Təlimçilərin
fəaliyyətləri və aparılan işlərin nəticələri
müzakirə olundu
Fevralın
20-də Bakıdakı 152 nömrəli tam orta məktəbdə
"Öyrədənləri öyrədən" statusu
almış təlimçilərin fəaliyyətlərinə
nəzarət və aparılan işlərin nəticələrinə
dair tədbir keçirildi.
Tədbirdə Təhsil Nazirliyinin Kənd
rayonları üzrə ümumi təhsil şöbəsinin
müdiri Aydın Əhmədov, Bakı Şəhəri
üzrə Təhsil İdarəsinin sektor müdiri Firudun Həmzəyev,
paytaxtın Nizami, Nərimanov, Nəsimi rayonlarının məktəb
direktorları, təlimçilər, müəllim, metodist və
məsləhətçilər iştirak edirdilər. Qeyd edək
ki, təhsil naziri Misir Mərdanovun "Öyrədici təlim
kurslarının təşkili barədə" müvafiq əmrinə
əsasən "Kurikulum islahatının davam etdirilməsi və
kurikulumun tətbiqinə dəstək" məqsədilə 2010-cu ildən təlimlər
keçirilmiş və Bakı şəhəri üzrə təşkil
edilən 10 günlük öyrədici təlim kursunda məktəb
rəhbərləri, müəllim, metodist və məsləhətçilərdən
ibarət 230 nəfər təlimçi hazırlanmış
və onlara Təhsil Nazirliyi tərəfindən müvafiq
sertifikatlar verilmişdir. Tədbirin
məqsədi məhz həmin təlimçilərin yerlərdə
apardığı işləri və bununla bağlı
yaranan problemlərin aradan qaldırılması
yollarını müzakirə etmək idi.
Tədbiri giriş sözü ilə
açan Təhsil Nazirliyinin Kənd rayonları üzrə
ümumi təhsil şöbəsinin müdiri Aydın Əhmədov
qeyd etdi ki, 2010-cu ildən bu işin sistemli şəkildə
aparılmasına başlanılmış, yerlərdə
istinad mərkəzləri və dayaq məntəqələri
yaradılmışdır. Yeni təhsil proqramlarının,
kurikulumların tətbiqi vəziyyətini yoxlamaq məqsədilə
respublikanın 8 rayonunda təqribən 50 məktəbdə
ibtidai siniflərdə monitorinqlər
aparıldığını və bir çox müsbət nəticələr
əldə olunduğunu bildirən A.Əhmədov
bütün bunlara baxmayaraq müəyyən problemlərin də
olduğunu nəzərə çatdırdı. Tədbirin
keçirilməsində məqsədin məhz mövcud problemlərin
aradan qaldırılması, təlimçilərin fəaliyyətlərinin
daha da səmərəli şəkildə gücləndirilməsi
olduğunu nəzərə çatdırdı. Şöbə müdiri
paytaxtın müxtəlif rayonları üzrə BŞTİ
tərəfindən təyin olunmuş metodist və məsləhətçilərin
planlı şəkildə ilboyu bu işdə fəallıq
göstərmələrinin, müxtəlif məktəblərdə
ustad və nümunə dərslərinin təşkil
olunmasının, məktəb rəhbərlərinin məsələ
ilə bağlı nəzəri və pedaqoji aspektdən
biliklərinin daha yüksək olmasının vacibliyini
bildirdi.
Tədbirdə çıxış edən
BŞTİ-nin sektor müdiri Firudun Həmzəyev,
BŞTİ Metodik Mərkəzin direktor müavini Sitarə Məmmədova
və başqaları görülən işlərdən
danışdılar.
Mövzu ətrafında geniş
müzakirələr aparıldı. Bir sıra təkliflər
irəli sürüldü.
Niyazi
RƏHİMOV
Azərbaycan
müəllimi.- 2013.- 22 fevral.- S.6.