Bərdə rayonunda coğrafiya müəlliminin
iş təcrübəsi öyrənilir
Ümumtəhsil
məktəblərində tədrisin keyfiyyətinin yüksəldilməsi
bütövlükdə təhsilin inkişafına xidmət edir. Fənn
kurikulumlarının tətbiqi tədrisdə dönüş
yaratmışdır. Şagirdlərin aldıqları biliklər
təkcə nəzəri biliklər deyil,
həm də tətbiqi biliklərlə
silahlandırılır, məntiqə əsaslanan təlimə
çevrilir. Şagird
təhlil edir, tədqiqat aparır və nəticə
çıxarır.
Təhsilimizin
başlıca vəzifəsi ölkəmizin gələcək inkişaf və
tərəqqisini təmin edəcək yüksək intellektual səviyyəli, elmi
dünyagörüşlü, müstəqil
düşünmək və yaradıcı fəaliyyət
göstərmək qabiliyyətinə malik
olan gənc nəslin yetişdirilməsindən ibarətdir.
Təhsil sistemində aparılan islahatlar müasir dərsin məzmununun təkmilləşdirilməsi,
yeni təlim texnologiyalarının tətbiqini
tələb edir.
Bu sahədə Azərbaycan
Müəllimlər İnstitutunda məqsədyönlü
işlər aparılır. İnstitut
müəllimlərin ixtisasartırma, yenidənhazırlanma təhsilləri
ilə yanaşı, müasir təhsilin
problemləri ilə məşğuldur. Belə
ki, yeni proqramların
tətbiqi ilə bağlı təşkil edilən treninqlər,
fəal və interaktiv təlimlərin təşkili
və təhlili sahəsində müəllimlərin
qazandıqları nailiyyətlər öyrənilir və
qabaqcıl təcrübələr yayılır.
Ülviyyə
Eminova Bərdə rayonu
N.Gəncəvi adına 2 nömrəli tam
orta məktəbin coğrafiya
müəllimidir. Bərdə Rayon
Təhsil Şöbəsinin müraciətini nəzərə
alıb, onun iş təcrübəsini
öyrənmək məqsədilə institutumuzun
rektoru, professor, millət
vəkili A.Naxçıvanlının göstərişi ilə Bərdə rayonundakı N.Gəncəvi
adına 2 nömrəli tam orta məktəbdə olduq.
Qeyd etməliyəm ki, rayonda müəllimlərin
təkmilləşdirilməsinə xidmət edən 14 dayaq məntəqəsi, 4 kurikulum
mərkəzi yaradılmışdır. Dayaq
məntəqələrində gənc müəllimlərə
köməklik məqsədi ilə seminarlar,
"dəyrimi masa"lar,
müəllimlərin "açıq dərs"ləri təşkil
olunur. Müəllimlərin qabaqcıl təcrübələrinin
öyrənilib yayılması üçün
"açıq dərs"lər keçirilir
və yaxud müəllimlərin diskə
alınmış dərsləri nümayiş
etdirilir. Son 2 ildə
Bərdə rayonunda 3 məktəb, 8 nəfər
müəllim "Ən yaxşı ümumtəhsil məktəbi"
və "Ən yaxşı müəllim" müsabiqələrinin
qalibi olmuşdur.
Ülviyyə
müəllimin coğrafiya kabinetində olduq. Kabinet coğrafiya fənninin tədrisi ilə
bağlı lazım olan hər cür əyani
vasitələrlə təchiz olunmuşdur.
Ülviyyə müəllim hər bir dərsini
günün tələbləri səviyyəsində
qurur. Təlim prosesi
zamanı kompüter, proyektor
və təlimin digər texniki vasitələrindən
uğurla istifadə edir.
İKT vasitələrindən istifadədən böyük uğurlar əldə
edərək elektron dərslər
hazırlayaraq təlimə marağı artırmağa nail olur. Dərslərin
yüksək səviyyədə təşkili müəllimin
pedaqoji fəaliyyəti ilə
bağlıdır.
2012-ci
il fevralın 27-də müəllimin IX
"b" sinfində "Şərqi Avropa ölkələri", VI "a" sinfində "Dünya
okeanı və onun hissələri",
fevralın 28-də VII "a" sinfində
"Şimali Amerikanın iqlimi",
VII "b"
sinfində "Şimali
Amerikanın daxili suları",
fevralın 29-da isə VIII sinifdə "Böyük
Qafqaz fiziki-coğrafi rayonu", IX "c"
sinfində
isə "Rusiya Federasiyası"
mövzularında "açıq dərs"lərini dinlədik.
Dinlədiyimiz hər bir dərsdə yeni təlim texnologiyalarının tətbiqini,
müəllimin müasir təlim
üsullarından məharətlə istifadə etməsinin
şagirdlərin böyük marağına səbəb olduğunu gördük.
Birhəftəlik
dərsdinləmədən və müşahidələrdən
sonra Bərdə RTŞ-ın metodkabinetinin müdiri X.Osmanova, coğrafiya
üzrə metodist
Ş.Şükürovanın və
qabaqcıl coğrafiya müəllimlərinin
iştirakı ilə müəllimin dediyi
"açıq dərs"lər
müzakirə olundu.
Müzakirələr
zamanı belə qənaətə gəldik ki,
növbəti dərs ilində təcrübə bir daha
araşdırılsın və Ülviyyə müəllimin iş təcrübəsinin yayılması istiqamətində
tədbirlər görülsün.
Ülviyyə
müəllim bütün dərslərində
fəal/interaktiv təlim metodlarından bacarıqla istifadə
edir, şagirdlərin maraq
və ehtiyaclarını nəzərə alır,
yaradıcı tapşırıqlar verməklə təfəkkürün
inkişaf etdirilməsinə nail olur. Kompüterdən
istifadə dərsin daha da
maraqlı keçməsinə səbəb olur.
Müəllim dərsdə problemli situasiya yaradaraq, şagirdləri
düşünməyə sövq edərək,
tədqiqatçılığa yönəldə bilir. Hiss olunur
ki, şagirdlərin marağından
çıxış edərək müəllim dərsi
maraqlı qurur, düzgün
üsul və forma seçir, qiymətləndirmə vasitələrindən
tam dolğun şəkildə
istifadə edir.
Ülviyyə
müəllim hər bir dərsinə belə
yaradıcı yanaşır. Qabaqcıl müəllim kimi o, dəfələrlə
fəxri fərmanlar və təltiflərə layiq
görülmüşdür. Müxtəlif
seminar və treninqlərdə iştirak etməsi barədə
sertifikatları vardır. Dövri mətbuatda
çıxış edir.
Solmaya
ƏMİRƏLİYEVA
Azərbaycan
müəllimi.- 2012.- 27 aprel.- S.11.