Arzuları
bitib-tükənməyən insan
Məktəb rəhbəri ən yaxşı təşkilatçı-pedaqoq,
ən yaxşı müəllim, ən yaxşı tərbiyəçi
olmalıdır. Bu keyfiyyətləri
özündə birləşdirən məktəb rəhbəri biliyi,
savadı, bacarığı,
işgüzarlığı, təşəbbüskarlığı,
bütün varlığı və mənəviyyatı ilə
hamıya nümunə olmaqla seçilməlidir.
Belə ziyalılardan biri də
tanınmış pedaqoq, səmimi insan Vaqif Ağababa oğlu Hüseynlidir. O bu gün ömrünün
kamillik zirvəsini yaşayır. Şərəfli
peşəsi ilə fəxr edən, qəlbi pak,
amalı işıqlı olan bu ziyalı 1942-ci il
fevralın 9-da Bakı şəhərində doğulub.
Orta məktəbi
bitirdikdən sonra APİ-nin (Azərbaycan
Dövlət Pedaqoji Universiteti)
fizika və ümumi texniki fənlər fakültəsinə daxil olub və 1966-cı
ildə həmin ali
məktəbi bitirib. Əmək fəaliyyətinə
müəllim kimi Ceyranbatan fəhlə-gənclər
məktəbində başlayıb.
25 il orta ixtisas məktəblərində işləyib. 14 il Bakı Yerli Sənaye Texnikumunda, 11 il Bakı Yeyinti Sənaye Texnikumunda əvvəlcə müəllim, şöbə müdiri, sonra isə direktor müavini vəzifələrində çalışıb. 1984-cü ildə SSRİ Ali və Orta İxtisas Təhsili Nazirliyinin "Orta ixtisas təhsili əlaçısı" döş nişanı ilə təltif olunub. 1995-ci ildə pedaqoji sahədə təcrübəsi nəzərə alınaraq Bakıdakı M.Müşfiq adına 18 nömrəli tam orta məktəbə direktor təyin edilib.
Həmin il məktəbdə nizam-intizamın səviyyəsi kəskin şəkildə aşağı enmiş, dərsə davamiyyət yarıtmaz təşkil olunmuşdu. Sinif otaqları, dəhlizlər, idman zalı bərbad halda idi. Çox çəkmədi ki, bu tənəzzül Vaqif müəllimin gərgin əməyi və zəhməti nəticəsində tərəqqi ilə əvəz olundu. Müəllimlər arasında səmimi münasibət, mehribanlıq yarandı, məktəb bir-birinin ardınca uğurlara imza atdı. 1996-cı ildən məktəbdə M. Müşfiq günləri keçirmək ənənəvi hal aldı. Təhsil ocağında "Şən və hazırcavablar" klubu, bədii özfəaliyyət qrupları və 11 fənn metodbirləşməsini özündə birləşdirən Metodiki şura yaradıldı.
- Məktəbin salnaməsində ayrı-ayrı illər xüsusi əhəmiyyət kəsb edir,-deyən müsahibim Vaqif Hüseynli bu baxımdan 1997-ci ili xüsusilə unudulmaz və əlamətdar il kimi dəyərləndirdi. Qeyd etdi ki, məhz həmin il, sentyabrın 1-də ulu öndər Heydər Əliyev yeni dərs ilinin başlanması münasibətilə məktəbə gəlmişdi. Elmə, təhsilə, mədəniyyətə, ölkəmizin gələcəyi olan gənc nəslin təlim-tərbiyəsinə böyük qayğı və diqqət göstərən ümummilli lider müəllim, şagird və valideynləri "Bilik günü" münasibətilə ürəkdən təbrik etdi. Heydər Əliyev öz çıxışında latın qrafikalı yeni əlifbaya keçməyi, gənclərimizi vətənpərvərlik ruhunda tərbiyə etməyi, Azərbaycanın dövlət rəmzlərini şagirdlərimizə dərindən öyrətməyi, bayrağımıza, Vətənimizə, xalqımıza məhəbbət hissləri aşılamağı müəllimlərimizin qarşısında ən mühüm vəzifə kimi qoydu. Ulu öndər "Bilik günü"nü hər bir ailəyə, insana aid olan gün kimi dəyərləndirdi, onun tövsiyələri hər bir müəllimin fəaliyyət istiqamətləndiricisinə çevrildi. Bu tarixi görüşdən ruhlanan musiqi müəllimi Ş.Həsənova və riyaziyyat müəllimi Ş.Mehrəliyeva məktəbin himnini yaratdılar. Bu himn şagirdlərin vətənpərvər ruhda tərbiyə olunmasında mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Artıq tarixə çevrilmiş həmin gündən 15 il ötməsinə baxmayaraq tədbirin təəssüratı yaddaşlardan silinən deyil.
Kollektivə stimul verən bu gəlişdən sonra şagirdlərin Heydər Əliyev nümunəsində tərbiyəsi işləri gücləndirildi. Hər bir sinif otağında Heydər Əliyev guşəsi yaradıldı. Foyedə ulu öndərin məktəbə gəlişini əks etdirən stend tərtib olundu.
Ümumiyyətlə, təhsil ocağımızda ümummilli liderin nəzəri irsi mühüm mənbə və vasitə kimi diqqətlə öyrənilir. 1997-ci ildən etibarən siyasi tarix kabineti fəaliyyət göstərir. Burada keçirilən tədbirlərdə Heydər Əliyev dühasının qüdrəti, əzmkar əməyi, ardıcıl və mübariz mövqeyi haqqında söhbətlər şagirdlərin siyasi mədəniyyətini formalaşdırır, tarixi biliklərini dərinləşdirir. Ulu öndər Heydər Əliyevin həyat və fəaliyyətinin şagirdlərimizə öyrədilməsi 2 istiqamətdə - dövlət proqramları ilə əlaqədar mövzuların tədrisi zamanı və sinifdənxaric tədbirlərdə həyata keçirilir. Bu proses ibtidai siniflərdən başlayaraq bütün təhsil mərhələlərini əhatə edir.
Direktorla söhbət zamanı öyrəndik ki, məktəbdə tərbiyə işi 3 konsepsiya əsasında həyata keçirilir: məktəbdə ənənəvi olan Müşfiq günlərinin keçirilməsi; "Şəhidlər xalqın sönməyən çıraqlarıdır" mövzusunda tədbirlərin keçirilməsi; "Xəbərlər sorağında" adlı görüşün keçirilməsi.
Məktəbdə mütəmadi olaraq "dəyirmi masa"lar, "açıq dərs"lər, görüşlər, ədəbi-bədii gecələr təşkil edilir. Hər il fevral ayının 21-də beynəlxalq "Ana dili" günü münasibətilə "Ana dili şirindir" mövzusunda ədəbi-bədii gecə keçirilir. 1999-cu ildə Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin keçirdiyi "İlin ən yaxşı təlim-tərbiyə müəssisəsi" müsabiqəsində məktəb II yerə, 2003-cü ildə isə I yerə layiq görülüb. Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev cənablarının müvafiq sərəncamı ilə 2007-ci ildə əməkdar müəllim adına layiq görülən Vaqif Hüseynli bizimlə söhbətində rəhbərlik etdiyi təhsil müəssisəsində sonrakı illərdə qazanılan uğurlar barədə də ətraflı məlumat verdi. Bildirdi ki, 2008-2009-cu tədris ilində məktəb ölkə Prezidentinin müvafiq sərəncamına əsasən keçirilən "Ən yaxşı ümumtəhsil məktəbi" müsabiqəsinin qalibi olub. Beş müəllim ən yaxşı müəllim adına layiq görülüb. Tədris prosesində İKT-nin geniş tətbiqinə nail olunub. Bu nailiyyət, şübhəsiz, pedaqoji kollektivin gərgin əməyinin bəhrəsidir. Müasir dövr yüksək ixtisaslı, elmi-nəzəri və metodiki cəhətdən yetkin, səriştəli müəllim kadrlarının formalaşmasını tələb edir. Belə kadrlar olmasa, məktəbin fəaliyyətini pedaqoji cəhətdən məqsədəuyğun şəkildə təşkil etmək, təlim-tərbiyənin keyfiyyətini günün tələbləri səviyyəsinə qaldırmaq mümkün deyil. Yeni dərs ilinin ilk günlərində məktəbdə "Müasir kurikulumlar və yeni təlim strategiyaları" mövzusunda treninq keçirilib. Maraqlı keçən treninqdə müəllimləri düşündürən bir çox məsələlər müzakirə olunub.
...Onun müəllim ömrünü dağ çayına bənzətmək olar. Elə bir dağ çayına ki, bu çay öz başlanğıcını durna gözlü büllur bulaqlardan almaqla dağ aşırımlarından keçərək neçə-neçə bulaqlara qoşulub, gücünü, qüdrətini artırıb, təbiətə, insanlara saflıq gətirir. Vaqif müəllim çox mədəni, xoşrəftar, həssas bir insandır, nümunəvi ailə başçısıdır. İşinin məsuliyyətini dərindən dərk edir, kollektivi sevir, şagirdlərlə ustalıqla dil tapır, ipə-sapa yatmayanları asanlıqla yola tez gətirir.
Belə bir deyim var: "O yerdə ki, rəhbər öz yerindədir, orada qayda-qanun da olacaq, böyüyə-kiçiyə hörmət də". Vaqif müəllim də belə xoşbəxt taleli insanlardandır. Ona - 70 yaşlı kamil bir insana, ülvi hisslərlə ömür sürən gözəl pedaqoqa milli təhsilimizin inkişafı naminə fəaliyyətində uğurlar, daha böyük nailiyyətlər arzulayırıq. Mənalı ömrünü gənc nəslin təlim-tərbiyəsinə həsr edən bacarıqlı müəllimin, gözəl insanın, sədaqətli dostun ömür yolu pedaqoji ictimaiyyətə və insanlığa bir nümunədir. Xalq şairi Bəxtiyar Vahabzadənin şam haqqında yazdığı şeirdən bir parçanı xatırlatmaqla Vaqif müəllim haqqında söhbətə nöqtə qoyuram:
Yaşamaq yanmaqdır, yanasan gərək,
Həyatın mənası yalnız ondadır.
Şam əgər yanmırsa, yaşamır demək
Onun da həyatı yanmağındadır.
Sifai SƏFƏROVA
Azərbaycan müəllimi.- 2012.-
17 fevral.- S.6.