6 yaşı tamam olmamış balacalar
məktəbə getmək üçün xüsusi komissiyadan
keçir
Sabah yeni tədris ili
başlanır. Tədris ilinin
başlanmasına isə
ən çox ilk dəfə əlinə çanta alib məktəbə qədəm
qoyacaq balacalar sevinir. "Təhsil
haqqında" Azərbaycan
Respublikasının Qanununun
19.11 bəndinə uyğun
olaraq ölkəmizdə
ibtidai təhsil 6 yaşdan başlanır. Elə uşaqlar
var ki, dərs
ili başlananda onların 6 yaşının
tamam olmasına hələ bir neçə ay qalır. Buna baxmayaraq, həmin
balacalar da öz yaşıdları ilə birlikdə təhsil almaq istəyir. "Təhsil haqqında" Azərbaycan Respublikasının
Qanununun digər bir bəndində isə xüsusi istedadlı uşaqların
daha erkən yaşda məktəbə
getməsinə icazə
verilir. Təhsil Nazirliyində yaradılmış
komissiya da məhz bu cür
uşaqların valideynlərinin
müraciətlərinə baxaraq onların övladlarının məktəb
təliminə nə dərəcədə hazırlıqlı
olmasını müəyyənləşdirib
I sinfə getmələri
ilə bağlı müvafiq rəy verir.
Təhsil Nazirliyinin Kənd rayonları üzrə ümumi təhsil şöbəsinin aparıcı
məsləhətçisi, noyabr ayında 6 yaşı tamam olan uşaqların məktəbə hazırlıq
səviyyəsinin yoxlanılması
ilə bağlı yaradılmış komissiyanın
üzvü Afət Süleymanova ilə görüşümüzün əsas məqsədi də adıçəkilən
komissiyanın fəaliyyəti,
gördüyü işlərlə,
ümumiyyətlə bu
prosesin necə həyata keçirilməsi
ilə oxucularımızı
tanış etmək idi.
Afət xanım bildirdi ki, "Təhsil haqqında" Azərbaycan
Respublikasının Qanununun
19.12-ci maddəsinin icrası
ilə bağlı Təhsil Nazirliyinin 16 iyun 2010-cu il
tarixli, 796 nömrəli
əmri ilə "Ümumtəhsil məktəblərinin
I sinfinə uşaqların
vaxtından əvvəl
qəbulu qaydaları"
təsdiqlənmişdir. Həmin qaydaların
müvafiq bəndinə
əsasən nazirlikdə
komissiya yaradılmışdır.
Valideynlər 6 yaşı noyabr
ayı ərzində tamam olan övladlarının
məktəbə vaxtından
qabaq getməsi üçün Təhsil
Nazirliyinə ərizə
ilə müraciət
edirlər. Ərizələrin qəbulu iyulun 1-dən sentyabrın 10-a qədərdir.
Bu il belə
müraciətlərin sayı
1500-ə yaxın olub.
Komissiya üzvləri istirahət günü istisna olmaqla hər gün ərizə ilə müraciət etmiş uşaqları onların valideynlərinin
iştirakı ilə
qəbul edirlər.
Artıq onlardan
700-nün hazırlığı komissiya
üzvləri tərəfindən
yoxlanılıb və
bu uşaqların
300-dən artığının vaxtından qabaq məktəbə getməsi
məqbul sayılıb.
Qəbula gələn
uşaqlara məktəbə hazırlığı
şərtləndirən keyfiyyətlər
baxımından qiymətləndirmə
imkanı verən müxtəlif xarakterli
test və tapşırıqlar
təqdim olunur.Balacaların
yerinə yetirdikləri
xüsusi tapşırıqlar,
verdikləri cavablar əsasında onların nitq, idraki, sadə
riyazi hesablama bacarıqları, eləcə
də psixoloji dayanıqlığı və
fizioloji durumu komissiya üzvləri tərəfindən
ayrı-ayrılıqda qiymətləndirilir.
Maksimum bal 25, keçid
balı isə 15-dir. Belə ki, əgər
uşaqların nitqi lazımi səviyyədədirsə,
psixoloji, sosial, idraki, intellektual hazırlığı, məntiqi
düşüncəsi, fizioloji
imkanı yol verirsə və yuxarıda adları qeyd olunan parametrlər
üzrə ümumilikdə
15 bal toplayıbsa,
həmin balacalara vaxtından əvvəl məktəbə getmək
imkanı yaradılır.
Komissiyanın digər
üzvləri isə paytaxtın sayılıb-seçilən,
qabaqcıl müəllimləri
- Bakı Avropa Liseyinin ibtidai sinif müəllimi Yaqut Səfərova, 164 nömrəli tam orta məktəbin ibtidai sinif müəllimi
Sevil Məcidova, 20 nömrəli məktəb-liseyin
psixoloqu Tünzalə
Verdiyevadır.
Uşaqların verilən tapşırıqları
hansı səviyyədə
yerinə yetirmələrinin
şahidi olmaq, valideynlərin bununla bağlı fikirlərini
öyrənmək üçün
elə həmin gün komissiyanın işini müşahidə
etməyi qərara aldıq. Biz otağa daxil olanda komissiyanın
üzvləri Sevil Məcidova, Tünzalə Verdiyeva Teymur Paşazadənin verdiyi cavabları hər bir parametr üzrə ətraflı təhlil edərək qiymətləndirmə cədvəlində
ona 15 bal yazdılar. Oğlunun cavablarını
izləyən anası
komissiya üzvlərinin
övladı haqqında
fikirləri ilə tamamilə razı olduğunu dedi. Komissiya üzvləri məktəbə getmək
istəyən digər
bir uşağa - 6 yaşı noyabrın 23-də
tamam olacaq Hacı Pənahova tapşırıq verdi. Hacı ona təqdim
olunan fiqurları ardıcıllıqla düzməli,
onları tanımalı,
fiqurlar arasında fərqi deməli, şəkil əsasında
fiquru qurmalı, doğru qurub-qurmadığını
müəyyən etmək
üçün nəticəni
dəyərləndirməli idi. Müəllimlərin uşaqla səmimi
ünsiyyət yaratmasına,
müəyyən köməkliyə
cəhd etmələrinə
baxmayaraq, o, tapşırığı
yerinə yetirməkdə
çətinlik çəkdi.
Hacı ona verilmiş şəkillərdə verilmiş
əşyaları saymaq
və uyğun gələn rəqəmi dairəyə almaqla bağlı tapşırığı
da edə bilmədi. Bu tapşırığın və
əlavə yardımçı
sualların verilməsi
onun sadə riyazi hesablama bacarığının hansı
səviyyədə olmasını
müəyyənləşdirmək məqsədi daşıyırdı.
Ümumiyyətlə, verilən test və
tapşırıqların öhdəsindən
çox çətinliklə
gələn Hacının
digər parametrlər
üzrə də cavabları qaneedici olmadı. O, komissiya üzvləri tərəfindən
6 balla qiymətləndirildi
və bu il məktəbə getməsi məqbul hesab edilmədi. Hacının cabablarını
diqqətlə dinləyən
anası Adilə Pənahova 3 il bundan qabaq qızı
Ayselin də vaxtından əvvəl I sinfə getmək üçün bu komissiyanın üzvləri
tərəfindən hazırlıq
səviyyəsinin yoxlanıldığını
və tələb olunan 15 balı toplayaraq məktəbə
getməyə icazə
verildiyini dedi. Hazırda 3-cü sinifdə
oxuyan qızının
dərs əlaçısı
olduğunu söyləyən
ana Hacının verdiyi cavabların komissiya tərəfindən
az balla qiymətləndirilməsini haqlı
sayaraq onun vaxtından
qabaq məktəbə
getməyə doğrudan
da hələ hazır olmadığını
etiraf etdi.
Biz orada olduğumuz müddətdə
adları siyahıda qeyd olunan Elcan
Səfərov, Vüsal
Mehrəli, Çingiz
Eyvazov və digər uşaqların yerinə yetirdikləri tapşırıqlar, testlər
üzrə, həmçinin
şifahi suallara verdikləri cavablar ayrı-ayrılıqda
komissiya üzvləri
tərəfindən ətraflı
təhlil olunaraq sonda müvafiq ballarla qiymətləndirildi.
Vüsal Mehrəlinin babası Güləli Mehrəliyev valideynlərin
burada iştirakının
təmin edilməsini müsbət qiymətləndirərək
uşaqların verdikləri
cavablar əsasında
komissiya üzvlərinin
obyektiv qərar qəbul etmələrindən
razı qaldığını
bildirdi.
Samirə KƏRİMOVA
Azərbaycan
müəllimi.- 2012.- 14 sentyabr.- S.14.