səbəbdəndir ki, Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev cənablarının
10 iyun 2008-ci il tarixli sərəncamı ilə "2008-2012-ci
illərdə Azərbaycan Respublikasında təhsil sisteminin
informasiyalaşdırılması üzrə Dövlət
Proqramı"nı təsdiq etməsi dövlətimizin təhsil
sistemində yeni müasir
dövrün başlanğıcı kimi hesab oluna bilər.
Bildirilib ki, fiziki qüsurlu uşaqlara
göstərilən diqqət və qayğı son illər
xeyli artmışdır. Bu sahədə Heydər Əliyev Fondu
və Təhsil Nazirliyinin həyata keçirdiyi layihələr
xüsusi rol oynayır. Bu işdə Azərbaycanın birinci
xanımı, Heydər Əliyev Fondunun prezidenti, YUNESKO-nun və
İSESKO-nun xoşməramlı
səfiri Mehriban Əliyevanın məktəblərə, məktəblərin
kompüterləşdirilməsinə, internat-məktəblərə
və uşaq evlərinə göstərdiyi
qayğını xüsusilə qeyd etmək lazımdır.
Azərbaycan Respublikasının
Prezidenti İlham Əliyevin sərəncam
və qərarlarından irəli gələn vəzifələr
tərəfimizdən dərin rəğbətlə
qarşılanmış və bu vəzifələri nəzərə
almaqla "Nobel-T" müəssisəsində xüsusi
qayğıya ehtiyacı olan uşaqların tədrisi ilə əlaqədar
"Elektron təlimləndirən sistemlər" adlı
layihə işlənib hazırlanmışdır. Bu layihənin ərsəyə gəlməsində
Təhsil Nazirliyi və
tabeçiliyində olan təşkilatlar, həmçinin Təhsil
sisteminin informasiyalaşdırılması idarəsi və 219
nömrəli evdə məktəbin müəllimləri
yaxından iştirak edib, köməklik göstərmişlər.
Məlumat üçün bildirilib
ki, 2009-cu ilin avqust ayından başlayaraq "Nobel-T"
müəssisəsi xüsusi qayğıya ehtiyacı olan
uşaqların təhsilində mühüm rol oynayacaq bu layihənin
həyata keçirilməsi üçün bir çox
işlər görmüşdür. "Nobel-T" müəssisəsinin
rəhbərliyi, əməkdaşları və psixoloqları
layihədə iştirak edən 30 nəfər xüsusi
qayğıya ehtiyacı olan şagirdin hər biri ilə fərdi
qaydada görüşmüş, onların fiziki-psixoloji vəziyyəti,
ev və təhsilalma şəraiti ilə yaxından
tanış olmuşlar. İnternet xətti üçün
telefon rabitəsi olmayan 4 şagirdin evinə müəssisə
öz daxili hesabına telefon xətti çəkdirmişdir.
Bundan başqa, layihədə iştirak
edən 26 müəllim ilk olaraq "Mədəd" Humanitar
İctimai Birliyində, daha sonra isə "İntel" Gələcək
üçün Təhsil kursunda təlimlərdən
keçmişdir. Bundan əlavə, müəllimlər
üçün tərəfimizdən təşkil olunmuş
psixoloji treninqlərin keçirilməsi də təmin
edilmişdir. "Nobel-T" müəssisəsinin daxili vəsaitı
hesabına "Elektron təlimləndirən sistemlər" layihəsi çərçivəsində
xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqların distant təhsilinin
icrasını təmin etmək məqsədilə İKT
avadanlıqlarından və texniki vasitələrdən istifadəyə
dair müəllimlər üçün təlim
keçirilmişdir.
Qeyd edildi ki, 2010-cu il mayın 29-da Təhsil
Nazirliyində layihənin təqdimatı keçirilmişdir.
Təqdimat zamanı şirkətin uzun müddət ərzində gördüyü işlər
müsbət qiymətləndirilmiş və layihənin həyata
keçirilməsi həm şagirdlərimizin, həm də
müəllimlərimizin müasir dünya təhsil sisteminə
daha asan inteqrasiya etməsində mühüm rol
oynayacağı qeyd edilmişdir.
"Elektron təlimləndirən sistemlər"
adlı layihənin ilk növbədə məqsədi evdə
təhsil alan sağlamlıq imkanları məhdud olan
uşaqları distant təhsilə cəlb etməklə cəmiyyətə
inteqrasiya olunmasına dəstək verməkdir. Layihənin həyata
keçirilməsinin əhəmiyyətli cəhətlərindən
biri də sağlamlıq imkanları məhdud olan
uşaqların təhsil almaq imkanlarının
yaxşılaşdırılması ilə yanaşı,
onların kompüter və elektron resurslardan istifadə
bacarıqlarının artırılması və İnternetə
çıxış imkanlarının
yaradılmasıdır.
Bütün bunlar bu qəbildən olan
uşaqlarda cəmiyyətin tamhüquqlu üzv olduqları ilə
bağlı özünə inam yaradır. Müasir dövrdə
İKT-nin sürətlə inkişafı onun təhsildə
də tətbiq olunmasını zəruri edir. İnformasiya və
kommunikasiya texnologiyalarından istifadə, dərsin elektron
formada təsviri, digər tərəfdən dərsdə
müasir təlim metodlarından istifadə edərək tədrisin
distant formada təşkili xüsusi qayğıya ehtiyacı
olan uşaqların təhsilalma maraqlarının artmasına
səbəb olacaqdır.
Tədbirdə vurğulanıb ki,
inkişaf etmiş ölkələrin təcrübəsi
göstərir ki, yeni əsrdə cəmiyyətin və
insanların inkişafı üçün yaradıcı,
müstəqil düşünən və inkişaf edən
şəxsiyyət formalaşmalı, yetişdirilməlidir. Azərbaycanda
da təhsil islahatının əsas prinsiplərindən biri təlim
prosesində uşaqlarda fəallığı, məntiqi
düşünməyi, özünə tənqidi
yanaşmağı, müstəqil bilik almağı və fərdi
inkişaf etmək bacarığını tərbiyə etməkdir.
Dövlət proqramının icrası
və xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqların
xüsusi distant təhsilinin inkişafı ilə əlaqədar
2011-ci ildən ilkin olaraq 30 şagird və 7 müəllimin
"Elektron təlimləndirən sistemlər" adlı
layihəsinə qoşulması təmin edilmiş, onlara ən
yeni texnologiya və proqram təminatları ilə təchiz
olunmuş "MacBook" noutbukları təqdim edilmişdir.
219 nömrəli məktəbin 9-cu sinif
şağirdi Zeynəbxanım
Ağayeva bu layihədə
iştirak edən şagird kimi fikirlərini tədbir
iştirakçıları ilə bölüşmüş,
bu layihənin onlara çox xeyiri olduğunu
vurğulamışdır.
Tədbirdə müəllim və
valideynlər
çıxış edərək layihə barədə
öz müsbət fikirlərini bildirmişlər.
Şakir
CƏFƏROV
Azərbaycan
müəllimi.- 2011.- 23 sentyabr.- S.7.