"Microsoft
Azərbaycan" şirkəti təhsillə bağlı
layihələrini bundan sonra da
davam etdirəcək
Azərbaycan hökuməti ölkədə təhsil sisteminin inkişafı üçün bu sahəyə özəl sektorun iştirakçılarını cəlb etmək niyyətindədir. Təhsil sisteminin inkişafında özəl və dövlət sektoru əməkdaşlığının vacıbliyini dəyərləndirən "Microsoft Azərbaycan" şirkəti artıq öz töhfəsini təhsil iştirakçılarına təqdim etməkdədir. "Microsoft Azərbaycan"ın təhsildə əsas məqsədi təhsil sisteminin transformasiyasını həyata keçirməkdə və XXI əsr bilik və bacarıqlarının öyrəncilərə aşılanmasında ümumtəhsil məktəblərinə, universitetlərə və digər təhsil müəssisələrinə yardım etməkdir. Bunu "Microsoft Azərbaycan" şirkətinin "Təhsildə əməkdaşlıq" proqramı üzrə meneceri Emin Axundov bildirib: "Biz bir texnoloji şirkət olaraq təhsil sistemində olan yeni yanaşmaları yaxından izləyirik və ona görə də dünyada baş verən bir çox təhsil cərəyanlarını yaxşı bilirik. Hesab edirik ki, yeni təhsil sistemi məhz XXI əsr bilik və bacarıqları ətrafında qurulmalıdır. Bunun üçün də biz Azərbaycanda bir sıra layihələr həyata keçiririk".
E.Axundovun sözlərinə görə,
2006-cı ildən "Microsoft"un "Təhsildə əməkdaşlıq"
proqramı Azərbaycanda fəaliyyətdədir və şirkətin
ilk addımı ölkənin orta məktəblərinin kompüterləşdirilməsi
layihəsinə dəstək olub: "Dəstəyimiz
orta məktəblərdə mövcud kompüterləri lisenziyalı və
keyfiyyətli proqram təminatı ilə
təchiz etməkdən ibarət
olub. Bunun üçün biz Azərbaycan
Respublikası Təhsil Nazirliyi ilə
2006-cı ildə "Təhsildə əməkdaşlıq"
memorandumunu imzaladıq və onun çərçivəsində "Microsoft Scholl Agreement" sazişinə imza
atdıq. Bu saziş
çərçivəsində Azərbaycanın bütün orta məktəblərində
kompüterlər imtiyazlı şərtlərlə
lisenziyalı "Windows" və "Office" proqramları ilə təmin olundu. Bundan sonra biz 2009-cu ildə
"Azərbaycanda "Microsoft": Təhsildə
əməkdaşlıq forumu" müəllimlər
müsabiqəsinə start verdik
və artıq dördüncü ildir ki, sözügedən
müsabiqə ölkədə uğurla davam etdirilir. Müsabiqənin əsas məqsədi ölkənin
orta məktəblərində fəaliyyət
göstərən fəal, yenilikçi
müəllimləri müəyyən etmək və
onları dərslərdə yeni yanaşmalardan istifadə etməyə
stimullaşdırmaqdır. İlk
müsabiqədə Azərbaycanın iki
müəllimi qalib gəldi və onlar Azərbaycanı Avropa
müsabiqəsində təmsil etdi.
Müsabiqənin növbəti illərində də Azərbaycandan
olan müəllimlər yaxşı nəticə
göstərərək Avropa müsabiqəsinə,
bu müsabiqədə yüksək yerləri
tutaraq dünya
müsabiqəsinə qatılıblar. Biz
sözügedən müsabiqəni Təhsil Nazirliyi
ilə birlikdə davam etdirmək niyyətindəyik
və yaxın zamanlarda bununla
bağlı elan olacaq".
Şirkətin
rəsmisi həmçinin bildirib ki, "Microsoft Azərbaycan"ın
Azərbaycanda icrasına 2009-cu ildə başlanılan "İnnovativ məktəblər" layihəsi
də mövcuddur ki,
layihəyə Bakının 7 nömrəli tam
orta məktəbi qoşulub.
Şirkət Təhsil Nazirliyi ilə
birlikdə layihədə iştirak edən məktəblərin
sayını artırmağı planlaşdırır.
Hazırda nazirliklə birgə məktəblərin
sayının artırılması üzərində və
ümumiyyətlə, layihənin genişləndirilməsi barədə düşünülür. Layihənin məqsədi məktəblərin əldə etdiyi uğurları digər məktəblərlə
bölüşməkdən ibarətdir.
"Bununla
yanaşı, "Microsoft"un astronomiya, riyaziyyat, kimya və bu kimi fənlər üzrə
bir sıra texniki həlli
mövcuddur ki, bunlar təhsil üçün
pulsuzdur və biz
müəllimləri bu həllərdən
yararlanmağa sövq
edirik. Təhsil nazirliyi
ilə qərara gəlmişik ki, "Microsoft Learning Suite" ("Öyrənmə dəsti")
adlanan paket Nazirliyin veb-saytı vasitəsilə müəllimlərə
paylansın", - deyə E.Axundov bildirib.
"Microsoft"un bütün son məhsullarının ("Windows
XP"dən başlayaraq "Windows 8"dək və "Office
2003"dən sonuncu "Office"dək)
həm təhsil, həm də qeyri-təhsil üçün
Azərbaycan versiyası hazırlanıb. Bunun
nəticəsində şirkət texnologiyaların azərbaycanlılara
daha yaxın olacağını düşünür.
Təhsil
sahəsində bulud
texnologiyalarının tətbiqi təhsil müəssisəsinin
kənarına çıxaraq həm müəllim, həm
öyrənci üçün təhsili
istədiyi yerdən və istədiyi vaxt əlçatan
edir və Azərbaycanda da
hazırda təhsil sistemi məhz bu istiqamətə yönəldilib. Əsas üstünlük bulud
üzərində fərdiləşmiş təhsil sisteminin yaradılmasıdır. Şagird və tələbələr fərdi
və ya qrup şəklində
istədikləri vaxt müəllimə İnternet vasitəsilə sual
verə, müəllim isə müvafiq olaraq istədiyi yerdən bu
sualları cavablandıra bilər. Yəni, bulud
texnologiyası "müəllim-şagird" ünsiyyətini
daha asan və effektiv edir.
"Bulud
texnologiyasının təhsil sistemində tətbiqini iki məcrada görürük:
Birincisi, bulud üzərində
qurulan idarəetmə və ya öyrənmə mühiti;
ikincisi, bulud üzərində
olan təhsilin məzmunudur. Bulud üzərində mühitə gəldikdə
əsas məhsulumuz "Office 365"dir. Bu proqram
paketi ilə məktəblər elektron mühit quraraq "müəllim-şagird"
ünsiyyətini daha da
asanlaşdırır. Buraya bir neçə proqram təminatı
daxildir ki, bunların
vasitəsilə müəllim və şagirdə elektron poçt açmaq, müəssisədaxili veb-sayt yaratmaq, online konfrans və ya dərslər təşkil etmək mümkündür. "Office
365" kommersiya məhsuludur və
şirkətlərə satılmasına baxmayaraq,
təhsil müəssisələrinə tam
pulsuz olaraq təqdim olunur. Bu məhsul Azərbaycanda
1 ildən artıqdır təklif olunur ki, həm Təhsil Nazirliyi
(müəllimlər üçün), həm
bir neçə universitet
"Office 365"dən fəal istifadə
edir. Bu müddət ərzində
10 mindən artıq müəllim "Office
365" üzərində qeydiyyatdan keçib, onların hamısının fərdi
elektron poçtları və sadalanan alətlərə
çıxışları mövcuddur. Bu alətlər vasitəsilə məktəbin
həm inzibati heyəti işlərini daha səmərəli edib,
ünsiyyəti düzgün qura biləcək, həm də təhsil prosesi daha açıq,
şəffaf, sürətli və əlçatan olacaq. Yəni müəllim və şagird istədiyi zaman sinxron və asinxron
ünsiyyətdə ola biləcək.
Ümumiyyətlə, hazırda "Microsoft
Azərbaycan" şirkəti sözügedən məhsulun
təhsil müəssisələrində geniş
yayılması üzərində işlərini davam etdirir. Bu məhsul təhsil müəssisələri
üçün pulsuz
olduğundan və qeydiyyat
prosesi cəmi bir necə
gün təşkil etdiyinə görə
məktəb və universitetlərin "Office
365"ə marağı böyükdür",
- deyə şirkətin rəsmisi əlavə edib.
Təhsildə bulud texnologiyaları Finlandiya,
İsveçrə, İsveç, Braziliya, Avstraliya, Sinqapur, Cənubi Koreya kimi informasiya
texnologiyaları inkişaf etmiş
ölkələrdə uğurla tətbiq
olunur. Məsələn, İsveçdə
sinfi olmayan məktəb
mövcuddur ki, orada şagirdlər 1-ci, 2-ci və ya 3-cü sinfə bölünməyib və
10 yaşlı şagird 16 yaşlı
şagirdlə eyni fənni öyrənə
bilər. Orada şagird
istədiyi istiqaməti və fənləri özü
seçir. Digər bir
nümunə: Braziliyada elə bir məktəb mövcuddur
ki, orada nə dərs,
nə də sinif mövcuddur
və şagirdlər fənn deyil, layihə
seçir. Məsələn, şagirdin velosiped düzəltmək
layihəsini seçdikdə, bir neçə
həftə ərzində sıfırdan başlayaraq
velosiped düzəldir və bu müddət ərzində riyaziyyat
müəllimi ona dairəni, fizika müəllimi qravitasiyanı öyrətsin
və s. Nəticədə şagird həm müəyyən fənlər
üzrə bacarıqlar əldə edir, həm
də bir məhsul hazırlayaraq layihəni
icra edir. Burada bulud texnologiyası olmadan hər bir şagirdin fərdi olaraq
inkişafını izləmək qeyri-mümkündür.
Ali məktəblərdə "Microsoft Azərbaycan" tərəfindən həyata
keçirilən layihə və proqramlara
gəldikdə, E.Axundov bildirib
ki, şirkətin ali
təhsil ocaqları üçün nəzərdə
tutulmuş "Microsoft
virtual academy"
proqramı mövcuddur. Bu
proqram çərçivəsində tələbələr,
xüsusilə də texnoloji fakültələrin
tələbələri fərdi şəkildə "Microsoft"un yeni məhsulları ilə tanış ola və imtahanlara
hazırlaşa bilir.
Bundan başqa, tələbələr üçün "Microsoft
IT academy" layihəsi də mövcuddur ki, bu layihə çərçivəsində təhsil
ocaqlarında "Microsoft" Tədris Mərkəzi
yaradılacaq və müəllimlər "Microsoft"
məhsulları haqqında bilikləri tələbələrə
çatdıracaq. Bu layihə də bulud
texnologiyalarına əsaslanır. Artıq Azərbaycanın iki universitetində sözügedən Tədris
Mərkəzi fəaliyyət göstərir və daha 4 təhsil müəssisəsi "Microsoft"a bu mərkəzin açılması ilə
bağlı müraciət edib.
Bu tədris layihələrinin
iştirakçıları sənaye sertifikasiyasına
hazırlaşdırılır. Ümumiyyətlə, sadalanan layihələrə tələbə və
müəllimlər tərəfindən olduqca
böyük maraq
vardır.
E.Axundov onu da
qeyd edib ki, "Microsoft Azərbaycan"ın
"Microsoft DreamsPark"
layihəsi vasitəsilə müəllimlər və tələbələr
"Microsoft"un ən
son sistem və proqramlaşdırma
məhsullarını pulsuz əldə edə
bilir. Belə ki,
şirkət müəllim və tələbələrin
lisenziyalı proqram təminatının
istifadəsini təşviq etmək üçün
layihə iştirakçılarına qeydiyyatdan
keçdikdən sonra "Microsoft"un məhsullarından tam pulsuz istifadə etmək imkanı yaradır.
"Microsoft Azərbaycan"
şirkətinin Azərbaycanda
həyata keçirdiyi
daha bir layihə "Microsoft Student Partner" layihəsidir. Bu layihənin əsas məqsədi "Microsoft Azərbaycan"ın
məhsulları haqqında
bilikləri universitetlərdə
səfir tələbələr
vasitəsilə yaymaqdan
ibarətdir. Hazırda bu
layihənin genişləndirilməsi
istiqamətində işlər
aparılır.
"Microsoft Azərbaycan"
şirkəti Azərbaycanda
həmçinin "Xalq
kompüteri" layihəsinin
iştirakçısıdır. Layihənin iştirakçıları sırasında
Azərbaycan Respublikası
Təhsil Nazirliyi, Azərbaycan Respublikası
Rabitə və İnformasiya Texnologiyaları
Nazirliyi və "HP-Azərbaycan" şirkəti
də yer alıb. Layihə "Best Comp Group" şirkəti
tərəfindən icra
olunur. 2009-cu ilin
aprel ayında start verilən layihə çərçivəsində Azərbaycandakı orta məktəblərin müəllimləri,
şagirdləri, ali məktəb tələbələri və
təhsil sektorunun işçiləri güzəştli
şərtlərlə kompüterlər
almaq imkanı əldə ediblər. Layihədə təqdim edilən
kompüter və noutbuklar lisenziyalı proqram təminatına malikdir və bazar qiymətlərindən
25-40% aşağı qiymətə,
12 ay müddətində faizsiz
kreditlə təqdim edilir. Ümumiyyətlə, indiyədək 20 mindən artıq müəllim və şagird fərdi kompüter və noutbuk əldə edib. Hazırda layihənin inkişaf
etdirilməsi istiqamətində
işlər aparılır
ki, şagirdlər bu layihə çərçivəsində planşetləri güzəştli
şərtlərlə əldə
edə biləcəklər.
E.Axundov
onu da əlavə
edib ki, "Microsoft Azərbaycan" şirkəti
hazırda Təhsil Nazirliyi tərəfindən
ölkənin təhsil
sistemində baş verən yeniliklərin daimi iştirakçısı
olmağa hazırdır.
Nicat
MUSTAFAYEV,
"Red
Communications" şirkətinin media üzrə meneceri
Azərbaycan müəllimi.-
2013.- 1 noyabr.- S.7.