Başa çatmış "Səmərəli
məktəb" layihəsinin
hesabatı dinlənildi
Fevralın 8-də Təhsil Nazirliyində
"Səmərəli məktəb" layihəsinin başa
çatmasına həsr olunmuş hesabat iclası
keçirildi. Təhsil Nazirliyinin müvafiq qurumlarının
rəhbərlərinin, "Müasir Təhsil və Tədrisə
Yardım Mərkəzi" İctimai Birliyinin əməkdaşlarının,
layihədə iştirak edən məktəblərin
direktorlarının qatıldığı tədbiri təhsil
naziri Misir Mərdanov açaraq bildirdi ki, bu gün
yekunlarını müzakirə etməyə
yığışdığımız "Səmərəli
məktəb" layihəsi, Dünya Bankının maliyyə
dəstəyi ilə reallaşdırılan Təhsil Sektorunun
İnkişafı üzrə İkinci Layihə çərçivəsində
Təhsil Nazirliyi ilə Müasir Təhsil və Tədrisə
Yardım Mərkəzi arasında bağlanmış
müqaviləyə əsasən həyata
keçirilmişdir. Son iki il ərzində
reallaşdırılan layihə haqqında iclas
iştirakçılarına ətraflı məlumat verən
nazir qeyd etdi ki, layihənin əsas məqsədi məktəblərdə
idarəetmənin təkmilləşdirilməsi, müəllimlərin
peşəkarlıq səviyyəsinin yüksəldilməsi
sahəsində məktəb əsaslı təlimlər
sisteminin yaradılması, məktəb-valideyn əlaqələrinin
gücləndirilməsidir. Layihə 3-ü Bakıdan, 9-u
regionlardan olmaqla 12 məktəbi əhatə etmişdir.
Layihənin 6 komponent üzrə həyata
keçirildiyini söyləyən təhsil naziri hər
komponent üzrə görülmüş işləri diqqətə
çatdırdı. Qeyd etdi ki, layihənin "Məktəbdə
müəllimlərin peşəkarlıq səviyyəsinin
yüksəldilməsi" adlanan birinci komponenti çərçivəsində
"Tənqidi təfəkkürün əsasları"
mövzusunda 168 nəfər müəllim, "Fəal təlim
üsulları" mövzusunda 247 nəfər müəllim,
"Demokratiya müzakirələri" mövzusunda 169 nəfər
müəllim, "Ünsiyyət vərdişləri"
mövzusunda 218 nəfər müəllim və valideyn,
"Müəllimlərin peşəkar inkişafı"
mövzusunda 36 nəfər müəllimin iştirakı ilə
təlim, seminar və "dəyirmi masa"lar
keçirilmişdir.
Layihənin ikinci - "Tədrisin keyfiyyətinin
yüksəldilməsi" komponenti çərçivəsində
məktəblərdə davamlı dərsdinləmələr
və onların müzakirəsi təşkil olunmuş,
şagirdlər və valideynlər üçün
"Ünsiyyət vərdişləri" mövzusunda təlim,
şagirdlərin iştirakı ilə "Təhsildə
sosial ədalət, mobil telefon vasitəsilə
sosialyönümlü foto və videoçarxların
hazırlanması" mövzusunda müzakirə və
sorğu aparılmışdır.
Layihənin üçüncü
komponenti olan "Əlverişli məktəb mühitinin
yaradılması və inklüziv tədris
üsulları" ilə bağlı görülmüş
işlərə diqqət çəkən nazir bu komponent
çərçivəsində Latviyadan beynəlxalq məsləhətçinin
dəvət olunduğunu, bir qrup
müəllim və direktorun həmin ölkəyə təlim
səfərinin təşkil edildiyini, təlim səfərindən
sonra məktəblərdə "İnklüziv tədris"
mövzusunda təqdimatlar və "dəyirmi
masa"ların, eləcə də şagirdlər arasında
"Məktəb mühiti" adlı anonim sorğunun
keçirildiyini söylədi.
Nazir bildirdi ki, layihənin "Məktəbin
təşkilati mədəniyyətinin inkişaf etdirilməsi"
adlanan 4-cü komponenti çərçivəsində məktəblərdə
şəxsiyyətlərarası münasibətlər mütəxəssislər
tərəfindən öyrənilmiş, məktəb
direktorları üçün təşkilati mədəniyyətin
inkişaf etdirilməsi üzrə təlim-seminar
keçirilmiş, müzakirələr aparılmış,
şəxsiyyətlərarası münasibətlərin
optimal qurulması sahəsində tövsiyələr
hazırlanmışdır.
Layihənin "Kitabxana və İKT-dən
istifadə" məsələlərini əhatə edən
5-ci komponentinə müvafiq olaraq layihəni əhatə edən
məktəblərdə kitabxanaların vəziyyətinin
öyrənildiyi, kitabxanaçılar üçün
xüsusi təlim paketi hazırlandığı və təlimlər
keçirildiyi, onlara peşə bacarıqları ilə
yanaşı, İKT-dən istifadə bacarıqları da
aşılandığı diqqətə
çatdırıldı.
Layihənin son - "Məktəbin səmərəli
idarəedilməsi" komponenti çərçivəsində
də xeyli iş görüldüyünü deyən nazir bu
işlər nəticəsində idarəetmənin vəziyyətinin
öyrənildiyini, diaqnostika mərhələsində məktəb
rəhbərliyi ilə müsahibələr
aparıldığını, təhlil əsasında
direktorlar üçün təlim materialları
hazırlandığını qeyd etdi.
Layihənin icrası yönündə
görülmüş işlərin, xüsusən də
keçirilmiş seminarların, məktəbin
özünüqiymətləndirməsinə dair
hazırlanmış sənədin təlim səfərlərinin,
müvafiq maarifləndirmə tədbirlərinin təşkilinin
əhəmiyyətini yüksək qiymətləndirən
nazir hazırkı informasiya əsrində məktəbin
missiyasının əsaslı şəkildə dəyişdiyini
vurğulayaraq dünyanın inkişaf tendensiyalarından geri
qalmamaq üçün müasir məktəbin sadalanan
bütün istiqamətlərdə fəal iş aparmalı
olduğunu diqqətə çatdırdı.
İclasda "Müasir Təhsil və
Tədrisə Yardım Mərkəzi" İctimai Birliyinin təhsil
siyasəti üzrə proqram direktoru, "Səmərəli məktəb"
layihəsinin rəhbəri Elmina Kazımzadə layihə
haqqında ətraflı məlumat verdi. E.Kazımzadə
bildirdi ki, layihənin əsas məqsədi tədris
ocaqlarının davamlı inkişafını təmin etmək
üçün müəllimlərin peşəkarlığının
artırılmasından ibarətdir. Layihənin 12 məktəbi
əhatə etdiyini, lakin
hazırlanmış "Səmərəli məktəb"
multimedia diskindən, müvafiq vəsaitlərdən digər
təhsil ocaqlarının da istifadə etməsinin
mümkün olduğunu söyləyən E.Kazımzadə
başladıqları işin pilot məktəblərdə
davam etdiriləcəyinə və digər ümumtəhsil
müəssisələrinə yayılacağına ümid
etdiyini söylədi.
"Səmərəli məktəb"
layihəsinin əlaqələndiricisi Vəfa Yaqublu layihə
çərçivəsində görülmüş işlər
və onların nəticələri mövzusunda geniş təqdimat
etdi.
Sonra layihədə iştirak edən
ümumtəhsil müəssisələrindən Şirvan
şəhər 16 nömrəli tam orta məktəbin direktoru
Çingiz Şirəliyev, Bakıdakı 287 nömrəli
"Zəkalar" liseyinin direktoru Aygün Əhmədli, Lənkəran
şəhər 6 nömrəli tam orta məktəbin direktoru
Akif Xalıqov, Sumqayıt şəhəri Təbiət elmləri
təmayüllü gimnaziyanın direktoru Nizami Əhmədov
"Məktəb daxilində müəllimlərin fəaliyyəti
və peşəkarlıq səviyyəsinin yüksəldilməsi",
"Məktəbin səmərəli idarə edilməsi və
birgə rəhbərlik", "Məktəb mühitinin
inkişaf etdirilməsi və inklüziv tədris
üsulları", "Səmərəli məktəb"
layihəsinin akkreditasiya prosesində rolu"
mövzularında çıxış etdilər.
Təhsil naziri Misir Mərdanov pilot olaraq
həyata keçirilən "Səmərəli məktəb"
layihəsinin məktəbin davamlı inkişaf istiqamətlərinin
müəyyən edilməsinə, ölkədə
yaxşı məktəb modelinin formalaşmasına təkan
verəcəyinə ümid etdiyini bildirdi. Layihədə
iştirak etmiş məktəblərin əldə etdikləri
təcrübədən digər təhsil müəssisələrinin
yararlanmasının əhəmiyyətinə toxunan nazir bunun
həm tədrisin keyfiyyətcə yüksəldilməsi, həm
də məktəb idarəçiliyinin təkmilləşdirilməsi
baxımından əhəmiyyətli olacağına əminliyini
ifadə etdi.
Sonda layihənin yekunlarına dair
müzakirələr aparıldı, müvafiq təkliflər
səsləndirildi və iştirakçıları
maraqlandıran suallar cavablandırıldı.
Yusif ƏLİYEV
Azərbaycan
müəllimi.- 2013.- 15 fevral.- S.2.