Yeni dərsliklərlə
işləyərkən
Respublikamızın
sürətlə inkişaf etdiyi son dövrlərdə cəmiyyətin bütün sahələrində,
o cümlədən təhsil sahəsində də bir
çox yeniliklər özünü göstərdi. Əsası
2006-cı ildə qoyulmuş Milli Kurikulum sənədi təhsilimizin
məzmununu əsaslı şəkildə dəyişdirməyə
yönəldi. İbtidai sinif müəllimi kimi təhsildə
baş verən bu dəyişikliyi müasir
dövrümüz üçün çox yüksək qiymətləndirirəm.
Artıq beş ildir ki, Milli Kurikulum sənədinə əsasən
fənn kurikulumları tətbiq olunur və bunun da əsasında
yeni dərsliklər hazırlanır.
"Dərslik
necə olmalıdır?" sualına cavab olaraq bir müəllim
kimi qeyd edərdim ki, dərslik istiqamətverici,
düşündürücü, inkişafetdirici
olmalıdır. Bütün bunlar Nayma Qəhrəmanovanın
müəllifi olduğu "Riyaziyyat" dərsliklərində
öz əksini tapmışdır.
Şagirdlərin
yaş xüsusiyyətinə uyğun olan bu dərsliklər
"sadədən mürəkkəbə doğru" prinsipi
əsasında yazılmışdır. Məsələn: I
sinifdə həndəsi fiqurlar haqqında yalnız
fiqurların adları, tərəfləri və təpə
nöqtələri haqqında ilkin təsəvvürlər
verildiyi halda, IV sinifdə isə artıq həndəsi
fiqurların açılışı, fəza və müstəvi
fiqurlar haqqında məlumat verilir.
Ümumiyyətlə,
bu dərslik kurikulum tələblərinə cavab verir. Dərslikdə
"Manipulyativ"(şagird verilən
tapşırıqları konkret əşyalarla manipulyativ -
öz əlləri ilə modelləşdirərək təqdim
edir), "Piktorial-mental" (şagird modelə uyğun şəkil
çəkir, şifahi və ya yazılı olaraq təqdim
edir), "Abstrakt"(şagird situasiyanı riyazi şəkildə-simvolların
köməyi ilə ifadə edir) məşğələlərə
də yer verilmişdir ki, bu da şagirdlərdə
psixomotor(ağlın hərəkətlərinə hakimliyini,
hərəkətlərin idarəsini) və sosial
bacarıqları (əşyalardan səliqəli istifadəetmə,
onları qoruma) formalaşdırır. Bu cür məşğələlərin
verilməsi bu dərsliklərin əvvəlki illərdə
çap olunmuş dərsliklərdən
üstünlüyünü göstərir. Əvvəlki illərin
dərslikləri şagirdlərə yalnız bilik verirdi.
Bu dərslik
əvvəlki illərdə nəşr olunan dərsliklərlə
müqayisədə bir çox digər detalları ilə də fərqlənir. Həm də dərsliyin
məzmuna uyğun rəngarəng dizaynı uşaqların
çox xoşuna gəlir, onlarda dərsə daha çox həvəs
yaradır.
Onu da
qeyd etmək istərdim ki, I-IV sinif "Riyaziyyat" dərsliklərində
(müəllif Nayma Qəhrəmanova) məşğələ
və tapşırıqlar kurikulumda müəyyən
edilmiş fəaliyyət standartlarının tətbiqini əhatə
edir. Bu fəaliyyət standartları problem həlli, mühakiməyürütmə,
isbatetmə, əlaqələndirmə, təqdimetmə və
ünsiyyətqurma fəaliyyətləridir. Məhz məzmun
standartlarının bu fəaliyyətlərlə həyata
keçirilməsi sayəsində kurikulumun nəzərdə
tutduğu nəticəyönümlü, şəxsiyyətyönümlü
təlimə nail olmaq mümkündür.
Müəllimlər üçün
hazırlanmış metodik vəsaitlərdə məzmun
standartlarının, illik planlaşdırma nümunələrinin
verilməsi, gündəlik dərs nümunələrinin təqdim
olunması müəllimlərin
işini yüngülləşdirir.
Dərslikdə
verilmiş məsələlər tipinə görə
qruplaşdırılmış və hər növ məsələnin
öyrədilməsinə xüsusi saat
ayrılmışdır. Tam-hissə modeli qurmaqla həll
olunan məsələləri şagirdlər daha maraqla həll
edirlər. Bu cür məsələlərə əvvəlki
dərsliklərdə rast gəlinmirdi.
Bütün
bunlara əsaslanıb ibtidai sinif müəllimi kimi qeyd etmək
istərdim ki, ümumiyyətlə, hazırda işlətdiyimiz
"Riyaziyyat" dərslikləri (I-IV) tam şəkildə
kurikulum standartlarına cavab verir.
Mən
bundan sonra da yazılacaq dərsliklərin müasir, sistemli və
gözəl dizaynlı olacağına ümid edərək bu
yolda bütün dərslik müəlliflərinə
uğurlar arzulayıram.
Nərgiz MƏMMƏDOVA,
Bakıdakı 190 nömrəli
tam orta
məktəbin ibtidai sinif
müəllimi
Azərbaycan
müəllimi.- 2012.- 28 dekabr.- S.7.