Multimedia Tədris
Resursları təhsilə nə verir?
Gələcəyin
layiqli qurucularının
yetişdirilməsi sahəsində
fəaliyyət göstərən
hər bir müəllim özünü
elmi cəhətdən
təkmilləşdirməli, elmi ədəbiyyatı müntəzəm olaraq izləməli, yəni təhsilini fasiləsiz olaraq davam etdirməli,
digər tərəfdən
isə pedaqoji ustalığını artırmalıdır. Peşəkar müəllimlə
bərabər təlim
prosesində ən əsas resurs olan dərsliklər
də zamanın tələblərinə cavab
verməlidir. Dərslik
təhsil prosesində
müəllim-şagird fəaliyyətinin tam təsəvvür
olunmasını və
üzvi şəkildə
əlaqələndirilməsini təmin edir.
Keçmiş dərsliklərdən
fərqli olaraq yeni dərsliklərin bir sıra əsas
xüsusiyyətləri var. Yeni dərsliklər:
şagirdlərin məntiqi və yaradıcı təfəkkürünü inkişaf etdirir, təlim marağını gücləndirir,
şagirdləri axtarışlara,
yeni məlumatlar əldə etməyə sövq edir;
tətbiqi xarakter daşımaqla zəruri həyati bacarıqların formalaşmasına
zəmin yaradır;
fəndaxili və fənlərarası
inteqrasiya imkanlarını
genişləndirir;
şagirdlərin fərqli idraki imkanlarının nəzərə
alınmasına şərait
yaradır;
inklüzivlik prinsipləri gözlənilir.
Bu baxımdan İnnovativ Tədris Mənbələri şirkəti
tərəfindən hazırlanan
multimedia resursları qeyd
olunan problemin həllində atılan
ilk addımlardan biridir. Belə elektron
dərsliklər nəinki, deyildiyi kimi, şagirdlərin gündəlik yükünü azaldacaq, eyni zamanda bir
sıra müsbət cəhətləri ilə onların
müstəqil olaraq bilik
və bacarıqlar əldə etmələrinə daha geniş imkanlar açacaqdır.
Multimedia tədris resurslarının hər bir səhifəsində qeyd
olunan işarələrin köməyi ilə
şagird resurslar
üzrə sərbəst işləyir.
Multimedia tədris resurslarının ən üstün cəhəti ondan
ibarətdir ki, şagird
müəllimin köməyi olmadan mətndə
verilən şəkilləri müvafiq
işarənin köməyi ilə canlandırır və həmin
şəkillər üzrə əlavə məlumatlar əldə
edir. Bu məlumatlar şagirdlərin mətn üzrə daha
çox informasiya əldə
etməsinə şərait
yaradır. Adi dərsliklərdə şəkillər üzrə
yalnız passiv
məlumat
alırdılarsa, multimedia tədris
resurslarındakı şəkillər dinamikdir,
şagirdlər sanki şəkillərlə
ünsiyyət qurur, hər hansı
canlı və cansız varlıqların təbiətdəki
fərqli xüsusiyyətlərini daha
yaxşı müşahidə edir, təbiət
hadisələrini daha düzgün fərqləndiriə bilirlər.
Bu görüntülər mətn üzrə
işlədiyi zaman şagirdin
tez yorulmasının
qarşısını alır, dərs onun
üçün daha maraqlı və rəngarəng olur. Qeyd
olunmalıdır ki, multimedia
tədris resursları metodik cəhətdən
də yeni dərsliklərin xüsusiyyətlərinə
uyğun hazırlanmışdır. Mətnlərdə
verilən şəkillər mətnin yaxşı mənimsənilməsinə
çox kömək edir.
Bundan başqa, bu resurslarda uyğun işarənin köməyi ilə şagird ani bir vaxtda mündəricat hissəsinə
keçərək istənilən mövzunu
səhifə üzrə seçə bilər. Bu da şagirdin
dərslik üzrə işləyərkən vaxta
qənaət etməsinə imkan verir.
Multimedia tədris resurslarının üstün cəhətlərindən biri də təlim prosesində inklüzivliyin
gözlənilməsidir. Yəni dərsliyin hər
səhifəsində müvafiq işarənin
köməyi ilə səhifədə diktor
mətninin oxunuşu və xüsusi əl işarələri ilə
eşitmə və nitq qüsuru olan uşaqlar asanlıqla mövzuda
nədən bəhs olunduğunu dərk edir. Bu da xüsusi qayğıya
ehtiyacı olan uşaqların təlim
prosesinə marağını artırır və onların işini daha da asanlaşdırır.
Hazırlanan resurslar fənlər üzrə hər biri bir fləş karta yüklənib. İstifadəçi onu özü ilə istədiyi
yerə apara və orada
da imkan olduğu halda internetsiz öz dərsləri
üzərində işləyə bilər. Bu
resurslar şagirdlərdə İKT
bacarıqlarının erkən yaş
dövrlərində formalaşmasına imkan
yaradır.
Sevda TAĞIYEVA,
Bakı Şəhəri üzrə Təhsil
İdarəsinin baş metodisti
Azərbaycan müəllimi.- 2014.- 28 noyabr.- S.9.