Müasir
təhsil proqramlarının tətbiqi ilə bağlı
elmi-praktik konfrans
Oktyabrın 23-də Bakının
Sabunçu rayonundakı 252 nömrəli məktəb-liseydə
"Müasir təhsil proqramlarının (kurikulumun) tətbiqi:
reallıqlar və perspektivlər"
mövzusunda elmi-praktik konfrans keçirildi. Azərbaycan
Respublikası Təhsil Nazirliyinin təşkil etdiyi konfransda təhsil
naziri Misir Mərdanov, Sabunçu Rayon İcra Hakimiyyətinin
başçısı Adil Vəliyev, Təhsil Nazirliyinin
struktur-bölmə rəhbərləri, Təhsil Problemləri
İnstitutundan, Bakı Şəhəri üzrə Təhsil
İdarəsindən nümayəndələr,
tanınmış pedaqoq və metodist alimlər, dərslik
müəllifləri, birbaşa Təhsil Nazirliyinə tabe olan
ümumtəhsil müəssisələrinin direktorları,
Sabunçu rayonundakı ümumtəhsil məktəblərinin
rəhbərləri, qabaqcıl müəllimlər və
KİV təmsilçiləri iştirak edirdilər.
Konfrans iştirakçıları əvvəlcə
yüksək səviyyədə təmir olunmuş məktəbi
gəzib, laboratoriyalara, fənn kabinetlərinə baxdılar,
təhsil üçün yaradılmış şəraitlə
tanış oldular. Sonra onlar qruplara bölünərək
konfrans çərçivəsində keçirilən
"açıq dərs"lərdə iştirak etdilər.
2 saat ərzində həm konfransın keçirdiyi 252
nömrəli məktəb-liseyin, həm də onun
yaxınlığında yerləşən 94, 96 və 213
nömrəli tam orta məktəblərin müəllimlərinin
müxtəlif siniflərdə apardıqları 28 nümunəvi
dərs dinlənildi. Təhsil naziri Misir Mərdanov 252 nömrəli
məktəb-liseyin ibtidai sinif müəllimi Emilya
İbrahimovanın I sinifdə riyaziyyatdan və riyaziyyat müəllimi
Təranə Kənanıinin XI sinifdə cəbr və
analizin başlanğıcı fənnindən
apardıqları dərslərdə iştirak etdi.
Emilya İbrahimova I sinifdə "Ədəd
oxu" mövzusunda İKT-nin tətbiqi ilə
apardığı dərsdə qruplarla iş formasından və
təqdimetmə, müsahibə metodlarından istifadə etdi.
Öncə şagirdlərə verdiyi "Riyaziyyatı bilmək
bizə nə üçün lazımdır" sualına
onlardan qaneedici cavablar alan müəllim dərsdə motivasiya
yaratmaq üçün kiçik videoçarx nümayiş
etdirdi və videoçarxın məzmunundan
çıxış edərək mövzuya ustalıqla
keçid etdi. Sonra əsas tədqiqat sualı qoyuldu: "Ədəd
oxu bizə nə üçün lazımdır". Müəllimin
ədəd oxu haqqında qısa izahatından sonra qruplarla
iş aparıldı. 4 qrupun hər birinə
tapşırıqlar yazılmış vərəqlər
paylandı və onların həlli üçün vaxt
verildi. Qruplar tapşırığı həll etdikdən
sonra qrup liderləri öz təqdimatlarını etdilər və
müəllim kompüterin köməyi ilə onların
verdikləri cavabların nə dərəcədə
düzgün olduğunu yoxladı.
Daha sonra
dərslik üzrə iş
aparıldı. Şagirdlər dərslikdə verilmiş
misalları həll etdilər. Dərsin nəticə
və ümumiləşdirmə mərhələsini də
müəllim bacarıqla təşkil edib,
qarşıya qoyulan məqsədlərə
nail oldu. Şagirdlər
tədqiqat sualını cavablandıraraq bildirdilər ki, ədəd oxu bizə ədədlərin
istiqamətini müəyyənləşdirmək, ədədlərin
yerini təyin etmək, ədədləri
müqayisə etmək, toplama və
çıxma əməllərini yerinə yetirmək üçün lazımdır.
Dərsin
qiymətləndirmə mərhələsində qrupların fəaliyyəti
tərtib olunmuş cədvəl üzrə
qiymətləndirildi və şagirdlərə evdə "ədəd
oxu" hazırlamaq
tapşırıldı.
Müəllim
şagirdlərin yorğunluğunu aradan qaldırmaq üçün
dərsarası musiqili fasilədən də
yerində istifadə etdi.
Müəllim
Təranə Kənani də XI sinifdə cəbr və analizin başlanğıcı fənnindən
apardığı dərsdə İKT-dən, kiçik
qruplarla iş
formasından, fəal təlim üsullarından, müstəqil
işlərdən, resurslardan bacarıqla
istifadə edərək dərsi maraqlı qurdu
və "Triqonometrik funksiyaların
törəməsi"
mövzusunu şagirdlərə mənimsətdi.
Şagirdlər triqonometrik funksiyaların
düsturlarının tapılması qaydasını öyrəndilər,
onları misallara tətbiq etdilər, arqumentin verilmiş qiymətində
törəməni hesabladılar. Dərsdə kimya,
biologiya, coğrafiya, fizika, iqtisadiyyatla inteqrasiya yaradıldı.
Dərslərin
dinlənilməsi başa
çatdıqdan sonra məktəb-liseyin akt zalında "dəyirmi masa"
ətrafında dinlənilmiş dərslər və mövzu ilə bağlı müzakirə
aparıldı.
Konfransı
giriş sözü
ilə açan təhsil naziri
Misir Mərdanov onun yeni fənn proqramlarının
(kurikulumların) tətbiqi vəziyyəti ilə tanış
olmaq, 5-ci ildir ki, aparılan islahatların nəticələrinin
necə olmasını konkret bir məktəbin təcrübəsində
müəyyənləşdirmək məqsədi ilə keçirildiyini bildirdi.
Bununla əlaqədar 2 saat ərzində müxtəlif fənlər
üzrə xeyli dərsin dinlənildiyini
deyən nazir özünün
də iki riyaziyyat dərsində
iştirak etdiyini və
ümumilikdə hər iki dərsdən
razı qaldığını söylədi. Bununla
yanaşı nazir hər iki
dərsdə onu razı salmayan
bəzi cəhətlərin də olduğunu
diqqətə çatdırdı. Bildirdi
ki, onun fikrincə, dərslərdə
qruplarla işə həddən artıq çox yer verilir. Halbuki riyaziyyat dərslərində
müəllim və şagirdlərin
yazı taxtasında işləməsi daha
məqbul formadır və bu mənada müəllimin
şagirdləri yazı taxtasında işlətməsi daha yaxşı olardı. Təhsil naziri yeni təlim
üsullarının hansılarının daha
xeyirli olmasını müəyyənləşdirmək
üçün müvafiq
tədqiqatların aparılmasını və yalnız bundan sonra onların geniş tətbiq olunmasını zəruri
saydı.
Sonra təhsil naziri
Misir Mərdanov nazirliyin
müvafiq şöbəsi tərəfindən
hazırlanmış və Bakı Şəhəri üzrə
Təhsil İdarəsinin tabeliyində olan
məktəblərin son iki
tədris ili üzrə müqayisəli nəticələrini
əks etdirən təqdimatla konfrans
iştirakçılarını tanış etdi. Tədqimata
əsasən Sabunçu rayonu
ilə paytaxtın digər rayonları arasında təhsilin
müxtəlif parametrləri, o cümlədən
məktəb, müəllim və şagirdlərin sayı,
müəllim-şagird nisbəti, buraxılış və ali məktəblərə qəbul
imtahanlarının, "Ən yaxşı ümumtəhsil məktəbi"
və "Ən yaxşı müəllim" müsabiqələrinin
nəticələri, fənn olimpiadalarında iştirak,
müəllimlərlə təminat, məktəb tikintisi və s. göstəriciləri
üzrə müqayisələr aparıldı.
Son üç
ildə Sabunçu rayonunda
3 nəfər məzunun qəbul imtahanlarında ən yüksək
- 700 bal toplaması, şagird-müəllim
nisbətinin ölkə üzrə orta
göstəricidən yüksək olması və s. müsbət hal kimi qiymətləndirildi, bəzi göstəricilərin
digər rayonlara nisbətən aşağı olduğu qeyd edildi.
Sabunçu Rayon İcra Hakimiyyətinin
başçısı Adil Vəliyev elmi-praktik konfransda
çıxış edərək belə mühüm
tədbirin rayonlarının tədris müəssisəsində
keçirilməsinə görə Təhsil Nazirliyinin,
Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin
rəhbərliyinə minnətdarlığını bildirdi, bu cür
görüşlərin, müzakirələrin işin
xeyrinə olduğunu vurğuladı. Rayonda təhsilin maddi-texniki
bazasının möhkəmləndirilməsi, keyfiyyətinin
yüksəldilməsi istiqamətində görülən
işlərdən söz açan
A.Vəliyev mövcud problemlərə də
toxundu, onların aradan
qaldırılması üçün
Təhsil Nazirliyinin dəstəyinə ehtiyac duyduqlarını söylədi, dinlədiyi
dərslərlə bağlı fikirlərini bölüşdü.
Konfransda söz
alan Bakı Şəhəri üzrə Təhsil
İdarəsinin müdir müavini
Məhəmməd Bayramov, bəstəkar,
dərslik müəllifi, professor Oqtay Rəcəbov, Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin dekanı, professor Fərrux
Rüstəmov, dərslik müəllifi Rafiq
İsmayılov, 96 nömrəli tam orta məktəbin direktoru
Əminə Hüseynova və
başqaları dinlədikləri dərslərə qiymət verib mövzu ilə
bağlı fikir və mülahizələrini
bildirdilər, təkliflərini səsləndirdilər.
Çıxışlarda yeni
fənn proqramlarının (kurikulumların) uğurla
tətbiq olunduğu, müəllimlərin
dərslərinə yaradıcı yanaşıb, müasir təlim forma və
üsullarından, İKT-dən bacarıqla istifadə etdikləri,
qruplarla iş
forması seçilərkən dərsin mövzu
və məqsədlərinin nəzərə alınmasının,
valideynlərlə işə daha çox diqqət yetirilməsinin vacibliyi vurğulandı.
Yusif
ƏLİYEV
Azərbaycan
müəllimi.- 2012.- 25 oktyabr.- S.2.