"Ümumtəhsil  məktəblərində kurikulumların tətbiqi: strategiyalar, təcrübələr" mövzusunda seminar keçirilib

 

Qəzetimizin ötən nömrəsində xəbər verildiyi kimi, mayın  23-də  Təhsil Problemləri İnstitutunda "Ümumtəhsil məktəblərində kurikulumların tətbiqi: strategiyalar, təcrübələr" mövzusunda seminar keçirildi. Seminarda Təhsil Nazirliyinin nümayəndələri, məktəb direktorları, müəllimlər, beynəlxalq məsləhətçilər KİV nümayəndələri iştirak edirdilər.

Tədbiri giriş sözü ilə TPİ-nin direktoru, professor Abdulla Mehrabov  açaraq qonaqları salamladı onlara seminarın proqramı haqqında məlumat verdi. Ümumtəhsil məktəblərində yeni fənn kurikulumlarının tətbiqi əldə olunan nəticələrdən danışdı.

Təhsil Nazirliyinin şöbə müdiri  Aydın Əhmədov çıxışında ümumtəhsil məktəblərində kurikulum islahatının tətbiqi mərhələsindən nailiyyətlərindən söhbət açdı. Qeyd etdi ki, yeni təhsil islahatını təqdir edənlərlə yanaşı onun əleyhdarları da oldu   aparılan işlər ardıcıl şəkildə davam etdirildi. Fəxarət  hissi keçirirəm ki, islahatın 3-cü  mərhələsində nəzərdə tutulmuş işlər başa çatdırılıb.

Hazırda bu islahatın həyata keçirilməsində müəyyən çətinliklər  vardır. Lakin müəllimlər valideynlər arasında maarifləndirmə işlərini aparmaqla bu çətinlikləri   yoluna qoymaq mümkündür. 

TPİ-nin direktor müavini, Kurikulum Mərkəzinin direktoru  Ənvər Abbasovun  "Ümumtəhsil məktəblərində kurikulumların tətbiqi strategiyaları" mövzusunda  təqdimatı oldu. O, qeyd etdi ki, ümumi təhsilin kurikulumu üzrə Respublika Şurası Təhsil Problemləri İnstitutunun strukturunda Kurikulum Mərkəzi yaradılmışdır. 2008-2009-cu tədris ilindən 2011-2012-ci tədris ilinə kimi I siniflərdə dərs  deyəcək  ibtidai sinif müəllimləri öyrədici seminar- treninqlərdə iştirak etmişlər. 2010-cu ildən etibarən hər il respublikanın 18 şəhər rayonunda rəhbər pedaqoji kadrlar üçün öyrədici kurslar təşkil edilmiş 910  müdavim təlimçi sertifikatı almışdır. İndiyə kimi 40 minə qədər müəllim təlim kurslarından keçmişdir. Bu indi davam etdirilir.

Təhsil ocaqlarında kurikulumlarin tətbiqindən danışan Ənvər Abbasov maarifləndirmə işlərinin aparılmasından, o cümlədən seminarların, konfransların, "dəyirmi masa"ların, görüşlərin, işçi qruplarında müzakirələrin, fərdi   kollektiv görüşlərin,  dərs dinləmələrin keçirilməsindən söz açdı.

Bakıdakı 258 nömrəli tam orta məktəbin  təlim-tərbiyə işləri üzrə direktor müavini Aynur Kazımovanın, Bülbül adına Orta İxtisas Musiqi Məktəbinin ibtidai sinif müəllimi Pərvanə Talıbovanın "İbtidai siniflərdə kurikulumların tətbiqi təcrübəsindən" mövzusunda təqdimatları oldu.

Aynur Kazımova bildirdi ki, kurikulumla işlənən yeni dərsliklərin qiymətləndirmə ekspertinin üzvüyəm,  riyaziyyatdan bəzi didaktik materialların hazırlanmasında rəyçiyəm.  Onu deyə bilərəm ki, dərsi texnoloji baxımdan  düzgün  planlaşdıranda xüsusən   İKT-dən istifadə etdikdə uşaqların dərsə marağı xeyli artır. Bilik onlar tərəfindən həm fəal, həm vizual əldə edilir. Bir , müəllim şagird arasında qarşılıqlı anlaşma münasibəti yaranmalıdır.

Bir gün məktəbdə riyaziyyat fənni üzrə olimpiada keçirdik. Məqsədimiz istedadlı şagirdləri üzə çıxarmaq onları   inkişaf etdirmək idi.  Nəticədə IV "b"  sinfindən iştirak edən 5 şagirddən 4 nəfəri qalib oldu. Bu da 80 %  göstərici idi. Məlum oldu ki, müəllim riyaziyyata çox diqqət yetirir, əlavə materiallardan hazır testlərdən istifadə edir 45 dəqiqəni şagirdlər fəaliyyətdə olurlar.

Digər təqdimatçı  Pərvanə Talıbova isə dedi ki, 24 ildir  ibtidai sinif müəllimi işləyirəm. Bu gün şərəfli  peşəmlə fəxr edirəm. Deməliyəm ki, Təhsil Nazirliyinin təşkilatçılığı ilə kurikulumla əlaqədar keçirilən təlim kurslarında iştirak edərək yeni təlim metodlarını öyrəndim. İnformasiya-kommunikasiya texnologiyaları üzrə aldığım biliklərdən istifadə edərək elektron dərslər qurmağa başladım.

İndi ümumtəhsil məktəblərində həyata keçirilən kurikulum islahatının qarşıya qoyduğu ən mühüm vəzifələrdən biri  şəxsiyyətyönümlü təhsil sisteminə nail olmaqdır. Ona görə   şagirdlərimi vətənpərvər şəxsiyyət kimi yetişdirmək məqsədilə hazırladığım silsilə tədbirlərə daha üstünlük verirəm.  "Vətənimdir Azərbaycan" adlı layihə çərçivəsində: "İçərişəhər" tarixi abidə kompleksinə, "Qız qalası" abidəsinə, Nizami Gəncəvinin abidəsi önünə Nizami adına muzeyə, Şəhidlər xiyabanına ekskursiyalar təşkil etmişəm. Nəticədə şagirdlər gözəl istirahət etdilər, həm onlarda təbiətə qayğı, həssaslıq hissləri formalaşdıra bildim. Hazırda biz müəllimlər dərslərimizi qurarkən "kurikulum.az" "edu.gov.az" saytlarında verilən dərs nümunələrindən istifadə edirik.  Düşünürəm ki, dünyanın bir çox inkişaf etmiş ölkələrində olduğu kimi, Azərbaycanda da "Siniflər fənlər üzrə nümunəvi videodərslərin cəmləndiyi saytlar" yaradılsa, müəllimlər buradakı videodərslərdən istifadə edərək faydalana bilərlər. Həm   hər bir şagirdin elektron portfoliosunun yaradılmasını da təklif edirəm.  Belə bir elektron qovluq yaradılsa, müəllim sabahkı dərsə hazırlaşarkən şagirdin bilik səviyyəsinə uyğun  tapşırıqlar qurmaq üçün, hətta evdə bu portfolioya nəzər sala bilər. Valideyn  isə övladının yoxlama yazıda hansı səhvlərə yol verdiyini, məktəbə gəlmədən İnternet vasitəsilə onun elektron portfoliosuna baxmaqla hər şeyi öyrənə bilər.

Beynəlxalq məsləhətçilər Sayyora Rahmankulova, Nazim İrfan, Alex(Andru) Crisan Can Küçüktepepınarın   "Ümumtəhsil məktəblərində kurikulumların tətbiqi inkişaf perspektivlərinin beynəlxalq tendensiyaları" adlı slaydlarla təqdimatları  oldu. Bu zaman  kurikulumların tətbiqi ilə əlaqədar İnternet vasitəsilə Amerika Türkiyə  mütəxəssisləri ilə canlı bağlantılar da  yaradıldı.

Sonra TPİ-nin şöbə müdiri Bibixanım İbadova "Ümumtəhsil məktəblərində kurikulumların tətbiqi üzrə tövsiyə strategiyaların işlənib hazırlanması" mövzusunda   təqdimat etdi.

Bibixanım İbadova bildirdi ki, artıq ölkə üzrə  1000yaxın məktəbdə elektron dərslərdən istifadə imkanı  vardır. Yeni fənn kurikulumları əsasında təhsil alan şagirdlərin öyrənmə marağı, bilik bacarıqlarının səviyyəsi, təlim prosesində fəallığı, yaradıcı işlərə meyillik daha da  yüksəlir. Fənn kurikulumlarının tətbiqi şagirdlərin yaradıcı qabiliyyətini müəyyən etməyə, onların təhliletmə, fəal öyrənmə bacarıqlarının   məntiqi təfəkkürünün inkişafına imkan yaradır. Valideynlərin əksəriyyəti tətbiq olunan yeni fənn kurikulumlarından razı qaldıqlarını bildirir fikirlərini müasir tələblərə müvafiq keçilən dərslərin təlimin keyfiyyətində dönüş yaratması, uşaqları  fəallaşdırması, təlim marağının artmasına təsir göstərməsi ilə izah edirlər.

Bildirildi  ki, tövsiyələr normativ sənəd materialların, kurikulumun, dərslik dərs vəsaitlərinin, qiymətləndirmə sisteminin təhlili, respublikanın 14 rayonunda məktəb rəhbərləri, müəllimlər valideynlərlə aparılan  sorğuların nəticələri əsasında hazırlanmışdır. Monitorinq üçün Kurikulum Mərkəzinin mütəxəssisləri beynəlxalq ekspertlərlə birlikdə məktəb rəhbərliyi, müəllimlər valideynlər üçün sorğu anketləri işləyib hazırlamışdır. Monitorinq  Təhsil Problemləri İnstitutunun 15 mütəxəssisi tərəfindən aparılmışdır. Sorğuda 326  məktəb rəhbəri, 224 müəllim 2046 valideyn iştirak etmişdir. Tövsiyələr ana dili, riyaziyyat, həyat bilgisi, təsviri incəsənət, texnologiya informatika fənləri  üzrə işçi qruplarında müzakirə edilmiş, onların rəy təklifləri  nəzərə alınmışdır.

Seminarda  mövzu ilə bağlı əlavə çıxışlar da oldu. Seminar diskussiya şəklində başa çatdı.

 

 

Şakir CƏFƏROV

 

Azərbaycan müəllimi.- 2012.- 1 iyun.- S.3.