Təlim kurslarında fəal
təlimə daha çox
yer verildi
Xarici dil kurikulumu cəmiyyətimizin hər
bir üzvündə maraq doğuran bir sənəddir. Kurikulum
hər bir şagirdin maraq və meyillərini nəzərə
alaraq nitq və dil bacarıq və vərdişlərini
inkişaf etdirməyi nəzərdə tutur.
Müasir, qloballaşan
dünyamızda xarici dil
bilməyin bir çox
üstünlükləri vardır. Belə ki,
xarici dilə sahib olan hər bir şəxs
beynəlxalq arenaya çıxaraq
xalqı, milli dəyərləri, ölkəsinin
əldə etdiyi nailiyyətləri haqqında məlumatları dünya ictimaiyyətinə çatdıra bilir. Xarici dilin
köməyi ilə ünsiyyət və kommunikativ
bacarığa malik olur
və dünyaya yeni bir pəncərə açır. Xarici dilin öyrənilməsi
hər bir fərd üçün
iş və karyera
qapıları açır. Xarici dil təlimi şagirdlərdə başqa xalqların milli mənəvi
dəyərlərinə, mədəniyyətinə hörmət
hissi, tolerantlıq formalaşdırır.
Xarici ölkələrin müxtəlif
sahələrdə qazandıqları təcrübəni birbaşa öyrənməyə imkan verir. Xarici
dilə yiyələnmək şagirdlərdə humanitar təhsil səviyyəsini yüksəldir. Xarici dil şagirdlərin linqvist
biliklərini genişləndirir, ünsiyyət mədəniyyətinin
formalaşmasında mühüm rol oynayır və nitqin
inkişafına müsbət təsir göstərir. Xarici dil
daşıyıcıları başqa
ölkələrdə vətənimiz Azərbaycanı təqdim
etmək imkanı əldə edirlər.
Azərbaycan
dünya birliyi ölkələri
ilə əməkdaşlıq edən bir
ölkə olduğu üçün
müasir məktəbin mühüm
vəzifələrindən biri də
yüksək səviyyədə kommunikativ
bacarıqlar nümayiş etdirən şəxsiyyətlər
formalaşdırmaqdır.
Bu səbəbdən tədris fənni kimi xarici dilin
statusu daha da artır və o Milli Kurikulumda ümumtəhsil
məktəbləri üçün
müəyyən edilmiş fənlər
arasında özünəməxsus yer tutur.
Ənənəvi
təhsil proqramında xarici dildə
lüğət və qrammatika mənimsədilirdi.
Müasir təhsildə xarici
dilin öyrənilməsi
qarşımıza bir çox
tələblər qoyur. Bu
tələbləri həyata keçirməklə biz şagirdi layiqli vətəndaş, yaradıcı, tənqidi
düşünən bir şəxsiyyət
kimi yetişdirmiş oluruq. Bu fikirlər yeni kurikulumların ümumi orta təhsil pilləsində
tətbiqinə başlanması ilə əlaqədar bu il V siniflərdə dərs
deyən xarici dil
müəllimləri üçün
keçirilən kurslarda da
nəzərə çatdırılırdı. Məsələn,
mənim özümün təlimçi kimi iştirak
etdiyim Saatlıda bu ilin yayında keçirilən kurslarda
da həmin məsələlərə xüsusi diqqət yetirildi.
Yeri gəlmişkən
deyim ki, Xəzər Universitetinin ümumi orta təhsil səviyyəsinin xarici
dil fənni kurikulumlarının tətbiqi
üzrə V siniflərdə dərs deyəcək xarici dil müəllimləri
üçün Saatlıda keçirdiyi kurslar başa çatdı. Təlim kurslarına 65
müəllim cəlb olunmuşdu. 10 günlük treninqlərdə fəal təlimin
tətbiqi, bu təlimin ənənəvi
təlimdən üstün cəhətləri,
fəal təlim metodlarının dərsin keyfiyyətini nə
dərəcədə artırdığı, şagird
passivliyinin aradan
qaldırılması üçün ən
güclü vasitə olduğu
öyrədildi.
Fəal
təlimin əsas üstünlüyü
ondadır ki, şagirdi
daimi dəyişən şəraitə uyğunlaşmağa və böyüklər
dünyasına sərbəst, rahat daxil olmağa imkan yaradır. Təlim şagirdə güclü informasiya
axınından lazım olanı seçmək,
qarşılaşacaqları problemləri həll etmək
bacarığı aşılayır. Artıq təlim mexaniki yaddaşa deyil, təfəkkürün inkişafına,
fəal dərketmə mövqeyinə biliklərin müstəqil
əldə edilməsinə, yaradıcı tətbiqə əsaslanır.
Fəal təlimdə şagird əvvəlcə
xəyallar, fərziyyələr qurur,
düşünərək xəyalında qurduqlarını həyata
keçirir.
Biz müəllimlər
şagirdləri fərziyyələr quraraq
düşüncələrdən istifadə edərək
müvəffəqiyyət əldə edəcəklərinə
inandırmalıyıq. Fəal təlimin daha
da yaddaqalan edilməsində
İKT-nin rolu böyükdür. İKT fəal təlimə
yenilik qatır, canlanmasına əyanilik gətirir.
Bu günün təlimi
şagirdi tədqiqatçı, müəllimi
yaradıcı olmağa sövq
edir. Müəllim dərsinin daha da maraqlı və səmərəli
qurulması üçün İKT-nin imkanlarından istifadə etməlidir.
Öz peşəkarlıq səviyyəsini
inkişaf etdirmək üçün
daimi axtarışlar aparmalıdır.
10 günlük treninqlərdə xarici
dil müəllimləri öz
fənlərinə olan maraqlarını
yüksək peşəkarlıq səviyyəsində nümayiş etdirdilər. Qruplar
arasında çox gözəl əməkdaşlıq
yaranmışdı.
Mən
ümid edirəm ki,
Saatlı müəllimləri kursdan
aldıqları biliklərə əsaslanaraq gündəlik fəaliyətlərində
dərslərini daha arzuedilən və
yaradıcı qurmağa
çalışacaqlar.
Talinə ABBASOVA,
Bakıdakı 258 nömrəli
tam orta
məktəbin
müəllimi, təlimçi
Azərbaycan
müəllimi.- 2012.- 25 oktyabr.- S.6.