Beynəlxalq konfransda pedaqoji təhsilin
müasir problemləri müzakirə olunub
Bu
günlərdə Rusiyanın Sankt-Peterburq
şəhərində Rusiya Təhsil
Akademiyasının Pedaqoji Təhsil və
Yaşlıların Təhsili İnstitutunun
təşkil etdiyi VI Beynəlxalq elmi-praktik konfrans müasir dövrün təhsil
sahəsini əhatə edən ən mühüm
problemlərə həsr olunmusdu. Konfransda 300-dən
artıq təhsil işçisi iştirak edirdi. Onların
arasında Azərbaycan, Belarus,
Qırğızıstan, Moldova, Tacikistan, Ukrayna,
Rusiyanın qabaqcıl pedaqoqları, gənc pedaqoji
təhsil işçiləri, müxtəlif institutların, ali və orta təhsil
müəssisələrinin nümayəndələri də təmsil
olunurdu.
Konfransın
başlıca məqsədi müasir dövrün ən aktual elmi problemlərinin və fasiləsiz pedaqoji təhsilin inkişafının ən səmərəli
yollarının araşdırılması,gənc müəllimlərin
statuslarının müasir dövrün tələblərinə
uyğunlaşdırmanın yollarının müəyyən edilməsi,
RTA PTYTİ-nin
50 illik yubileyinin təntənəli
qeyd edilməsi, 50 ildə görülən
işlərin hesabatı və qarşıda duran
problemlərin həlli yollarının tapılması, Beynəlxalq İctimai
Şuranın IV iclasında müzakirə olunan
məsələlərə münasibət bildirilməsi
və növbəti il üçün
müzakirə mövzularının müəyyənləşdirilməsi
idi.
Konfransı
giriş sözü
ilə PTA Pedaqoji Təhsil və
Yaşlıların Təhsili İnstitutunun
direktoru İrina İvanovna Sokolova
açdı. O, institutun 50 ildə gördüyü işlərdən
danışdı. İnstitutun fəaliyyəti
barədə film nümayiş
olundu. İnstitutun əməkdaşları
mükafatlandırıldı. İrina Sokolovaya da institutun
həyatında
oynadığı rola, fəaliyyətə
görə qızıl medal təqdim edildi.
Konfransda təbrik üçün
söz Rusiya Təhsil
Akademiyasının vitse-prezidenti, pedaqoji elmlər doktoru, professor Bolotov Viktor Aleksandroviçə, Pedaqoji
Təhsil və Yaşlıların Təhsili İnstitutunun
direktor müavini Sopin Viktor İvanoviçə,
Peşəkar Təhsil Şöbəsinin akademik-katibi,
pedaqoji elmlər doktoru,
professor Çistyakova
Svetlana Nikolayevnaya,Veteranlar
İnstitutunun pedaqoji
elmlər doktoru, professor
Şapkin Viktor
Vasileviçə verildi.
Konfransa dəvət olunan nümayəndələr
sırasında mən də konfrans
iştirakçılarını Azərbaycan Müəllimlər
İnstitutunun rektoru
Aqiyə Naxçıvanlının adından təbrik və
50 illik yubiley
münasibətilə institutun adından
göndərilmiş hədiyyələri RTA PTYTİ-nin
direktoru Sokolova İrina İvanovnaya təqdim etdim.
Konfransın plenar iclasında müxtəlif mövzularda məruzələrlə Respublika Peşəkar Təhsil İnstitutunun rektoru Şklyar Arkadiy Xononoviç, Ukrayna Pedaqoji İnstitutunun
şöbə müdiri Lukyanova
Larisa Borisovna, Pedaqoqika və psixologiya İnstitutunun direktoru Skovorodkina İrina Zosimovna çıxış etdilər.
"Azərbaycanda təhsilin
inkişafı" mövzusunda məruzəmdə
mən respublikamızda təhsilin müasir
vəziyyəti ilə əlaqədar slaydlar
nümayiş etdirdim,
təhsil islahatları barədə konfrans
iştirakçılarına məlumat verdim.
Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunda
müəllim hazırlığı ilə bağlı
görülən işlərdən, yaşlıların təhsili,
inklüziv təhsil, gənc müəllimlərin
hazırlığı ilə bağlı həyata
keçirilən məsələlərdən,
qloballaşmanın təhsilə gətirdiyi yeniliklər
və qarşıya çıxan çətinliklərdən,
onların həlli yollarından və təhsilə olan dövlət dəstəyindən söz açdım.
Konfransda belə bir fikir də səsləndirildi ki,
pedaqoji təhsil sistemi
innovativ təcrübənin MDB ölkələrinin
aparıcı universitetlərinin təklif etdikləri layihələrə,
pedaqoqların akademik mobilliyinə, beynəlxalq
forumların, konfrans və simpoziumların
qəbul edilməsinə və ötürülməsinə
açıq olmalıdır.
Konfrans dünyada gedən demoqrafik dəyişikliklərə
də diqqəti cəlb etdi. Bu dəyişikliklər Rusiyada
təhsilalanların sayının artmasına səbəb olub və bu "demoqrafik dalğa" öz növbəsində xüsusi
pedaqoji müşayiət tələb edir. Digər tərəfdən,
təhsilin quruluşu və tələblərində
də dəyişikliklər muşahidə olunur.
Ömür boyu təhsil
problemi öz həllini axtarır,
yaşlıların təhsili ilə əlaqədar üçüncü nəsil nümayəndələrinin
maraqlarına uyğun strategiya
hazırlamaq tələbi meydana
çıxır ki, bu
da fasiləsiz təhsildə
pedaqoq-androloqların hazırlanmasına prioritet
məsələ kimi önə çəkərək,
androloq sənətinin pedaqoji
mütəxəssislər siyahısına daxil
edilməsini vacib sayır.
Konfransda pedaqoqların nüfuzunun
qaldırılması probleminə də toxunuldu.
Bu məsələnin də vacibliyi vurğulandı və müasir
dünyada müəllimlərin dəyərləndirilməsi
və nüfuzunun
artırılmasının ən səmərəli yolları
qeyd edildi.
Tələbələrin
- gələcək pedaqoqun və yeni cəmiyyətin yeni, kreativ vətəndaşın
formalaşdırılmasının vacibliyi
konfransın diqqət mərkəzində olan
məsələlərdən idi. Konfransda yeniləşən,
informatlaşan cəmiyyətin tələbi
ilə yeni dövrün
müzakirə olunan bütün
məsələləri: fasiləsiz təhsil, inklüziv
təhsil, yaşlıların təhsili, gənc
pedaqoqların statusu,
demoqrafik dəyişikliklərin təhsildə
yaratdığı "demoqrafik dalğa", tələbələrin -
gələcək pedaqoqların hazırlanması və s. nəzərə alaraq
onların həlli üçün vacib sayılan müddəalar qəbul edildi.
Konfrans MDB-nin iştirakçı-dövlətlərinə
birgə əməkdaşlıq və hər sahədə səmərəli
yardım təklifi ilə öz işini yekunlaşdırdı.
Dilguşə SÜLEYMANOVA,
AMİ-nin Təhsildə innovasiya kabinetinin direktoru
Azərbaycan müəllimi.- 2013.- 8 noyabr.- S.3.