Mən özümü
Azərbaycanın Koreyada
kiçik bir səfiri hesab edirəm
Koreyada təhsil alan azərbaycanlı tələbənin təəssüratları
1990-cı ildə Bakı şəhərində anadan olub. 1996-1998-ci illərdə 46 nömrəli orta məktəbdə təhsil alıb. 1998-2007-ci illərdə ailənin yaşayış yerini dəyişməsi ilə əlaqədar 153 nömrəli orta məktəbdə təhsilini davam etdirib. 2007-ci ildə həmin məktəbi əla qiymətlərlə bitirib. Ali məktəblərə qəbul imtahanında I qrup üzrə 639 bal toplayaraq Azərbaycan Dövlət Neft Akademiyasının mühəndis iqtisadiyyatı, beynəlxalq iqtisadi münasibətlər və menecment ixtisasına qəbul olunub. 2009-2013-cü illərdə "2007-2015-ci illərdə Azərbaycan gənclərinin xarici ölkələrdə təhsili üzrə Dövlət Proqramı" çərçivəsində Koreya Respublikasının Decon şəhərində yerləşən KAİST-Koreya Qabaqcıl Elm və Texnologiyaları İnstitutunda kompüter mühəndisliyi üzrə bakalavr pilləsində təhsil alıb. KAİST İnstitutunda bakalavr pilləsindəki 2-ci ixtisası menecmentdir. 2013-cü ildə KAİST İnstitutunu müvəffəqiyyətlə bitirdikdən sonra Koreya Respublikasının paytaxtı Seul şəhərində yerləşən Koreya Universitetində Dövlət Proqramı çərçivəsində kompüter mühəndisliyi ixtisası üzrə magistr dərəcəsinə qəbul olunub. Hazırda təhsilini davam etdirir. 2013-cü ildə ailə həyatı qurub.
Orta məktəbi əla qiymətlərlə
bitirmişəm və bir sıra fənn
olimpiadalarında iştirak edib birinci və ikinci yerləri qazanmışam. Orta məktəb illərində dərslərimdən
əlavə sosial və ictimai
fəaliyyətlə məşğul olub,
bir sıra tədbirlərdə iştirak etmişəm. Zənnimcə, şagirdin ən böyük
uğuru orta məktəbi
müvəffəqiyyətlə başa vurub yüksək balla ali məktəbə qəbul olub
istədiyi sahədə təhsil almaqdır. Sevindirici
haldır ki, mən bu
uğura nail ola bildim və bu uğurda orta məktəb müəllimlərimin əməyi
əvəzsizdir.
Xaricdə təhsil
üzrə Dövlət Proqramı çərçivəsində
2013-2014-cü tədris ili üçün
tələbələrin seçim prosesini yüksək qiymətləndirirəm.
Həmişə olduğu kimi,
seçim prosesi ədalətli
keçirildi. Möhtərəm Prezidentimiz İlham
Əliyevin təyin etdiyi yeni
təhsil naziri Mikayıl Cabbarovun
başçılığı altında 2013-2014-cü tədris
ili üçün
keçirilən tələbələrin seçim
prosesi üç mərhələdən
ibarət idi. Qeyd edim ki, müsabiqəyə
qatılmaq üçün ilk mərhələ elektron
ərizə formasını doldurmaqdır. Növbəti mərhələdə
isə tələbələr sənədlərini müvafiq vaxtda Təhsil
Nazirliyinə təqdim edirlər. Müsabiqənin ikinci mərhələsini uğurla
keçən tələbələr son mərhələyə
- müsahibəyə dəvət olunurlar.
Müsahibə ingilis dilində bir neçə münsif
heyəti tərəfindən həyata keçirilir.
Bu mərhələdə uğur
qazanan tələbələrimiz
"2007-2015-ci illərdə Azərbaycan gənclərinin xarici ölkələrdə təhsili üzrə
Dövlət Proqramı" çərçivəsində daxil olduqları ali məktəblərdə
təhsillərini davam etdirirlər.
Xarici ölkədə təhsil alan bir gənc kimi bu imkandan
yararlandığıma görə çox
sevinirəm. Qeyd etməyi özümə
borc bilirəm ki, cənab
Prezidentimiz İlham
Əliyev ulu öndər Heydər
Əliyevin siyasətini uğurla davam etdirir. Prezidentimizin prioritet tutduğu məsələlərdən biri neft kapitalını insan kapitalına çevirməkdir və bu istiqamətdə çox
mühüm işlər görülür.
Nəinki mən, hətta təhsil
aldığım təhsil ocağının professor
və tələbə heyəti də "2007-2015-ci illərdə
Azərbaycan gənclərinin xarici ölkələrdə
təhsili üzrə Dövlət Proqramı" haqqında
eşidəndə Azərbaycanın zəngin bir
ölkə olmasından, inkişafından, Prezidentimizin
təhsilə və gənclərə göstərdiyi xüsusi qayğıdan söhbət
açırlar.
Hazırda Koreya Respublikasının paytaxtı olan Seul şəhərində
yaşayıram və oxuyuram. Seul 10 milyondan çox əhalisi olan bir meqa şəhərdir.
Bu gün Seul aparıcı və sürətlə inkişaf edən qlobal
şəhər hesab edilir
və 2012-ci ildə Tokio, Nyu-York
və Los-Ancelesdən sonra dünyada
4-cü yeri tuturdu. Texnologiya tərəfdən Koreya
Respublikası dünya bazarında özünü sübut edib və Samsung, Hyundai, KİA, LG, DAEWOO kimi
böyük şirkətlər bunun bariz nümunəsidir.
Tələbə həyatım
olduqca maraqlı və eyni
zamanda da çətindir.
Günümün çox
hissəsini laboratoriyada öz
elmi işimi
araşdırmaqla keçirirəm. Qalan vaxtlarda isə dərslərimlə məşğul
oluram. Xaricdə yaşayan
həmyerlilərimizin əsas məqsədlərindən biri də Azərbaycanı dünyada
tanıtmaqdır. Mən özümü
Azərbaycanın Koreyada yaşayan
kiçik bir səfiri
hesab edirəm. Mütəmadi olaraq keçirilən tədbirlərə qoşuluram və fürsət düşən
kimi Azərbaycanı yüksək müstəvidə təqdim etməyi özümə borc bilirəm. YUNESKO-nun təşkil
etdiyi CCAP(Cross Cultural Awareness Program) proqramı ilə Koreyada
yaşayan əcnəbi vətəndaşlar
öz ölkələrini Koreyanın orta məktəblərində
təqdim edirlər və mən də dəfələrlə
bu proqramda iştirak etmişəm.
Asudə vaxtlarımda
azərbaycanlı və əcnəbi dostlarımla görüşür, müxtəlif tədbirlərdə
iştirak edirəm, mütaliə edirəm
və öz hobbimlə məşğul oluram. Əsas hobbim foto şəkillər çəkməkdir və
bundan zövq
alıram. Həmçinin asudə vaxtlarımda Koreya dilini daha
yaxşı mənimsəməyə
çalışıram.
Koreya Respublikasında hazırda 70-dən
artıq tələbə təhsil alır. Biz
Azərbaycan diasporası ilə sıx əməkdaşlıq
edib, Azərbaycan həqiqətlərinin dünyaya yayılması məqsədi ilə
mütəmadi tədbirlər keçiririk.
Koreya Respublikasında BUTA adlanan
Koreya Tələbə Təşkilatı
fəaliyyət göstərir. 2012-2013-cü illərdə
BUTA-nın idarə heyətində yer
alırdım. Elə həmin ildə də bir
çox maneələrə baxmayaraq, "Xoca" filmini Koreya
Respublikasının Decon şəhərində
yerləşən KAİST İnstitutunda
koreyalılara və orada təhsil alan əcnəbi tələbələrə nümayiş etdirdik. Bundan əlavə hər il
keçirilən ölkələrarası "Food festival"da iştirak edib ölkəmizi layiqincə təmsil edirik.
Uşaqlıq
vaxtımdan mənim arzum alim
olmaq idi. Lakin bir çox
yaşıdlarımın ilkin arzuları pilot, musiqiçi, müəllim,
həkim və s. kimi
peşələrə yiyələnmək olduğu
üçün mənim arzum
onlara qəribə gəlirdi. Hər kəs öz həyatını
müəyyən prinsiplər üzərində qurur və mənim ən əsas həyat prinsipim qoyduğum məqsədə
doğru irəliləməkdir.
İnanıram ki, mən öz
məqsədimə dövlətimizin və valideynlərimin dəstəyi
ilə nail olacağam
və qazandığım bütün
biliklərimi vətənimin tərəqqisi naminə sərf
edəcəyəm. Hər bir Azərbaycan
gəncinə qarşısına qoyduğu
bütün məqsədlərə
müvəffəqiyyətlə çatmağı arzu edirəm.
Elxan
CABAROV,
Cənubi
Koreyanın Koreya Universitetinin tələbəsi
Azərbaycan müəllimi.-
2013.- 15 noyabr.- S.3.