BDU-nun
tələbələri "Gənc istedadlar" liseyində istehsalat təcrübəsində
olublar
BDU-nun filologiya
fakültəsinin IV kurs tələbələri
sentyabrın 17-dən beş həftə
müddətində istehsalat təcrübəsi
keçmək üçün
Bakının müxtəlif məktəblərinə təhkim
olunmuşlar. Universitetin filologiya
fakültəsinin 019-cu qrup tələbələri
isə BDU-nun nəzdində fəaliyyət
göstərən "Gənc istedadlar"
liseyində istehsalat təcrübəsi
keçmişlər. İstehsalat təcrübəsində
tələbələrə lisey və onun strukturu, iş rejimi, təlim və
onun komponentləri, təlimin keyfiyyəti, təlim vasitələri, bir sıra metodiki işlər,
pedaqoji biliklər, "Təhsil
haqqında" qanun, yeni
təhsil konsepsiyası və s. məsələlər
haqqında müfəssəl təlimatlar verilmiş
və bu məlumatlar gələcək fəal
təcrübə üçün özül rolunu oynamışdır.
İstehsalat təcrübəsi beş istiqamətlə həyata keçirilmişdir.
1. Məktəb
direktorunun işləri ilə
tanışlıq;
2. Təlim-tərbiyə
işləri üzrə direktor müavininin yerinə yetirdiyi
işlərlə tanışlıq və onunla
birgə müxtəlif tədbirlərin həyata keçirilməsi;
3. Sinif rəhbərinin iş
planı ilə tanışlıq və tərbiyəvi
işlərin həyata keçirilməsində tələbələrin
iştirakının təmin edilməsi;
4. Tələbələrin müxtəlif siniflərdə
kurikulum üzrə yeni
təlim metodları ilə keçilən dərslərdə
iştirakını təmin etmək, həmin dərsləri
izləməklə bərabər, özlərinin də
müxtəlif mövzularda dərslər
aparmaları üçün onların nəzəri
və metodiki cəhətdən
hazırlanması;
5. Məktəbin
bütün tədris tədbirlərində,
Pedaqoji Şurada tələbələrin
iştirakı.
Tələbələr
öncə BDU-nun filologiya
fakültəsində keçirilən istehsalat
təcrübəsinin konfransında iştirak
etdilər və fakültənin dekanı Məhərrəm Vəliyevin,
Azərbaycan dili və ədəbiyyatının
tədrisi metodikası kafedrasının müdiri,
professor Yusif Seyidovun, həmçinin istehsalat
təcrübəsi
rəhbərinin istehsalat təcrübəsinə
aid çıxışlarını, metodik tövsiyələrini dinlədikdən sonra BDU-nun nəzdində
fəaliyyət göstərən "Gənc istedadlar"
liseyinə gəldilər. Liseyin direktoru Qasım Hüseynov
qeyd etdi ki, lisey 2007-ci ildən BDU-nun nəzdində fəaliyyət göstərən
ümumi təhsil müəssisəsidir.
Ötən dövr ərzində məzunlarımız
Tələbə Qəbulu üzrə Dövlət
Komissiyasının keçirdiyi qəbul
imtahanlarında yüksək bal toplayaraq həm ölkəmizdə, həm də
xaricdə nüfuzlu universitetlərə qəbul
olmuşlar. Təkcə onu
demək kifayətdir ki, bu
il 103 məzunumuzdan 103-ü də ali məktəbə qəbul olmuşdur.
Bu da liseyimizdə təhsilin
yüksək keyfiyyətinə sübutdur.
Sonra Q.Hüseynov
liseyin strukturu, direktorun vəzifələri haqqında məlumat
verərək qeyd etdi
ki, liseyin bir çox məsələləri
Pedaqoji Şurada
müzakirə olunur. Pedaqoji
Şuranın tərkibinə direktor, direktor müavini, bütün müəllimlər, əlaçı
şagirdlər və valideynlər komitəsinin sədri daxildir. Lisey öz fəaliyyətində ümumtəhsil məktəblərinin
tədris proqramlarını əsas götürməklə
yanaşı, BDU-nun Elmi
Şurasının tövsiyələrini, təhsil və tərbiyə
haqqında müasir pedaqogikanın son nailiyyətlərini də rəhbər tutur.
İstehsalat təcrübəsi
günlərində direktor müavini Çingiz Cəlilov
tələbələri təlim-tərbiyə işləri
üzrə direktor müavininin
vəzifələri ilə, görəcəyi işlərlə
tanış edir, onlarla
birgə işləyirdi. O, tələbələrə
dərs cədvəli tərtib etməyi, jurnalları
yazmağı, müəllimlərin dərs yükünün
bölünməsi və s. kimi işləri öyrətmək üçün əlindən gələni edir, tələbələrə bütün tədris və tərbiyə məsələlərini başa
salırdı. Liseyin fənn müəllimləri
Gülşən Əliyeva, Yaqut Hüseynova, Gültəkin Yusifova,
Yeganə Qəhrəmanlı və sinif rəhbərləri
istehsalat təcrübəsi zamanı tələbələrə
hər cür pedaqoji
və metodiki köməkliklər edir, onları tədris, təlim-tərbiyə
işlərinin bütün cəhətləri
ilə tanış edirdilər. İstehsalat
təcrübəsi dövründə tələbələr könüllü olaraq
müxtəlif siniflərdə dərs deməklə, aktiv praktika üçün zəmin yaradır, təcrübə
toplayırdılar.
Bizcə,
tələbələrin fəal təcrübə dövrünə qədər istehsalat təcrübəsi keçmələrinin
onların mükəmməl pedaqoji ustalıq,
müəllimlik təcrübəsi qazanmaları
baxımından böyük əhəmiyyəti
vardır və bu cəhətdən istehsalat
təcrübəsinin universitetdə bərpa edilməsi təqdirəlayiq
haldır. İstehsalat təcrübəsi
tələbələrə müstəqil pedaqoji
fəaliyyətdə özünün
hazırlıq səviyyəsini yoxlamaq
imkanı verir. Praktika prosesində tələbələrin
yaradıcılıq imkanları, tədqiqatçılıq
qabiliyyəti də inkişaf edir, onlar təlim nəzəriyyəsini,
dərsin texnologiyasını, şagirdlərin psixoloji xüsusiyyətlərini, fənlərin
tədrisinin konkret forma
və metodlarını öyrənməyə müvəffəq
olurlar.
İstehsalat təcrübəsi
müddətində tələbələr müəyyən hüquqlardan istifadə etməli, öhdələrinə
düşən vəzifələri lazımi səviyyədə
yerinə yetirməlidirlər. Onlar təcrübə prosesində qarşıya
çıxan bütün suallar
üzrə universitet rəhbərliyinə,
müvafiq kafedraya, praktika üzrə metodistlərə, məktəb
müdiriyyətinə, fənn müəllimlərinə
müraciət edə bilərlər. İstehsalat
təcrübəsi dövründə tələbələrin
üzərinə böyük vəzifələr
düşür ki, bunlardan ən vacibi tələbələrin
hər gün 6 saat məktəbdə
olmaları, məktəbin daxili nizam-intizam qaydalarına ciddi
əməl etmələridir. Tələbələrimiz liseydəki
təcrübə müddətində bu vəzifələri
layiqincə yerinə yetirir, üzərlərinə
düşən işlərin öhdəsindən bacarıqla
gəlirdilər.
Rəhilə QULİYEVA,
BDU-nun
Azərbaycan dili və
ədəbiyyatı
tədrisi metodikası
kafedrasının
dosenti,
Ramidə ABDULLAYEVA
filologiya
fakültəsinin IV kurs tələbəsi
Azərbaycan
müəllimi.- 2012.- 16 noyabr.- S.5.