I və V siniflər üçün dərslik komplektlərinin
hazırlanması və çapı məsələləri müzakirə
olunub
Aprelin 18-də Təhsil Nazirliyində
2012-2013-cü tədris ilinə ümumtəhsil məktəblərinin
I və V sinifləri üçün dərslik komplektlərinin
hazırlanması və çapına dair tenderqabağı
iclas keçirildi. İclasda Təhsil Nazirliyi Tender
komissiyasının, Dərslikləri Qiymətləndirmə
Şurasının üzvləri, tenderə qatılan nəşriyyat-poliqrafiya
müəssisələrinin rəhbərləri iştirak
edirdilər.
İclası giriş sözü ilə
açan təhsil naziri Misir Mərdanov son illər dərsliklərin
hazırlanması və çapı istiqamətində ciddi
işlərin görüldüyünü, bir sıra irəliləyişlərə
nail olunduğunu söylədi. Bildirdi ki, bu istiqamətdə
işlər davam edir və dərslik komplektlərinin istifadəsi
üçün nəzərdə tutulan 4 illik müddət
bu il I siniflər üzrə başa
çatdığından həm I siniflərdə, həm də
ilk dəfə kurikulum tətbiq olunacaq V siniflərdə
artıq yeni dərslik komplektlərinin tender yolu ilə
hazırlanması və çapı prosesinə
başlanıb.
Hazırlanan dərsliklərin keyfiyyətli,
kurikulumun tələblərinə uyğun olmasını,
ictimaiyyəti qane etməsini ən vacib məsələ sayan
nazir bunun üçün dərsliklərin hazırlanması
və çapı ilə bilavasitə məşğul olan
nazirliyin Dərslik və nəşriyyat şöbəsinin, Dərslikləri
Qiymətləndirmə Şurasının və nəşriyyat-poliqrafiya
müəssisələrinin bu işə daha məsuliyyətlə
yanaşmasının vacibliyini vurğuladı. Bildirdi ki, dərsliklərin
hazırlanması və çapı ilə bağlı
prosedur məsələlərinə, təşkilati işlərə
nazirliyin Dərslik və nəşriyyat şöbəsi, dərsliklərin
keyfiyyətinə isə Qiymətləndirmə Şurası
və dərslikləri qiymətləndirən ekspertlər
cavabdehdirlər, həmin məsələlərlə
bağlı yaranan suallara da onlar cavab verməlidirlər.
Təhsil Nazirliyinin Dərslik və nəşriyyat
şöbəsinin məsuliyyətinin
artırılmasından danışan Misir Mərdanov ekspertlərin
seçimi, onların işinin səmərəli təşkili,
dərsliklərin vaxtında çap olunub yerlərə
çatdırılmasının diqqətdə
saxlanılmasının zəruriliyini bildirdi. Nazir əlavə
etdi ki, nəşriyyat - poliqrafiya müəssisələri dərsliklərin
keyfiyyətini yüksəltməli, tərtibatı
yaxşılaşdırmalı, redaktə və korrektə
işini gücləndirməli, ekspertlərin işinə mane
olmamalı, Dərslikləri Qiymətləndirmə
Şurasının qərarlarına hörmətlə
yanaşmalıdırlar. Nazir həmçinin Dərslikləri
Qiymətləndirmə Şurasının fəaliyyətinin
səmərəliliyinin daha da artırılmasının,
şuranın hər bir üzvünün
çıxarılan qərarlarda öz məsuliyyətini dərk
etməsinin, onların qiymətləndirmədə yaxından
iştirak edərək ekspertlərə kömək göstərməsinin
vacibliyini diqqətə çatdırdı. Dərslikləri
qiymətləndirən ekspertlərin səriştəsinin ildən-ilə
artdığını söyləyən nazir buna baxmayaraq
eyni adamların hər il müxtəlif siniflər üzrə
eyni dərslikləri qiymətləndirməsi nəticəsində
bəzən qiymətləndirmədə müəyyən
uyğunlaşmanın yarandığını söylədi
və bu il üçün ekspertlər seçilərkən
həmin məsələnin nəzərə
alınmasını vacib saydı. Nazir ekspertlərin tərkibinin
ən azı 70 faizinin dəyişdirilməsini, cəmiyyətdə
tanınan, söz sahibi olan mütəxəssislərin bu
işə cəlb olunmasını təklif etdi. Eyni zamanda
bildirdi ki, ekspert qismində yeni dəvət olunmuş
adamların mövcud prosedurları, qiymətləndirmə
qaydalarını öyrənmələri üçün
onlar müəyyən kurslardan keçməlidirlər.
Çıxışında alternativ dərsliklər
məsələsinə də toxunan və tez-tez ona "Niyə
Azərbaycanda alternativ dərsliklərə keçilmir" məzmunda
sualların ünvanlandığını deyən nazir
sualın həqiqətən də
düşündürücü olduğunu, özünün
də bir-birinə çox yaxın səviyyədə bir
neçə dərsliyin olmasını istədiyini bildirdi.
Nazirin fikrincə, dövlətin ayırdığı vəsaitin
müəyyən hissəsini keyfiyyəti qiymətləndirənlərin
təklifi ilə belə dərsliklərin birinə vermək
və ya bir neçəsi arasında bölmək də
mümkündür. "Ancaq ən vacibi odur ki, cəmiyyət
buna necə baxacaq. İkincisi, bizim elə dərsliklərimiz
olacaqmı ki, qiymətləndirmə baxımından bir-birinə
çox yaxın olsun", - deyən Misir Mərdanov bu məsələnin
də hökmən nəzərə alınmalı olduğunu
söylədi.
Təhsil
naziri Misir Mərdanov daha sonra diqqətə
çatdırdı ki, 2012-2013-cü tədris
ilinə ümumtəhsil məktəblərinin I və V sinifləri
üçün dərslik komplektlərinin
hazırlanıb çap olunması ilə
bağlı 13 nəşriyyat-poliqrafiya müəssisəsi Tender komissiyasına müraciət etmişdir.
"Dərsliklərin qiymətləndirilməsi
meyarları"na yenidən baxılmış və onlar müvafiq təkliflər
nəzərə alınaraq təkmilləşdirilmiş, Dərslikləri
Qiymətləndirmə Şurasının təqdimatı əsasında
təsdiq edilmişdir. Meyarlar təkmilləşdirilərkən
hər bir fənn üzrə qiymətləndirmə
meyarlarının özünəməxsusluğu, yəni bir fənn üzrə qiymətləndirmə
meyarlarının digər fənn üzrə meyarlardan
fərqli olması nəzərə alınmışdır.
İclasda Dərslikləri Qiymətləndirmə
Şurasının qiymətləndiricilərinin işinin təşkili məsələsinə
də diqqəti yönəldən nazir qeyd etdi ki,
bu il onların
Bakıdakı akademik Zərifə Əliyeva
adına tam orta məktəbdə
işləməsi qərara alınıb. Məktəbdə
onların səmərəli işləməsi üçün əlverişli şərait
yaradılacaq.
Nazir dərsliklərin qiymətləndirilməsi
proseduru başa
çatdıqdan sonra qiymətləndiricilərin
adlarının mətbuatda açıqlanacağını
vurğuladı.
Təhsil
naziri çıxışının sonunda keçirilən tender
nəticəsində ən yaxşı dərsliklərin
seçiləcəyinə ümidvar olduğunu söyləyib qalan
vaxtdan səmərəli istifadə
olunmasını və işlərin sürətləndirilməsini
tövsiyə etdi, bununla
əlaqədar müvafiq
tapşırıqlar verdi.
Tədbirdə
Təhsil Nazirliyinin Dərslik və nəşriyyat
şöbəsinin müdiri Faiq Şahbazlı, Dərslikləri Qiymətləndirmə
Şurasının üzvləri, Milli Məclisin
deputatları Musa Qasımlı, Nizami Cəfərov, şuranın digər
üzvləri Sabir Mirzəyev, Mirzəli Murğuzov, Ceyran Bayramova, Validə Məmmədova, "Təhsil"
nəşriyyatının
direktoru Bəhruz Axundov,
"Altun-kitab" nəşriyyatının
direktoru Rafiq
İsmayılov çıxış edərək müzakirə
olunan məsələlərlə
bağlı fikir və mülahizələrini
bildirdilər, təkliflər irəli sürdülər.
Yusif ƏLİYEV
Azərbaycan
müəllimi.- 2012.- 20 aprel.- S.2.