Hər kəsin öz izi var...
İxtiyar dağların
döşündə meşə,
Qayalar yüksəkdən
baxır keçmişə.
Ağaclar baş-başa
çatılmış burda,
Günəş salam verir
bu doğma yurda...
...Ormanlar içində durur Talıstan,
Ona bir baxışla vurulur insan.
Mən Aydın müəllimlə hər
dəfə görüşəndə söhbətin elə məqamı
olmur ki, görkəmli sənətkar, xalq şairi Səməd
Vurğunun "Talıstan" poemasından parçaları əzbər
deməsin. O, ixtisasca riyaziyyat müəllimidir, amma ədəbiyyatın,
incəsənətin, təbiətin vurğunudur. O təbiətin
ki, bu yerin insanlarına Talıstan kimi möhtəşəm,
gözəlliyinə göz baxanda qamaşan məkan bəxş
etmişdir. Aydın müəllimin Talıstana
bağlılığı onu, hətta, ali
məktəbi bitirdikdən sonra aspiranturaya qəbul olunsa da, elə
doğma yurdda yaşamağa, çalışmağa,
böyüyən nəslin gözəllik və Vətən
sevgisi ilə formalaşmasına sövq etmişdir.
Bu sadə, adi görünüşlü,
lakin böyük ürəkli,
bacarıqlı insanı mən diqqətçəkən
peşə fəaliyyətinə görə
tanımışam. 2008-ci ildə ölkə
Prezidenti cənab İlham Əliyevin sərəncamına
uyğun olaraq Təhsil Nazirliyi "Ən yaxşı müəllim",
"Ən yaxşı ümumtəhsil məktəbi"
müsabiqələrini keçirməyə başladı. Təşkilat komitəsinin üzvü olaraq digər
həmkarlarımla birlikdə müsabiqədə iştirak edən
müəllimlərin və məktəb rəhbərlərinin
təqdimatlarını dinləyənlər sırasında
oldum. Diqqətçəkən təqdimatlar az deyildi, lakin Talıstan kənd orta məktəbinin
direktoru Aydın Əzizovun təqdimatındakı
müasirlik, İKT-dən istifadə imkanlarının
genişliyi, məktəbin İnternet vasitəsi ilə
dünyaya çıxışı məsələləri
xüsusi olaraq fərqləndi. Təbii ki, həmin il o, qaliblərin öndə gedənlərindən
oldu.
Talıstan kənd məktəbinin pedaqoji kollektivi ilə yaxından tanış olmaq, Aydın Əzizovun təşkilatçılıq,
idarəçilik, rəhbərlik üslubunu öyrənmək
mənim yaxın məqsədimə çevrildi. Təsadüf elə gətirdi ki, rəhbərlik
etdiyim Təhsil Şurası Azərbaycan Respublikasının
Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dəstək
Şurasının elan etdiyi layihə müsabiqəsində
qrant qazandı. Layihə övladları
ibtidai məktəbdə oxuyan valideynlərin pedaqoji-psixoloji
maarifləndirilməsinə yönəldilmişdi. Onu həyata keçirmək üçün
Bakı şəhərində 2, İsmayıllı rayonunda
da 1 - Talıstan kənd orta məktəbini seçdik.
Bu bizə imkan verdi ki, həm valideynlərlə,
həm də pedaqoji kollektivin gördüyü işlərlə,
nailiyyətlərlə yaxından tanış olaq. Qeyd edim ki,
İsmayıllı rayonunda qabaqcıl təhsil ənənəsinin
olduğunu mən hələ 30-40 il bundan əvvəldən
bilirdim. Yaxşı xatırlayıram, maarif
naziri, görkəmli pedaqoq, çox dəyərli ziyalı,
böyük insan - vətəndaş, akademik Mehdi Mehdizadə
İsmayıllı RXMŞ-nın müdiri İsrail Həsənovu
rayondakı yüksək təlim-tərbiyə nailiyyətinə
görə həmişə dəyərləndirər və
onu örnək çəkərdi. Hətta
İ.Həsənovun elmi tədqiqat işinə cəlb
olunmasını, onun elmi rəhbərliyi ilə dissertasiya
müdafiə etməsini də dəstəkləmişdi.
Bu gün fikirləşirəm ki, o zaman belə
ənənəsi olan daha bir neçə şəhər və
rayon vardı. Təəssüf ki, o ənənənin
mayası olan yüksək peşəkarlıq, öyrətmə
ustalığı, müəllim şərəfi və ləyaqətinin
uca tutulması, digər məktəblərlə, o cümlədən
xarici ölkə məktəbləri ilə
yaradıcılıq ənənələrinin təşkili və
s. məsələlər bu gün həmin rayonlarda hiss
olunmur. Amma İsmayıllı rayon təhsili həm
təcrübi ənənəsini, həm də müasirlik
missiyasını yerinə yetirir. İsmayıllı
rayonunda adı ən yaxşılar sırasında çəkilən
məktəblər az deyil. Lakin
mən 60 yaşını haqlamış təhsil xadimi, bir
sıra nailiyyətlərə əldə etdiyi mükafatlarla
imza atmış, əməkdar müəllim Aydın Məhəmmədəziz
oğlu Əzizovdan yığcam şəkildə söhbət
açmaq istəyirəm.
Ən səciyyəvi cəhətlərdən biri
Aydın Əzizovun Talıstan kənd orta məktəbini
bitirməsi, 1973-cü ildə Azərbaycan Dövlət
Pedaqoji İnstitutunun riyaziyyat fakültəsində riyaziyyat
müəllimi ixtisasına yiyələnərək,
Talıstan kənd orta məktəbində işləməsidir.
Bu səciyyəvi cəhətin göstəriciləri onun
ötən 40 ilə yaxın müddətdə
yaşadığı kəndə, oxuduğu məktəbə,
elinə-obasına nümunəvi xidməti, gündən-günə
artan tələblərə müasir düşüncə ilə
cavab verməsi, Azərbaycana, dünyanın bir sıra ölkəsinə
fayda verə bilən kadrlar yetirməsidir...
Aydın Əzizovu rayon pedaqoji kollektivləri, ziyalıları,
ictimaiyyət nümayəndələri, eləcə də
idarəedici qurum rəhbərləri eyni səmimiyyətlə
sevir, onun qazandığı nailiyyətləri dəyərincə
qiymətləndirirlər.
Ali məktəblərə
qəbul olunan şagirdlərin sayına və məzunların
topladığı balın yüksəkliyinə görə
məktəb 12 ildir ki, dalbadal TQDK tərəfindən
respublikanın ən yaxşı məktəbləri
sırasına daxil olunur. Son 5
ildə məktəbin məzunlarından 8 nəfəri 600-dən yuxarı bal
toplamışdır. Belə ki, 2010-cu ildə 2 nəfər
650-dən çox, 2011-ci ildə isə 1 nəfər
şagird 667 bal toplamışdır.
Aydın müəllimin şəxsi səyi nəticəsində
Talıstan məktəbi "Məktəb Qrant
Proqramı"nda uğurla iştirak edərək,
proqramın 3 mərhələsinin hər birində qalib gəlmişdir.
I mərhələdə "Məktəbdə innovativ təlim
üçün yeni kitabxana", II mərhələdə
"Müasir innovasiyaların kimya dərslərində tətbiqi",
III mərhələdə isə "Müasir
innovasiyaların riyaziyyat dərslərində tətbiqi"
mövzularındakı layihələr əsasında məktəbdə
müasir tələblər səviyyəsində elektron
kitabxana və kabinetlər qurulmuşdur. Bir neçə dəfə
məktəbin müvəffəqiyyətləri, yüksək
təhsil göstəriciləri Respublika Təhsil Nazirliyinin
kollegiya iclaslarında qeyd edilmiş, qabaqcıl iş təcrübəsinin
yayılması tövsiyə olunmuşdur. Məktəbin
iş təcrubəsi mətbuat və praktik konfranslar vasitəsilə
respublikada yayılmışdır. Məktəb
bir çox ölkələrlə, o cümlədən
Türkiyə və Rusiya məktəbləri ilə əməkdaşlıq
edir.
2005 və 2011-ci illərdə Türkiyə
Təhsil Nazirliyinin dəvəti ilə məktəbin direktoru
Aydın müəllim 16 ölkənin nümayəndəsi ilə
birlikdə Ankarada keçirilən təhsilə həsr
olunmuş tədbirlərdə iştirak edərək hədiyyələrlə
mükafatlandırılmışdır.
İş təcrübəsi əsasında yazdığı
bir çox elmi-metodiki məqalələri dövri mətbuatda,
"Fizika və riyaziyyat tədrisi" və "Bilgi"
jurnallarında çap olunmuşdur.
Təsadüfi deyildir ki, o, Azərbaycan müəllimlərinin
4 qurultayının - IX, X, XII və XIII qurultaylarının
nümayəndəsi olmuşdur.
1980-ci ildə "Qabaqcıl maarif xadimi", 2007-ci ildə "Azərbaycan
Respublikası qabaqcıl təhsil
işçisi" döş nişanları, dəfələrlə
Təhsil Nazirliyinin, İsmayıllı Rayon İcra Hakimiyyətinin və RTŞ-ın
fəxri fərmanları ilə təltif edilmişdir.
2008-ci ildə ölkə Prezidentinin sərəncamı ilə Aydın Əzizova
"Əməkdar müəllim" fəxri adı
verilmışdır.
Fəaliyyətini və həyatını
doğma kəndi və məktəbi ilə
bağlayan Aydın müəllim asudə vaxtlarını məzmunlu
keçirir, müntəzəm olaraq kiçik həyətindəki
təsərrüfatı ilə məşğul olur.
Hər işdə, hər yerdə gözəllik
axtaran Aydın müəllim bu gözəlliyi rəhbərlik
etdiyi məktəbin həyətində və öz həyətində
xoşagəlimli səviyyədə yarada bilmişdir. Həyət qapısından içəri girən
kimi insanı qızıl güllər qarşılayır.
Sıralanmış meyvə ağacları bar-bəhrədən
xəbər verir. O, həm də boş vaxtlarında
çox kiçik həcmdə olsa da,
arıçılıqla məşğul olur. Mən
bunları necə müəyyənləşdirmişəm?
Təsadüfdürmü, ya zərurətdir, bilmirəm, 3 il
öncə Azərbaycan Dövlət Televiziyasında
apardığım "Təhsil və tərəqqi"
verilişinin yay saylarını kənd məktəbi
şagirdlərinin və müəllimlərinin asudə
vaxtının keçirilməsi məsələsinə həsr
etmək Baş redaksiya tərəfindən təklif olundu. Mən Şamaxı və İsmayıllı
rayonlarını seçdim.
Çəkiliş briqadamız İsmayıllıda olarkən,
o yerlərə xas olan dumanlı-çiskinli, günəşi
gah görünən, gah da görünməyən hava ilə
qarşılaşdıq. Məktəbdə məqsədimizə uyğun
çəkilişləri apardıq, amma müəllimin ailədə
istirahəti, məşğuliyyəti, təsərrüfatı
ilə əlaqədar çəkilişlər aparmağa
yağış imkan vermirdi, gur yağış yağmağa
başladı. Məcbur olduq ki, çətirdən
istifadə edərək, yağış altında çəkilişləri
aparaq. İstədik ki, sadəcə mənzərə
görüntüləri ilə kifayətlənməyək,
çoxlarına maraqlı gələn öyrədici fakta
müraciət edək. Bu, arı ailələri ilə
tanışlıq, onların həyatı, əməksevərliklə
çalışmaları, pətəklərə bal yığmaları, arılara münasibətdə,
onların yaşamasında şərt olan cəhətlərin
təqdimatı ilə həyata keçirildi, çox
maraqlı süjetlər alındı. Təbii
ki, bu süjetlərin, necə deyərlər, baş qəhrəmanı
Aydın müəllim idi.
Aydın Əzizov sədaqətli həyat
yoldaşı, mehriban atadır. Həyat yoldaşı Dilbər xanımla birlikdə
4 övlad böyüdüb, ərsəyə gətirmişlər.
Ailənin böyük övladı Hakim
Talıstanda IX sinfi, Türkiyədə liseyi və Ankara
Dövlət Universitetinin hüquq fakültəsini
bitirmişdir. O, magistratura təhsilini aldıqdan sonra
Qazi Universitetinin doktoranturasında təhsilini davam etdirmiş,
2011-ci ildə hüquq elmləri üzrə fəlsəfə
doktoru elmi dərəcəsini almışdır. Rövşən isə Talıstanda orta məktəbi
tamamladıqdan sonra Azərbaycan Dövlət Neft
Akademiyasının bakalavr və magistraturasını bitirərək
əvvəlcə Binəqədi Neft Şirkətində,
hazırda BP Neft Şirkətində mühəndis vəzifəsində
çalışır. Qızları Aytəkin
Talıstan kənd orta məktəbində, Nigar Abşeron
rayon Güzdək qəsəbə məktəbində riyaziyyat müəllimi işləyirlər.
Göründüyü kimi, Aydın
müəllimin övladları
analarının və atalarının ənənəsini
davam etdirərək, dövlətimizin qayğısı ilə
yüksək təhsilə yiyələnmiş, faydalı
mütəxəssis, nümunəvi ziyalılar kimi
yetişmişlər. Deyim ki,
bu da ən yaxşı örnəklərdən biridir.
Doğru deyiblər ki, hər kəsin öz
izi var. Bu iz zəhmət və həyata sevgi ilə
yaranırsa, örnəyə çevrilir.
Aydın müəllim böyük həvəs və
qeyrətlə Azərbaycan təhsilinə xidmət edir. Bir neçə fakta müraciətlə
onun keçirdiyi illərin nə qədər səmərəli, bəhrəli olduğu
görünür. Mart ayının 2-də onun
60 yaşı tamam olur. İnanıram ki,
o, daha müasir nailiyyətlərini hələ bundan sonra əldə
edəcəkdir. Biz onu böyük səmimiyyətlə
təbrik edir, şərəfli işində yeni-yeni
uğurlar arzulayırıq.
Əjdər
AĞAYEV,
Təhsil
Şurasının sədri,
pedaqoji elmlər doktoru,
professor
Azərbaycan
müəllimi.- 2012.- 2 mart.- S.5.