İKT-nin
ingilis dili dərslərində
uğurlu tətbiqi
İngilis dili
müəllimi kimi dərs dediyim
məktəbdə İKT-dən elektron dərsliklərdən,
İnternet resurslarından istifadəyə
geniş yer verirəm.
Xüsusilə İKT-dən fəal dərs prosesinin bütün mərhələlərində
motivasiya, tədqiqat işi,
məlumat mübadiləsi, məlumatın müzakirəsi və
təşkili, ümumiləşdirmə və nəticə,
qiymətləndirmə, yaradıcı tətbiqetmədə (ev tapşırıqlarının verilməsi)
istifadə edirəm.
Dərslərimdə
interaktiv təlim metodlarını tətbiq
edərək təlim keyfiyyətini yaxşılaşdırmaqla
yanaşı, şagirdlərimdə tədqiqatçılıq
meyillərini artırmağa, tənqidi təfəkkürün
inkişafına çalışıram. Mən yeni dərsə hazırlaşarkən
İKT-dən daha səmərəli
istifadə edirəm. Məsələn, yeni
dərsə aid tematik
təqdimatlar, qiymətləndirmə üçün
motivasiyaya uyğun əlavə
materiallar və dərs zamanı əlavə
olunan yeni məlumatın
müzakirəsi üçün təqdimatlar
hazırlayıram.
Bildiyiniz kimi,
müəllim tərəfindən hazırlanan təqdimatların
üstünlükləri isə təqdim olunan
müxtəlif audio və video
materiallarının bir-birini
tamamlaması, ayrı-ayrı slaydların paylayıcı material kimi istifadə oluna bilməsi, bütün
sinfin diqqətinin tam olaraq cəlb edilməsi, yeni
dərsin daha yaxşı mənimsənilməsi və
dərs vaxtından səmərəli istifadə
olunmasından ibarətdir. İKT-dən istifadə edərkən
onun ən mühüm
tələblərini yerinə yetirmək lazımdır; slaydların nümayişi
zamanı rənglərin düzgün
seçilməsi, şablonların sadə qurulması,
animasiyaların və səs effektlərinin keyfiyyətli
istifadəsi, şəkillərin ölçüsünün
uyğun olması və bütün
şriftlərin rahat görə biləcəyi
ölçüdə olması. İnformasiya
- təhsil mühiti formalaşdıqca
öyrədən, öyrənən və İKT vasitələri
arasında yeni səviyyəli informasiya mübadiləsi imkanları
yaranır. Nəticədə dərslərimdə
şagirdlər informasiya proseslərinə
daha fəal cəlb edilir,
onların yeni bilik axtarmaq və əldə etmək, informasiya resurslarına və proseslərinə
tənqidi, yaradıcı yanaşmaq, bu əsasda yeni-yeni informasiya resursları yaratmaq,
onlara yoldaşları ilə mübadilə,
layihə formasında əməkdaşlıq etmək, müzakirələrə
qoşulmaq, öz rəyini
bildirmək imkanını yaradıram. Şagirdlərim də
qazandıqları bilikləri nəzəri ideyalarla
yox, praktiki fəaliyyətlər,
təqdimatlar və rollu oyunlarla
çatdırırlar. Baxmayaraq ki, hazırda dərs dediyim
IX "a" sinfinin
şagirdləri yay tətilindədir, onlar İnternet vasitəsilə
mənimlə vaxtaşırı əlaqə saxlayır və
İKT sahəsində biliklərini fasiləsiz olaraq təkmilləşdirirlər. Həmin şagirdlərimdən Mehriban
Quliyeva və Aysel Cəbrayılova
Bakıda, Turqay Adıgözəlov və
Fəhmin Seyidov Naxçıvanda, Münəvvər
Səttarova Lənkəranda, Murad Əliyev
Zaqatalada istirahət etmələrinə baxmayaraq, İnternet vasitəsilə
ingilis dilində yazılı və şifahi nitqdə olan
sözlərin deyilişi, yazılışı, ətraf mühitə, milli bayramlarımıza, adət-ənənələrimizə
aid sözlərdə olan
mübahisəli sualları onlar üçün düzgün
cavablandırıram. İstirahət günlərimiz
olmasına baxmayaraq, İnternet
vasitəsilə belə yazışmalarımız demək olar ki, hər gün davam edir.
Beləliklə
də istər dərs zamanı, istərsə də yay tətili dövründə təhsil sahəsində
gördüyüm işlərin əsas
qayəsi təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsi,
ölkəmizin gələcək inkişafı və tərəqqisini
təmin edəcək, problemləri
həll etməyə qadir olan, sərbəst fikir
yürüdən, istedadlı və yaradıcı fəaliyyət
qabiliyyətinə malik gənc nəsil
yetişdirməkdir. Şagirdləri dəyişən həyat
şəraitinə uyğunlaşmağı bacaran
şəxsiyyət kimi
formalaşdırmaq bu gün
hər bir müəllimin və eləcə
də mənim qarşımda duran əsas
vəzifədir.
Səbinə
ZEYNALOVA,
Bakıdakı
193 nömrəli tam
orta məktəbin
ingilis dili müəllimi
Azərbaycan
müəllimi.- 2012.- 3 avqust.- S.3.