Müəllim nüfuzu - şagird sevgisi
Bəzən
həyatda insan sənət seçərkən
valideynlərinin məsləhətinə, arzu
və istəyinə uyğun hərəkət
edir. Bu cür seçim çoxlarına uğur
gətirir. Təbii ki, əksinə də
olur. Bəzən də elə olur ki, haqqında
düşünmədiyin, bir qədər
çətin görünən bir peşənin
yolçusu olursan. Bizə
təsadüf kimi görünən bu seçim isə bəlkə
də bir zərurətdən doğur.
Uşaqlıqda
həkim, yaxud da
müəllim olmaq istəməyən az adam tapılar. Bu istəyin gerçəkləşib-gerçəkləşməməsi
də tale işidir.
Aytən
Mütəllimova həkim ailəsində dünyaya
göz açıb, valideynlərinin hər
ikisi insanların sağlamlığı
keşiyində dayanan, bu
adı şərəflə daşıyan tibb
işçisidir. Ağ
xalatın cazibəsi Aytəni elə uşaqlıqdan
özünə cəlb etmişdi. Kim soruşsa, həkim
olacağını söyləyirdi, lakin
belə olmadı. O, müəllim olacağına qərar verəndə
hamıdan çox atası Fikrət sevindi. Sən demə, o, ürəyində bu arzunu çoxdan gəzdirirmiş,
Aytənin müəllim olmasını istəyirmiş. Beləcə
Göyçay rayonundakı 3 nömrəli
tam orta məktəbin
rus bölməsini bitirən Aytən
Mütəllimova nənəsi, ibtidai sinif müəllimi Mülayim
xanımın yolunun davamçısı
oldu.
Pedaqoji fəaliyyətə 10 il əvvəl Göyçay
məktəblərinin birində başlayan
Aytən tez bir zamanda ailə vəziyyəti ilə əlaqədar
Bakıya köçməli olur.
Hazırda Xətai rayonundakı 17 nömrəli tam orta məktəbdə
çalışır, ibtidai sinif müəllimidir. Aytən müəllim deyir: "Belə bir deyim var: Pis sənət yoxdur, pis sənətkar olur". Peşələrin də pisi yoxdur, əgər işini sevirsənsə, ona
hər cür gözəllik gətirə
bilərsən. Mən öz peşəmi
sevirəm, odur ki,
hansı çətinlik olursa-olsun öhdəsindən
gəlməyə iradəm, gücüm
çatır. Çoxları elə düşünür
ki, kiçikyaşlılarla işləmək
çətindir. Məncə, yox! Doğrudur, hələ məktəbin nə olduğunu bilməyən, əlində qələm
tutmağı bacarmayan uşaqları ram etmək o qədər
də asan olmur,
onları düşdükləri bu
mühitə alışdırmaq üçün
vaxt lazımdır. Bir
az səbr etmək gərəkdir, sonra hər şey öz qaydasına düşür,
onlar öyrənmək, sən də
öyrətmək istəyirsən. Beləcə, hərflər,
rəqəmlər yan-yana düzülür,
dünənki şıltaq, ərköyün uşaqdan
əsər-əlamət qalmır...
Ötən
illər ərzində Aytən təcrübəsini zənginləşdirib,
ölkədə aparılan təhsil islahatının uğurla həyata keçirilməsi üçün öz
töhfəsini verməyə çalışıb. Son 3 ildə isə kurikuluma
əsaslanan tədris prosesinin
qarşıya qoyduğu yenilikləri mənimsəməyə,
müvafiq kurslarda bir qədər də təkmilləşməyə
səy göstərib. Daim öz
üzərində çalışır, zamanın
axarından geridə qalmır, öyrəndiklərini tədris
prosesində tətbiq etməkdən çəkinmir. Yaxşı bilir ki,
bu gün həyatın
tələbləri başqadır, indi
şagirdlərə həyati bacarıqlara əsaslanan təhsil
vermək lazımdır. Şagirdlərin intellektinin
inkişafı ön plana
çəkilməli, intellekt, bacarıq və
vərdişlərin formalaşmasını təmin edən təlim
metodlarından istifadə olunmalıdır. Aytən
müəllimin bu mühüm
amilə üstünlük verməsi ona təlim prosesində yüksək göstəricilər
əldə etməyə zəmin yaradıb. O,
şagirdlərinə sərbəst düşünməyə,
müstəqil fikir yürütməyə
imkan yaradır, onların arzu
və istəklərini nəzərə alır. 45 dəqiqənin
quru, cansıxıcı keçməməsi
üçün əlindən gələni
edir. Dərsin gedişi
zamanı istifadə etdiyi vasitələrlə
şagirdlərin diqqətini cəlb edir,
onların təlim prosesinə həvəsini,
marağını artırır. Sözsüz
ki, tədrisin maraqlı və məntiqli
alınmasında onun kurikulum
əsasında aparılması böyük
rol oynayır. Aytən müəllim dərsləri
qeyri-ənənəvi şəkildə qurmaqla
sinifdə bütün şagirdləri eyni vaxtda problemin
həllinə cəlb edir, hər kəsin
fikri öyrənilir, cavabı qiymətləndirilir.
Təhsildə
uğur qazanmağın bir
cəhəti də valideynlərlə qarşılıqlı
münasibətin qurulmasıdır. Bu mənada
Aytən müəllimin öyünməyə haqqı var. Dərs dediyi II "b" sinfində valideynlər, demək olar ki, tədris prosesinin əsl iştirakçılarına
çevriliblər. Ona görə də ortaya çıxan
problem, çətinlik operativ həllini tapır. Məktəbdə
fəaliyyət göstərən Valideyn-Müəllim
Assosiasiyası da bu işdə onlara köməkçi olur.
Müəllim yaradıcı insandır, onun işləməsi
üçün normal mühit olmalıdır.
Bu mühitin formalaşması isə rəhbərdən
çox asılıdır. Aytən müəllim
çalışdığı kollektivdən, müəllimlər
arasındakı mehriban, işgüzar münasibətdən,
direktor Bədəl Bədəlovun qayğısından da
razılıq hissi ilə danışdı: Hər bir təhsil
müəssisəsində elə mühit olmalıdır ki,
orada müəllim rahat işləyə bilsin. Məktəb rəhbəri
hər bir yeniliyin tətbiqinə maraq göstərməlidir.
Bu gün informasiya-kommunikasiya texnologiyaları həyatımıza
geniş şəkildə daxil olub, təhsil sahəsi də həmçinin.
İşlədiyim məktəbdə bu mühüm məsələ
daim diqqətdə saxlanılır. Bədəl müəllim
təhsilin səviyyəsini yüksəltmək
üçün mövcud imkanlardan maksimum yararlanmağa şərait
yaradır, hər bir pedaqoqa qayğı ilə yanaşır.
Aytən müəllim də hamı kimi
böyük arzularla yaşayır. Milli təhsilimizin
çoxsaylı təəssübkeşləri
sırasında özünə layiqli yer tutmaq,
sayılıb-seçilən müəllimlərdən biri
olmaq, yetişdirdiyi şagirdlərin uğurlarına sevinmək,
ən başlıcası, müəllim adının şərəfini,
nüfuzunu qorumaq!... Və bir də şagird sevgisini qazanmaq.
Onun ilk uğurları isə istəklərinə
çatacağına əminlik yaradır...
H.BAXŞƏLİYEV
Azərbaycan
müəllimi.- 2012.- 18 may.- S.5.