Orta ixtisas təhsilimizin
flaqmanı
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Kollecinin 95 yaşı tamam oldu
Təhsil tariximizə şərəfli səhifələr yazmış, "Azərbaycanın ən qocaman maarif ocaqlarından biri kimi milli təhsil sistemimizin inkişafında böyük rol oynamış" (Heydər Əliyev), yetirmələrinin sədası ölkəmizin hər bir şəhər və kəndindən gələn, təhsilimizə verdiyi böyük töhfələrə görə çox vaxt haqlı olaraq Qori Seminariyası ilə müqayisə edilən Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Kollecinin 95 yaşı tamam olur. Bu yaşında müdrik bir qocaya bənzəyən kollec fəaliyyət göstərdiyi bütün dövrlərdə ölkəmizin orta ixtisas təhsili müəssisələrinin ən sayılıb-seçilənlərindən biri kimi şöhrətinin zirvəsində olmuş, fəaliyyəti, ənənələrə sadiqliyi, dövrlə, zamanla ayaqlaşmaq qabiliyyəti, innovasiya beşiyi olması, uğurları ilə həmişə örnək göstərilmişdir. Bu baxımdan kollecdə fəxr edilməli, təqdir edilməli, ibrət götürülməli və öyrənilməli cəhətlər çoxdur. Təsadüfi deyil ki, ulu öndərimiz Heydər Əliyev şərəfli tarixinin ən çətin zamanlarında belə öz böyük amalından - xalqa xidmət, onun maariflənməsinə kömək yolundan dönməyən, öz missiyasını həmişə məsuliyyətlə yerinə yetirən bu zəka və ülviyyət məbədinin, bilik və mənəviyyat ocağının fəaliyyətini yüksək qiymətləndirmiş, 80 illik yubileyi münasibəti ilə kollecə ünvanladığı təbrik məktubunda yazmışdır: "Bakı Pedaqoji Texnikumu respublikanın maarif ocaqlarını yüksək səviyyəli pedaqoji kadrlarla təmin emək sahəsindəki uzunillik fəaliyyəti ilə Azərbaycan təhsilinin inkişafında misilsiz xidmətlər göstərmişdir".
Cümhuriyyətin yadigarı
1919-cu
ildən fəaliyyətə başlayan Azərbaycan Dövlət
Pedaqoji Kollecini tam əsasla Azərbaycan Demokratik Cümhuriyyətinin
yadigarı saymaq olar. Çünki kollec məhz fəaliyyət
göstərdiyi qısa müddət ərzində ölkədə
təhsilin inkişafına, yeni təhsil müəssisələrinin
yaradılmasına, maarif
və mədəniyyətin yayılmasına böyük
önəm verən, bu istiqamətdə bir sıra
mühüm addımlar atan Azərbaycan Demokratik Cümhuriyyətinin diqqət və qayğısı nəticəsində
tarix meydanına atılmışdır.
Məlum
olduğu kimi, ötən əsrin əvvəllərində cəmiyyətdə
meydana gələn milli
oyanış, ölkənin yaşadığı
çətin durumdan çıxış yolunun təhsildə,
xalqın maarifləndirilməsində olmasının dərk
edilməsi təhsilə tələbatı
artırmış, təhsil hərəkatını genişləndirmiş,
yeni-yeni məktəblərin
açılmasını, mövcud təhsil ocaqlarının
getdikcə daha sürətlə tərəqqi etməsini
şərtləndirmişdi.
1918-ci il mayın 28-də
özünün müstəqilliyini elan etmiş Azərbaycanda
təhsili milli zəmində, yeni əsasda qurmaq və
inkişaf etdirmək önəmli bir vəzifə kimi
qarşıda dururdu. Xalqın maarifləndirilməsi, təhsilin
inkişafı pedaqoji kadrlara da tələbatı
artırırdı.
Kollecin sələfləri
Təhsil
tariximizin o dövr tədqiqatçılarından biri olan
tanınmış pedaqoq-alim Əjdər Ağayevin
yazdığına görə, hələ 1916-cı ildə
Bakıda Qızlar Seminariyası açılmış, lakin
o, cəmi iki dərs ili ərzində
fəaliyyət göstərə bilmiş, 1918-ci ilin yay tətilindən
sonra müvafiq kontingent
toplanmadığından fəaliyyəti çətin duruma
düşmüşdür. 1919-cu ilin yanvarında ADR hökumətinin
qərarı ilə Qızlar Seminariyasının əvəzinə
Bakı Kişi Müəllimlər Seminariyası
(Darülmüəllimin) yaradılmışdır. Azərbaycan
Dövlət Pedaqoji Kollecinin bilavasitə sələfi olan və
ilk vaxtlar kiçik və böyük hazırlıq
qrupları, I sinifləri fəaliyyət göstərən
seminariyaya məşhur pedaqoq Rəşid
bəy Əfəndiyev rəhbərlik etmişdir.
1920-ci
ildə Qori Müəllimlər Seminariyasının məzunu,
tanınmış pedaqoq və maarifçi Pənah Qasımov
Darülmüəlliminə direktor təyin olunmuşdur.
1921-ci ildə yenidən təşkil olunmuş bu məktəbə
Pənah Qasımov dövrünün ən görkəmli,
tanınmış müəllimlərindən Soltan Məcid Qənizadəni, Hüseyn Cavidi,
Abdulla Şaiqi, Azad bəy Əmirovu, Səməd bəy
Acalovu, Əli bəy Qasımzadəni
və başqalarını işə dəvət etmişdir.
Seminariyanın ilk buraxılışı 1922-1923-cü tədris
ilində olmuş, onu 9 nəfər azərbaycanlı gənc
bitirmişdir. İkinci buraxılışda 24,
üçüncü buraxılışda 28,
dördüncü buraxılışda 56 gənc müəllim
məzun olmuşdur.
1920-ci ildə
Bakıda köhnə Marinskaya Qız Gimnaziyasının
binasında ilk Darülmüəllimat - qızlar
üçün seminariya da fəaliyyətə
başlamışdır. Onun müdiri Azərbaycan
xalqının fədakar maarifçi qadınlarından Mədinə
Qiyasbəyli idi.
1926-cı
ildə Maarif Komissarlığının sərəncamı
ilə bu iki təhsil ocağı - Darülmüəllimin və Darülmüəllimat birləşdirilərək
Bakı Müttəhid (Birləşmiş) Pedaqoji Texnikumu kimi
fəaliyyət göstərməyə başlamış və
tezliklə respublikanın təhsil ocaqları arasında görkəmli yer tutmuşdur. Birləşmiş məktəbin
direktoru Pənah Qasımov, tədris işləri üzrə
direktor müavini Qori Seminariyasının məzunu Cəmo Cəbrayılbəyli
idi. 1927-ci ildə məktəbin birinci
buraxılışı olmuş və onu 105 gənc
bitirmişdir. O illərdə texnikum təkcə Azərbaycan
üçün deyil, Orta Asiya və Dağıstan
respublikaları üçün də pedaqoji kadrlar
hazırlayırdı.
1930-cu ildə
texnikumun adı dəyişdirilərək Beynəlmiləl
Pedaqoji Texnikum adlandırılmışdır. Buna səbəb
1930-1931-ci dərs ilində məktəbdə rus və erməni
şöbələrinin açılması olmuşdur.
1936-cı ildə
texnikuma xalqımızın böyük satirik şairi və
pedaqoqu Mirzə Ələkbər Sabirin adı verilmişdir.
1938-1939-cu dərs ilindən
etibarən texnikum ümumtəhsil məktəblərinin
ibtidai sinidləri üçün rus dili müəllimləri
hazırlığına başlamış, bununla əlaqədar
adı da dəyişdirilərək M.Ə.Sabir adına Rus
Pedaqoji Məktəbi olmuşdur. Məktəb bu adla 1968-ci ilədək
fəaliyyət göstərmiş, 1968-ci ildən isə
M.Ə.Sabir adına Bakı Pedaqoji Məktəbi
adlandırılmışdır.
1991-ci ilin
dekabrında Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi
tərəfindən texnikum statusu verilən pedaqoji məktəb
müstəqilliyimizin ilk 9 ili ərzində (1991-1999-cu illərdə)
M.Ə.Sabir adına Bakı Pedaqoji
Texnikumu adı ilə fəaliyyətini davam
etdirmişdir.
1999-cu ildə
texnikumun 80 illik yubileyi ölkə miqyasında geniş qeyd
edilmiş, ulu öndərimiz,
Azərbaycanın Prezidenti Heydər Əliyev yubilyar
texnikuma təbrik məktubu ünvanlamışdır. Tədris ocağı özünün 80 illiyi ərəfəsində
kollec statusunu almış və Azərbaycan Dövlət
Pedaqoji Kolleci adlandırılmışdır. İndiyədək
bu adla fəaliyyət göstərən kollecin 90 illik yubileyi
də 2009-cu ildə təntənəli mərasimlə
xüsusi qeyd olunmuş, bu münasibətlə kollecin
bir qrup müəllimi ölkə başçısı
İlham Əliyevin sərəncamlarına əsasən
"Əməkdar müəllim" fəxri adına və
"Tərəqqi" medalına
layiq görülmüşdür.
Budur, kollec artıq 95 yaşındadır. Bir əsrə
yaxın ömrün zirvəsindən arxaya baxdıqda kollecin
bu illər ərzində necə böyük, eyni zamanda
uğurlu inkişaf yolu keçdiyini, adı tez-tez dəyişsə
də xalqın təfəkküründə indi də M.Ə.Sabir adına
Bakı Pedaqoji Məktəbi kimi yaşadığını,
böyük Sabirin xalqının maariflənməsi, təhsillənməsi
ilə bağlı arzularını necə gerçəkləşdirdiyini,
yeniləşən, müasirləşən, dünyaya
inteqrasiya edən təhsil sistemimizin nə kimi öncül bir
tədris müəssisəsinə çevrildiyini aydın görmək olar.
Xalq üçün ürəyini şama çevirənlər
Əlbəttə,
ucalıq zirvəsinə çatmaq üçün ilk
növbədə möhkəm bünövrə lazımdır.
Pedaqoji kollecin də bünövrəsi məhz möhkəm
qoyulduğundan bu gün o təməl üzərində
öz ənənələrini yaşadaraq və zənginləşdirərək
ucala bilir. Bu təməli qoyanlar isə Azərbaycanımızın
ən say-seçmə oğulları, maarif və mədəniyyət
xadimlərinin böyük bir dəstəsi olmuşdur. Ölkə,
xalq üçün ürəyini şama çevirən,
müqəddəs amallı, zəka qüdrətli,
yaradıcılıq ehtiraslı həmin insanlara xalqımızın dahi oğulları Üzeyir Hacıbəyovu, Hüseyn
Cavidi, görkəmli maarif və mədəniyyət xadimləri
Müslüm Maqomayev, Abdulla Şaiq, Sultan Məcid Qənizadə,
tanınmış müəllimlər Səməd bəy
Acalov, Şəfiqə xanım Əfəndizadə, Badsəba
Köçərli, Kövsər xanım Yusibova,
Nurməmməd Şahsuvarov, Cabbar Əfəndizadə, Atabala
Musaxanlı, Sara xanım Xuramoviç, Qafur Rəşad,
Sultanmurad Əliyev, sonralar görkəmli psixoloq və filosof
kimi tanınan Əhməd Kərədi, həkim və hüquqşünas Azad bəy
Əmirov və başqalarını misal göstərmək
olar. Onlar müxtəlif illərdə,
xüsusən də kollecin fəaliyyətinin ilk dövrlərində
burada dərs deyərək yüksək təhsil mühitinin
formalaşmasına, ölkə üçün dəyərli
pedaqoji kadrlar hazırlanmasına, bu tədris
ocağının şöhrət çələnginin
hörülməsinə öz böyük töhfələrini
vermişlər.
Kollecin ilk
direktorlarından olmuş Pənah Qasımovun xidmətləri
isə xüsusi qeyd olunmalıdır. Onun digər
fəaliyyətləri ilə müqayisəyə gəlməyən
ən böyük xidməti isə məhz adları qeyd olunan
böyük sənətkar və müəllimləri bu təhsil
ocağına cəlb edə bilməsi, yüksək səviyyəli
pedaqoji kollektiv formalaşdırmasıdır. Belə
yüksək təhsilli, əqidəli, hazırlıqlı
insanlar məhz özləri kimi dərin bilikli, yüksək
peşə hazırlıqlı və vətənpərvər
ruhlu müəllimlər hazırlamışlar.
Kollecin adını ucaldan məzunlar
Fəaliyyət
göstərdiyi illər ərzində Azərbaycan Dövlət
Pedaqoji Kollecini on minlərlə müəllim bitirərək
ölkəmizin təhsil müəssisələrinə göndərilmişlər.
Bu baxımdan kollec ölkənin çox az sayda elə ixtisas
təhsili müəssisələrindəndir ki, onun məzunları
bütün ölkəyə yayılmışdır.
Yazımızın əvvəlində
qeyd etdiyimiz kimi, pedaqoji kollecin sələfi olan Darülmüəllimini
ilk buraxılışda 9 nəfər bitirmişdir. Onların
demək olar ki, hamısı sonralar ölkəmizin nüfuzlu
mütəxəssis insanları olmuşlar.
Respublikamızın tanınmış alimlərindən Mirəli
Axundov, Məmməd Şıxlı və başqaları həmin
məzunlardan idi.
Ümumiyyətlə,
sonralar Azərbaycan elm və mədəniyyətinin, təhsilinin
görkəmli simaları kimi
tanınmış bir çox insanlar müxtəlif illərdə
kollecdən məzun olmuşlar. Onlara misal olaraq
XX əsr Azərbaycan ədəbiyyatı, elm və mədəniyyətinin
görkəmli nümayəndələri Mehdi Hüseyni,
Mikayıl Müşfiqi, Mirvarid Dilbazini, Sabit Rəhmanı, Səid
Rüstəmovu, Əfrasiyab Bədəlbəylini, maestro
Niyazini, Salam Qədirzadəni, Məmmədhüseyn Təhmasibi,
Əlisöhbət Sumbatzadəni, Əkrəm Cəfəri,
Mərdan Muradxanovu, Fatma Süleymanovanı, Əli
Sultanlını, Cabir Novruzu, Əzizə Cəfərzadəni
və onlarca başqalarını göstərmək olar. Onlar bu elm və ülviyyət məbədindən
biliklər və mənəviyyat əxz etmiş, özlərini
həsr etdikləri müəllim peşəsinin, bu peşənin
incəliklərini onlara aşılamış Pedaqoji Kollecin,
buradakı zəhmətkeş,
yüksək peşəkarlığa malik mənəvi
keyfiyyətlər daşıyıcısı olan müəllimlərinin
adlarını ucaltmış, şöhrətlərini
artırmışlar.
Kollecin
nüfuzu cəmiyyətimizdə, xüsusən də pedaqoji
ictimaiyyət arasında həmişə yüksək
olmuş, bu ad onun məzunlarının ölkənin orta təhsil
müəssisələrinə işə qəbulu
üçün sanki bir brend rolunu oynamışdır.
Çox vaxt "Sabir adına texnikumu bitirmişəm" demək
kifayət edib ki, ən
yüksək müsabiqədə belə seçilmək
şansı qazanasan və işə qəbul olasan. Kollecin müasir məzunları da öz sələflərindən
geri qalmayaraq getdikləri hər bir yerə kollecin
adını, ruhunu, ənənələrini, ən əsası
isə burada əxz etdikləri bilik, bacarıq və vərdişləri,
interaktiv təlim mühitini, yüksək əhvali-ruhiyyəni
aparırlar. Ən tələbkar təhsil müəssisələri
müəllim seçimində məhz pedaqoji kollecin məzunlarına
üstünlük verirlər. Məzunlar arasında neçə-neçə
məktəb rəhbəri, əməkdar müəllim
vardır.
Hər zaman diqqət mərkəzində
duran məsələ - keyfiyyət
Hər yerdə, hər
sahədə olduğu kimi Pedaqoji Kollecdə də
qarşıya qoyulan əsas məqsəd,
fəth olunması nəzərdə tutulan hədəf dəyişməzdir.
Bir əsrə yaxın müddətlik fəaliyyəti
dövründə adı, öyrədilən ixtisasların
sayı, çeşidi bir neçə dəfə dəyişsə
də dövrün tələblərinə cavab verən
müəllim hazırlamaq hədəfi dəyişməz
qalıb. Dəyişən kontingenti olub - yeni tələbələr
gəlib, məzunlar gedib. Müəssisədəki pedaqoji
mühit dəyişib. Hər dövrün tələblərinə
uyğun mühit formalaşdırılıb. Ənənələr
dəyişib, keçmişin mütərəqqi ənənələri
qorunub saxlanmaqla yeniləri yaradılıb. Bir də dəyişən, özü də
artıma, inkişafa doğru dəyişən təhsilin
keyfiyyətidir.
İllərlə
yaranmış və təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsinə
istiqamətlənmiş ənənələr kollecdə bu
gün də yaşadılır və zənginləşdirilir.
Doğma
Azərbaycanımızı inkişaf etdirmək, onun qüdrətini
artırmaq, dünya dövlətləri arasında layiqli yer
tutmasını təmin etmək üçün hazırda
ölkəmizin bütün sahələrində irimiqyaslı
işlər görülür, proqramlar, layihələr
reallaşdırılır.
İndi təhsilimizin qarşısında maddi sərvətləri
insan kapitalına çevirmək, ölkənin gələcək
inkişafını təmin edən yüksək ixtisaslı,
vətənpərvər insanlar yetişdirmək kimi
böyük vəzifələr durur. Ölkədə bu vəzifələrin
yerinə yetirilməsini hədəfə
alan təhsil islahatlarının konturları, əsas strateji hədəfləri 2013-cü ildə qəbul
olunmuş "Azərbaycan - 2020: gələcəyə
baxış" İnkişaf Konsepsiyasında, "Azərbaycan
Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət
Strategiyası"nda öz əksini tapıb. Belə bir şəraitdə kollecin
qarşısında duran vəzifələr də yeni keyfiyyət
qazanır: gələcək təhsilimizin təməlini
möhkəm qoya biləcək ibtidai sinif müəllimləri,
digər ixtisaslar üzrə pedaqoji kadrlar hazırlamaq, təhsilin
keyfiyyətini artırmaq üçün təlim-tərbiyə
prosesində müasir
dövrün çağırışlarına imkan verən
yeni texnologiyalardan daha geniş və səmərəli istifadə
etmək.
Bu vəzifələri
həyata keçirmək üçün hazırda kollecdə
yüksək təhsil mühiti, hazırlıqlı müəllim
kollektivi, ən əsası isə bu kollektivin hər bir
üzvündə yaradııcılıq, innovasiyalı
çalışmaq əzmi vardır.
Hazırda
3500 nəfərdən çox tələbəsi olan Azərbaycan
Dövlət Pedaqoji Kollecində "İbtidai sinif müəllimliyi",
"Texnologiya müəllimliyi",
"Ailə və ev təhsili", "Təsviri incəsənət
müəllimliyi", "Fiziki tərbiyə müəllimliyi",
"İnformatika müəllimliyi", "Məktəbəqədər
təlim və tərbiyə" ixtisasları üzrə mütəxəssislər
hazırlanır. Bu il 780-dən çox məzun kollecdə
aldığı yüksək nəzəri və praktik
hazırlıqla həyata atılıb.
Kollecin 95 illik tarixi
boyu bu təhsil müəssisəsi üçün həmişə
ən önəmli olmuş peşəsinin kamil bilicisini,
peşəkarını yetişdirmək məsələsi bu
gün də ən aktual məsələ olaraq qalır.
Ölkədə
aparılan təhsil islahatlarından, xüsusən də yeni
dövrdə bu islahatların əsas strateji istiqamətlərini
müəyyənləşdirmiş Dövlət
Strategiyasından, eləcə də Nazirlər Kabinetinin 13
yanvar 2010-cu il tarixli 6 nömrəli qərarı ilə təsdiq
edilmiş "2010-2013-cü illərdə Azərbaycan Respublikasının orta ixtisas təhsili
sistemində islahatlar üzrə Tədbirlər
Proqramı" və digər aidiyyəti dövlət
proqramlarından irəli gələrək kollecin 2010-2015-ci
illər üzrə strateji inkişaf planı
hazırlanmışdır və hazırda uğurla həyata
keçirilməkdədir.
Əsas
strateji məqsəd Azərbaycan
Dövlət Pedaqoji Kollecini elmi-innovasiya kollecinə
çevirməkdir. Əsas strateji məqsədin
reallaşdırılması üçün tədris prosesi,
elmi potensialın yüksəldilməsi, elmi innovasiya fəaliyyəti
və s. istiqamətlər üzrə strateji proqramlar, hər
proqram üzrə tədbirlər müəyyənləşdirilmişdir. Hazırda bu
inkişaf proqramını həyata keçirən kollecin
pedaqoji kollektivi ən yeni təhsil texnologiyalarına əsaslanan
pedaqoji təhsil modelinin yaradılması və inkişaf
etdirilməsi, ənənəvi tədris modelindən müasir
interaktiv tədris-metodik təhsil modelinə keçilməsi,
tələbələrin tədris fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi
üzrə resursların hazırlanması və s. kimi məsələlər
üzərində axtarışlar aparır və əldə
olunmuş nəticələri tədris prosesində tətbiq
edir.
Cari tədris ilindən
kollecdə subbakalavrların hazırlanmasına
başlanılmışdır.
Məhz bütün
bunların nəticəsidir ki, Azərbaycan Dövlət
Pedaqoji Kolleci respublikada pedaqoji təmayüllü
orta ixtisas məktəbləri arasında baza müəssisəsinə,
pilot məktəbinə çevrilmişdir.
Pedaqoji
Kollec zəngin
maddi-texniki bazaya malikdir
Son illər ölkəmizdə geniş
vüsət almış məktəb tikintisi və təmiri,
tədris ocaqlarının zəruri avadanlıq və cihazlarla
təmin olunması işləri Pedaqoji Kollecdən də yan
keçməyib. Bir neçə il
öncə kollec üçün yeni əlavə tədris
korpusu tikilərək istifadəyə verilib. Yubilyar
təhsil müəssisəsinin 90 illiyi ərəfəsində
isə əsas tədris korpusu təmir olunub, auditoriyalar,
laboratoriyalar, kitabxana, digər yardımçı otaqlar ən
müasir səviyyəyə çatdırılıb.
Yeni tikilən tədris korpusu müasir
avadanlıqlarla təmin olunub, mövcud avadanlıqların
böyük bir qismi yeniləşdirilib. Burada texniki avadanlıqlarla təmin
olunmuş 45 kabinet, yüksək zövqlə təchiz
edilmiş 120 nəfərlik akt zalı, 100 yerlik yeməkxana,
85 min müsxə kitab fonduna malik kitabxana, müasir resurs mərkəzi,
həkim otağı, ötən il istifadəyə
verilmiş və müasir avadanlıqla təchiz
edilmiş idman kompleksi və s.
tələbələrin ixtiyarındadır.
İKT-nin tədris-təlim prosesinə
daxil edilməsi son illər pedaqoji kollektivin fəaliyyətində
aparıcı yer tutmuş və bu sahədə xeyli uğura
imza atılmışdır. Kollecin
müasir kompüterlərlə təmin olunmuş kompüter
otaqları yeni dövrün bu möcüzəli qurğusundan
bütün dərslərdə müəllim və tələbələrin
faydalanmasına imkan verir. Tədris ocağı 9 komplekt
1Q-Board, 10 ədəd Mimio qurğusu, 138 ədəd noutbuk, 62 ədəd
kompüter, 25 ədəd proyektor, 35 ədəd surətçıxaranla
təchiz olunub. Bütün bunlar təlim
prosesinin əyaniləşməsinə, keçilən
mövzuların tələbələr tərəfindən dərindən
mənimsənilməsinə, onlarda gələcək müəllimlər
üçün zəruri olan kompüter bilikləri və
bacarıqlarının formalaşmasına kömək edir. Kollecdə
yaradılmış məlumat bankından bu təhsil müəssisəsinin
fəaliyyəti ilə bağlı istənilən informasiya
almaq mümkündür.
Sələflərinin
işini layiqincə
davam etdirən
müəllimlər
Kollecdə innovativ təlim mühitinin
yaradılmasında, təhsilin və mütəxəssis
hazırlığının keyfiyyətinin yüksəldilməsində
əsas ağırlıq, şübhəsiz, pedaqoji kollektivin
üzərinə düşür. Həmişə
təhsildə mühüm rol oynamış müəllim
amili bu gün də öyrənmə və öyrətmə
prosesində əsas yer tutur.
Kollecdə peşəkarlığın,
paklığın, humanizmin, ədalətin təmsilçisi
olan müəllimlər tərbiyə etməyi fəaliyyətlərinin
hədəfi sayan peşəkar pedaqoqlar
çalışır. Onlar sələflərinin
yolu ilə gedərək, müəllim adının müqəddəsliyini
qoruyan, bu gün cəmiyyətin müəllimdən nə tələb
etdiyini gözəl dərk edən və tələbatı
ödəmək üçün məsuliyyətlə, daxili
borc hissi ilə çalışan mütəxəssislərdir.
Hazırda Pedaqoji Kollecdə 217 müəllim
fəaliyyət göstərir. Onların
elmi-nəzəri və peşəkarlıq səviyyəsi
kifayət qədər yüksəkdir. Belə
ki, müəllimlərin 1-i elmlər doktoru, 21-i elmlər namizədi,
16 nəfəri baş müəllim, 30 nəfəri isə
dissertantdır.
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Kollecinə 20 ildən
çoxdur ki, ölkədə ustad müəllim, mahir pedaqoq,
istedadlı alim, müdrik ictimai xadim kimi tanınan
bacarıqlı təhsil təşkilatçısı,
filologiya elmləri doktoru, professor, Azərbaycan
Respublikasının əməkdar müəllimi,
"Şöhrət" ordenli Nurlana Əliyeva rəhbərlik
edir. Onun rəhbərliyi altında kollec son illər xeyli
inkişaf edərək pedaqoji profilli orta ixtisas məktəbləri
arasında lider mövqeyinə çıxmış, idarəçilik
sahəsindəki demokratikliyi ilə, tədris prosesində tətbiq
olunan metodların müasirliyi
ilə, qeyri-ənənəvi dərs formalarının
axtarışı və tətbiqi sahəsində
topladığı zəngin təcrübə ilə ölkənin
demək olar ki, bütün orta
ixtisas təhsili müəssisələrinə örnək
olmuşdur.
Bu şöhrətli tədris müəssisəsinə
rəhbərlik etdiyi illərdə Nurlana xanım
özünü pedaqoji aləmdə bacarıqlı və
işgüzar təhsil işçisi kimi göstərmiş,
yenilikçi ideyaların təşəbbüsçüsü
və yerinə yetirilməsinin bacarıqlı təşkilatçısı
kimi tanıtmışdır.
Yeni tədris metodlarının
hazırlanması, eksperimentlərin keçirilməsi, əldə
edilən nəticələrin kollec daxilində və respublika
orta ixtisas təhsili müəssisələri arasında
yayılması sahəsində Nurlana xanımın şəxsi
təcrübəsi və təşəbbüsü pedaqoji
ictimaiyyət tərəfindən yüksək qiymətləndirilir. Məhz bütün bunların nəticəsidir ki,
onun rəhbərlik etdiyi Pedaqoji Kollec təhsil
islahatlarının önündə gedir. Özü
yaradıcı, bir sıra kitab, dərslik və
monoqrafiyanın müəllifi olan N.Əliyeva bu baxımdan
kollecdəki müəllimlərə bir nümunədir.
Məhz bu nümunənin - direktorun bu sahədə
göstərdiyi şəxsi nümunənin müəssisədə
yaradıcı mühiti təşviq etməsinin nəticəsidir
ki, kollecin müəllimlərinin böyük bir qrupu dərslik,
dərs vəsaiti, elmi-metodik məqalə, tövsiyə
müəllifidir. Təkcə
son 5 ildə kollecin müəllimləri tərəfindən
23 dərslik, dərs vəsaiti, proqram hazırlanmış, 36
tədris-metodiki tədbir və konfrans keçirilmişdir. İşgüzar, interaktiv-axtarıcılıq,
öyrənmə mühitinin hökm sürdüyü kollecdə
müəllimlər öz üzərlərində müntəzəm
çalışır, yenilikləri öyrənir və tətbiq
edirlər. Son 5 ildə kollecin 90-a yaxın
müəllimi müxtəlif öyrədici, ixtisasartırma
kurslarında, təlimlərdə, seminarlarda iştirak edərək
138 sertifikata sahib olmuşdur.
İnnovasiyalar beşiyi kimi tanınan Pedaqoji Kollecdə
müəllimlər təlim prosesinə yaradıcı,
qeyri-standart yanaşır, dərsdə yeni texnologiyaların,
müasir, interaktiv təlim üsullarının tətbiqinə,
müəllim-tələbə əməkdaşlığının
ən yüksək səviyyədə qurulmasına, dərsdə
optimallaşdırma və interaktivləşdirməyə
xüsusi diqqət yetirirlər.
Təlimin
davamı tədbirlər
Müasir insan, vətəndaş, yüksək
ixtisaslı mütəxəssis yetişdirmək
üçün şagirddə, tələbədə vətəndaşlıq
keyfiyyətlərinin, milli mənəvi dəyərlərin,
milli mənlik şüurunun aşılanması
lazımdır. Bunun üçünsə sistemli iş
aparılmalıdır. Gələcəkdə
böyüməkdə olan nəslin mənəvi-əxlaqi
keyfiyyətlərə yiyələndirməli olan müəllimlərin
hazırlandığı Pedaqoji Kollecdə bu məsələ
aydın dərk olunur və ona görə də pedaqoji
kollektivin diqqət mərkəzindədir. Burada
Ağsaqqallar Şurası, tələbə
özünüidarəetmə şurası, müxtəlif tələbə
klub və dərnəkləri fəaliyyət göstərir.
Fəaliyyətinə müəllimlərin məsləhətçi
qismində istiqamət
verdikləri bu qurumlar təhsil müəssisəsində
keçirilən və tələbələrdə mənəvi
zənginlik, yüksək estetik zövq formalaşdıran, təşkilatçılıq,
birgə fəaliyyət vərdişləri yaradan tədbirlərin
mərkəzidir.
Tədbirlərin mövzusu çox zəngindir. Ulu öndərimiz Heydər Əliyevin qiymətli
ideya irsinin öyrənilməsindən tutmuş milli tarixi
bayram və günlərin qeyd edilməsi, dilimizin qorunması,
müasir gəncliyi düşündürən məsələlərə,
görkəmli sənətkarlar, ədəbiyyat və incəsənət
xadimləri ilə görüşlərədək ən
müxtəlif tematikanı əhatə edir. Bütün tədbirlər formaca maraqlı olub tələbənin
daxili dünyasının zənginləşməsinə, tələbə
vaxtının səmərəli keçməsinə, təlim
zamanı deyilməsi, aşılanması mümkün
olmayanların mümkünə çevrilməsinə hədəflənib.
Son 5 ildə burada 70-dən çox mədəni-kütləvi
tədbir - "dəyirmi masa"lar, ədəbi-bədii
kompozisiyalar, gecələr, konfranslar, müsabiqələr,
müzakirələr keçirilib.
Kollecdə aparılan tərbiyəvi
işlərdə tələbə kontingentinin böyük
hissəsini qızların təşkil etməsi də nəzərə
alınır və gələcək analara, tərbiyəçilərə
daha çox lazım olan keyfiyyətlərin
aşılanmasına üstünlük verilir. Bu zaman belə bir məlum həqiqət əsas
götürülür ki, nəsillərin necə
böyüməsi, öz vətəninin, elinin,
obasının ləyaqətini necə qoruması müəllimlərdən
çox analardan asılıdır. Yalnız
bilikli, savadlı, vətənpərvər, ailənin ləyaqətini,
namusunu yüksək tutan analar bu keyfiyyətləri öz
övladlarında tərbiyə edə bilərlər.
Yubilyar təhsil ocağı 80
yaşında olanda ulu öndərimiz Heydər Əliyev
kollektivə ünvanladığı təbrikini bu sözlərlə
bitirmişdi. "Əminəm ki, siz
texnikumunuzun uzun illər toplamış olduğu zəngin təcrübəni
yeni şəraitdə daha da artıracaq və respublikada
müasir tələblərə cavab verən müəllimlər
hazırlanması işinə bundan sonra da var qüvvənizi
sərf edəcəksiniz".
Bu sözlərin deyildiyi vaxtdan keçən 15 il göstərir ki, kollec, onun pedaqoji kollektivi
ulu öndərin əminliklə ifadə olunan arzusunu
uğurla gerçəkləşdirirlər.
Yusif ƏLİYEV,
"Azərbaycan
müəllimi"
yusifhasanalioglu@mail.ru
Azərbaycan
müəllimi.- 2014.- 19 dekabr.- S.5.