Qiymətləndirmə və monitorinq üzrə kadr hazırlığına başlanıb

 

2011-2012-ci dərs ilində şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi istiqamətində nəzərdə tutulmuş tədbirlərin həyata keçirilməsi davam etdirilmişdir. Belə ki, respublikanın 300 məktəbinin IV sinif şagirdləri ilə fənn kurikulumlarını qiymətləndirmək məqsədilə milli qiymətləndirmə aparılmışdır. Tədqiqatda 9205 nəfər şagird, 300 nəfər məktəb direktoru, 503 nəfər müəllim, 8974 nəfər valideyn iştirak etmişdir. Nəticələr təhlil edilmiş və yaxın vaxtlarda elan olunacaqdır.

PİRLS-2011 və TİMSS-2011 beynəlxalq qiymətləndirmə tədqiqatlarının ilkin təhlillərinə əsasən, iştirakçı ölkələr arasında Azərbaycanın daha yüksək yerlərdə qərarlaşacağına inanırıq. Hər iki proqram üzrə beynəlxalq hesabatlar cari ilin dekabrında elan ediləcəkdir.

PİRLS-2011 və TİMSS-2011 Ensiklopediyası üçün ölkəmizin ümumi təhsil sistemi üzrə məlumatlar Təhsil Nailiyyətlərinin Qiymətləndirilməsi üzrə Beynəlxalq Assosiasiyasının Məlumatların İdarə Edilməsi Mərkəzinə (İEA DPC) təqdim edilmişdir.

Bakı Dövlət Universiteti və Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetində magistratura səviyyəsində "Təhsildə qiymətləndirmə və monitorinq" ixtisası üzrə kadr hazırlığına başlanmışdır.

2011-2012-ci tədris ilində akkreditasiya keçirilməsi və lisenziya verilməsi nəzərdə tutulan 57 müəssisədə (ali, orta ixtisas, ilk peşə-ixtisas və ümumi təhsil) 16008 təhsilalan əhatə olunmaqla qiymətləndirmə aparılmış, nəticələr təhlil edilmişdir.

2011-2012-ci dərs ilinin yekunlarına görə 118 şagird qızıl, 20 şagird gümüş medala layiq görülmüşdür.

 

 

Təranə HACIYEVA,

Təhsil Nazirliyi Monitorinq və

qiymətləndirmə şöbəsinin müdiri

 

Azərbaycan müəllimi.- 2012.- 14 sentyabr.- S.12.