Müasir dərsdə İKT-nin rolu böyükdür

 

"2008-2012-ci illərdə Azərbaycan Respublikasında təhsil sisteminin informasiyalaşdırılması üzrə Dövlət Proqramı" çərçivəsində görülən işlər şagirdlərin İKT biliklərinin artırılmasında böyük rol oynamışdır.

Bakıdakı 64 nömrəli tam orta məktəbin direktoru Rəfael Mehdiyev bildirdi ki, müasir təhsil insanlara dünyada mürəkkəb məsələlərin həllinə hazır olmağı, strateji hədəfə malik  problemlərin öhdəsindən gəlməyi diqtə edir. Ona görə də  müasir təhsil sistemini informasiya-kommunikasiya texnologiyalarsız təsəvvür etmək çox çətindir.

Təhsil ocağında İKT-nin tətbiqinə  əvvəlki  illərlə müqayisədə geniş yer verilib. Şagirdlərin əksəriyyəti İnternetdən tədqiqatlar aparmaq üçün daha çox istifadə  edir,  işlərini sinif yoldaşlarına təqdim etməyi də  öyrəniblər.  

191 nömrəli tam orta məktəbin direktoru Rəhimə Əliyeva qeyd etdi ki,  məktəbimizdə İKT sahəsində xüsusi istedada   malik olan şagirdləri aşkar etmişik. Şagirdlərin bilik və bacarıqlarını yüksəltmək üçün İKT-dən istifadə etməklə ayrı-ayrı fənlər üzrə test bankı  yaradılıb. Şagirdlər arasında İKT üzrə bilik yarışı keçirilib.  Məktəbin kitabxanasında İKT vasitəsilə elektron dərsliklərin planı və uçotu təşkil olunmuşdur.   

229 nömrəli  tam orta məktəbin direktoru Fəridə Bağırovanın sözlərinə görə, təhsil ocağı  İnternet şəbəkəyə  qoşulub.  Məktəbdə işləyən  fənn müəllimlərinin hamısı Təhsil Nazirliyinin İntel "Gələcək üçün təhsil", bir qrup müəllim isə "Dymo-Mimio interaktiv Texnologiyaları ilə tədris" təlim kurslarından keçiblər. İnformatika və digər fənn müəllimləri də İKT-dən istifadə etməklə dərslərini yüksək səviyyədə keçirlər. Eyni zamanda İKT sahəsində fəaliyyət göstərən  dövlət və özəl qurumların aparıcı mütəxəssisləri ilə məktəbdə tez-tez görüşlər təşkil edilir və şagirdlər dəyərli məsləhətlər alırlar.  

 

 Azərbaycan müəllimi.- 2012.- 21 dekabr.- S.8.