Necə
yaşayırsan, tələbə?
Azərbaycan Memarlıq və İnşaat
Universitetinin tələbələri ilə söhbət
Tələbəlik insan ömrünün ən yaddaqalan, tez-tez xatırlanan bir dövrüdür. Acılı-şirinli bu həyat insana həm də müstəqil yaşamağı, enişli-yoxuşlu yollarda öz ayaqları üstə necə durmağı öyrədən bir dövrdür. Tələbəlikdən söz açanda isə ağlımıza ilk öncə yataqxana həyatı gəlir. Bu baxımdan da tələbəlik dövrü yataqxana həyatı ilə daha çox yadda qalır. Axı yataqxanasız tələbəlik illərinin nə dadı-duzu var ki? Yataqxana insanın bir şəxsiyyət kimi təkmilləşməsində, mükəmməlləşməsində əvəzsiz vasitədir. Buna görə də ali təhsil illərini yataqxanada keçirən tələbə ilə digərlərinin arasında fərq ictimai həyatda seçilir. Yataqxanada tələbəlik həyatı sürənlər digər tələbələrdən daha tez ünsiyyət qurur, öhdələrinə düşən vəzifələri və məsuliyyətləri dərk edərək onların həllinə yol tapırlar. Çünki yataqxana müstəqil həyat, yeni dostlar, tanışlar deməkdir. Bəs görəsən, müasir dövrdə necə? Sualı cavablandırmaq üçün tələbəlik illərini yataqxanada keçirən gənclərin gündəlik həyatlarını öyrənmək məqsədilə paytaxtın Yasamal rayonu ərazisində yerləşən Azərbaycan Memarlıq və İnşaat Universitetinin tələbə yataqxanasına yollandım. Öncə yataqxananın komendantına yaxınlaşaraq gəlişimin məqsədini bildirdim və ondan yataqxanaya daxil olmaq üçün icazə aldım. İçəri daxil olan kimi liftin qarşısında dayanmış iki tələbəyə yaxınlaşdım. Onlarla tanış oldum. Gəlişimin məqsədini biləndə məni mehribanlıqla öz otaqlarına dəvət etdilər və biz çay süfrəsi ətrafında şirin söhbətə başladıq.
Həmsöhbətimin biri Orxan Pənahov AMİU-nun III kurs tələbəsidir. Sabirabad rayonunun Xəlfəli kəndində doğulub. Artıq 3 ildir ki, yataqxanada yaşayır. Orxanın otaq yoldaşı, ikinci həmsöhbətim isə İsmayıl Şıxəliyevdir. Sabirabad rayonunun Abdulabad kəndindəndir. O da AMİU-nun III kursunda təhsil alır. Həmyerlisi kimi İsmayıl da tələbəliyin ilk illərindən bu yataqxanada məskunlaşıb.
Yataqxananın yeni təmir olunması nəzərimdən qaçmadı. Geniş, işıqlı otaqda 4 çarpayı var idi. Lakin Orxanla İsmayıl bildirdilər ki, hazırda bu otaqda 3 nəfər yaşayır və yoldaşlarından biri dərsdədir.
- Tələbə həyatı
çətindirmi?
Orxan (gülümsəyir): Həm çətindir, həm də
maraqlı. Çətindir ona görə
ki, evdən, ailəmizdən uzaqdayıq. Orta məktəbdə oxuyanda,
evə gələn kimi isti
yeməyimiz hazır olurdu. Hətta
şıltaqlıq edib onu
yemirəm, bunu yeyirəm deyə evdəkilərə
əziyyət verirdik. Tələbə olduqdan və uşaqlarla
birgə yataqxanada yaşadıqdan sonra isə burada tələbə
həyatının çətinliyini hiss
etməyə başladım. Artıq yeməyi də özüm bişirməli, paltarımı da özüm yumalıyam.
Bütün bunlarla
yanaşı, təbii ki, dərslərimi
də hazırlamalıyam. Lakin buna baxmayaraq tələbəlik
dövründə üzləşdiyim problemlər
qarşısında heç vaxt əyilməmişəm. Əksinə, bu çətinliklər bizə mətin
olmağı öyrədib. Biz tələbələr
gələcəyə ümidlə baxmalıyıq. İndi çəkdiyimiz əziyyətin gələcəkdə
bəhrəsini görəcəyimizə inanmalıyıq.
Maraqlı tərəfinə gəldikdə isə yeni mühit, yeni şərait, dostlar və
sairə.
- Əsasən hansı yeməklərə üstünlük verirsiniz?
İsmayıl: Evdə nə tapsaq, onu da bişiririk. Amma ənənəvi tələbə yeməyi olan kartof soyutması və qızartmasından daha çox istifadə edirik. Dərsdən gəlirik, yorğun oluruq. Ona görə çalışırıq ki, tez başa gələn yemək bişirək. Kartof qızartması, sosiska və s. gündəlik yediyimiz yeməklərdir. Nadir hallarda digər yeməklər bişiririk. Ev yeməklərini isə yalnız rayondan sovqat gələndə görürük.
- Ayda təxminən nə qədər pul xərcləyirsiniz?
Orxan: Aylıq xərclərimiz təxminən 150-200 manat həcmində olur. Bəzən
bu artıq da ola bilər. Ancaq
çalışırıq ki, həmin məbləğlə
ötüşək. Hər ikimiz özəl
mühafizə xidmətində çalışırıq və
valideynlərimizi xərcə salmamağı
düşünürük. Ayda 180 manat əməkhaqqı
alırıq və bu məbləğ bizi tələbə
kimi qane edir. Evdən də tez-tez kənd məhsulları
göndərirlər və bu da bizə çox kömək
olur. Amma bundan başqa bəzən nəzərdə
tutmadığımız xərclər də olur. Dostlarla şəhərə gəzməyə
çıxırıq, hərdən kafedə oturub
çörək yeyirik. Onda məcbur olub
5-10 manat artıq xərcləyirik.
Onu
da qeyd edim
ki, yataqxanada yaşayan tələbələr arasında birlik
və bərabərlik var. Problemlərimizi və
çatışmamazlıqları birgə aradan
qaldırmağa çalışırıq. Demək olar ki, bir ailə şəraitində
yaşayırıq. Əlamətdar
günləri, ad günü və bayramları birgə qeyd
edirik.
- Otaqda səliqə-sahman
işi və ya xörək bişirmək
kimin öhdəsindədir?
İsmayıl (hər ikisi gülür):
-Bu işləri növbələşdiririk.
Amma hərdən olur ki, növbəmizə
düşənləri də bəzi səbəblərdən
edə bilmirik. Belə olan hallarda
bir-birimizi yola verməyi bacarırıq. Xörək
bişirmək işinə əsasən Orxan baxır. Mən isə səliqə-sahman işini
görürəm. Paltarlarımıza gəldikdə
isə hərə öz paltarını yuyur və
ütüləyir. Bəzən
paltarlarımızı yuyulması üçün rayona da
göndəririk. Şükrlər olsun ki,
yataqxana təmirdən yeni çıxıb, şəraiti
yaxşıdı. Otaqlarımız istidir
və daim isti-soyuq suyumuz var. İstənilən zaman hamamdan
istifadə edə bilirik. Bunun üçün rəhbərliyə xüsusi
minnətdarlığımızı bildiririk.
- Asudə vaxtlarınızı
necə keçirirsiniz?
İsmayıl: Demək olar ki,
boş vaxtlarımız
çox az
olur. Həm işləmək, həm də oxumaq çox çətindir. Düzdür, işə 3 gündən bir gecə növbəsində
gedirik, ancaq buna baxmayaraq, dərslərimizi yaxşı
oxumaq üçün
çox çalışırıq.
Nəzərinizə çatdıraq ki,
biz həm də universitetin Tələbə
Gənclər Təşkilatının
fəal üzvlərindənik.
Bu təşkilatla bağlı
müxtəlif tədbirlərdə
yaxından iştirak etdiyimizə görə demək olar ki,
boş vaxtımız
olmur. Ancaq çox az hallarda
da olsa, boş vaxtlarımız olur. Həmin anlarda gəzməyə və ya idmanla
məşgul olmağa,
İnternetdən istifadə
etməyə daha çox üstünlük
veririk.
- Gələcək planlarınız
haqqında nə deyə bilərsiniz?
Orxan: Universiteti bitirdikdən sonra hərbi xidmətə gedəcəm.
İnşallah qayıtdıqdan sonra ixtisasım
üzrə yaxşı bir mütəxəssis kimi dövlətimizə
layiqli vətəndaş olmağı düşünürəm.
İsmayıl: Mən də cəmiyyətə yararlı ziyalı bir
şəxs olmağı, pillə-pillə hədəflərimə
doğru addımlamağı düşünürəm.
Biz də Orxanla
İsmayıla maraqlı söhbət
etdiklərinə görə təşəkkürümüzü
bildirir, onlara
gələcək həyatlarında uğurlar
arzulayırıq.
Niyazi
RƏHİMOV,
"Azərbaycan müəllimi"
Azərbaycan müəllimi.- 2013.- 22 noyabr.- S.4.