2011-2012-ci dərs ilində
görülmüş işlər və
qarşıda duran vəzifələr
Ümumi
təhsil sahəsində bir neçə
istiqamət üzrə islahatyönümlü tədbirlər həyata
keçirilir
Son illər ümumi təhsil sahəsində
bir sıra prioritet istiqamət üzrə aparılan islahatlar
2011-2012-ci dərs ilində də davam etdirilmiş, il ərzində
xeyli islahatyönümlü tədbir həyata
keçirilmişdir. Bu baxımdan dərs ilinin ən
mühüm hadisələrindən biri ölkəmizin tarixində
ilk dəfə olaraq ibtidai siniflərdə tətbiq olunan yeni
kurikulumlarla işin başa çatdırılması
olmuşdur.
Bununla əlaqədar 4 illik təcrübənin
və əldə olunmuş nəticələrin təhlili
üzrə aparılacaq işlərin istiqamətləri
müəyyənləşdirilmişdir.
Dərs ili ərzində kurikulumların
tətbiqi ilə bağlı yerlərdə təhsil
işçilərinə peşəkar səviyyəli metodik
köməkliyin təmin olunmasına xidmət edən təlimçilər
qruplarının formalaşdırılması işi davam
etdirilmiş, Ağcabədi, Ucar, Zərdab, Yevlax, Kürdəmir,
Bərdə, Biləsuvar rayonlarında 150 nəfərdən
artıq təlimçi hazırlanmışdır.
Bununla yanaşı, Mingəçevir,
Şirvan şəhərlərində, Balakən, Lənkəran,
Zərdab, Sabirabad, Yevlax, Saatlı rayonlarında fənn
kurikulumlarının tətbiqi vəziyyəti öyrənilib
müvafiq tədbirlər müəyyənləşdirilmiş,
Şəki şəhərində Zaqatala, Qax, Balakən,
Oğuz rayonlarının təhsil işçilərinin də
təmsil olunduğu ümumi təhsilin aktual problemlərinə
həsr edilən zona elmi-praktik konfransı keçirilmiş,
Bakı və Gəncə şəhərlərinin təhsil
işçilərinin iştirakı ilə İnternet konfransı təşkil
olunmuşdur.
2012-2013-cü dərs ilində ümumi
orta təhsil pilləsində kurikulumların tətbiqinə
başlanması ilə əlaqədar zəruri tədbirlərin
görülməsi təmin olunmuş, bütün növdən
olan ümumi təhsil müəssisələrinin tədris
planları hazırlanıb təsdiq edilmiş və yerlərə
çatdırılmışdır.
"Təhsil haqqında" Azərbaycan
Respublikasının Qanununa əsasən tam orta təhsilin təmayüllər
üzrə qurulması istiqamətində ilk addımlar
atılmış, bu məqsədlə müəyyənləşdirilmiş
6 müəssisədə (akademik Zərifə Əliyeva
adına lisey, 6 nömrəli lisey, Bakı Avropa Liseyi,
fizika-riyaziyyat və informatika təmayüllü lisey,
"Elitar" gimnaziya, "XXI əsr" Beynəlxalq Təhsil
və İnnovasiya Mərkəzi) tam orta təhsilin təmayüllər
əsasında təşkili üzrə pilot layihənin
reallaşdırılmasına başlanmışdır. Həmin
təhsil müəssisələrinin təmayüllü X-XI
sinifləri üçün tədris planları
hazırlanaraq təsdiq edilmişdir.
Eyni zamanda ölkədəki lisey və
gimnaziyaların təmayül fənləri üzrə
mövcud tədris proqramlarının təkmilləşdirilməsi
istiqamətində də təşkilati tədbirlər
görülmüş, işçi qrupları
yaradılmış və bu proqramların yeniləşdirilmiş
variantlarının hazırlanmasına
başlanmışdır.
İstedadlı uşaq və gənclərlə,
eləcə də istedadlı gənc müəllimlərlə
iş sahəsində bir sıra əməli tədbirlərin
müəyyənləşdirilib davamlı icrasının təmin
edilməsi də ümumi təhsil üzrə 2011-2012-ci dərs
ilinin mühüm hadisələrindən sayıla bilər.
Belə ki, ötən dərs ilində xüsusi istedada malik
uşaq və gənclər üçün xüsusi liseylərin
və lisey siniflərinin yaradılması üzrə iş
davam etdirilərək Şamaxı şəhərindəki 5
nömrəli tam orta məktəbin bazasında lisey
yaradılmış və onun yeni dərs ilindən fəaliyyətinə
icazə verilmişdir.
Ötən dərs ilində habelə Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin 17 aprel 2006-cı il tarixli sərəncamı
ilə təsdiq olunmuş "Xüsusi istedada malik olan
uşaqların (gənclərin) yaradıcılıq
potensialının inkişafı üzrə Dövlət Proqramı (2006-2010-cu illər)"nın
yerinə yetirilməsinin yekunları haqqında məsələ
hazırlanaraq kollegiyada müzakirə olunmuş və
müvafiq qərar qəbul edilmiş, kollegiya qərarına
uyğun olaraq hazırlanmış "2012-2013-cü illərdə
istedadlı uşaq və gənclərlə iş sahəsində
həyata keçiriləcək tədbirlər üzrə Fəaliyyət
Planı" Təhsil Nazirliyinin əmri ilə təsdiq
olunmuşdur.
İl ərzində məqsədi
istedadlı uşaqları üzə çıxarıb rəğbətləndirmək
olan respublika fənn olimpiadalarının keçirilməsi ilə
bağlı bütün təşkilati işlər də
vaxtında görülüb başa
çatdırılmış, olimpiadalar uğurla keçirilərək
nəticələr təhlil olunmuşdur.
Məlum olduğu kimi, artıq 5 ildir ki,
ölkədə innovativ məktəb və müəllimlərin
fəaliyyətini stimullaşdırmaq üçün "Ən
yaxşı ümumtəhsil məktəbi" və "Ən
yaxşı müəllim" müsabiqələri
keçirilir. Hər iki müsabiqənin 2008-2011-ci illəri əhatə
edən 4 illik yekunları haqqında məsələ
hazırlanaraq kollegiyada müzakirə olunmuş və
müvafiq qərar qəbul edilmişdir.
Müsabiqələr ötən dərs
ili üzrə də uğurla keçirilərək
yekunlaşdırılmış, qalib məktəb və
müəllimlər Azərbaycan Respublikası Prezidentinin sərəncamları
ilə mükafatlandırılmışlar. Müsabiqələrin
gedişində iştirak üçün müraciət edən
446 müəllim və 151 ümumtəhsil məktəbinin sənədləri
ekspertizadan keçirilmiş, 231 nəfər müəllimin dərsi
təşkil olunmuşdur.
Dərs ili ərzində gənc müəllimlərlə
iş də diqqət mərkəzində
saxlanılmış, Təhsil Nazirliyinin "İstedadlı
gənc müəllimlərin fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi
və stimullaşdırılması tədbirləri
haqqında" 10 iyul 2011-ci il tarixli, 1436 nömrəli əmrinə
uyğun olaraq bu işin həyata keçirilməsi üzrə
Fəaliyyət planı hazırlanmışdır və
hazırda icra olunmaqdadır.
Ötən dərs ili həm də
ümumtəhsil məktəblərində ulu öndər Heydər
Əliyevin həyat və fəaliyyətinin məktəblilərə
daha dərindən öyrədilməsi məqsədi ilə,
habelə ölkə başçısının sərəncamları
və Təhsil Nazirliyinin müvafiq əmrləri ilə
yubileyləri qeyd olunan görkəmli yazıçı və
şairlərə həsr olunmuş tədbirlərin həyata
keçirilməsi ilə yaddaqalan olmuşdur. Bu baxımdan
ümummilli lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 89-cu
ildönümünə həsr olunmuş məktəblilərin
ümumrespublika inşa müsabiqəsinin, Azərbaycan ədəbiyyatının
görkəmli nümayəndələri Nizami Gəncəvi,
M.Ə.Sabir və M.İbrahimovun yubileyləri ilə əlaqədar
respublika inşa müsabiqələrinin keçirilməsini
2011-2012-ci dərs ilinin mühüm hadisələri saymaq olar.
Ötən
dərs ili ərzində habelə Ədliyyə
Nazirliyində mövcud qaydalar
üzrə qeydiyyata alınmaq üçün rayon
(şəhər) təhsil şöbəsinin (idarəsinin) əsasnamə
layihəsi hazırlanmış, "Şagirdlərin
ümumtəhsil məktəblərinə qəbulu və yerdəyişməsi",
"Uşaqların vaxtından əvvəl I sinfə qəbulu"
haqqında qaydaları
əks etdirən mövcud sənədlər
yenidən işlənərək təkmilləşdirilmiş,
layihə şəklində hazırlanıb təqdim olunmuşdur. Eyni zamanda zəruri ehtiyacı nəzərə alaraq ümumtəhsil məktəblərinin
VIII sinifləri üçün
"Qarabağın tarixi" adlı fakültativ kursun
proqramının layihəsi hazırlanmışdır.
Görülən
işlərdən biri də ölkədə
fəaliyyət göstərən 100 və 100-dən artıq
yaşı olan məktəblərin
siyahısının tərtib olunması, onların hər biri haqqında məlumatın
toplanmasıdır.
2011-ci
ildə və 2012-ci ilin 8 ayı ərzində
şöbəyə 7418 ərizə, məktub və teleqram daxil olmuşdur. Bu müraciətlər
üzrə müvafiq araşdırmalar
aparılmış və nəticə barədə ərizəçilərə
vaxtında cavab verilmişdir.
Şöbə
yeni dərs ilində də həmin istiqamətlərdə
fəaliyyətini davam etdirəcəkdir.
Aydın ƏHMƏDOV,
Təhsil Nazirliyi
Kənd rayonları
üzrə
ümumi təhsil şöbəsinin müdiri
Azərbaycan
müəllimi.- 2012.- 14 sentyabr.- S.12.