Təhsil Problemləri İnstitutunun ən yeni nəşrləri

 

2012/2013-cü tədris ilindən etibarən ilk dəfə olaraq respublikanın ümumtəhsil məktəblərinin V siniflərində ikinci xarici dilin (ingilis, rus, fransız, alman və s.) tədrisinə başlanmışdır. Təhsil Nazirliyinin sifarişinə əsasən Azərbaycan Respublikasının Təhsil Problemləri İnstitutunda bu fənləri tədris edən müəllimlərə metodik köməklik məqsədilə ingilis, rus, fransız və alman dillərinin tədrisinə dair V-VII siniflər üzrə 4 adda (Azərbaycan Respublikasının ümumtəhsil məktəbləri üçün ikinci xarici dil fənn kurikulumunun tətbiqinə dair tövsiyələr. İngilis dili. V-VII siniflər. Bakı, 2014; Azərbaycan Respublikasının ümumtəhsil məktəbləri üçün ikinci xarici dil fənn kurikulumunun tətbiqinə dair tövsiyələr. Rus dili. V-VII siniflər. Bakı,2014; Azərbaycan Respublikasının ümumtəhsil məktəbləri üçün ikinci xarici dil fənn kurikulumunun tətbiqinə dair tövsiyələr. Fransız dili. V-VII siniflər. Bakı, 2014; Azərbaycan Respublikasının ümumtəhsil məktəbləri üçün ikinci xarici dil fənn kurikulumunun tətbiqinə dair tövsiyələr. Alman dili. V-VII siniflər. Bakı, 2014) metodik tövsiyə hazırlanmış və vəsait şəklində çap olunmuşdur.

Metodik tövsiyələr giriş, məzmun standartları, illik və gündəlik planlaşdırma nümunələri, qiymətləndirmənin aparılmasına dair nümunələr və istifadə olunmuş ədəbiyyat siyahısından ibarətdir. Girişdə ümumtəhsil məktəblərində ikinci xarici dil fənninin tədrisinə verilən tələblər, onun təşkili prinsiplərindən danışılır.

Birinci hissədə Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2010-cu ildə təsdiq etdiyi "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət standartları və proqramları (kurikulumları)"na əsasən hazırlanmış və təsdiq olunmuş ikinci xarici dil fənn kurikulumunun V-VII siniflər üzrə məzmun standartları verilmişdir.

İkinci hissədə müəllimlərə kömək məqsədilə siniflər üzrə illik və gündəlik planlaşdırma nümunələri öz əksini tapmışdır.

Üçüncü hissədə isə yeni qiymətləndirmə mexanizmlərinə uyğun olaraq şagird nailiyyətlərinin məktəbdaxili qiymətləndirilməsinin formativ və summativ növlərinə dair nümunələr verilmişdir.

 

Təhsil Problemləri İnstitutunun

Beynəlxalq əməkdaşlıq və informasiya şöbəsi

 

Azərbaycan müəllimi.- 2014.- 3 oktyabr.- S.12.