Multimedia tədris vəsaitlərinin

təlim prosesinə təsiri və əhəmiyyəti

 

Müasir şagirdlər əylənərək öyrənmək istəyirlər. Biz müəllimlər də bunu əsas götürərək dərslərimizi elə qurmalıyıq ki, şagirdlər öyrənməyə həvəs göstərsinlər və özü də bilmədən əyləncənin içində yeni bilik əldə etsinlər. Əldə etdiyi bilikləri isə mütləq tətbiq etməyi bacarsınlar. Müəllimin izahı mütləqdir, amma izaha uyğun rəngarəng, maraqlı, düşündürücü təqdimatın olması dərsi daha maraqlı edir. Şagird müəllimin izahını vizual olaraq gördükdə  dərsi daha yaxşı başa düşürvizual olaraq alınan informasiya daha uzun müddət yadda qalır.

Multimedia tədris vəsaitləri söylənən bu fikri həyata keçirməyə kömək edir.Vəsaitlər təlim prosesinin canlı, maraqlı, rəngarəng olmasına imkan yaradır. Fənlərin tədrisi zamanı hər bir müəllim seçdiyi standartları reallaşdırmağı qarşısına  məqsəd qoyurbu məqsədə çatmaq üçün çalışır. Vəsaitlərdə olan mövzular kurikulum standartlarına əsasən hazırlanır. Hər  mövzu verilən standartları reallaşdırmağa kömək edir. Dərsliklərdə verilən mövzular çox geniş olmadığı üçün müəllimlər standartları möhkəmləndirmək üçün çox rahatlıqla bu vəsaitlərdən istifadə edə bilərlər.

Vəsaitlərin dərsliklə eyni məzmunda olmaması şagirdlərə yeni məlumatlar vermək imkanı yaradır. Şagirdlər eyni mövzu haqqında daha çox məlumat almış olurlar. Dərslikdə verilən mövzuya başqa mövqedən yanaşmaq, əlavə məlumatlar almaq şagirdlərin dünyagörüşünün inkişafında, nitqinin zənginləşməsində, yaradıcı təfəkkürünün formalaşmasında müəllimlərin yaxın köməkçisidir.

Bir müəllim kimi mən dərslərimin daha canlı, maraqlı qurulması üçün daim axtarışdayam. Bu axtarışlara çox vaxt sərf olunur. Vaxt itkisinin qarşısını almaq üçün "oxuyuruq.biz" portalında yerləşdirilən multimedia resurslarından istifadə edirəm. Hər bir fənnin elektron vəsaitinin olması çox yaxşıdır. Fənlərarası inteqrasiya yaratmaq üçün də vəsaitlər çox əlverişlidir. İstənilən mövzunun motivasiya hissəsini qurmaq bir çox müəllimlər üçün çətinlik törədir. Buradakı mövzularda olan tapşırıqlardan belə motivasiya kimi istifadə etmək olar. Tapşırıqların rəngarəng, müxtəlif məzmunda olması şagirdlərə işləmək üçün geniş imkanlar yaradır. Şagirdlər təkcə sinifdə yox, evdə də bu vəsaitlərdən rahat istifadə edə bilər. Belə ki, mövzuları tam, dolğun izah olunduğundan müəllim olmadan belə, şagirdlər mövzunu başa düşüb, tapşırıqları yerinə yetirə bilər. Tapşırıqlar hər bir səviyyədə olan  şagirdlərin bilik və bacarıqları nəzərə alınaraq hazırlanıb. Sadə və mürəkkəb tapşırıqların olması şagirdləri də düşünməyə sövq edir. Onlar sadə tapşırıqları yerinə yetirdikcə əldə etdikləri biliklər mürəkkəb tapşırıqları yerinə yetirmək üçün imkanlar yaradır. Həmçinin tapşırıqların yerinə yetirilməsi zamanı kompüterdən istifadə olunması şagirdlərin kompüter bacarıqlarını da inkişaf etdirir. Şagirdlər təkcə sinifdə deyil, evdə də bu vəsaitlərdən istifadə edirlər.

Bizim liseydə ibtidai sinif müəllimləri dərslərində bu multimedia resurslarından istifadə edirlər. Vəsaitdə olan mözvulara, tapşırıqlara müəllim istədiyi kimi yanaşa bilər. Seçdiyi standartı reallaşdırmaq üçün müxtəlif mövzularda olan tapşırıqları seçib dərsində istifadə edə bilər. Hər bir müəllimə bu vəsaitlərdən istifadə etməyi məsləhət görürəm.

 

Zivər MƏMMƏDOVA,

"Zəngi" liseyinin ibtidai sinif müəllimi

              

Azərbaycan müəllimi.- 2014.- 5 dekabr.- S.9.