Təbiət fənləri
üzrə innovativ təcrübə
texnologiyalarının
tətbiqi ilə bağlı təlimlərə yekun
vurulub
"Demokratik İnkişaf
Platforması" İctimai Birliyi Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına
Dövlət Dəstəyi Şurasının maliyyə
yardımı ilə "Təbiət fənləri üzrə
Avropanın innovativ təcrübə texnologiyalarının Azərbaycan
ümumtəhsil məktəblərində tətbiqinə dəstək"
layihəsini həyata keçirir.
Bu ilin aprelindən
başlayan layihə çərçivəsində
sentyabr-oktyabr aylarında paytaxtın təbiət fənlərindən dərs deyən müəllimləri
üçün 30 saatlıq təlimlər təşkil
edilib. İctimai birliyin ofisində Bakı Şəhəri
üzrə Təhsil İdarəsinin texniki yardımı ilə keçirilmiş 6 təlimdə hər
qrupda 15 nəfər olmaqla
ümumilikdə 80-dən çox müəllim
iştirak edib.
Məlumdur ki, ölkəmizdə fizika, kimya və
biologiya üzrə müasir tələblərə cavab verən,
tam təchiz olunmuş laboratoriyası olan ümumtəhsil məktəblərinin
sayı çox deyil. Ona görə də dərslər, əsasən, biliklərin
ancaq nəzəri olaraq mənimsənilməsi üzərində
qurulur ki, bu da təhsilin keyfiyyət səviyyəsinin
aşağı düşməsinə, mənimsənilmiş
biliklərin uzunmüddətliliyinin təmin edilə bilməməsinə
səbəb olur. Bəs alternativ variantlar varmı və
hansı alternativ üsullardan istifadə etməklə
problemin böyük bir hissəsini
həll etmək olar?
Təlimlər bu suala cavab tapılması
üzərində qurulub və müəllimlərə qeyd
olunan problemin həllinə
yardım etmək üçün təbiət fənlərinin
(fizika, kimya və biologiya) tədrisi zamanı keçirilən
elmi təcrübələrə aid Polşa
Respublikasının "Kopernik" Elmi Mərkəzində
işlənib hazırlanmış texnologiyadan istifadə etmək
yolları barədə istiqamət və ətraflı məlumat
verilib.
Qeyd edək ki, bu texnologiyadan istifadə etməklə
laboratoriya şəraiti olmayan məktəbdə
də elmi təcrübə işlərinin böyük bir
hissəsini yüksək səviyyədə və keyfiyyətlə
həyata keçirmək mümkündür. "Kopernik"
Elmi Mərkəzində işlənib
hazırlanmış elmi təcrübələr
spesifik xüsusiyyətlərə malikdir: təhlükəsizdir, xüsusi
laboratoriya avadanlıqlarından istifadəyə
ehtiyac yoxdur, daha çox məişətdə
gündəlik istifadə olunan əşya
və məmulatlardan istifadə edilməklə həyata keçirilir, çox az miqdarda vəsait tələb edir, qazanılmış nəzəri bilikləri
təcrübədə sınaqdan keçirməyə imkan verir, tam
olaraq interaktiv təlim
texnologiyaları prinsipləri əsasında hazırlanıb,
təlimin keyfiyyətinin yüksəldilməsini təmin edir və ən intizamsız şagirddə də
dərsə, müəllimə və elmi
tədqiqat işlərinə maraq
oyadır, onu yaxşı oxuyan
şagirdlər sırasına qata bilir.
Boloniya prosesinin tələbinə
uyğun olan bu texnologiyadan hazırda Avropa ölkələrinin təhsil sistemi geniş şəkildə
yararlanır və 2009-cu ildən etibarən bu
texnologiya Gürcüstan
Respublikasında da geniş tətbiq olunur.
Bu
təcrübə texnologiyasına əsaslanan layihələr
Azərbaycanda da həyata keçirilməyə
başlanıb və birinci mərhələdə
"Partners" Fondu
(Polşa) ilə
"Demokratik İnkişaf
Platforması" İctimai Birliyinin birgə layihəsi çərçivəsində "Kopernik"
Elmi Mərkəzinin (Polşa)
mütəxəssisləri 11 Azərbaycan müəllimini "Təbii maraqlı dərs"
proqramı daxilində təlimçi qismində
hazırlayıb. Eyni zamanda layihə çərçivəsində
fizika, kimya, biologiya müəllimləri üçün
"Fizika, kimya və
biologiyadan dərslərin daha
maraqlı qurulmasını, dərs məşğələlərinə
və elmi tədqiqat işlərinə şagird marağının
artırılmasını necə təmin etməli?"
adlı metodiki vəsait 1000 nüsxədə
çap etdirilərək təhsil
ictimaiyyətinə çatdırılıb, www.lesson.org.pl İnternet səhifəsinin Azərbaycan dilli bölməsi fəaliyyətə
başlayıb.
Təhsil
Problemləri İnstitutu təhsil ictimaiyyəti nümayəndələrinin
iştirakı ilə nəşr edilmiş
metodiki vəsaitin təqdimatını keçirib və bu
texnologiyanın ölkənin bütün
ümumtəhsil məktəblərində
yayılmasının məqsədəuyğunluğu barədə müsbət rəy və tövsiyələr verib.
"Demokratik İnkişaf Platforması"
İctimai Birliyi təklif
edilən təcrübə texnologiyası əsasında Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti yanında
Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi
Şurasının maliyyə dəstəyi ilə
"Avropanın innovativ təlim
texnologiyalarının Azərbaycan ümumtəhsil məktəblərində tətbiqi perspektivləri və yeni fənn kurikulumlarının
hazırlanması haqqında regional ictimai müzakirələrin və
teledebatların təşkili" adlı layihə çərçivəsində
Goranboy və Tovuz
rayonlarının təhsil ictimaiyyəti ilə müzakirələr
və bu istiqamətdə Türkel TV-də
teledebat keçirib. Həmin
rayonların təhsil müəssisələri
və təhsil işçiləri elmi-metodiki
vəsaitlə təmin edilib.
"Təbiət fənləri
üzrə Avropanın innovativ təcrübə
texnologiyalarının Azərbaycan ümumtəhsil məktəblərində
tətbiqinə dəstək" layihəsi çərçivəsində
isə Bakı şəhərinin
ümumtəhsil məktəblərinin təlimlərdə iştirak
edən müəllimləri və müvafiq
məktəblər metodiki vəsaitlə
təmin ediliblər.
Təlimlərə
oktyabrın 28-də yekun vurulub. 80 müəllimə
müvafiq sertifikatlar təqdim edilib.
Yusif
ƏLİYEV
Azərbaycan müəllimi.-
2013.- 1 noyabr.- S.5.