Müəllimlərin
sınaq
qiymətləndirilməsinə
aid test nümunələri
Bildiyiniz
kimi, təhsil nazirinin müvafiq əmrinə əsasən,
Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsi tərəfindən
iyun ayında paytaxtın ümumtəhsil məktəblərində
çalışan müəllimlərin sınaq qiymətləndirilməsi
keçiriləcəkdir. Bu məqsədlə Bakının
12 rayonunda müəllimlərlə görüşlər
keçirilmiş, suallar cavablandırılmışdır.
Müəllimlərlə görüşlərdəki istəkləri
və Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinə,
idarənin rəsmi "facebook" səhifəsinə daxil
olan çoxsaylı sualları nəzərə alaraq sınaq
qiymətləndirilməsini əhatə edən fənlər
üzrə bir neçə nümunə təqdim edirik.
Azərbaycan dili və ədəbiyyat
Əvəzliklər hansı nitq hissələrinin yerində işlənmişdir?
Mən meydan əriyəm, sən də bir kişi.
Mərdliklə seçilir hər mərdin işi.
A) isim, say B) isim,
sifət C) say, sifət
D) sifət, zərf E)
zərf, isim
Süjet və kompozisiya ilə bağlı doğru fikirləri seçin.
1. Kompozisiya süjetə
daxildir.
2. Epiloq və proloq süjetdən kənardır.
3. Lirik şeirlərdə
süjet olmur.
4. Lirik ricət
yer və məkanın təsviridir.
5. Ekspozisiya bədii
müqəddimədir.
A) 2,3,5 B) 1,4 C) 1,3,4 D) 1,2,5 E) 4,5
Azərbaycan dili (rus bölməsi)
“Sən ellər toyusan, ellər bayramı” – cümləsindəki
həmcins üzvdə
hansı şəkilçi
ixtisar olunub?
A) şəxs şəkilçisi B) hal
şəkilçisi C) mənsubiyyət
şəkilçisi
D) cəm şəkilçisi E) zaman
şəkilçisi
Hansı cümlədə frazeoloji
birləşmə “mürgüləmək”
mənasını verir?
A) Eşitdiyi dəhşətli
xəbərdən gözləri
qaraldı, beyni dumanlandı.
B) Ən maraqlısı
da bu idi
ki, camaatın gözünə kül üfürürdü.
C) Yüz dəfə
demişəm ki, mənasız söhbətlərə
görə gözünün
suyunu axıtma!
D) Bir anlıq yorğunluqdan sim kimi gərilmiş bədənini rahatlamaq, gözlərinin acısını
almaq istəyirdi.
E) Ananın gözləri
yol çəkirdi.
Tarix
Ərəb dövlətinin köçürmə
siyasətində məqsədi:
1) dövlətdən
təqaüd alanları
köçürməklə xəzinəni təqaüd
xərcindən azad etmək;
2) işğal edilmiş ölkələrdə
ərəblərin hakimiyyətini
gücləndirmək;
3) Ərəbistanda yaranmış
əhali sıxlığını
azaltmaq;
4) aztorpaqlı ərəb kəndlilərini
başqa ölkələr
hesabına torpaqla təmin etmək.
A) 2 , 3 B) 2, 4 C) 1, 2 D)
3 , 4 E) 1 ,3
Цель переселенческой политики арабского государства:
1) освободить казну от
выплаты пособий, переселив получавших эти пособия;
2) усилить позиции арабов в
завоеванных ими странах (создать этническую опору);
3) уменьшить плотность
населения в Аравии
4) обеспечить землей
малоземельных арабских крестьян за счет земель других государств
A) 2 , 3 B) 2 , 4 C) 1 , 2
D) 3 , 4 E) 1 , 3
Şimali
Amerikada istiqlaliyyət müharibəsinin gedişində
baş verdi:
A) Konstitusiyaya
dəyişikliklərin olunması
B) İlk
ingilis koloniyasının salınması
C) Fransa və İspaniyanın amerikalılara
yardım etməsi
D) İlk ABŞ konstitusiyasının
elan edilməsi
E) Boston
çayqonaqlığı
Во время войны за независимость в Северной Америке:
A) Были приняты изменения в
Конституцию
B) Были основаны первые
английские колонии
C) Франция и Испания
оказали помощь американцам
D) Была принята первая
Конституция США
E) Произошло Бостонское
чаепитие
Coğrafiya
Təyyarə 4000 m mütləq hündürlükdən uçur. Bu hündürlükdəki atmosfer təzyiqini tapın.
A) 500 mm c.s. B) 260 mm c.s. C) 160 mm c.s.
D) 600 mm c.s. E) 360 mm c.s.
Самолёт летит на высоте 4000 м. Определить атмосферное давление на этой высоте.
A) 500 мм р.с. B) 260 мм
р.с. C) 160 мм р.с.
D) 600 мм р.с. E) 360 мм р.с.
Şamançılıq hansı türk qurumuna aiddir?
A) Altay B) Çuvaş C) Başqırdıstan D) Saxa
E) Tatarıstan
В каком тюркском
образовании исповедуют шаманизм?
A) Алтай B) Чувашия C) Башкордыстан D) Саха E) Taтарстан
Kimya
Hansı halda əsasi duz alınır?
A) 1 mol Cr(OH)3 + 3 mol HCl
→
B) 2 mol NaOH + 2 mol HNO3
→
C) 1 mol FeCl3 + 3 mol KOH →
D) 1 mol Mg(OH)2 + 1 mol HCl
→
E) 2 mol Al(OH)3 + 3 mol H2SO4 →
В каком случае образуется основная соль?
A) 1 мольCr(OH)3 + 3 моль HCl →
B) 2 мольNaOH + 2 моль HNO3 →
C) 1 мольFeCl3 + 3моль KOH →
D) 1 мольMg(OH)2 + 1 моль HCl →
E) 2 мольAl(OH)3 + 3 моль H2SO4 →
Vinilasetilen üçün hansı ifadələr doğru deyil?
I Sadə formulu
CH-dır II Asetilenin homoloqudur
III Molekulunda 2π rabitəsi var
A) yalnız I, II B) I, II, III C) yalnız I, III D) yalnız
II, III E) yalnız III
Укажите неверные выражения для винилацетилена.
I Простейшая формула CH
II Является
гомологом ацетилена
III В
молекуле имеется 2 π-связей
A) только I, II B) I, II,
III C) только I, III D) только II, III E) только III
İnformatika
"AZƏRBAYCAN"
sözündə neçə
bit informasiya var?
A) 80 B) 88 C) 10 D) 40 E)
70
Сколько бит информации в слове "AZƏRBAYCAN"?
A) 80 B) 88 C) 10 D) 40 E)
70
“Pascal” proqramı hansı proqram təminatının
növünə aiddir?
A) Sistem proqramları
B) Tətbiqi proqramlar
C) Qrafik proqramlar
D) Proqramlaşdırma alətləri
E) Öyrədici proqramlar
К какому виду программного
обеспечения относится программа “Pascal”?
A) системные программы
B) прикладные программы
C) графические программы
D) програмные
инструментарии
E) обучающие программы
Biologiya
İnsanın qan-damar sistemində taylı qapaqlar zədələnərsə, nə baş verər?
A) qan qulaqcıqlardan geriyə -
venalara axar
B) venalarda qan əks istiqamətdə
hərəkət edər
C) qan aortadan geriyə-mədəciyə
axar
D) qan ağciyər arteriyasından
geriyə - mədəciyə
axar
E) qan ürəyin mədəciyindən
geriyə - qulaqcığa
axar
К чему приведет повреждение створчатых клапанов в кровеносной системе человека?
A) кровь от предсердий
потечет обратно в вены
B) в венах кровь будет течь
в обратном направлении
C) кровь из аорты потечет обратно
в желудочек
D) кровь из легочной
артерии потечет обратно в желудочек
E) кровь из желудочка
сердца потечет обратно в предсердие
Bakteriyaları məhv etməyin bir üsulu:
A) bakteriyaları məhv
etmək olmur
B) günəş
şüaları 2 saat ərzində birbaşa təsir etməlidir
C) günəş
şüaları 3 saat ərzində birbaşa təsir etməlidir
D) günəş
şüaları 1 saat ərzində birbaşa təsir etməlidir
E) 10 dəqiqə isti su ilə təsir etməklə
məhv etmək olar
Один из способов уничтожения бактерий:
A) бактерии невозможно
уничтожить
B) прямое воздействие
солнечных лучей в течение 2 часов
C) прямое воздействие
солнечных лучей в течение 3 часов
D) прямое воздействие
солнечных лучей в течение 1 часа
E) воздействие в течение 10
минут горячей водой
Musiqi
Şərqdə ilk
qadın opera bəstəkarı kimdir?
A) Şəfiqə Axundova B) Maral Rəhmanzadə
C) Ağabacı Rzayeva
D) Asya Sultanova
E) Nailə Mirməmmədli
Кто является первой женщиной композитором оперы на Востоке?
A) Шафига
Ахундова B) Марал Рахманзаде C) Агабаджи
Рзаева
D) Ася Султанова E) Наиля Мирмамедли
Polifoniya nə deməkdir ?
A) mahnının kollektiv ifası
B) musiqidə çoxsəslilik
C) operaya orkestr girişi
D) operada solo ifa
E) xoreoqrafiya janrı
Что означает «полифония»?
A) коллективное исполнение
песни
B) многоголосие в музыке
C) оркестровое вступление оперы
D) сольное пение в опере
E) хореографический жанр
Riyaziyyat
Piyada yolun
5/12 hissəsini getdikdən sonra məlum oldu ki, mənzilə çatmağa daha 42 km yol qalıb. Yolun uzunluğunu tapın.
A) 72 km B) 60 km C) 68 km D) 62 km E) 78 km
Пешеход прошёл 5/12 намеченного пути. Найдите длину всего пути, если ему осталось пройти 42 км.
A) 72 км B) 60 км C) 68 км
D) 62 км E) 78 км
Şəkildə verilmiş ABC üçbucağında C=900 olarsa, sin 2a*tgb -nı hesablayın.
A) b2/c2 B) a2/c2 C) 2a2/c2 D) 2b2/c2 E) 2ab/c2
Вычислите sin 2a*tgb, если в трегольнике ABC, C=900
A) b2/c2 B) a2/c2 C) 2a2/c2 D) 2b2/c2 E) 2ab/c2
Fizika
Şəkildə eyni kütləli üç (1, 2, 3) cismin temperaturunun istilik miqdarından asılılıq
qrafikləri göstərilmişdir. Bu cisimlərin c1, c2, c3 xüsusi
istilik tutumları arasında hansı münasibət vardır?
A) c2> c3> c1 B) c1>c2>c3 C)
c3>c2>c1 D) c2>c1>c3 E) c1=c2=c3
На рисунке показаны графики
зависимости температуры 3-х тел одинаковой массы от количества теплоты. Сравните удельные теплоемкости c1, c2, c3
этих тел.
A) c2> c3> c1 B) c1>c2>c3 C)
c3>c2>c1 D) c2>c1>c3 E) c1=c2=c3
Naqilin uzunluğunu 4 dəfə artırıb, en kəsiyi
2 dəfə azaltsaq, onun müqaviməti necə dəyişər?
A) Dəyişməz B) 8 dəfə artar C) 8 dəfə azalar D) 2 dəfə artar E) 2 dəfə azalar
Как изменится сопротивление
проводника, если его длину увеличить в 4 раза, а площадь поперечного сечения уменьшить в 2 раза?
A) не изменится B)
увеличиться в 8 раз C) уменьшиться в 8 раза
D) увеличиться в 2 раза E)
уменьшиться в 2 раза
İbtidai sinif
8 eyni stula 64 manat verdilər. 24 belə stul neçəyədir?
A) 180 man B) 175 man C) 192 man D) 200 man E) 175 man
Hansı cümlədəki “maral” sözündə vurğu
I hecaya düşür?
A) Maral qardaşını
əzizləyir, onun bir sözünü iki eləmirdi.
B) Maral tez tülkünün yanına
qaçdı.
C) Maral, sən də məsələləri
həll et!
D) Maralın buynuzları
ağaca ilişdi.
E) Müəllim marala
aid maraqlı film göstərdi.
Укажите предложение с глаголом в прошедшем времени.
A) Выводит медведица своих
медвежат в лес.
B) В лесной темноте хорошо
видят рысьи глаза.
C) Побегами молодой травы,
голубыми и белыми подснежниками покроются лесные полянки.
D) Спрятался в норе под
корягой быстрый хорёк.
E) У освещённой солнцем
старой сосны резвятся весёлые проказницы-белки.
Из 6 л молока можно
получить 1 кг сыра. На ферме каждая из 27 коров даёт
в день 8 л молока. Сколько
кг сыра можно получить из молока, надоенного
со всех коров за 3 дня?
A) 216 кг B) 108 кг C) 36
кг D) 208 кг E) 148 кг
İngilis dili
Choose the
logically correct variant.
It's wrong ... .
1. to judge people by their appearance
2. to apologize when you offend somebody
3. to waste time
4. to wear a seat belt while driving
A) 1,4 B) 2,3 C) 3,4 D) 1,3 E) 2,4
Change the
sentence into the Passive Voice.
People speak English in many countries.
A) English was spoken in many countries.
B) Spoken English is in many countries.
C) English is spoken in many countries.
D) English spoken in many countries.
E) Many countries are spoken English.
Rus dili
Чем является выделенное слово?
Мальчик опоздал в школу
A) прилагательное B) глагол
C) сказуемое
D) наречие E) подлежащее
Дополните диалог
-.....
- Меня не было в городе. Я
отдыхал.
- ....
- Я отлично отдохнул.
1. Когда ты вернулся?
2. Как ты отдохнул?
3. Где ты отдыхал?
4. Рад тебя видеть! Где ты
пропадал?
5. Наконец-то я тебя
встретил.
A) 4,3 B) 1,3 C) 2,5 D) 4,2 E) 1,5
Rus dili və ədəbiyyat
К одному типу склонения относятся существительные.
A) моль, вихрь, дрель
B) вермишель, якорь, июнь
C) корень, линь, дуэль
D) журавль, вексель, якорь
E) фальшь, сухарь, щавель
В каком произведении А.А. Блока лирический герой осознаёт, что жизнь не только восторг от радостного и прекрасного, но и "томления рабьих трудов"
А) "На железной
дороге"
В) "О, я хочу безумно
жить..."
С) "О доблестях, о
подвигах, о славе..."
D) "Незнакомка"
Е) "О, весна, без
конца и без краю..."
Fransız dili
Complétez le dialogue.
Rachid: Salut!
Sona
: ............!
Rachid: ...........?
Sona: Sa va
bien, mersi et toi?
A) Bonjour, toi; B) Salut,
qui est-ce; C) Sa va, où vas tu;
D) Salut, sa va; E) Qui est-ce, salut;
Choisissez
l’antonyme du mot souligné.
En hiver, il fait froid dans ma ville
natale.
A) il pleut; B) il fait mauvais; C) il neige;
D) il fait du vent;
E) il fait chaud;
Alman dili
Wie heißt das Tier?
Er kommt aus Afrika
und mag Bananen.
A) der Affe B) die Kuh C) der Fisch
D) der Papagei E) der Hund
Anja ist
sportlich. Ich schenke ihr zum
Geburtstag
.......... .
A) einen Ball B) einen Spitzer C) eine Schultasche D) eine Schere E) ein Heft
Əmək hazırlığı
Texnoloji xəritədə nə göstərilir?
A) Ancaq əməliyyatların
ardıcıllığı.
B) Məmulatın adı.
C) Məmulatın ölçüləri.
D) Məmulatın sayı.
E) Əməliyyatların ardıcıllığı təfərrüatı
ilə.
Что указывается в технологической карте?
А) Последовательность
операций.
В) Название изделия.
С) Размеры изделия.
D) Количество изделий.
Е) Последовательность
операций с расшифровкой.
Ventil başlıq açıq olduğu halda başlıq tərəfə şpindel boyu su axır. Bu nasazlığı aradan qaldırmaq üçün nə etmək lazımdır?
A) Ventil
başlığı dəyişdirmək. B) Qaykanı bərk
sıxmaq. C) Başlığı dəyişdirmək.
D) Ara
qatını dəyişdirmək. E) Qaykanı açmaq.
При открытом вентиле по его штоку наружу течет вода. Для устранения утечки воды что нужно сделать?
А) Поменять головку
вентиля. В) Зажать гайку. С) Поменять вороток.
D) Поменять прокладку. Е)
Открыть гайку.
GÇQH
TOЗ- 8 tüfənginin TTX-i hansıdır?
A) Çapı-5.45 mm, nişangah məsafəsi-1000
m, zədələyici təsir
məsafəsi-3000 m-dək
B) Çapı-5.56 mm, nişangah məsafəsi-1000
m, zədələyici təsir
məsafəsi-3000 m-dək
C) Çapı-7.62 mm, nişangah məsafəsi-1000
m, zədələyici təsir
məsafəsi-3000 m-dək
D) Çapı-5.6 mm, nişangah məsafəsi-250
m, zədələyici təsir
məsafəsi-800 m-dək
E) Bütün variantlar
doğrudur
Hansı baş zabit rütbəsidir?
A) Kapitan B) Mayor C) Admiral D) Baş gizir E) Baş leytenant
Təsviri incəsənət və
rəsmxət
Üsullardan hansı bədii şüşəyə aiddir?
A) Döymə və
tökmə B) Oyma və yonma C) Yapma və kəsmə
D) Cızma və
kəsmə E) Yapma və kəsmə
Какой из способов технической обработки относится к художественному стеклу?
A) Ковка и литье B) Резьба
и высечение C) Лепка и процарапывание
D) Высечение и вырезание E)
Лепка и вырезание
Kiçikyaşlı
şagirdlər üçün rəssamların
yaradıcılığında ən mühüm hesab edilən
biliklər bunlardır:
A) Rəssamın doğum
tarixi, 5- 7 əsərin
adı
B) Əsərlərin yaradıldığı tarix,
növ, janr
C) 3 - 4 əsərin adı,
əsərin müəllifi
D) Əsərin nümayiş
etdirildiyi muzey, sərgi salonu
E) Rəssamın doğum
tarixi, 3 - 4 əsərin
adı
В изучении творчества художников для младших классов достаточны знания:
A) год рождение художника,
название 5 - 7 произведений
B) время создания
произведений, вид, жанр
C) название 3 - 4 произведений,
автор
D) демонстрируемый музей,
выставочные салоны
E) год рождение художника,
название 3 - 4 произведений
Fiziki tərbiyə
Aşağıdakılardan hansı
qaçışın ikinci fazasına aiddir?
A) Start qaçışı B) Finişetmə C) Starta durma
D) Starta yaxınlaşma
E) Məsafə boyunca
qaçış
Fiziki tərbiyə
dərslərində “güzgü
qaydası” nə vaxt pozulmuş sayılır?
A) Hərəkəti göstərərkən müəllim
və şagirdlərin
eyni zamanda irəliyə əyilməsi
B) Müəllimin və
şagirdlərin eyni zamanda sağa əyilməsi
C) Müəllimin sağa,
şagirdlərin isə
sola əyilməsi
D) Müəllimin sola, şagirdlərin isə sağa əyilməsi
E) Müəllim və
şagirdlərin eyni zamanda arxaya əyilməsi
Древнейшая форма организации физической культуры:
А) бег В) единоборство С) игрa D) соревнования Е) прыжки
Какое количество очков
приносит штрафной бросок в баскетболе?
А) 1 В)2 С)3 D)4 Е) 5
Metodika
Müəllimin innovativ fəaliyyətinə
aid deyil:
A) İnnovativ təlim
və informasiya texnologiyalarını tətbiq
edir.
B) İnnovativ yanaşmalar
əsasında peşə
fəaliyyətini daim
təkmilləşdirməyə səy göstərir.
C) Pedaqoji prosesə
yeni yanaşmalar əsasında səmərəli
təlim üsulları
yaradır.
D) İnkişafetdirici, diferensial və inteqrativ yanaşmaları tətbiq edir.
E) Təlim proresində
şagirdə obyekt kimi yanaşır.
Одно из нижеперечисленных не относится к инновационной деятельности
учителя:
А) Внедрять инновационные
педагогические технологии в процессе обучения.
В) Готовность
совершенствовать свою профессиональную деятельность на основе инновативных подходов.
С) Создавать эффективные
приёмы обучения.
D) Внедрять на уроке развивающие,
дифференцированные и интегративные подходы.
Е) В процессе обучения
относится к ученику как объект.
Pedaqoji texnologiya:
A) Öyrənilən
elm sahəsində ideyalar
məcmusu.
B) Pedaqoji
prosesə texnoloji proses
kimi yanaşılması, son
nəticəyə nailolma əməliyyatlarının
ardıcıllığı.
C) Tərbiyə məsələlərinə
nəzəri yanaşmaların məcmusu.
D) Bütün
cavablar doğrudur.
E) Düzgün
cavab yoxdur.
Педагогическая технология предполагает:
A) Cовокупность идей в рамках изучаемой науки
B) Операциональное
обеспечение педагогической идеи или концепции
C) Совокупность
теоретических подходов к воспитанию
D) Все ответы верны
E) Нет правильного ответа
Kommunikativ suallar
Mən tanış olmayan insan ilə ...
A) Rahatlıqla ünsiyyət
yarada bilmirəm.
B) Ünsiyyət yaratmağı
xoşlayıram.
C) Ünsiyyət yaratmaq
çox çətindir.
D) Ünsiyyət yaratmağı
xoşlamıram.
E) Ünsiyyət yaratmıram
və ümumiyyətlə
insanlar ilə ünsiyyəti sevmirəm.
C незнакомым мне человеком…
A) Не могу легко общаться
B) Люблю общаться
C) Очень трудно общаться
D) Не люблю общаться
E) Не общаюсь и вообще не
люблю общаться с людьми
Adətən
mən iş görmək istəyən zaman ...
A) Əvvəl işi görüb sonra həmin iş barəsində
düşünürəm.
B) İşi
görə - görə işin nəticəsi
barədə fikirləşirəm.
C) İş
bitəndən sonra nəticəsinə
baxıram.
D) Əvvəl nəticəsini
düşünürəm.
E) Çox
vaxt nəticəsini düşünürəm.
Обычно когда я хочу что-то сделать…
А) Сначала заканчиваю дело,
потом думаю об этом деле.
B) В процессе работы думаю
о результате.
С) Закончив работу, смотрю
на результат.
D) Сначала думаю о
результате.
E) Часто думаю о
результате.
www.edu.gov.az
Azərbaycan
müəllimi.- 2014.- 6 iyun.- S.9.