İngilis dili və
müasir təlim metodları
Bu gün Azərbaycanımızın müstəqil
dövlət olaraq sürətlə inkişaf
etdiyi bir dövrdə təhsildə
də böyük islahatlar həyata keçirilir. Bu islahatlar biz müəllimlərin
qarşısında önəmli
vəzifələr qoyur.
Hazırda milli zəminə
və bəşəri
dəyərlərə əsaslanan,
yüksək insani keyfiyyətləri özündə
birləşdirən Azərbaycan
dövlətinin gələcəyi
üçün savadlı,
intellektli, sağlam düşüncəli, vətənpərvər
şəxsiyyətlər yetişdirilməsi
əsas vəzifə hesab olunur.
Ulu öndər
Heydər Əliyev demişdir: "Müəllim
dünyada yeganə şəxsiyyətdir ki, cəmiyyət özünün
gələcəyini - uşaqların
tərbiyəsini yalnız
ona etibar edir". Odur ki, müəllim
həmişə yaradıcı
və axtarışda
olmalıdır.
Milli təhsilimizin Qərb təhsil sisteminə inteqrasiyasını
olduqca vacib və aktual məsələ hesab edirəm. Bu gün müstəqil
respublikamızın xarici
dillərə mükəmməl
yiyələnmiş, yüksək
intellektli gənclərə
olduqca böyük ehtiyacı var. Milli təhsilimizin qarşısında
duran ən başlıca məsələ
də ölkəni savadlı kadrlarla təmin etməkdir. Həmin gənclər yeni texnologiyalara yiyələnmək,
xarici ölkələrlə
əməkdaşlığı dərinləşdirmək üçün
mütləq xarici dilləri öyrənməlidirlər.
Mən də ingilis dili müəllimi olaraq bu istiqamətdə
çalışıram. Dərslərimdə fəal təlim
üsullarından istifadə
edirəm. Yeni təlim
üsulları şagirdlərin
müstəqil düşüncəsinə
və nəticə çıxarmasına kömək
edir. Fəal təlim zamanı
bütün şagirdlər
dərs prosesində iştirak edir və müstəqil fikirlərini söyləyirlər.
Dərs prosesində qruplarla işə üstünlük
verirəm. Belə dərslər
zamanı şagirdlərin
idrakı inkişaf edir, onlar düşünür,
fikir mübadiləsi aparırlar. Dərsdə qurulan motivasiyalara şagirdlər daha böyük maraq göstərirlər.
Şagirdlərin böyük maraq göstərdiyi amillərdən biri də biliyin qiymətləndirilməsidir.
Belə ki, mən çalışıram
ki, biliklərin qiymətləndirilməsini şagirdlər
özləri həyata
keçirsinlər. Bu,
şagirdlərin dərs
gedişində daha fəal müşahidə
aparmasına, diqqətli
olmasına və nəticə çıxarmasına
kömək edir.
Aydındır ki, hər hansı bir xarici dildə danışmaq üçün
kifayət qədər
söz ehtiyatı olmalıdır. Bu məqsədlə mən müxtəlif didaktik oyunlardan, krossvordlardan və anaqramlardan istifadə edirəm.
Şagirdlərin ingilis dilində
sərbəst danışmaları
üçün dialoqların
rolu böyükdür.
Odur ki, mən mövzulara
aid dialoqlardan istifadə
edirəm. Şagirdlərin
fərdi, daxili potensialını üzə
çıxarmaq üçün
dərsdə layihələr
üzrə iş
aparıram. Layihələrlə işləyərkən şagirdlərin yaradıcı
təfəkkürü inkişaf
edir, onlar müqayisə etmək bacarığına yiyələnirlər,
axtarışlar aparır
və əldə etdikləri nəticəni
tətbiq etməyə
çalışırlar.
Məsələn:
"World literature" ("Dünya ədəbiyyatı") mövzusundakı
layihədə şagirdlər
çox maraqla işlədilər. Onlar İnternetdən
əldə etdikləri
materiallardan müxtəlif
bukletlər, divar qəzeti hazırladılar.
Dünya
şöhrətli ingilis
yazıçısı V.Şekspirin
"Hamlet" əsərini ingilis dilində səhnələşdirdilər.
Mən ingilis dilinin
bu gün əhəmiyyətini dərk
edib öz üzərimdə daha çox çalışıram.
"İnteraktiv təlim
metodları", "İKT", "İntel - Gələcək
üçün təhsil",
"Mimio-İnteraktiv lövhə
ilə tədris" və digər mövzularda kurs və konfranslarda iştirak etmişəm. Bu kurslarda öyrəndiklərimi
dərslərimdə tətbiq
edirəm.
Elm və texnikanın yüksək sürətlə inkişaf
etdiyi bir vaxtda İKT-dən istifadənin böyük əhəmiyyəti vardır.
Bu məqsədlə çalışıram ki,
keçdiyim bütün
elektron dərslər şagirdləri texnologiya vasitəsi ilə düşünməyə, təsəvvür,
tətbiq, təhlil etməyə, fikir yürütməyə və
yaradıcılığa həvəsləndirsin.
Mən İngiltərənin Kent Universitetinin
müəllimləri ilə
də əməkdaşlıq
edirəm. Bu da dərslərimdə nailiyyət əldə etməyimdə rol oynayır. Hər bir müəllim
çalışmalıdır ki, həmişə axtarışda olsun, çünki unutmamalıyıq
ki, cəmiyyətin gələcəyini biz müəllimlərə
etibar edirlər.
Marifə MAHMUDOVA,
Bakıdakı 229 nömrəli
tam orta
məktəbin
ingilis dili müəllimi
Azərbaycan
müəllimi.- 2012.- 31 avqust.- S.5.