Coğrafiya dərslərində
müstəqil işlərin təşkili
Hər
bir cəmiyyətin gələcəyi onun yetişməkdə
olan gənc nəslidir. Artıq
neçə illərdir ki, respublikamızda təhsil sisteminin
müxtəlif istiqamətləri üzrə ciddi islahatlar həyata
keçirilir. Ümumi təhsil sistemində aparılan tədqiqat
və təhlil nəticəsində islahat hədəfləri
düzgün müəyyənləşdirilib və buna
uyğun dəqiq fəaliyyət proqramı hazırlanıb.
Bildiyimiz kimi, 2008-2009-cu tədris ilindən etibarən ümumi
təhsil məktəbləri ibtidai təhsil səviyyəsində
tədrisə yeni fənn kurikulumları və dərslik
komplektləri ilə başlayıb. Artıq əsas və
orta təhsil pilləsində müəllimlər öz
işlərini dövrün tələbləri səviyyəsində
qurmağa çalışırlar. Bunu bizdən şagirdlərin
meyil və maraqları, onların yaradıcılıq, bilik,
bacarıq və vərdişlərinin inkişafı,
müasir texniki vasitələrə maraq hissinin artması tələb
edir.
Mən
də bir coğrafiya müəllimi kimi təhsilimizdəki
yenilikləri, yeni təlim, forma və üsulları, təlimin
təşkilinə verilən əsas tələbləri
öz pedaqoji fəaliyyətimdə tətbiq etməyə səy
göstərirəm. Bu istiqamətdə əsas qiymətləndirmə
növlərindən istifadə edirəm.
Çalışıram ki, müəllim-şagird münasibətlərini
düzgün quram, hər bir şagirdin nəyi bildiyini, onun
qabiliyyətini, istedadını düzgün istiqamətləndirim,
psixoloji xüsusiyyətlərini öyrənməyə səy
göstərim.
Coğrafiya
dərslərində müstəqil işlərin təşkili
üçün hazırladığım iş vərəqləri
şagirdlərin bir-birinə olan münasibətlərinə,
bilik səviyyəsinə uyğun, aydın başa düşəcəyi
səviyyədə olur. Bu üsulla şagirdlərdə məntiqi
təfəkkür və anlam vərdişlərini təkmilləşdirməyə,
fikri fəaliyyət vərdişlərini inkişaf etdirməyə,
əvvəllər qazandıqları biliklərin səfərbər
olunmasına çalışıram.
Qruplarda
iş zamanı birgə çalışan şagirdlər
müzakirə keçirir, öz təkliflərini verir,
suallarla müraciət edirlər. Əgər qrupdakı
şagirdlərə eyni tapşırıqlar verilərsə,
tapşırığın cavabını əvvəlcə zəif
şagirddən soruşmaq lazımdır. Müəllim
tapşırıqları yerinə yetirən zaman şagirdlərə
istiqamət verməli, sakit tərzdə başa
salmalıdır.
Müstəqil
iş vərəqlərinin tərtibində müəllim
mühüm nəzəri biliklərə və praktiki
bacarıqlara, kifayət qədər təcrübəyə
malik olmalıdır. Şəraiti, şagirdlərin
hazırlıq səviyyəsini, psixoloji xüsusiyyətlərini
nəzərə almalı və işə yaradıcı
şəkildə yanaşmalıdır.
Yaradıcılıq
və pedaqoji ustalıq müvəffəqiyyətin rəhnidir.
22 illik
pedaqoji fəaliyyətim dövründə yaradıcı
olmağa, öz tədqiqatçılıq fəaliyyətimi
düzgün istiqamətləndirməyə
çalışıram. Eyni zamanda İKT kurslarından bəhrələnməyə,
mətbuat səhifələrindəki yenilikləri izləməyə
və onlardan düzgün nəticə çıxarmağa səy
göstərirəm. Məqsədim milli və bəşəri
dəyərlərə malik, bacarıqlı, humanist şəxsiyyətlər
yetişdirməkdir. Ümumiyyətlə, vətəninə,
xalqına, millətinə məhəbbəti olan hər bir təhsil
işçisi bu istiqamətdə əzmlə
çalışmalı, təhsilimizin inkişafı naminə
hər cür fədakarlığa hazır olmalıdır.
İlhamə BƏYLƏROVA,
Bakıdakı 49 nömrəli
"İntellekt"
liseyinin müəllimi
Azərbaycan
müəllimi.- 2012.- 12 oktyabr.- S.7.