Professor
Qoşqar Əhmədovun 95 illik yubileyi qeyd edildi
Oktyabrın 19-da Gədəbəy rayonunda
Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının müxbir
üzvü, tanınmış pedaqoq, professor Qoşqar Əhmədovun
95 illik yubileyi ilə əlaqədar mərasim keçirildi. Tədbirdə
təhsil naziri Misir Mərdanov, Gədəbəy Rayon İcra
Hakimiyyətinin başçısı Ramiz Yediyarov, alimin həmkarları,
yaxınları, tələbələri və ziyalılar
iştirak edirdilər. Öncə
tədbir iştirakçıları alimin adını
daşıyan Gədəbəy rayonu Slavyanka kənd 1 nömrəli
orta məktəbin qarşısında qoyulmuş Qoşqar Əhmədovun
büstünün önünə gül dəstələri
qoydular. Təhsil naziri Misir Mərdanov və
iştirakçılar məktəbdə alimin həyatını,
yaradıcılığını əks etdirən guşə
ilə tanış oldular.
Sonra tədbir iştirakçıları
ulu öndər Heydər Əliyevin rayon mərkəzində ucaldılmış abidəsini
ziyarət edib, önünə gül dəstələri
qoydular.
Rayon Mədəniyyət evində
keçirilən tədbiri giriş sözü ilə
açan Gədəbəy Rayon İcra Hakimiyyətinin
başçısı Ramiz Yediyarov professor Qoşqar Əhmədovun
həyat və yaradıcılığı haqqında
qısa məlumat verdi. Qeyd edildi ki, Qoşqar Əhmədov
1917-ci ildə Gədəbəy rayonunun Söyüdlü kəndində
anadan olub, 1941-ci ildə Azərbaycan Dövlət Universitetinin
(indiki Bakı Dövlət Universiteti) fizika-riyaziyyat fakültəsini,
1942-ci ildə Dzerjinski adına Hərbi Akademiyanı bitirib.
Sonra icra başçısı Qoşqar Əhmədovun
Bakı Dövlət Universitetində elmi
yaradıcılıqla məşğul olduğunu, 1950-ci ildə
namizədlik dissertasiyasını müdafiə etdiyini söylədi.
O, Qoşqar Əhmədovun 1956-cı ildə M.V.Lomonosov
adına Moskva Dövlət Universitetinin doktoranturasına daxil
olduğunu, 1961-ci ildə isə professor elmi adına layiq
görüldüyünü, görkəmli alimin rəhbərliyi
altında 60-dan çox namizədlik və doktorluq
dissertasiyaları müdafiə olunduğunu bildirdi.
Tədbirdə çıxış edən
təhsil naziri Misir Mərdanov mərasim
iştirakçılarını salamlayaraq müəllimi
olmuş Qoşqar Əhmədovun 95 illik yubileyində
iştirak etməkdən məmnunluq duyduğunu bildirdi.
Riyaziyyat elminə əvəzsiz töhfələr verən
alimin sadə insani keyfiyyətləri, öz tələbələrinə daim yaradıcılıq
keyfiyyətləri
aşılaması barədə danışan Misir Mərdanov
Qoşqar Əhmədovun tanınmış şəxsiyyət
və böyük insan olduğunu vurğuladı.
Nazir qeyd etdi ki, Qoşqar Əhmədov
müasir riyaziyyatın çox sürətlə inkişaf edən
optimal proseslərin riyazi nəzəriyyəsi üzrə elmi
fəaliyyət göstərib və bir çox gənc alimləri
bu istiqamətdə tədqiqatlar aparmağa cəlb edib.
Görkəmli alimin yetirmələrinin fəaliyyət
coğrafiyasının çox geniş olduğunu bildirən
təhsil naziri Misir Mərdanov qeyd etdi ki, hazırda onun tələbələri
Azərbaycanla yanaşı MDB, eləcə də
dünyanın bir sıra başqa ölkələrində
çalışırlar. Qoşqar Əhmədovun
böyük alim olmaqla yanaşı, həm də yüksək
səviyyəli pedaqoq olduğunu bildirən nazir alimin
atası, əməkdar müəllim Teymur Əhmədli
haqqında da xoş fikirlər bildirdi. Alimin elinə-obasına
çox bağlı bir insan olduğunu və vaxt tapdıqda
doğma yurdu Gədəbəyə gələrək istirahətini
məhz burada etməyi sevdiyini bildirən nazir Qoşqar müəllimin
saza, sözə böyük qiymət verdiyini, bir çox
tanınmış şairlərimiz və
yazıçılarımızın onun haqqında şeirlər
və xatirələr yazdığını nəzərə
çatdırdı.
Tədbirdə çıxış edən
alimin yetirməsi, professor Telman Məlikov Qoşqar müəllim
haqqında xatirələrini iştirakçılarla
bölüşdü. Bildirdi ki, gecə-gündüz yorulmadan
çalışaraq elmi kəşflər etmək və bu nəticələri
gənclərə çatdırmaq, onlarda elmə maraq yaratmaq
onun başlıca amalı idi. Alimin xəstəliklə
çarpışdığı vaxtlarda belə bir müəllim
kimi tələbələri ilə maraqlanması, onlara
tövsiyələr verməsi Qoşqar Əhmədovun nə
qədər böyük insan olduğunu sübut edir.
Qoşqar müəllimlə yaxından münasibətdə və
onun yetirməsi olduğu üçün böyük
qürur hissi keçirdiyini bildirən T.Məlikov alimin həyat
yolunu və yaradıcılığını özünə
örnək saydığını qeyd etdi.
Tədbirdə alimin bacıları dosent
Gülnaz Əhmədli, dosent Gülarə Əhmədova
Qoşqar Əhmədovun xatirəsinə göstərilən
dərin hörmət və ehtirama görə hər bir şəxsə
xüsusi minnətdarlıqlarını bildirdilər.
Tədbirdə Gədəbəy
aşıqlarının ifasında şeirlər söylənildi,
havalar səsləndirildi.
Niyazi
RƏHİMOV
Azərbaycan
müəllimi.- 2012.- 25 oktyabr.- S.2.