"Heydər Əliyev kimi bir şəxsin müəllimi
olduğum üçün
özümü xoşbəxt sanıram"
10 may ümummilli lider
Heydər Əliyevin doğum
günüdür
Bu gün
anadan olmasının 91-ci ildönümünü
xalqımızın böyük hörmət və ehtiramla
qeyd etdiyi görkəmli siyasətçi və dövlət
xadimi, çağdaş Azərbaycanımızın qurucusu,
fenomenal şəxsiyyət, ümummilli liderimiz Heydər
Əliyev bütün həyatı və fəaliyyəti
dövründə müəllimliyə çox yüksək
qiymət vermiş, müəllimlərini həmişə
böyük sayğı və məhəbbətlə
xatırlamışdır. Misal gətirdiyimiz
qanadlı fikirlər bu sayğı və məhəbbətin
ifadə olunduğu müdrik deyimlərin çox cüzi bir
hissəsidir. Pedaqoqları insan qəlbinin memarı adlandıran
böyük öndər cəmiyyətin
inkişafında, dövlətin möhkəmlənməsində,
ölkənin tərəqqisində, şəxsiyyətin
formalaşmasında müəllimin önəmli rol
oynadığını yaxşı bilir və yüksək
qiymətləndirirdi. Onun ölkəmizdə hakimiyyətdə
olduğu, təxminən, 35 illik dövr ərzində təhsilə,
müəllimlərə göstərdiyi qayğı və
diqqətin də kökündə məhz müəllimlik sənətinin
cəmiyyətdəki yüksək mövqeyi durur. Böyük öndərin adını hər dəfə
hörmət və izzətlə çəkdiyi müəllimlərindən
biri də Lətif Hüseynzadə olmuşdur.
Əməkdaşımız
7 il öncə - 2007-ci ildə zəmanəmizin
ən müdrik insanlarından birinin müəllimi
olmasından daim qürur duyan Lətif müəllimdən
müsahibə almışdır. Müsahibənin
bu gün də oxucularımız üçün maraqlı
olacağını nəzərə alıb dərc edirik.
"... Mən
hər dəfə Naxçıvana gedəndə müəllimlərimi
mütləq tapıram, görüşürəm, söhbət
edirəm. Təəssüflər olsun ki, mənə dərs
deyən insanların, demək olar ki, hamısı
dünyasını dəyişibdir. Ancaq bir müəllimim
yaşayır... Adı da Lətif Hüseynzadədir.
O, mənə Azərbaycan dili, ana dili dərsi deyirdi...".
***
"... Mən öz müəllimlərimi həmişə
xatırlayıram. Bilirsiniz ki, mən böyük həyat
yolu keçmişəm, yaşım da az
deyildir. Çox şeylər, çox insanlar
görmüşəm. Yadda qalanları da, qalmayanları
da var... Amma sizə demək istəyirəm ki, ən yadda
qalanlar, mənim üçün əziz adamlar
Naxçıvandakı müəllimlərimdir. Onların adlarını indiyə qədər
xatirimdə saxlayıram. Dil-ədəbiyyat müəllimim
- Lətif Hüseynzadə... çox gözəl ədəbiyyat
dərsi deyirdi...".
- Lətif müəllim, xoşbəxt adamsınız
ki, Heydər Əliyev kimi böyük bir şəxsiyyətin
müəllimi olmusunuz. Heydər Əliyevlə
ilk tanışlığınız nə vaxt olub? Ona hansı illərdə dərs demişsiniz?
- Heydər Əliyevlə ilk
tanışlığım onun atası Əlirza kişi ilə işlədiyim pedaqoji texnikuma gəldiyi
gündən başladı. O vaxta qədər Heydər
Əliyevi görməmişdim.
Yaxşı yadımdadır, 1937-38-ci tədris
ilinin əvvəli idi. Dərslər artıq
başlanmışdı. Bir gün Əlirza kişi oğlu Heydərlə bizim texnikuma gəldi.
Onda mən texnikumda dil-ədəbiyyat müəllimi
və dərs hissə müdiri işləyirdim.
Heydər Əliyev bizim pedaqoji texnikuma gələndə
15-16 yaşı olardı. O, texnikumdan əvvəl
Naxçıvandakı beynəlmiləl məktəbdə
oxumuşdu. O zamanlar bu məktəbə hər kəs gedə
bilməzdi. Orada yalnız qabiliyyətli,
istedadlı, mütərəqqi düşüncəli
uşaqlar təhsil alırdılar. Bizim
texnikumumuza qəbul müəllimlərin müsahibəsi,
sual-cavabları ilə həyata keçirilirdi. Atası
Əlirza kişi bildirdi ki, oğlum Heydər
müəllim olmaq istəyir. Bu elə mənim
də ürəyimdəndir. Qamətli, boy-buxunlu, ilk
baxışdan diqqəti cəlb edən gənclə söhbət
etdim. Elə ilk dəqiqələrdən onun
bilikli, qabiliyyətli olduğunu duydum, ədəbiyyatdan, dildən,
tarixdən verdiyim suallara çox gözəl, əhatəli və
təmkinlə cavablar verirdi. Rusca təhsil almasına
baxmayaraq, bir kəlmə də rus sözü işlətməyərək çox təmiz, ədəbi
Azərbaycan dilində danışırdı. Xarici
görkəmi də müəllimliyə yaraşan idi. Əsl müəllimliyə layiq keyfiyyətləri
var idi. Ürəyimdə fikirləşirdim
ki, ondan yaxşı müəllim olar. O zaman hər yerdə
müəllimlərə ciddi ehtiyac duyulurdu. Onunla
qısa müsahibədən sonra direktorun yanına getdik.
Direktor Kazım Talıblı idi. Ona
bildirdim ki, bu
gənci texnikumumuza qəbul etmək lazımdır. Mən onunla
müsahibə aparmışam və razı qalmışam.
Direktor dedi: "Yaxşı, onda riyaziyyatdan da sual-cavab edib,
sonra baxarıq". O, texnikumun riyaziyyat müəllimi Tofiq Bəktaşini
çağırtdırdı. Tofiq müəllim Heydər
Əliyevə bir neçə məsələ və misal verdi. Heydər Əliyev çox
çəkmədən verilən tapşırıqları səhvsiz
yerinə yetirdi. Bəktaşi də məmnunluqla gülümsəyərək
öz
razılığını bildirdi. Beləliklə,
Heydər Əliyevi texnikuma qəbul etdik. Mən elə həmin
gün yeni tələbəmizi sinfə aparıb uşaqlarla
tanış etdim. Qəbuldan sonra
bütün müəllimlər mənimlə söhbətlərində
ondan razılıq edir, çox istedadlı, fitri qabiliyyətə
malik bir uşaq olduğunu vurğulayırdılar. Mən özüm də bunu dərslərimdə
görürdüm. Yaşının az
olmasına baxmayaraq, özünü bir şəxsiyyət
kimi aparırdı. Qətiyyətli, məqsədyönlü,
fəal və təşəbbüskar idi. Elmlərə yiyələnmək həvəsi
aşıb-daşırdı. Öz
düşüncə tərzi, həyata baxışı ilə
hamıdan fərqlənirdi. Çox vaxt
qoltuğunda kitablar görərdim.
- Bir çox dahilərin tərcümeyi-halı göstərir
ki, onlar ya orta məktəbdə, ya da texnikum və kolleclərdə,
universitetlərdə o qədər də yaxşı
oxumamışlar. Bəs Heydər Əliyev necə
oxuyurdu?
- Heydər Əliyev bütün fənləri əla
oxuyurdu. Hər bir dərsə səylə
hazırlaşır, əlavə materiallarla
maraqlanırdı. Tələbələr
də onu çox sevir, ona hörmətlə
yanaşırdılar. O, dərs danışanda sinfə tam sükut
çökürdü. Uşaqlar ona diqqətlə
qulaq asırdılar. Gözəl nitqi, ifadəli
danışıq tərzi var idi.
Heydər Əliyev heç vaxt tək
özünü düşünmürdü. O həmişə
yoldaşlarının qayğısına qalır, onların
problemləri ilə maraqlanır, ehtiyacı olanlara kömək
etməyə çalışırdı. Baxmayaraq ki,
özünün də ehtiyacları az
deyildi.
Müəllimlər hamısı ona
hörmət qoyur, çox sevirdilər. Tələbələrindən
söz açanda Heydərdən daha çox danışırdılar. Tofiq Bəktaşi deyirdi ki, ondan yaxşı
riyaziyyatçı olacaq, onda riyazi təfəkkür çox
yüksəkdir. Tarix müəllimi bildirirdi ki, Heydər
tariximizi dərindən öyrənir, ciddi maraqlanır, o, yaxşı tarixçi olacaq. Mən isə fikirləşirdim ki, Heydər
Əliyev ən yaxşı ədəbiyyatçı,
dilçi olacaq. İfadəli, aydın, səlis nitqi, gözəl xətti,
savadlı yazısı var idi. Bədii təfəkkürü
də çox
yüksək idi. Həmişə mütaliə
edirdi. Ən çətin ərəb və fars sözlərini
belə düzgün tələffüz edir və yerində də düzgün işlədirdi.
- Texnikumda Heydər Əliyev daha hansı
keyfiyyətləri ilə seçilirdi?
- Heydər Əliyev gözəl rəssam idi. Müəllimlərimiz
öz yetirmələrinə bilik verməklə
yanaşı, onlara təbiəti, doğma Vətən
torpağının gözəlliklərini sevdirir, müxtəlif
yollarla estetik zövqlərini inkişaf etdirirdilər.
Doğma diyarımıza ekskursiyalara gedib
qayıtdıqdan sonra tələbələrə ekskursiyadan
aldıqları təəssüratdan inşa yazmağı
tapşırırdıq. Hamı yazırdı.
Amma Heydər fərqli yazırdı. Tarixi
yerlərə, abidələrə getdiyimiz zaman oranın tarixi
haqqında ətraflı məlumat toplayır, yazır və
tarixi abidənin şəklini çəkirdi. Möminə
Xatun, Yusif ibn Küseyr məqbərələrinin şəkillərini o, öz
dəftərinə çəkmişdi.
Heydər Əliyevin həssas qəlbi, zərif, incə zövqü,
ifadəli nitqi, insanları duymaq, hiss etmək və onlara təsir etmək qabiliyyəti var
idi. Ədəbiyyat dərnəyində ifadəli oxu müsabiqələri
keçirilərkən gözəl diksiya ilə
şeirlər söyləyirdi. Qardaşı Hüseyn
Naxçıvan teatrında rəssam işlədiyindən
tez-tez oraya gedər, səhnələrin tərtibatında, rəsmlərin
çəkilməsində, afişaların
yazılmasında ona kömək
edər və özü də teatr
üçün şəkillər
çəkərdi.
Naxçıvanda Telman klubu var idi. Bu pionerlər evi idi. Orada məktəblilər
üçün tamaşalar da göstərirdilər. Həmin tamaşaları məşhur rejissor, sonralar
xalq artisti adını almış İbrahim Həmzəyev səhnələşdirib
təşkil edirdi. Heydər Əliyev texnikumumuzun dram dərnəyinin
üzvlərini toplayıb tez-tez teatra aparırdı. Özü də tamaşadakı rollarda
çıxış edirdi. O həmişə kral,
padşah, hökmdar rollarında oynayırdı. Hətta İbrahim Həmzəyev, Zəroş Həmzəyeva
kimi peşəkar aktyorlarla tərəf-müqabil olurdu.
İbrahim Həmzəyev deyirdi ki, o, rolları əsl
peşəkar aktyor kimi oynayır. Teatr müxtəlif insan
psixologiyaları ilə zəngin bir həyat məktəbi idi. Heydər Əliyev bu məktəbi də uğurla
keçmişdi. Heydər Əliyev təsadüfən
demirdi ki, mən teatrı çox sevirəm. Məni bu incəsənətə
bağlayanları
həmişə
xatırlayıram.
Heydər Əliyev texnikumda bədən tərbiyəsi və
idman işlərinin də əsas təşkilatçısı
idi. Texnikumda idmanın bütün növləri
ilə məşğul olmuşdu. Yarışlarda fəal iştirak edirdi. Amma deyəsən o, üzməyi daha çox sevirdi.
Heydər Əliyev böyük ictimaiyyətçi
və təşkilatçı idi. Hər
zaman tələbələrin, gənclərin arasında idi.
Xatırlayıram ki, o zamanlar şəhərdə
məhəllələr arasında savaşlar meydana gəlmişdi.
Bir məhəllənin gəncləri o biri məhəllənin
uşaqlarını, gənclərini daşlayır, vururdular.
Bu da, heç şübhəsiz, düşmən
qüvvələrin fitnə-fəsadları idi.
Böyümək və genişlənmək təhlükəsi
olan bu halın
qarşısını məhz Heydər Əliyev
aldı. Məhəllənin böyükləri
ilə, savaşanların başçıları ilə
görüşdü, valideynlərlə söhbət
apardı və bu fitnə-fəsadı aradan qaldırdı.
Heydər Əliyev pedaqoji texnikumu müvəffəqiyyətlə
bitirdi. Onun texnikumu bitirmək haqqında
attestatında yalnız "əla" qiymətlər
yazılıb. Fəxr edirəm ki, həmin
attestatda mənim də imzam vardır. Heydər Əliyev
texnikumu bitirdikdən sonra təyinatını Şahbuz rayonuna orta məktəbə
vermişdilər.
- Lətif müəllim, deyə bilərsinizmi Heydər
Əliyev niyə məhz sizin texnikumu seçmişdi? Texnikumda oxuduğu, oranı bitirdikdən sonra müəllim
kimi çalışdığı illər, sizcə, Heydər
Əliyevin həyatında, dünyagörüşündə,
fəaliyyətində nə kimi iz qoymuşdu?
- Söhbətimizin əvvəlində qeyd etdim ki, Heydər
Əliyev müəllim olmaq istəyirdi. Ailəsi
də bunu arzu edirdi. Bizim texnikum o vaxt
çox nüfuzlu orta ixtisas məktəbi idi. Nəinki
Naxçıvanda, Azərbaycanda, hətta bütün
Zaqafqaziyada tanınan bir təhsil ocağıydı. Çox adamlar onu Qori Seminariyası ilə müqayisə
edir, onun bərabəri sayırdılar. Bəlkə
də ondan da yüksək dərəcəli bir orta pedaqoji təhsil
ocağı hesab edirdilər. Bura
respublikanın hər tərəfindən təhsil almağa gəlirdilər.
Yataqxanası, yeməkxanası, idman salonu, təbiət-kimya
laboratoriyası var idi. Hər il
texnikumun 700-dən artıq tələbəsi olurdu. Buranın məzunları yüksəkixtisaslı
kadrlar kimi ölkənin hər yerində
çalışırdılar. Burada
yüksək səviyyəli, dərin bilikli, tələbkar,
eyni zamanda, qayğıkeş müəllimlər vardı.
Heydər Əliyev texnikumdan sonra bir
müddət Şahbuz rayonunda müəllim işlədi. Texnikumumuzun
müəllim və tələbə kollektivi çox yaxşı bilirdi
ki, Heydər Əliyev harada olursa olsun, orada uğurla
çalışacaqdır. Çünki onda
yüksək təşkilatçılıq, fəallıq və
təşəbbüskarlıq keyfiyyətləri, hərtərəfli
bilik və bacarıq var idi.
Sonralar Heydər Əliyev Bakıya gəldi. Bakı Dövlət Universitetinin tarix fakültəsinə
qəbul olundu və buranı "əla" qiymətlərlə
başa vurdu. Moskvada, Leninqradda (indiki
Sankt-Peterburq) xüsusi təhsil aldı. Bu
məktəbləri də yalnız "əla" qiymətlərlə
bitirdi.
Əlbəttə, Heydər Əliyevin texnikumda, ondan
sonrakı təhsil ocaqlarında, o cümlədən BDU-da təhsil
alması, bir müddət müəllim işləməsi
ümummilli liderimizin müəllim peşəsini sevməsi,
müəllimlərə, təhsil işçilərinə
göstərdiyi qayğı və diqqətin haradan
qaynaqlandığını çox gözəl göstərir.
Mənim fikrimcə, Heydər Əliyevin müəllim
peşəsinə verdiyi qiymət, müəllim
haqqındakı qiymətli fikirləri onun hələ
Naxçıvan Pedaqoji Texnikumunda oxuduğu dövrdə
formalaşmışdı. Çünki
burada müəllimlər ona hər zaman qayğı göstərmişdilər,
hörmət etmişdilər, sevmişdilər. Müəllimlik sənətinin nə qədər
yüksək olduğunu o, texnikumda duymuşdur.
- Sonralar Heydər Əliyevlə əlaqə
saxlamısınızmı? Ümumiyyətlə,
onunla neçə
dəfə görüşmüsünüz?
- Texnikumdan sonra Heydər Əliyevlə uzun müddət
görüşə bilmədim. Bildiyimiz kimi,
Moskvada, Sankt-Peterburqdakı təhsilindən sonra o, Azərbaycana
gəldi, müxtəlif yüksək vəzifələrdə
çalışdı. Sovetlər
dövründə Azərbaycanın rəhbəri oldu. İrəli çəkilərək Sovet dövlətinin
ən yüksək rəhbər vəzifələrindən
birinə təyin edildi. Tarixdə ilk dəfə
olaraq türk-müsəlman SSRİ kimi super dövlətin
başında duranlardan biri oldu. O illərdə Türkiyə mətbuatı
yazırdı: "Bir türk oğlu Kremlin
divarları arasında inamla irəliləyir". Heydər Əliyevin ətrafındakı siyasətçilər
siyasət dərsini ondan öyrəndilər, onun siyasətini
mənimsədilər. Dünyanın ən
tanınmış universitetlərinin "Fəxri doktoru" adına layiq görüldü. Onun
ağıllı, müdrik siyasətindən çox insanlar
faydalandılar. Amma ona qibtə edənlər,
paxıllıq edənlər, düşmən mövqeyində
duranlar da tapıldı. Heydər Əliyev
yenidən Naxçıvana - doğma elinə, yurduna,
torpağına qayıtmalı oldu. Evi yox
idi. Bacısının evində
qalırdı. Bir qədər də xəstə
idi. Heydər Əliyevi istəyənlər, sevənlər
onun ziyarətinə gəlir, onunla məsləhətləşir
və söhbət
edirdilər.
Bir gün Heydər Əliyevin
görüşünə getdim. O, məni görüncə
çox sevindi. Mənim sağ-salamat
olmağımdan məmnun qaldı. Oturub
xeyli söhbət etdik. Keçmiş
günləri xatırladıq. Mən ona
1918-ci ildə ermənilərin Naxçıvana hücum edib,
insanları qırdığından danışdım. Türk ordusunun Naxçıvana gəlişindən,
Naxçıvanı ermənilərdən azad etməsindən
söhbət açdım. Əlbəttə,
bir tarixçi kimi o, bunları çox yaxşı bilirdi.
O zaman Heydər Əliyev çox duyğulandı və
bildirdi ki, mən də elə sizinlə birlikdə onların
qarşısını almağa gəlmişəm. Ala bilməsək, son damla qanımızadək
vuruşacaq, sizinlə birlikdə şəhid olacağıq.
O, bunları elə ürəkdən dedi ki, sanki qalxıb döyüşə
hazırlaşır. O zaman Heydər Əliyev Türkiyə və
Naxçıvan arasında körpünün
salınmasından, Naxçıvana böyük təyyarələrin
enməsi üçün təyyarə zolağının
genişləndirilməsindən, üçrəngli milli
bayrağımızın bərpa edilməsindən və s.
bu kimi məsələlərdən danışdı.
Daha bir görüşüm Heydər Əliyevin iş otağında oldu. O
zaman artıq Heydər Əliyev xalqın tələbi ilə
Naxçıvan MR Ali Məclisinin sədri idi.
1993-cü ilin baharı idi. Heydər Əliyevin 70 yaşı tamam olurdu. Yanına gedib onu təbrik etdim. O da bildi ki, mənim
də 90 yaşım tamam olur. O vaxt müavinini
çağırıb tapşırıq verdi
ki, Lətif müəllimin 90 illiyini Naxçıvanda təntənəli
qeyd etmək lazımdır. Özüm də məruzəçi
olacağam. Amma iş elə gətirdi ki, Azərbaycanda
məlum hadisələr nəticəsində Heydər
Əliyev respublika rəhbərliyinə dəvət olundu.
Böyük öndərlə bir
görüşüm də Naxçıvan MR-in 75 illik
yubileyində olub. Heydər Əliyev bu barədə
fərman vermişdi. Yubiley tədbirinə özü gəldi.
Təntənəli mərasimdə
çıxış edərək müəllimlərini
xatırladı. Mənim adımı birinci çəkdi,
böyük təvazökarlıq və sadəlik nümunəsi
göstərərək mənim əməyimə yüksək
qiymət verdi və məni
özünün ən sevimli müəllimi adlandırdı. Əlbəttə, çox böyük iftixar hissləri
keçirdim. Ertəsi gün Kazım Qarabəkir
Paşa məscidinin açılışında iştirak
etdi.
Açılış mərasimində
söhbətləşdik. Xatirələr
söylədik. Mən Kazım Qarabəkir
Paşa haqqında yazdığım kitabımı ona təqdim
etdim. Heydər Əliyev bu məscidin
açılışında tarixi bir nitq söylədi.
O, Kazım Qarabəkir Paşanın Naxçıvanda göstərdiyi
qəhrəmanlıqdan, ümumiyyətlə, türk əsgərinin
Naxçıvanı erməni işğalından
qurtarmasındakı şücaətindən bəhs etdi. Bu
nitqində də mənim haqqımda xeyli danışdı,
müəllim əməyinə yüksək qiymət verdi.
Heydər Əliyevlə Naxçıvanda
Olimpiya kompleksinin, daha sonra Bəhruz Kəngərli ev-muzeyinin
açılışında da görüşlərim olub. Yenə də çox səmimi, mehriban söhbət
etmişik və əlbəttə ki, keçmiş xatirələr
dilə gəlib.
Heydər Əliyevlə son görüşüm 2002-ci il avqustun 12-də oldu. Prezident
Heydər Əliyevin fərmanı ilə Naxçıvanda Azərbaycan
Milli Elmlər Akademiyasının Naxçıvan bölməsi
təşkil edilirdi. Heydər Əliyevin sədrliyi
ilə Naxçıvanda bölmənin yaradılmasına həsr
olunmuş müşavirədə görüşdük.
Bu müşavirəyə məni də dəvət
etmişdilər. Çünki mən hələ
50-ci illərdə Naxçıvanda Azərbaycan Elmlər
Akademiyasının Naxçıvan Elmi Bazasında ilk direktor
işləmişdim. Burada deməyə
sözüm var idi.
Cənab Heydər Əliyev bu
müşavirədə də mənim fəaliyyətim
haqqında xeyli danışdı. Əməyimə
yüksək qiymət verdi. Mənim anadan
olmağımın 100, elmi-pedaqoji fəaliyyətimin 80
illiyinin keçirilməsi haqqında Naxçıvan MR Ali Məclisinə
göstəriş verdi. Onun
mənə göstərdiyi bu qayğı və diqqəti
heç vaxt unuda bilmərəm. Sonra mənə söz verdi. Milli Elmlər
Akademiyasının Naxçıvan bölməsinin
yaradılmasına həsr olunmuş müşavirədə mən
də çıxış etdim.
- Heydər Əliyev 100 illiyinizdə sizin əməyinizə
çox yüksək qiymət verərək sizi Vətənin
ali mükafatı - "İstiqlal"
ordeni ilə təltif edib. Siz yeganə təhsil
işçisi - müəllimsiniz ki, bu ordenlə təltif
olunmusunuz. O, sizə göndərdiyi təbrik məktubunda
sizin - öz müəlliminin xidmətlərini sadaladı və yüksək
qiymətləndirirdi.
- Heydər Əliyevin sərəncamı ilə 100 illik
yubileyim təntənəli şəkildə keçirildi. Özü Bakıdan mənim 100 illiyimi təbrik
etdi. Mənə "İstiqlal" ordeni verdi.
Bu, təkcə mənə deyil, bütün
müəllimlərə, pedaqoji əməyə verilən
yüksək qiymət idi. Onun mənə
göndərdiyi təbrik məktubu təkcə şagirdin
müəlliminə minnətdarlıq duyğularının
ifadəsi deyildi. Dövlət
başçısı olan şagirddən, zəmanənin ən
böyük tarixi simaları ilə bir sırada duran siyasət
nəhəngi yetirməmdən bu sözləri eşitmək,
əlbəttə, mənim üçün böyük
iftixar idi.
Heydər Əliyev böyük siyasətçi
və müdrik dövlət başçısı idi. O, öz
ağlı, kamalı ilə bütün dünyanı fəth
etdi. Azərbaycan xalqını bütün
dünyaya tanıtdı. Onun Vətənimiz,
xalqımız qarşısındakı xidmətləri tarixdə
analoqu olmayan, misli görünməyən xidmətlərdir.
Ona görə də mən bir müəllim kimi çox istəyərdim ki, həmkarlarım
- yaşlı və cavan müəllimlər öz şagirdlərini
Heydər Əliyev nümunəsində tərbiyə etsinlər.
Heydər Əliyevin irsini dərindən öyrənib
gənc nəslə də öyrətsinlər. Gənclərimiz Heydər Əliyev kimi oxusunlar,
çalışsınlar.
Çox şükürlər olsun ki, cənab Allah mərhəmət
edib Heydər Əliyevin daxili və xarici siyasətini, onun
maarif və mədəniyyət sahəsindəki fəaliyyətini,
xidmətlərini davam etdirən bizim bugünkü Prezidentimiz
İlham Əliyevi bizə bəxş edib. O, atasının
yolunu, gözəl işlərini uğurla davam etdirir.
Müsahibəni
apardı:
Yusif
ƏLİYEV,
"Azərbaycan
müəllimi",
9 may
2007-ci il, ¹17
Azərbaycan
müəllimi.- 2014.- 18 aprel.- S.6.