Səmərəli
məktəb modelində məktəb kitabxanası və onun
rolu
Məlum
olduğu kimi, Təhsil Nazirliyi ümumtəhsil məktəb
kitabxanalarının fəaliyyətinin
yaxşılaşdırılması, kitabxana
fondlarının zənginləşdirilməsi, nümunəvi
məktəb kitabxanalarının yaradılması sahəsində,
o cümlədən Təhsil Sektorunun İnkişafı
üzrə İkinci Layihənin 1.2-ci alt-komponenti ("Yeni tədris
materiallarının hazırlanması və məktəb
kitabxanalarının müasirləşdirilməsi")
(2009-2014-cü illər) çərçivəsində bir
sıra işlər görmüşdür. Bu komponent çərçivəsində
ölkənin bütün şəhər və rayonları
içərisindən 500 ümumtəhsil məktəbi
seçilərək onların müasirləşdirilməsi
nəzərdə tutulmuşdur. Bu məqsədlə ölkədə
çap edilmiş bütün təlim və oxu
materialları haqqında məlumatları özündə əks
etdirən kataloq hazırlanaraq həmin 500 məktəbə
göndərilmişdir. Kataloq əsasında ümumtəhsil
məktəblərindən daxil olan sifarişlər nazirlikdə
yaradılmış müvafiq komissiya tərəfindən təhlil
edilmiş, tələb olunan təlim və oxu materialları müəyyənləşdirilmiş və
çap edilmişdir. Kataloqda
əksini tapmış
e-tehsil.com (hazırda www.oxuyuruq.biz) adlı ödənişli
sayta aid Azərbaycan dili, informatika, riyaziyyat, həyat bilgisi fənləri
üzrə birillik kartlar alınmış və 500 ümumtəhsil
məktəbinin içərisindən İnternetə qoşulmuş 196 məktəbə
çatdırılmışdır. Layihə
çərçivəsində seçilmiş 500 məktəbin kitabxana
işçiləri
haqqında məlumatlar toplanmış və
təhlil edilmişdir. 500 məktəbin tərkibindən seçilmiş 10
pilot məktəbin təmirinə
başlanılmışdır.
Təhsil
Sektorunun İnkişafı üzrə İkinci Layihənin
1.2-ci alt-komponenti çərçivəsində tədbirlər davam edir. Bununla
yanaşı Təhsil Nazirliyi və Dünya Bankının
birgə layihəsi olan "Səmərəli məktəb"
layihəsinin Kitabxana/İKT-dən keyfiyyətli tədris və
təlim üçün istifadə komponenti də bu sahəyə
xeyli diqqət ayırır. Çünki informasiya
savadlılığının inkişafı birbaşa məktəb
kitabxanasında başlanır. Digər tərəfdən, həzz
almaq üçün mütaliənin təbliği bu gün
də həmişəki kimi aktualdır və
kitabxanaçının peşə ustalığı və
şəxsi keyfiyyətlərindən çox asılıdır.
"Səmərəli
məktəb" layihəsini xidmət müqaviləsi əsasında
reallaşdıran Müasir Təhsil və Tədrisə
Yardım Mərkəzi İctimai Birliyi 12 pilot məktəbdə kitabxanaların işini öyrənərək
təhlil etdi. Diaqnostik təhlil göstərdi ki:
-
layihə məktəblərində kitabxanalar öz
fondlarını kitablarla zənginləşdirməyi əsas
vəzifə borcları bilirlər və diqqətlərini
yalnız bu istiqamətə yönəldirlər;
-
fond üçün kitab seçimində əsasən bədii
kitablara və müxtəlif fənlər üzrə test
kitabçalarına üstünlük verirlər;
üçüncü kateqoriyada ensiklopediyalar və sorğu
kitabları yerləşir;
-
kitabxanalarda kompüterlər olsa da, onlardan istifadə olunmur,
çoxu isə İnternetə qoşulmayıb;
-
kitabxana işçilərinin İKT-dən istifadə sahəsində
bilik və bacarıqları yoxdur və ya aşağı səviyyədədir;
-
məktəblərdə İnternetdən istifadə
haqqında güclü mənfi stereotiplər var və
İnternetin zəngin məlumat mənbəyi olması fikri dəstəklənmir;
-
kitabxana tədbirləri formal xarakter daşıyır;
kitabxanalarda adətən şair və
yazıçıların yaradıcılığına həsr
olunmuş ədəbi-bədii gecələr təşkil
olunur; kitabxana müəllim və şagirdlərin fikrincə
əsasən bədii ədəbiyyatla assosiasiya yaradır;
kitabxanada tədbirlər və dərslər (çox az
sayda) keçirən də ədəbiyyat müəllimləridir;
-
kitabxana işçiləri kurikulum islahatından az məlumatlıdırlar;
-
kitabxana işçiləri şagirdlərin mütaliə
bacarıqlarının və mütaliə diapazonunun
inkişafında, informasiya axtarmaq, seçmək və
informasiya ilə işləmək bacarıqlarının
formalaşmasında demək olar ki, heç bir rol
oynamırlar;
-
kitabxana işçiləri və müəllimlər
arasında peşəkar münasibətlər zəifdir;
valideynlərlə münasibət isə yoxdur;
-
təlim prosesində kitabxanaların rolunu məktəb rəhbərliyi lazımınca qiymətləndirmir;
- şagirdlər
arasında kitabxana populyar yer deyil;
-
kitabxanaçılar kitabxananın informasiya-resurs mərkəzinə
çevirmək üçün hansı addımları
atmağı bilmirlər.
Bu reallıq
məktəb kitabxanaçıları üçün təlim
paketi hazırlamağı zəruri etdi. Təlimdə 4 əsas
istiqamət üzrə iş aparmaq qərara alındı:
- müasir məktəb
kitabxanalarına verilən tələblər.
Kitabxanaçının peşə ustalığı və
şəxsi keyfiyyətləri;
- kurikulumun əsas
müddəaları və məktəb kitabxanasının
işi;
- interaktiv təlim
üsulları və onlardan kitabxana
tədbirlərində istifadə;
- kitabxana
işində İKT-dən istifadə.
İnteraktiv
formatda keçirilən təlim 28-29 oktyabr 2011-ci ildə Bakıda 132-134 nömrəli təhsil
kompleksinin bazasında baş
tutdu. Bu təlimlərə layihə məktəblərinin
kitabxana işçiləri ilə birgə ev sahibliyi edən
məktəbin kitabxanaçıları da qatıldı.
İkigünlük təlimlərdə əsas diqqət
müasir dünyada məktəb kitabxanasına verilən tələblər
və işin bu tələblər əsasında
qurulmasına yönəldi. Məktəb
kitabxanaçısının peşəkar inkişafı
üçün nələrin vacib olduğu müzakirə
edildi. Təlim iştirakçıları yekdilliklə
razılaşdılar ki, müasir məktəbdə hər
bir kitabxanaçı İKT-dən istifadəni, kurikulum
islahatının tələblərini, ünsiyyət mədəniyyətini
bilməli və bacarmalı, ən
azı bir xarici dildən istifadə edə bilməlidir.
Təlimdə
kitabxanaçılar aşağıdakı suallar ətrafında
fikir mübadiləsinə cəlb edildilər:
1. Məktəb
kitabxanası məktəbdə və cəmiyyətdə
hansı vəzifəni yerinə yetirir?
2. Məktəb
kitabxanası hansı pedaqoji, əyləncəli və yaxud tədqiqi
tələbatları ödəməlidir?
3. Məktəb
kitabxanasında şagirdlərin
(xüsusi qayğıya ehtiyacı olan şagirdlər də
nəzərə alınmaqla), müəllimlərin, valideynlərin
və məktəb icmasının digər üzvlərinin tələbatları
nəzərə alınırmı? Bu tələbatları
ödəmək üçün kitabxana hansı xidmətləri
və yaxud proqramları təklif edir? (Misallar: uşaq
proqramları, evlərdə göstərilən xidmətlər,
savad dərsləri, İnternet məlumat bazasında
axtarış, kitabxanalararası mübadilə
materiallarının faksla çatdırılması və
s.). Hansı tələbatlar ödənilmir?
4.
Kitabxanalararası mübadilənin tətbiq edilməsi fondun təkmilləşdirilməsinə
nə dərəcədə təsir göstərir? Siz ehtiyat
fondu yaratmaq məqsədilə digər kitabxanalarla birgə tədbirlər
həyata keçirirsinizmi?
5. Sizdə
olan məlumatların əksəriyyəti yenidirmi? Tarixi və
ya tədqiqat məqsədləri üçün köhnə
kitablar saxlanırmı? (Məqsədli şəkildə
saxlanan və ləğv edilməli olan köhnə
materialları bir-birindən fərqləndirmək
lazımdır).
6.
Kitabxananın topladığı məlumatların
formatlarını təsvir edin: kitablar, dövri nəşrlər,
qəzetlər, səs yazıları, videokasetlər, filmlər,
slaydlar, kompüter proqramları,
CD-lər, İnternet məlumat bazaları və s. Sizin hələ ki, malik
olmadığınız hər hansı formatda materialı
toplamağa ehtiyac vardırmı?
7. Azərbaycan
dilindən fərqli olan dillərdə materiallar
toplanırmı?
8.
Materialları satın almaq üçün ianə fondu, dost
dəstəyi və qrantlar kimi hər hansı xüsusi mənbələrdən
vəsait əldə edilirmi?
9.
Materialları kim seçir? Hansı ümumi əməliyyatlar
və ya üsullar istifadə olunur? Materialları seçmək
üçün hansı meyarlar istifadə olunur?
10. Siz
materialları nəyə görə, nə zaman və
hansı meyarlar əsasında ləğv edirsiniz və ya
balansdan silirsiniz? (Ləğvetmə təlimatlarından
misallar: köhnəlmiş məlumatlar; pis fiziki vəziyyət;
lazım olmayan nüsxələr; fond yaratma
strategiyasının əhatə dairəsinə aid olmayan
mövzular).
İş
zamanı təlimçilər fikir mübadiləsinə
moderatorluq edir, lazım gəldikcə mütərəqqi
iş üsulları haqqında məlumat verirdilər. Təlimdə kitabxanaçılar
kurikulum islahatının tələbləri və bu tələblərdən
irəli gələn vəzifələr haqqında diskussiyada
da iştirak etdilər. Məlum oldu ki, əsasən kitabxanaçılar
kurikulum islahatının məzmunu və onun kitabxana işinə
təsiri haqqında aydın təsəvvürə malik deyillər.
Pedaqoji işçi sayılan məktəb kitabxanası əməkdaşlarının
kurikulum təlimlərindən kənarda qalması, zənnimizcə,
keyfiyyətli təlim prosesinə kömək etməyəcək.
Yeri gəlmişkən, "Təhsil haqqında" Azərbaycan
Respublikasının Qanununun 31.0.2. maddəsinə görə
məktəb kitabxanaçıları da təhsilverənlər
(pedaqoji işçilər)
sayılır. Lakin məlum oldu ki, çox məktəblərdə
kitabxanaçı texniki işçi statusundadır və o,
pedaqoji işçilərin imtiyazlarından istifadə edə
bilmir. Bu vəziyyət mütləq
araşdırılmalı və müvafiq tədbirlər
görülməlidir.
Şagirdlərin
müxtəlif məlumat mənbələri və effektiv
axtarma strategiyaları haqqında biliklərinin
formalaşmasında məktəb kitabxanaçısının
rolu əvəzsizdir. Bu işi həyata keçirmək
üçün isə
kitabxanaçının özü müvafiq bilik və bacarığa
malik olmalıdır. Başqa
bir sual - məlumatdan istifadə strategiyaları şagirdlər
tərəfindən nə dərəcədə səmərəli
tətbiq olunur? Bu gün şagirdlər kitabxanada sərbəst
şəkildə tədqiqat ilə məşğul ola bilirlərmi
və bunun üçün hansı minimal şərait
yaradılmalıdır?
Tədqiqatlar
göstərir ki, şagirdlər mütaliə
bacarıqlarını sinifdən-sinfə keçdikcə
inkişaf etdirə bilmirlər,
yəni onlar mütəmadi
olaraq mütaliə üçün seçilmiş
materialın həcmini və səviyyəsini genişləndirmirlər.
Digər tərəfdən onların mütaliəsi adətən
birtərəfli xarakter daşıyır, şagirdlər müxtəlif səpgili materiallar
mütaliə etməyə öyrənməmişlər.
Onların oxuduqları materiala tənqidi və yaradıcı
yanaşmaları da müəyyən mənada axsayır.
Uşaqlar mütaliədən zövq almağı
bacarmırlar, bu da onların oxucu fəallığında
özünü göstərir. Odur ki, kitabxana əməkdaşları
tədqiqat, İKT-dən istifadə və mütaliə
bacarıqlarının inkişafı haqqında biliyə
malik olmalı və bu bilik və bacarıqları şagirdlərə
ötürmək iqtidarında olmalıdırlar.
Kitabxananın
təşkil etdiyi tədbirlər də şagirdlərin bilik
və bacarıqlarına uyğun olmalıdır. Məktəbə
yeni gələn şagirdlər üçün kitabxana ilə
tanışlıq proqramı hazırlamaq şagirdin fəal
mütaliəyə cəlb olunmasında vacib amildir. Məktəbə
yeni gələn müəllimlər üçün də
kitabxana ilə
tanışlıq
proqramı hazırlamaq olar.
Köhnəlmiş
fikirlərdən biri də kitabxananın sakit bir məkan
olmasıdır. Müasir yanaşmada şagirdlərin
kitabxanada fərdi və ya kollektiv şəkildə
çalışmağı bacarmaları dövrün tələblərindəndir.
Aydındır ki, qrup
çalışmalarında işgüzar səs-küy
labüddür. Həmişəki
kimi yenə də kitabxana resursları şagirdlərə dəyərlər,
inamlar, öz mədəniyyət və ənənələrini
qiymətləndirmək haqqında məlumat verməlidir. Şagirdlər müxtəlifliyə,
fərqli inam və dəyərlərə hörmətlə
yanaşmanı burada öyrənə bilərlər.
Kitabxanaçılar interaktiv təlim
üsulları ilə bağlı biliyə və məlumata
malik olmalıdırlar ki, kitabxanada təşkil olunan dərs
və ya kursda müəllimlər və şagirdlərlə
səmərəli əməkdaşlıq edə bilsinlər.
Tədqiqat və öyrənmə bacarıqlarının
kurikuluma müvafiq şəkildə öyrədilməsini təmin
etmək üçün kitabxana heyəti və müəllimlər
birgə fəaliyyət göstərməlidirlər.
Müəllimlər
kitabxana resurslarının seçilməsinə və kitabxananın
təkmilləşdirilməsinə fəal şəkildə
cəlb edilsələr, resurslar daha lazımlı və
işlək olar. Bu halda kitabxanada olan resurslar kəmiyyət,
keyfiyyət və müasirlik baxımından da müvafiq
olarlar. Kitabxana heyəti də, öz növbəsində,
müəllimlərə və valideynlərə qeyri-formal təlimlər
təşkil edə bilər. Təlimlərin mövzusu
"Mütaliə bacarıqlarının inkişafı",
"İnformasiya axtarışı bacarıqları",
"Tədqiqat bacarıqları"
və s. ola bilər. Kitabxananın yaratdığı
imkanlar şagirdlərin asudə vaxtının təşkili
ehtiyaclarına uyğun gəlməli və bu imkanlardan
şagirdlər məlumatlı olmalıdırlar. Bu mənada
valideynlərin kitabxananın təşkil etdiyi xidmətlərdən məlumatlı olması və
kitabxananın işinə cəlb edilməsi də nəzərə
alınmalıdır. Valideynlərlə iş vasitəsilə
məktəb kitabxanası bütün icma ilə iş qura
bilər.
Layihə məktəblərinin
kitabxanaçıları ilə iş zamanı belə qənaətə
gəldik ki, hər bir məktəb kitabxanasının
inkişaf planı (strateji plan) olmalıdır və bu plan məktəbin
inkişaf planı ilə əlaqələndirilməli, təhsil
siyasətinin və kurikulumun dəyişməsi ilə
ayaqlaşmalıdır.
Kitabxana kitab əldə
etmək, saxlamaq və borc verməkdən
əlavə, başqa xidmətlər də göstərməlidir.
Məsələn, telekommunikasiya vasitələrindən istifadə
etməklə, istənilən məlumat
bazalarından və dünya məktəblərindən məlumat əldə etmək olar.
Gəlin virtual kitabxana məfhumu barədə
düşünək. Onun mənası nədir? Virtual
dünya termini çox geniş
istifadə olunur. Maraqlı kompüter oyunlarının
iştirakçıları əllərinə həssas əlcəklər,
başlarına isə həssas dəbilqə geyinirlər və
bunun sayəsində onların bütün diqqətləri
monitora yönəlir və onlar bütövlüklə
kompüter dünyasına daxil
olurlar. Bu üsul daha ciddi məqsədlər üçün
də istifadə olunur, misal
üçün beyin cərrahlarının və ya təyyarə
sürücülərinin hazırlanmasında, nüvə
reaktorunun özəyinin və ya Marsın səthinin tədqiq
edilməsində. Avstraliyada
"2000-ci ildən sonra", Böyük Britaniyada isə
"Gələcəyin dünyası" adlı məşhur
televiziya verilişlərində bu cür ssenarilər istifadə
olunurdu. Bu üsul və virtual
kitabxana arasında nə əlaqə vardır?
"Virtual
kitabxanada istifadəçi xeyli çox məlumat dəstindən
dərhal və eyni zamanda istifadə etmək imkanına
malikdir". (Harli, 1980-ci il). 80-ci illər dünyada virtual
kitabxana termininin istifadə edilməsinin ən erkən
dövrüdür. İlk mərhələdə virtual
kitabxana yaratmağın zəruriliyi onunla izah olunurdu ki, bu
cür kitabxana kurikulumu həyata keçirməyə kömək
edir, habelə daha istedadlı şagirdlərin özlərini
maraqlandıran fənni daha dərindən tədqiq etmələrinə
imkan yaradır, sinif otağında qazandıqları təcrübəni
zənginləşdirmələrinə kömək edir.
Məktəb
kitabxanası bütöv kitabxana şəbəkəsi və
digər məlumat mənbələri ilə əlaqə yaratmağın
birinci dərəcəli vasitəsidir. Tutaq ki, on il əvvəl
nəşr edilən və vəsait
çatışmazlığına görə yeniləşdirilə
bilməyən köhnə ensiklopediya deyil, elektron məlumat
bazasında bir dəqiqəlik axtarış ən
yaxşı və sərfəli məlumat mənbəyi hesab
oluna bilər. Bu həqiqət dərk edilməlidir. XXI əsrin
məktəb kitabxanası çap olunmuş, səsli, cizgili
və rəqəmli məlumat
daşıyıcılarından ibarət olmalıdır.
Kitabxana istifadəçisi isə elektron kanallardan istifadə
etməklə, həmin məlumat toplusu vasitəsilə digər
kitabxanalara və məlumat təminatçılarına məxsus
olan vəsaitlərdən istifadə etmək imkanına malik
olmalıdır. Buna görə də XXI əsrin məlumat
toplama əməliyyatı həqiqi və virtual məlumat
toplama ünsürlərindən ibarətdir. "Virtual məlumat
toplama" əməliyyatı elektron avadanlıq vasitəsilə
məlumatları nəzərdən keçirməkdən və
toplamaqdan ibarətdir. Məktəb kitabxanaları müasir
dünyada məlumatın bir əmtəə kimi həqiqi cəhətlərini
öz məktəblərinin müəllimlərinə və
şagirdlərinə göstərməlidirlər. Pedaqoji və
iqtisadi nöqteyi-nəzərdən bu yeni qaydaları tətbiq
etməklə, təlim fəaliyyətinə daha yaxşı
kömək etmək olar.
Bu gün
dünyada xüsusi olaraq məktəblərin tələbatına
uyğunlaşdırılan İnternet məlumat xidmətləri
fəaliyyət göstərir. Bu xidmətlər məlumat əldə
etmək üçün tamamilə yeni imkanlar
yaratmışlar və "məlumat
sizin barmaqlarınızın ucundadır" deyiminin həqiqi
mənasını özünə qaytarmışlar. Məktəb
kitabxanaçıları üçün dəyişiklik
ondan ibarət olacaqdır ki, onlar şagird və məlumat
arasında birbaşa vasitəçi kimi deyil, şagirdlərin
tələbatına ən çox uyğun gələn
faylı müəyyən edən şəxs kimi fəaliyyət
göstərəcəklər.
Bütün
bunları xatırlatmaqda məqsədimiz odur ki, Azərbaycan məktəbində
də virtual kitabxananın bir reallıq olacağı gün
çox yaxındadır. Məktəb
kitabxanaçıları buna hazır olmalıdırlar.
Əgər əvvəllər
yaxşı işləyən məktəb
kitabxanasının işinin əsas göstəriciləri dərs
ili ərzində oxumaq üçün verilən kitabların
sayı, dərs ili ərzində kitabxanaya başvurmaların
sayı, kitabla təchizat səviyyəsi və əsas fondun
dövriyyə sürəti idisə, indi bu siyahı daha
uzundur. Məktəb kitabxanaçısının vəzifələri
məktəb kitabxanasının
təlim, informasiya və mədəniyyət müəssisəsi
kimi təşkili, təlim-tərbiyə prosesinin informasiya təchizatının
təmin edilməsi, ənənəvi iş metodlarının
təkmilləşdirilməsi və yenilərinin istifadə
olunmasını əhatə edir.
Təlim
zamanı layihə məktəblərinin
kitabxanaçılarına
"Məktəb kitabxanası manifesti", "Müasir məktəb
kitabxanalarına verilən tələblər", "Şagirdləri dəstəkləyən
kitabxana" vəsaitləri, şagirdlərin mütaliə
bacarıq və ehtiyaclarını müəyyən etməyə
yönəlmiş sorğu vərəqləri nümunələri,
müasir həyatda şagirdlər
üçün aktual mövzularda
tədbirlər planı nümunələri təqdim
edildi. Kitabxanaçılardan
xahiş edildi ki, təlimdən
sonrakı 3 ay ərzində işlərində etdikləri dəyişikliklər
haqqında MTTYM-ə məlumat
versinlər. Həmin hesabat xarakterli məlumatların təhlili
göstərdi ki, kitabxanaçılar tədbirlər
planında müasir tələblərə cavab verən
işlərin xüsusi çəkisini
artırmışlar, kitab fondunu formalaşdırmaq
üçün müxtəlif səpgili ədəbiyyatın (yalnız bədii deyil, həm də
informativ ədəbiyyatın) siyahısını
hazırlamış, şagirdlərdə mütaliə
bacarıqlarının inkişafına yönəlmiş
kitabxana dərsləri (hər şagird qrupunun yaşına
müvafiq) keçirmişlər. Lakin kitabxanada İKT-dən
istifadə hələ də ləngiyir. Layihə məktəblərindən altısında əsaslı təmir
getdiyini nəzərə alsaq, bu göstəricilərin gələn
tədris ilində daha yüksək olacağına ümid edə
bilərik.
Bütün
deyilənlər ümumiləşdirilərək, məktəb
kitabxanasının işinin təkmilləşdirilməsi
üçün "Səmərəli məktəb"
layihəsinin işçi qrupu tərəfindən
aşağıdakılar tövsiyə olunur:
1. Məktəb
kitabxanaçılarının peşəkar inkişafına
və kompüter savadlılığına xüsusi diqqət
yetirmək və onlar üçün bütün ölkə
miqyasında təlimlər keçmək.
2. İmkan
daxilində məktəb kitabxanasındakı kompüterə MARK-SQL proqramını (məktəb
kitabxanaları üçün versiya) yükləmək. Bu
proqram kitab verilməsi prosesini, kataloqlaşdırmanı
avtomatlaşdırır, kitabxana sənəd və
hesabatlarını hazırlamağı asanlaşdırır.
3. Lüğət
və ensiklopediyalardan istifadə ilə viktorinaların təşkilinə
diqqət ayırmaq. Bu viktorinanın qaydalarına görə
şagirdlər verilən suallara cavab tapmaq üçün
kitabxanada olan lüğət və başqa sorğu
kitablarından istifadə edə bilərlər.
4. Məktəb
kitabxanasını informasiya mərkəzi olmaqla yanaşı
asudə vaxt məkanına çevirmək. Tədbirlərin
mövzusu və forması müxtəlif ola bilər:
intellektual oyunlar və viktorinalar, ədəbi gecələr və
folklor saatları,
nağıllar aləminə səyahət və yumor
axşamları, ekoloji bayramlar, debatlar, diskussiyalar, "dəyirmi
masa"lar və s. İştirakçılar tək
şagirdlər deyil, həm də müəllimlər,
valideynlər ola bilər. Əsas bu tədbirlərin aktual və
maraqlı olmasıdır.
5. Məktəb
kitabxanasında oxu zalı, ədəbiyyatın emalı və
saxlanılması üçün kifayət qədər
yer ayırmaq.
6. Məktəb
kitabxanası nəzdində kompüter, printer və skanerlə
təchiz olunmuş mediateka yaratmaq.
7. Kitabxana
fondunun yaradılmasında
valideynlər, icma və başqa maraqlı tərəflərin
maddi dəstəyindən yararlanmaq.
8. Əlavə
dərs ədəbiyyatının seçimini müəllimlər
və rayon təhsil şöbəsinin metodistləri ilə məsləhətləşmələrdən
sonra pedaqoji şurada müzakirə etmək.
9. Müasir və
rahat mebel, düzgün işıqlandırma və
havalandırma sistemi, estetik dizayn məsələsinə diqqət
yetirmək.
10. Məktəb
kitabxanaları arasında, məktəb və rayon kütləvi
kitabxanaları arasında ortaq tədbirlər
və resurs mübadiləsi həyata keçirmək.
Məktəb
kitabxanalarının informasiya-resurs mərkəzinə
çevrilməsində kitabxanaçıların peşəkar
inkişafı əsas məsələdir. Ümid edirik ki,
layihə çərçivəsində
gördüyümüz işlər və
hazırladığımız təlim materialları da bu məqsədə
xidmət edəcəkdir.
Vəfa YAQUBLU,
"Səmərəli məktəb"
layihəsinin əlaqələndiricisi
Azərbaycan müəllimi.- 2012.- 3 avqust.-
S.3.