18 nömrəli peşə liseyində "Elektrik alətlərindən istifadə" mövzusunda təlim keçirilib

 

Bakıdakı 18 nömrəli  peşə liseyinin Resurs Mərkəzində "Elektrik alətlərindən istifadə" təlimi adlı tədbir  keçirilib. Tədbiri Almaniyanın BOSCH şirkətinin  Rusiyadakı təlimçisi Vadim Petroviç Dorofeyev  açaraq öncə şirkət haqqında qısa məlumat verərək qeyd edib ki, 1886-cı ildə Ştutqartda "Dəqiq mexanika və elektrotexnika emalatxanası" adı ilə əsası qoyulan şirkət hazırda istehsal, satış və texniki xidmət sahəsində ən böyük konsernlərdən biridir. Şirkətin təxminən 350 filialı və 140-dan çox ölkədə 12 mindən artıq xidmət mərkəzi vardır. Sevindirici haldır ki, Azərbaycanda  BOSCH şirkətinin ilk təlimi  bu peşə liseyində aparılır. Təlimdə  iştirak edənlər elektrik avadanlıqları, məişət texnikaları, qızdırıcı ötürücülər, mühafizə xidməti avadanlıqları, sənayedə qablaşdırıcı avadanlıqlar, hərəkət və ötürücü alətlərdən istifadə qaydaları  və s. haqqında məlumatlandırılıblar.

Sonra isə tədbir iştirakçıları  slaydlarla  nümayiş olunan texnika ilə daha yaxından tanış olublar. Təlimin  keçirilməsində əsas  məqsəd elmin, texnikanın sürətlə inkişaf etdiyi bir dövrdə istehsal müəssisələrini  mütəxəssislərlə təmin edəcək təhsil  ocaqlarında müasir elektrik avadanlıqlarının istifadə qaydalarının öyrədilməsidir. İlk dəfə olaraq sertifikatlar Azərbaycanda 18 nömrəli peşə liseyinin 8 nəfər müəllimi - Rəsmiyyə Allahverdiyeva, Zahid Şahbazov, Balakişi Balakişiyev, Hafizə Tağıyeva, Kamran Mikayılov, Namiq Salayev, Vaqif  Qasımov, Miri Əhmədov və BOSCH-un rəsmi satış nümayəndələrinə təqdim olunub. Təlimçilərə test tapşırığı  verilib, ən yaxşı təlimçi müəllim BOSCH şirkəti tərəfindən mükafatlandırılıb. Liseyin  Resurs Mərkəzinə 49 adda elektrik alətləri və əyani vəsaitlər təqdim olunub.

Liseyin direktor müavini Rəsmiyyə Allahverdiyeva bildirdi ki, belə bir innovativ təlim tədbirinin  keçirilməsi üçün peşə liseyinin seçilməsi heç də təsadüfi deyil. İstər onun bu gün sahib olduğu mövcud maddi-texniki baza, istər təlimin yeni dünya  standartlarına uyğunlaşdırılması, istərsə də kollektivdə  yeni pedaqoji təfəkkürün formalaşması imkan verir ki, qarşıya qoyulan məqsədlər bu təhsil ocağında həyata keçirilsin.

Qeyd edilib ki, hazırda liseydə ilk peşə ixtisası pilləsinin ixtisas klassifikatorunda öz əksini  tapmış Təhsil Nazirliyinin qəbul planına uyğun qaydada iqtisadiyyatın 6 istiqaməti - inşaat, kompüter texnikası, mühasibatlıq, avtomobil təmiri, ictimai iaşə və ticarət sahələri üzrə kadr hazırlığı aparılır. Liseydə 500-dən artıq tələbə təhsil alır. Həm tələbələr, həm də əməkdaşlar üçün daxili intizam qaydaları, liseydaxili nəzarət qrafiki, buna uyğun illik və aylıq planlar, təhsil alanların vəzifələri təsdiq olunub. Qarşılıqlı münasibətlərin tənzimlənməsi məqsədilə "Müəllim-təhsilalan", "Müəllim-müəllim", "Müəllim-valideyn" münasibətlərinin əsas konseptual prinsipləri hazırlanaraq xidməti istifadəyə  verilib. Metodiki işlərin təşkili zamanı pedaqoji məruzələr, tematik iclaslar, yaradıcı işlərə baxış, qabaqcıl müəllimlərin hesabatlarının dinlənilməsi, metodik həftələrin keçirilməsi, psixoloji seminar və treninqlərin təşkili mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Tələbə özünüidarə və ümumi idarəetmədə aktiv iştirak komponentləri əsas götürülərək liseydə Tələbə  Parlamenti yaradılmış və Pedaqoji  Şurada müzakirələrdən sonra  parlamentin əsasnaməsi təsdiq edilmişdir. Parlamentin sədri, müavin, üzvləri bütün tələbələrin iştirak etdikləri ümumi yığıncaqda səsvermə yolu ilə seçilir. Parlamentin yaradılmasında əsas məqsəd tədris müəssisəsinin idarə olunmasında daha  demokratik modellərin tətbiqi, qərar qəbul etmə prosesində təhsilalanların bilavasitə iştirakı, tələbələrin ictimai fəaliyyətinin dəyərincə genişləndirilməsi, onların bu proseslərdə aktiv fəaliyyətinin təmin olunması, tərbiyə konsepsiyasının reallaşdırılmasında gənclərin rolunun artırılmasıdır. Tədbirdə bildirilib ki, təhsilalanların təlim-tərbiyəsinin faydalılığını daha da artırmaq, onların təhsilə maraqlarını stimullaşdırmaq, ailə ilə lisey arasında səmərəli əlaqələr-ünsiyyət qurmaq məqsədilə  müəllim-valideyn birliyinin əsasnaməsi yaradılmışdır. Artıq bu gün liseydə  "nəyi öyrədirik", "necə öyrədirik", "necə qiymətləndiririk" və "kim öyrədir" kimi sualların cavablandırılması ilə əsas məqsədlərə çatmaq niyyəti birmənalı şəkildə bəyan edilmiş, fəaliyyət məhz elə bunların əsas hədəf kimi götürülməsi istiqamətində qurulmuşdur. Əgər əvvəllər təhsilalanın biliyinə formal şəkildə qiymət yazılırdısa, artıq müasir mərhələdə  yeni qiymətləndirmə modeli  üzrə həmin tələb köklü şəkildə dəyişdirilmişdir. Tədris ili ərzində "açıq dərs"lər metodiki komissiyaların illik planına uyğun olaraq aparılır. Hər "açıq dərs" müvafiq metodiki komissiyada geniş müzakirə olunur. Qeyd edilməlidir ki, ilk peşə-ixtisas təhsili sistemində təhsilalanların aşağı səviyyəsi  stereotipinin aradan qaldırılması məhz elə tərbiyə konsepsiyasının lazımi səviyyədə reallaşdırılması ilə bilavasitə bağlıdır. Burada hərbi vətənpərvərlik, fiziki tərbiyə, psixoloji xidmət strukturlarının müasir tələblər səviyyəsində  fəaliyyəti, valideynlərlə əlaqəli işin aparılması, yeniyetmələrin asudə vaxtlarının səmərəli təşkili  kimi aspektlər xüsusi önəm kəsb edir. Müəllim-tələbə münasibətlərinin düzgün tənzimlənməsi üzrə liseydə hazırlanmış tövsiyələr daim diqqət mərkəzində saxlanılır. 30 nəfər üzvü olan müəllim-valideyn birliyinin fəaliyyəti müsbət effekt verir. Valideynlərin fikirləri öyrənilir, onlar "açıq dərs"lərə dəvət edilirlər.

Liseydə təhsil alan yeniyetmələr  ulu öndər Heydər Əliyevin, ölkə Prezidenti İlham Əliyevin, Heydər Əliyev Fondunun çoxşaxəli  fəaliyyətinə, Milli Qəhrəman Mübariz İbrahimov, eləcə də şəhidlərin  əziz xatirəsinə həsr olunmuş guşələrlə bəhrələnirlər. Gənc nəslin milli ruhda tərbiyələnməsi məqsədilə narkomaniyaya qarşı mübarizə, gənclər siyasətinə, dövlət atributlarına, ali qanun- Konstitusiyaya, hüquq və vəzifələrə aid çoxsaylı stendlər liseyin dəhlizində  yerləşdirilib. Xocalı soyqırımı qanlı hadisələrini özündə əks etdirən soyqırımı qurbanlarının anma guşəsi yaradılmış,  guşə qarşısında tələbələrin "Xocalı soyqırımı- ana fəryadı" mövzusunda hazırladıqları ədəbi-bədii kompozisiya nümayiş olunmuşdur. Tədbirlərin təşkilində İctimai Birliyin rəhbərliyi  də yaxından iştirak  edir. Müxtəlif səviyyəli idman yarışlarında  tələbələr liseyi layiqincə təmsil ediblər. Ötən dərs ilində liseyin tələbələri  idmanın voleybol növü üzrə keçirilmiş 2 yarışda, güləş növü üzrə peşə məktəbləri və liseyləri tələbələrinin arasında keçirilən Bakı birinciliyində və stolüstü tennis yarışlarında uğurla çıxış edib. Liseyin 3 tələbəsi  güləş yarışlarında I və III yerlərə layiq görülüb. Tələbələr arasında asudə vaxtın  səmərəli təşkili işinə ən önəm verən hal lisey üzrə yaradılmış özfəaliyyət dərnəyinin təşkili ilə birbaşa bağlıdır. Belə ki, 20 tələbənin mütəmadi qaydada iştirak etdiyi həmin dərnəyin üzvləri ulu öndər Heydər Əliyevin anadan olmasının 89-cu ildönümü münasibətilə ilk peşə-ixtisas təhsili müəssisələrinin tələbələri arasında ifa, xalq çalğı alətləri və şeir üzrə II respublika müsabiqəsində fəal iştirakı ilə seçilmiş, müsabiqənin şəhər turunda liseyin tələbəsi G.Novruzova şeir nominasiyası üzrə I yerə,  C.Kürçaylı isə xalq çalğı alətlərində ifa nominasiyası üzrə həvəsləndirici IV yerə layiq görülmüşdür.

Vurğulandı ki, liseydə 43 nəfər valideyn himayəsindən məhrum olmuş yeniyetmə də təhsilə cəlb olunub. Onlarla aparılan iş "İnsan hüquqları klinikası"nın fəaliyyəti ilə əlaqələndirilir. Klinikanın mütəxəssisləri mütəmadi  olaraq liseyə dəvət olunur, həmin tələbələrlə treninqlər keçirilir. Hər tədris ilinin başlanğıcında bu tələbələr müvafiq dərs vəsaitləri, zəruri geyim əşyaları, onların bir hissəsi yataqxana ilə təmin olunurlar.

Liseyin ən əhəmiyyətli göstəricilərindən  biri davamiyyətin monitorinqi ilə bağlıdır.  Davamiyyətin  monitorinqi  İKT-nin tətbiqi ilə iki kompüter proqramı çərçivəsində aparılır, məlumatlar liseyin İnternet saytında yerləşdirilir. Bütün hallarda  yeni mexanizmlərin həyata keçirilməsindən  əvvəl xüsusi treninqlərin təşkili, öyrədənlərin öyrədilməsi sisteminin tətbiqinə xüsusi diqqət yetirilir. Təkcə bir  faktı qeyd etmək kifayətdir ki, son il yarım ərzində müxtəlif təhsil mütəxəssislərinin, o cümlədən də xarici ekspertlərin dəvət olunması ilə 27 müəllim və 15  istehsalat təlimi ustası üçün 50-ə yaxın treninq və öyrədici seminar-kurslar təşkil edilib. Həmin müddət ərzində lisey əməkdaşlarından 1 nəfər Yaponiyada, 2 nəfər Türkiyədə, 1 nəfər Almaniyada təlim səfərlərində olmuş, qabaqcıl təcrübəni mənimsəmişlər.

Liseydə müvafiq proqramlarla təchiz olunmuş 2 kompüter sinfi, (hər birində 20 kompüter dəsti olmaqla), 1 tədris mərkəzi açılmış, fizika və kimya kabineti-laboratoriyalar quraşdırılmış, tam funksiyalı 31 ümumtəhsil və ixtisas fənn kabinetləri, laboratoriyaları yaradılmışdır. Konfrans zalı tikilərək ən müasir avadanlıqlarla təchiz olunmuşdur. Nəzəri biliklərin öyrədilməsi məqsədilə xeyli sayda yeni dəzgah və cihazlar, eləcə də yanğından mühafizə avadanlıqları alınmışdır. Tədris emalatxanası dəzgahlarla təchiz olunmuşdur.

 

 

Sifai SƏFƏROVA

 

Azərbaycan müəllimi.- 2013.- 19 aprel.- S.5.