İnformatika fənnindən
fəal dərs
Fənn: İnformatika.
Standartlar: 3.1.2, 3.2.2,
3.2.6, 3.3.1,
Dərsin mövzusu: Mozaikaların və naxışların qurulması.
Dərsin məqsədi:
* Seçilmiş fraqmenti
çoxaltmaq.
* Mozaikanın elemetlərini çəkmək.
* Çəkilmiş elementləri çoxaltmaqla
müxtəlif mozaikalar
hazırlamaq.
* Naxışlar çəkmək.
Əsas elementlər: Mozaika elementləri, naxışlar.
Dərsin tipi: deduktiv.
İş formaları:
qruplarla iş, bütun siniflə iş, çütlərlə iş, fərdi iş.
İş üsulları:
modelləşdirmə, "beyin həmləsi", diskussiya, təqdimat kompüterdə iş.
İnteqrasiya: Riyaziyyat
- 3.2.2, H-b -4.2.1, 4.2.2, Tex-4.1.1, 4.1.3,
Ti-2.2.4, Azərbaycan
dili 1.2.2.
Təchizat: mozaikalı şəkillər, naxışları
olan əşyalar, proyektor, noutbuk, kompüter otağı.
Proqram təminatı: Point qrafik redaktoru.
Motivasiya.
Müəllim rəngli kağızlardan
kəsilmiş
şəkilləri lövhədən
asır və sinfə belə bir tapmaca ilə müraciət edir:
İlmə-ilmə ilməsi
İlmə xatun düyməsi
Hər kəs bunu bilməsə
Bir "2"-dir cərməsi.
- Bu tapmacanın açması
nədir? (xalça).
Xalçaları nə ilə bəzəyirlər? (naxışla).
Müəllim izahat verir.
Naxış - dekorativ-tətbiqi sənətin müxtəlif
növlərində (xalçaçılıq,
zərgərlik, bədii
oyma, metalişləmə,
bədii parça) tətbiq edilən bəzəklərdir.
Sonra müəllim proyektor vasitəsilə
Azərbaycanın qədim xalq sənətkarlıq
nümunəsi olan
xalçalardan bir neçəsini
nümayiş etdirir.
Yenidən sinfə belə bir sualla
müraciət edir:
- Bəs mozaika nədir?
- Uşaqların cavabları dinlənildikdən sonra yenidən proyektor vasitəsilə Şəki Xan sarayının şəkillərini
nümayiş etdirir. Şagirdlər oradakı mozaikalara yaxından nəzər yetirirlər.
müəllim:
Mozaika-şablon şəkildə
kəsilmiş sadə
və mürəkkəb
həndəsi formalı
xırda material qırıqlarından
yığılır və əhəng, sement, mastika, yaxud mum təbəqəsinə bərkidilir.
Müəllim sinfə
sual verir:
- Naxışla mozaikanın
hansı ümumi və fərqli xassələri
var?
Şagirdlərin cavabları dinlənilir.
Lövhədə tədqiqat sualı və şagirdlərin fərziyyələri
yazılır.
Tədqiqat sualı: Point proqramında
mozaika və naxışları
necə hazırlamaq olar?
Müəllim sinfi
4 qrupa bölüb hər qrupa tapşırıq verir.
I qrup.
Mozaika neçə elementdən
hazırlanıb?
Rəngləri dəyişdirin.
II qrup.
Point proqramından istifadə edərək rəngləri dəyişdirin
və orada hansı riyazi fiqurlardan istifadə olunduğunu, onların sayını söyləyin.
III qrup.
Şəkillərdəki naxış elementlərini
müəyyən edin
və onları rəngləyin, sayını
söyləyin.
IV qrup.
Qrafik redaktorda
çəkilmiş şəklin
elementlərini müəyyən
edin və rəngləyin.
Məlumat
mübadiləsi və onların
müzakirəsi.
Şagirdlər işlərini təqdim edirlər. Onların tapşırıqları
birlikdə müzakirə edilir. Müəllim sinfə belə bir sualla müraciət
edir:
- Naxış və mozaikanın
fərqi nədədir? Mozaika və naxış
elementlərini çəkmək üçün
hansı alətlərdən
istifadə olunub?
Ümumiləşdirmə və nəticə.
Bu məqsədlə şagirdlərə aşağıdakı
kimi suallar təqdim olunur:
- Mozaikaları necə
düzəldirlər?
Mozaika düzəltmək üçün əvvəlcə
nələri hazırlamaq
lazımdır? Bu hissələrə nə deyilir?
Müəllim bu
mərhələni yekunlaşdıraraq
deyir:
- Point qrafik redaktorunda çox asan yolla mozaika və naxışları yaratmaq olar. Onun üçün mozaikanın bir və bir neçə fiqurunu hazirlamaq lazımdır.
Bu fiqurlar mozaikanin
elementləri
adlanır. Sonra bu elementləri istənilən yerə qoyub onu çoxaldıb, yan-yana düzməklə gözəl
bir naxış, maraqlı bir təsvir yaratmaq olar.
Yaradıcı tətbiqetmə:
Point qrafik redaktorunda
xalça şəklinin hazırlanması.
Ev tapşırığı:
Xeyransa
SADIQOVA,
Ağsu
rayonu, Pirhəsənli
kənd tam
orta məktəbinin
informatika müəllimi
Azərbaycan müəllimi.-
2014.- 7 noyabr.- S.9.