90 yaşlı məktəb
Bakıdakı
M.Rahim adına 7 nömrəli tam orta məktəb
respublikamızın qabaqcıl təhsil ocaqlarındandır.
Məktəb ötən əsrin əvvəllərində, yəni
1921-ci ildə ibtidai orta
məktəb (I-VII siniflər) kimi fəaliyyətə
başlayıb və Paris
Kommunasının adını daşıyıb. Dərslər rus dilində keçirilib.
İlk direktor Popova Yekatrina Minayevna olub.
1940-1946-cı illərdə
məktəbin binasından
hərbi hospital kimi istifadə olunub.
1950-ci ildən başlayaraq 7 nömrəli məktəb
Azərbaycan dilində tədrisə başlayıb. 1977-ci ildə xalq şairi M.Rahimin 70 illik yubileyində
məktəbə onun adı verilib. Müstəqil
ölkəmizdə təhsil islahatlarına başlanan vaxtdan 7
nömrəli məktəb bir sıra layihələrin həyata
keçirilməsində pilot məktəb kimi iştirak edir.
Elmi-metodik layihələrin işlənməsi və tədrisə
tətbiqi, innovasiyaların öyrənilməsi və
pedaqoji-ictimai mühitə ötürülməsi digər
pilot məktəblər kimi bu təhsil ocağının da
adı ilə bağlıdır. Məktəbin
tanınmış pedaqoqlarının elm, tədris və mədəniyyət,
habelə, sosial-siyasi və iqtisadi sahələrdə yetirmələri
çox olub. Məktəbin məzunlarından olmuş
Böyükxanım Atakişiyeva, Yeganə Mirzəzadə,
Gülirə Yoldaşova, Sona Məmmədova, Səidə
Behbudova, Lalə Qurbanova, Zahirə Kəsimova, Sevinc Əliyeva
kimi müəllimlər vaxtilə təhsil aldıqları bu
məktəbdə indi tanınmış pedaqoqlar kimi gənc
nəslin təlim-tərbiyəsi keşiyində dayanırlar.
7 nömrəli məktəbin böyük
şagird kontingenti və pedaqoji kollektivi
var. İnnovasiyaların öyrənilməsi və tətbiqi
sahəsində tanınmış alim, metodist və əməkdar
müəllimlərdən Xoşqədəm İbrahimova, Rəna
Ağasıyeva, Telli Şabanova, Zenfira Əsgərova, Elmira
İbrahimova, Nuridə Abdullayeva, Təranə Hüseynova, Firəngiz
Mustafayeva, Kübra Məmmədova və başqalarının
məktəbdə əməyi çoxdur. Onlar
gənc nəslin təlim-tərbiyəsi və gələcək
kadrların hazırlanması sahəsində böyük əmək
sərf edirlər. Məktəbin pedaqoji
uğurları çoxdur. Bunların əldə
olunmasında, əlbəttə, müasir təhsilə verilən
demokratik tələblərlə bərabər, xüsusi tədris
üsulları və təlim metodları mühüm əhəmiyyət
kəsb edir. Məktəb yeni layihələrlə
işləyir. Konstruktiv təlim
metodları artıq neçə illərdir ki, təlim-tərbiyə
prosesinə tətbiq edilir. Müəllimlər
konstruktiv təlimin üsul və vasitələri ilə elmi-nəzəri
və metodik biliklərini zənginləşdirir, seminar və
treninqlər keçirirlər. Pilot məktəb
artıq 3 ildir ki, "İnnovativ məktəb" layihəsinə
qoşulub. Hazırda innovativ layihəyə əsaslanan
iki başqa məktəb də dayaq məntəqəsi olan bu
məktəbin hamiliyindədir. Məqsəd
innovasiya yolunda monitorluq etmək, qabaqcıl pedaqoji təcrübənin
yayılmasına, unifikasiya olunmasına kömək göstərməkdən
ibarətdir. Məktəbdə daha bir
yenilik "İngilis dilinin intensiv tədrisi" layihəsidir.
Həmin layihə I-VIII sinif şagirdlərini əhatə
edir. Şagirdlər ingilis dilində danışmaq,
fikirlərini ifadə etmək, şifahi və yazılı
nitq vərdişlərinə yiyələnmək, disput və
"gecələr" keçirmək imkanları əldə
edirlər. Bu layihə çərçivəsində
başqa orta məktəblərlə maraqlı
görüşlər keçirilir. Müəllimlər
elmi-metodik bilik və vərdişlərini gücləndirmək
məqsədi ilə treninqlərdə vaxtaşırı
iştirak edirlər.
7 nömrəli tam orta məktəb, həm də
"Elektron məktəb" layihəsinə daxil olan 10 pilot
məktəbdən biridir. Artıq bütün
müəllimlər kompüter texnologiyasına demək olar
ki, yiyələniblər. Tədrisdə
DVD versiyalarından geniş istifadə edilir.
Mövzuların tədrisində ciddi əhəmiyyət kəsb
edən resurslar sırasına demək olar ki, hər dərsi əhatə
edən "Power Point" təqdimatları daxil edilib ki, bu da
şagirdlərə geniş məlumatların vizual səsli və
animasiyalı şəkildə verilməsinə şərait
yaradır. Dərslərdə şagirdlər tədqiqatlar
(araşdırmalar) aparmaq məqsədilə İnternet şəbəkəsindən
müvafiq məlumatlar əldə edir və İKT-nin fəal
istifadəçisinə çevrilirlər. Əldə olunan məlumatlar hər bir fənn, sinif
üçün yaradılan qovluqlarda yığılıb
saxlanılır.
Məktəbdə tətbiq olunan layihələrdən
biri də "İntel-gələcək üçün təhsil"
layihəsidir. Məqsəd layihə
metodikasına əsaslanan müasir səviyyəli dərslərin
təşkili və müəllim kadrlarının
hazırlığıdır. Bu sahədə
kollektivin fədakar köməkçisi məktəbin
informatika müəllimi Gülnarə Səlimovanın
böyük əməyi vardır.
Tədris prosesində tətbiq olunan
innovasiya layihələri, pedaqoji yeniliklər məktəbin
iş təcrübəsini zənginləşdirir. Təbii ki, problemlərin kollektiv, demokratik həllində
məktəb direktoru aparıcı simaya malikdir. Tanınmış pedaqoq və təşkilatçı
Gülnaz Mehdizadə 2006-cı ildən 7 nömrəli məktəbə
rəhbərlik edir. Məktəbdə normal iş şəraiti
və səmərəli öyrənmə mühiti
yaradılıb.
Müəllim və şagird
şəxsiyyətinə dərin hörmət,
düzgün münasibət məktəb fəaliyyətinin,
pedaqoji prosesin əsasını təşkil edir.
Gülnaz Mehdizadə hesab edir ki, məktəbdə
hər bir şagird və müəllimin təhsil prosesində
öz sözü, öz yeri olmalıdır. Öyrədən müəllim öyrənən
şagirdin səsinə həssaslıqla qulaq asmalı, onun tələbatına
tam cavab verməlidir. Belə
yanaşmanın bir vizual modeli demokratik qaydada seçilmiş
"Şagird parlamenti"dir. Parlament üzvləri hər həftənin
sonunda məktəbin radio qovşağı vasitəsi ilə
rəhbər orqanlara və məktəb kollektivinə hesabat
verirlər.
Məktəbin müəllim və şagirdləri yeni
layihələr axtarışındadır.
Əbəs deyil ki, XI sinfin şagirdləri
ötən ilin noyabrında Kiprdə keçirilən
"Qlobal istilik və sualtı ekologiya" mövzusunda beynəlxalq
konfransda uğurlu nəticə əldə edib. Daha üç şagird Almaniyada M.Lomonosovun xatirəsinə
həsr edilmiş beynəlxalq olimpiadanın
sertifikatını alıb və ikinci tura dəvət olunub.
Direktorun təşkilatçılıq bacarığı və
axtarışlara, innovasiyalara meyilliliyi, əzmkarlığı
nəticəsində məktəb "Dünya innovativ məktəblər
şəbəkəsi"nin üzvü
olub. Hazırda həmin şəbəkə
dünyanın 61 ölkəsindən olan qabaqcıl məktəbləri
əhatə edir. Burada, eyni zamanda baş
verən yeniliklər haqqında məlumat verilir və
müvafiq müzakirələr keçirilir. Şübhəsiz,
qlobal iş təcrübəsinin öyrənilməsi, Avropa təhsil
məkanına inteqrasiya məktəblərdə yeni layihələrin
hazırlanmasına yol açır. Bütün
bunların nəticəsidir ki, artıq 3 ildir məktəbdə
"Diferensial siniflər" layihəsi işlənib həyata
keçirilir.
Hazırda 7 nömrəli məktəb demokratik şəraitdə fəaliyyətini
davam etdirməkdə, pilot məktəb statusunu daha artıq
möhkəmləndirmək, qoruyub saxlamaq əzmindədir.
Biz məktəbin rəhbərliyi, şagird və
müəllim kollektivini bu təhsil ocağının
yaradılmasının 90 illiyi münasibəti ilə ürəkdən
təbrik edir, öz fəaliyyətlərində daha
böyük uğurlar arzulayırıq.
Əlizadə
ƏSGƏRLİ,
AMEA
Nizami adına Ədəbiyyat
İnstitutunun baş elmi işçisi,
filologiya elmləri doktoru,
professor
Azərbaycan
müəllimi.- 2012.- 11 may.- S.6.