"Dövlət
Proqramı hər bir gəncə öz
potensialını aşkar etməyə imkan verir"
Avstraliyanın Queensland Universitetinin tələbəsi Günay
Gözəlova ilə
söhbət
Günay
Gözəlova 1992-ci il
fevralın 2-də
Bakı
şəhərində anadan olub. 2009-cu ildə Bakıdakı 18 nömrəli
tam orta məktəbi bitirib. Elə həmin il yüksək balla Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin beynəlxalq iqtisadi münasibətlər
fakültəsi nəzdində
ingilis dilində fəaliyyət göstərən
Xüsusi İstedadlar
Qrupuna daxil olub. Təhsil aldığı müddətdə özünü çox çalışqan və məqsədyönlü
bir tələbə kimi göstərib. Praktiki fəaliyyətə də
önəm verərək dünyanın nüfuzlu kompaniyaları olan BP və Ernst&Young kimi şirkətlərdə,
2011-ci ildə maliyyə
bazarları və təşkilatları proqramı üzrə Birləşmiş
Krallığın Susseks
Universitetində (Sussex University), daha sonra 2013-cü ildə
siyasi iqtisad proqramı üzrə Böyük Britaniyanın
London Kral Kollecində (Kings
Kollege London) təcrübə
keçib. Bu, əlbəttə ki, bir tələbə
üçün yüksək
göstəricidir. Tələbəlik illərində liderlik bacarığı ilə də seçilib. Universitetlərarası
keçirilən və
aparıcı şirkətlərin
sponsorluq etdiyi "Bisness Case" yarışmasında
məhz onun iştirak
etdiyi komanda birinci yeri tutub.
Dəfələrlə ölkə səviyyəsində
keçirilən yarışlarda
universiteti təmsil etdiyi üçün rektorluq tərəfindən
təltif olunub. Hazırda
"2007-2015-ci illərdə Azərbaycan gənclərinin
xarici ölkələrdə
təhsili üzrə
Dövlət Proqramı"
çərçivəsində Avstraliyanın Queensland Universitetində
magistr təhsili alır. Beləliklə
də rubrikamızın
budəfəki qonağı Günay Gözəlovadır.
- Orta məktəb
illərində uğurlarınız
barədə. Xaricdə təhsil
almağa necə qərar verdiniz?
- Orta məktəbdə oxuyarkən sinif nümayəndəsi idim və hesab edirəm ki, bu, mənim liderlik bacarıqlarımın
inkişafında
önəmli rol oynayıb. Orta məktəbdə
ingilis və riyaziyyat fənlərinə
daha çox maraq göstərmişəm. Uğurlarım
barədə deyə bilərəm ki, ingilis dili üzrə məktəblərarası fənn olimpiadasının qalibi olmuşam və universitetə qəbul imtahanında topladığım
yüksək bala görə fəxri fərmanla təltif olunmuşam. Xaricdə təhsil almaq barəsində birinci kursdan düşünürdüm, lakin
ADİU tərkibində ingilis dilində təhsil verən Xüsusi İstedadlar Qrupu olduğundan planlarımı magistratura
təhsilinə
saxladım.
- 2013-2014-cü tədris ili üçün
tələbələrin seçim
prosesi yaddaşınızda
necə qalıb?
- Tələbələrin seçim prosesi kifayət qədər ədalətli, şəffaf və professional şəkildə
həyata keçirilir. Xüsusilə 2013-cü ildən başlayaraq Dövlət Proqramına qəbul prosesinə edilən dəyişikliklər təqdirəlayiqdir. Dövlət Proqramı hər bir gəncə öz potensialını aşkar etməyə və qiymətləndirməyə imkan yaradır.
- Azərbaycanın təhsil
sistemində aparılan
islahatlar barədə
nə deyə bilərsiniz?
- Mən Azərbaycanda
təhsilimi ADİU tərkibində
aparıcı fakültələrdən
biri olan Xüsusi İstedadlar Qrupunda almışam. Buna görə
də özümü
şanslı hesab edirəm. Dərslər ingilis dilində
xaricdə təhsil almış mütəxəssislər
tərəfindən həyata
keçirilirdi və ümumi olaraq təhsilin səviyyəsindən
razı idim. Lakin qloballaşma dövrünün
tələblərinə uyğun
olaraq bir sıra ölkələrdə
olduğu kimi, Azərbaycan təhsil sistemində də islahatların aparılması
vacibliyini danmaq olmaz. Xüsusən də müəllim heyətinin peşəkarlıq səviyyəsinin
və ya onların ixtisasının artırılması məsələsinə diqqət yetirilməsinin vacib olduğunu düşünürəm. Hazırda Təhsil Nazirliyinin bu sahədə apardığı islahatları dəstəkləyirəm və nəticələrinin
də yaxın gələcəkdə öz bəhrəsini verəcəyinə
ümid edirəm.
- Avstraliyadakı təhsil
mühiti barədə
fikirlərinizi eşitmək maraqlı
olardı...
- Əsası 1909-cu ildə
qoyulmuş Avstraliyanın
Queensland Universiteti ölkənin 3-cü
ən böyük
şəhəri olan Brizbanda yerləşir və dünyanın ən yaxşı 50 universiteti sırasında yer alır. İxtisasım
informasiya sistemlərinin idarə
edilməsi üzrədir. Universitetdə imtahan sessiyası bir ay ərzində başa çatır, imtahanlar arasında bir neçə gün vaxt olur. Ona
görə semestr boyunca oxumaq lazımdır ki, materialı təkrarlamağa
vaxt qalsın.
- Universitetdə dərs
prosesi necə təşkil olunub?
- Təhsil
ocağında işgüzar
mühit hökm sürür. Müəllimlər və tələbələr arasında asılılıq
demək olar ki, sıfır səviyyəsinə
endirilib.
Dərslərdə iştirak müstəqil seçimdir və buna görə heç kimin qiyməti kəsilmir. Yalnız laboratoriya
seminarları
istisnalıq təşkil edir. Təhsil sistemi tamamilə elektronlaşdırılıb,
mühazirəyə getmədən də evdən
online mühazirəni izləmək mümkündür. Tələbə məsləhət saatlarına gedib çətinlik çəkdiyi
hissəni müəllimlə
müzakirə edə bilər.
- Xaricdə təhsilin
hansı üstünlüklərini
qeyd edə bilərsiniz?
- Xaricdə yaşamaq və təhsil almaq hər bir insanın dünyagörüşünün artmasında çox mühüm rol oynayır. Müxtəlif ölkələrin, mədəniyyətlərin
nümayəndələri ilə ünsiyyətdə olarkən hər dəfə yeni bir şey öyrənmiş oluram. Həmçinin
belə
bir təcrübə
stereotiplərin aradan qalxmasına və tolerantlığın
artmasına
da səbəb olur. Oxuduğum universitet aparıcı təhsil ocaqlarından biri olduğuna görə dünya standartlarına uyğun təhsil almağım da biliklərimin möhkəmlənməsinə, ixtisasıma incəliklərinə qədər yiyələnməyimə səbəb olur. Tələbələrə xaricdə oxuduqları müddətdə iş imkanları axtarmağı da məsləhət
görürəm, çünki bu onların praktikada öz biliklərini tətbiq etməyə, həmçinin
yeni bir mühitdə çətinliklərin qarşısını almaqda çox köməklik göstərəcəkdir.
- Xaricdə təhsil
alan bir
gənc kimi, sizcə, təhsildə uğur əldə etmək üçün nələr tələb olunur?
- Yuxarıda qeyd etdiyim səbəblərə görə xaricdə təhsil almağın tələbəyə çox böyük üstünlük
verdiyini
düşünürəm. Lakin təhsil son deyil, ilk öncə tələbələr hansı sahəyə həvəsli olduqlarını müəyyən
edib, həmin sahəyə uyğun təhsil almağa başlasalar daha yaxşı olar. Məsələn,
mən
öz
bakalavr ixtisasımdan fərqli sahədə təhsil alıram, çünki zamanla başa düşdüm ki, həmin sahə üzrə çalışmaq istəmirəm. İkinci bir
məsələ tələbələrin özlərini sərbəst inkişaf etdirmə bacarıqlarına
sahib olmalarıdır. Məktəbi bitirdikdən sonra hər birimiz özümüzü
sərbəst fərd kimi qəbul etməliyik və oxumağa bir məcburiyyət
kimi yox, ehtiyac kimi yanaşmalıyıq.
- Dərsdənkənar vaxtlarınızı necə
təşkil edirsiniz?
- Dərslər və sosial həyat arasında balans qurmağa çalışıram. Həmçinin fiziki cəhətdən
də
aktiv qalmaq mənim üçün
çox
vacibdir,
ona görə idmanla məşğul olmağı ancaq asudə vaxtlarıma saxlamıram. Müxtəlif cəmiyyətlərə
qoşulmuşam,
məsələn, "UQ Dancing
Club" (rəqs klubu), həftənin bir günü görüşüb tələbə
dostlarımla
rəqslə məşğul
oluruq. Semestr sonu tətildə isə Avstraliyanın müxtəlif şəhərlərinə səyahət etməyə çalışıram. Artıq Sidney və
Melburnda olmuşam və gələn semestr Böyük Rif Səddinə getməyi planlaşdırıram.
- Uzaq Avstraliyada
Azərbaycan mədəniyyətini, ölkəmizi
təbliğ edə bilirsinizmi?
- Avstraliyada Azərbaycan səfirliyi fəaliyyət göstərir. Yaşadığım
şəhər oradan 300 km uzaqda yerləşir. İri şəhərlərin bir-birindən
uzaqda yerləşməsi
tədbirlərimizin mütəşəkkil keçirilməsinə, tələbə
cəmiyyətinin də effektiv fəaliyyət göstərməsinə imkan vermir. Buna baxmayaraq biz
çalışırıq ki, yaşadığımız şəhərdə Azərbaycan cəmiyyəti yaradıb öz ölkəmizi təmsil edək. Hazırda Brizbanda 10 azərbaycanlı
tələbə oxuyur və keçirilən beynəlxalq tədbirlərdə, festivallarda Azərbaycan mədəniyyəti, adət-ənənələri barədə məlumat veririk. Bir çoxları üçün bu tədbirlər maraqlıdır. Ölkəmizin özünəməxsus dəyərləri var və qloballaşma prosesi nə qədər sürətlə
gedirsə-getsin, biz bu dəyərləri
qoruyub
saxlamalıyıq.
- Gələcək planlarınız?
- Gələcəkdə öz sahəm üzrə çalışmaqdan əlavə informasiya sistemlərinin idarə edilməsi üzrə yerli universitetlərdə dərs demək və öz biliklərimi paylaşmaq istərdim. Öz sahəm üzrə aparıcı mütəxəssislərdən
birinə çevrilmək
və ölkəmizin inkişafına töhfə vermək barədə düşünürəm.
- Biz də sizə
ölkəmizi xaricdə layiqincə təmsil etməyi və təhsilinizdə yeni-yeni uğurlar qazanmağı arzulayırıq.
Oruc MUSTAFAYEV
Azərbaycan müəllimi.- 2014.- 25 iyul.- S.4.