"Ölkəmizi
layiqincə təmsil etmək hər
bir azərbaycanlı tələbənin borcudur"
Türkiyənin Orta Doğu Texnik Universitetinin tələbəsi Nail İbrahimli ilə söhbət
Nail Mirəyyub oğlu İbrahimli 1994-cü ildə Saatlı şəhərində anadan olub. 2000-2006-cı illərdə Bakının Binəqədi rayonundakı 102 nömrəli tam orta məktəbdə oxuyub. 2011-ci ildə Türkiyə Diyanət Vəqfi Bakı Türk Liseyində təhsilini bitirib. Hazırda "2007-2015-ci illərdə Azərbaycan gənclərinin xarici ölkələrdə təhsili üzrə Dövlət Proqramı" çərçivəsində Türkiyənin Orta Doğu Texnik Universitetində kompüter mühəndisliyi ixtisası üzrə bakalavr təhsili alır. 3-cü kurs tələbəsidir. Nail İbrahimli ilə söhbətimizə orta məktəb illərindən başladıq.
- Orta
məktəb illərində hansı
uğurlarınız olub?
- Məktəb illəri mənim üçün
bir sıra uğurlarla yadda
qalıb. 2007-ci ildə liseylər arasında keçirilən bilik
yarışmasında mükafata layiq 3-cü yeri tutdum. Dəfələrlə "Araz"
kurslarının və Xəzər
Universitetinin
keçirdiyi yarışmalarda ilk üçlükdə
təmsil olunmuşam. Tələbə Qəbulu üzrə Dövlət
Komissiyasının keçirdiyi qəbul
imtahanında 675 bal toplamışam. Ümumi təhsili nailiyyətlərlə başa vurduğuma görə Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi tərəfindən qızıl medalla
təltif olunmuşam.
- Daha çox hansı fənlərə üstünlük verirdiniz?
İxtisas seçimində kimlərin sizə dəstəyi olub?
- Həmişə dəqiq
elmlərə daha böyük marağım
olub. Liseydə oxuduğum ildə təhsil ocağının
"Riyaziyyat" klubunun üzvü olmuşam. İndiyədək
riyaziyyat və fizika elmləri diqqətimi xüsusilə cəlb edib və bu fənlərdə daha çox uğur qazanmışam.
İxtisas seçimində ailəmin
böyük
dəstəyi olub.
Sənədlərimi göndərdiyim
son ana qədər 2 ixtisas arasından hansını seçəcəyimi tam qərarlaşdıra bilməmişdim. Bunlar "Kompüter mühəndisliyi" və "Riyaziyyat" idi. Nəhayət, ailəmin, müəllimlərin və digər qohumlarımın
məsləhəti ilə "Kompüter
mühəndisliyi" ixtisasını
seçdim.
Qeyd edim ki, ixtisasıma görə peşman deyiləm, tam əksinə, ixtisasıma olan marağım günü-gündən artır.
- Müxtəlif
müsabiqələrin və
olimpiadaların həyatınızda
rolunu necə qiymətləndirərdiniz?
- Əlbəttə
ki, müxtəlif bilik yarışmaları, fənn
olimpiadaları
şagirdlərin bilik və marağının
dərinləşməsinə, onların təhsil nailiyyətlərinin artmasına yol açır. Orta məktəb illərində
keçirilən müsabiqələrdə daha çox 2-ci və 3-cü yerləri
tutmuşam. Bilik yarışmaları mənə
hələ çox şeyləri öyrənməli
olduğumu
göstərib. Bu müsabiqələr həmişə mənim üçün stimul və motivasiya qaynağı olub.
- Xaricdə
təhsil almağa necə qərar verdiniz?
- Mənim böyük qardaşım da Türkiyədə,
Orta Doğu Texnik Universitetinin neft və qaz mühəndisliyi
ixtisasında təhsil
alır. Buna görə də artıq ailəm də, mən də buna hazır idik. Təhsil səviyyəsi hazırda oxuduğum universitetdə daha yüksək olduğuna görə Dövlət Proqramına qatıldım. Seçim prosesində mənim sənədlərimə
baxıb qiymətləndirdilər.
Şəffaf seçim prosesinin şahidi olduğumu
tam əminliklə deyə bilərəm. Qeyd edim ki,
"2007-2015-ci illərdə
Azərbaycan
gənclərinin xarici ölkələrdə təhsili üzrə Dövlət Proqramı" gənclərimizin dünyanın nüfuzlu universitetlərində dərin
biliklərə yiyələnməsi və peşəkar karyera qurmalarında mühüm addımdır. Xaricdə təhsil üzrə Dövlət Proqramı gənclərin
təhsil almaları üçün bərabər
imkanların təmin edilməsində mühüm rol oynayır və ölkəmizdə insan kapitalının keyfiyyətinin
artırılmasına imkan
yaradır.
- Təhsil
sistemimizdə gedən
prosesləri necə qiymətləndirərdiniz?
- Hazırda
təhsil sistemimizdə
çox mütərəqqi
dəyişikliklər gedir. Ötən ilin oktyabrında Prezident İlham Əliyev tərəfindən imzalanmış "Azərbaycan Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət Strategiyası"nın qəbulu və gələcəyə
hesablanmış
bu proqram çərçivəsində görülən işlər olduqca təqdirəlayiqdir. Təhsil
Nazirliyi tərəfindən
aparılan islahatlar, inanırıq ki, öz müsbət təsirini və bəhrələrini
göstərəcək. Unutmaq lazım deyil ki, bizim Vətənimizdə
Yusif Məmmədəliyev
və
Lev Landau kimi elm xadimləri böyüyüb.
Aparılan
islahatlar və insan kapitalına qoyulan maliyyə vəsaitlərinin
düzgün idarə edilməsi nəticəsində,
biz inanırıq ki,
Azərbaycanımızda dünyaca məşhur olan elm adamlarının
sayı
artacaq.
Bütün bunların başında təbii ki, sağlam təhsil sistemi durur. Çox istərdik
ki, bizim də təhsil
sistemimiz və universitetlərimiz
dünyanın öndə gedən ölkələri
səviyyəsində olsun.
- Tələbə
həyatınız , asudə vaxtınız necə keçir?
- Universitetimizdə tələbələr üçün hər cür
şərait yaradılıb. Yataqxanalar, yeməkxana, kafelər, kitabxana, dərs salonları, laboratoriyalar, idman və
əyləncə mərkəzlərinin hamısı yüksək səviyyədə təşkil olunmuş kampusda cəmləşib. Türkiyənin təhsil sistemi bir az fərqlidir. İxtisas dərsləri adətən 1 ara , 1 final imtahanından
və çoxsaylı ev tapşırıqlarından təşkil olunur. Ev
tapşırıqlarına çox önəm verilir. Ev
tapşırıqları 2 cür: fərdi
və qrup,
adətən kiçik layihələr şəklində olur.
Asudə vaxtlarımda
dostlarımla görüşməyi çox
sevirəm. Adətən dostlarımızla həftəsonu toplaşıb futbol oynamağa gedirik. Texnoloji yeniliklərlə əlaqədar məqalə oxumağı, musiqi dinləməyi çox
xoşlayıram.
-
Yaşadığınız şəhər, oxuduğunuz
ali məktəb, seçdiyiniz
ixtisas barədə...
- Ankara sakit
olmasıyla seçilir. Qardaşımla bərabər
olduğum üçün
Ankara mühitinə adaptasiya
mənim üçün çətin
olmadı. Ankarada çoxlu sayda azərbaycanlı tələbə var, bu faktor isə
şəhərə və yeni
mühitə uyğunlaşmağı sadələşdirir.
Məlum olduğu kimi, əsası
1954-cü ildə qoyulmuş və
hazırda 25 min tələbənin oxuduğu Orta Doğu Texnik Universiteti Türkiyənin ən yaxşı ali təhsil
ocaqlarından biridir. Mən
universitetin
Ankarada yerləşən kampusunda təhsil
alıram. Kompüter mühəndisliyi ixtisası üzrə bizə dərs deyən müəllimlərimizin
əksəriyyəti
dünyanın nüfuzlu universitetlərində təhsil alıblar. Gözəl araşdırma
laboratoriyalarımız var ki, bu da təhsilin keyfiyyətini artırır.
- Universitetdə müəllim-tələbə münasibəti
necədir? Hansı maraqlı məqamları
qeyd edə bilərdiniz?
- Təhsil
aldığım universitetdə
müəllim-tələbə münasibətləri ürəkaçan
səviyyədədir. Dərsdənkənar mövzularda da müəllimlər
tələbəyə lazım olan məsləhəti
verirlər. Müəllimlər bəzən
öz tələbələri ilə
birlikdə ortaq layihələr üzərində çalışırlar. Mən hazırda yay təcrübəsi
ərzində
müəllimim və assistentin yanında layihənin proqramlaşdırılması
üzərində çalışıram. Müəllimin tələbə ilə birlikdə çalışması tələbəyə
çox şey qazandırır.
Qeyd
edim ki, universitetdə yerli və əcnəbi tələbələr arasında
fərq qoyulmur. Müxtəlif şənliklərdə
əcnəbi tələbələr
tərəfindən təşkil
olunan təqdimatlar yerli tələbələr və akademik heyət tərəfindən maraqla
qarşılanır. Universitetə yeni gələn və dil sıxıntısı olan əcnəbilərə dərs ilinin əvvəlində yerli tələbələr adaptasiya və oriyentasiya baxımından
hərtərəfli dəstək
olurlar.
- Universitetdə imtahan
sessiyası necə təşkil olunur?
- Semestr dövründə adətən 2 imtahan olur. İmtahanın keçiriləcəyi yer və vaxt əvvəlcədən təyin olunur. Suallar klassik tipli olur. Ümumi qiymətlərin ortalaması çıxarılır və onun əsasında qiymətləndirmə aparılır. İmtahanlar çox vaxt çətin olduğuna görə qiymət ortalaması da aşağı olur. Buna görə də ev tapşırıqlarından
yüksək
bal toplayanlar adətən daha yaxşı qiymət ala bilir. Ev tapşırıqlarının həll olunması çox vaxt alır. Adətən hər ev tapşırığının yerinə yetirilməsinə 1-2 həftə vaxt ayrılır. Ev tapşırıqları dərsdə keçirilən
mühazirə materialının öyrənilməsi
və mənimsənilməsi
məqsədi daşıdığı üçün
onların həll olunması dərsdə qazanılmış bilikləri möhkəmlətməyə kömək edir.
- Xaricdə təhsilin
hansı üstünlüklərini
qeyd edə bilərsiniz?
- Üstünlüklərdən danışanda, ilk növbədə,
insanın təfəkkür üfüqü genişlənir. Yeni mədəniyyətlə və yeni insanlarla tanış olursan. Müxtəlif ölkələrin fərqli təhsil sistemi olduğu kimi müəllimlərin tədris metodikası da fərqlidir. Tədris prosesində müəllimlərlə
daha çox əlaqədə olursan. Komanda şəklində
çalışmağı öyrənirsən.
Orta Doğu Texnik Universiteti hər şeydən əvvəl tələbələrə öyrənməyi öyrədir. İnsanın daima inkişafda olması vacib şərtdir. Tələb olunan baza məlumatlarına
və
konseptual biliklərə burada yiyələnirik. Amma iş həyatında bunlar, sadəcə yetərsizdir. Xaricdə təhsilin əsas xüsusiyyəti
tələbəyə çətinlik qarşısında boyun əyməyib məsələdən çıxış yolunu axtarmağı öyrətməsidir.
Buna görə də gənclərimizin
xaricdə təhsil almaq səylərini yüksək qiymətləndirirəm. Təbii ki, bu müsbət qarşılanası
haldır.
Sürətlə inkişaf
edən ölkəmizdə
ixtisaslı kadrlara ehtiyac duyur. İnsanın öz üzərində daha çox çalışması, ixtisas biliklərinə dərindən yiyələnməsi
vacibdir. Bunlar üçün də insana əzm və istək lazımdır.
- Azərbaycan
diasporası ilə əlaqələriniz. Ölkəmizi, mədəniyyətimizi təmsil
edə bilirsinizmi?
- Şübhəsiz ki, ölkəmizi
layiqincə təmsil etmək xaricdə təhsil alan hər bir azərbaycanlı
tələbənin borcudur. Türkiyədə təhsil alan bir tələbə kimi, qeyd etməliyəm ki, əlimizdən
gəldiyi qədər
ölkəmizi və mədəniyyətimizi təmsil etməyə çalışırıq. Müxtəlif bayramlarda mətbəximizi
və mədəniyyətimizi digər
ölkələrdən olan
tələbələrə tanıdırıq. Hər il Xocalı faciəsinin ildönümündə tariximizə qara hərflərlə yazılmış soyqırımı barədə həqiqətləri müxtəlif
ölkələrdən olan
tələbələrə çatdırmağa çalışırıq.
- Gələcək planlarınız?
- Əsas hədəfim
ixtisasıma dərindən
yiyələnmək, Azərbaycanda İKT-nin inkişafına dəstək
olmaqdır.
Qeyd edim ki, ixtisasımla bağlı ölkəmizdə
çoxlu
sayda yeni iş yerləri açılır
və
layihələr hazırlanır.
Hər il Azərbaycan Respublikası Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin dəstəyi ilə
"Startup Azərbaycan" müsabiqəsi keçirilir. Dövlətimiz bu sahənin inkişafına böyük
diqqət və qayğı göstərir. Bütün bunlar biz gənclər üçün geniş imkanlar və stimul yaradır.
Oruc MUSTAFAYEV
Azərbaycan müəllimi.- 2014.- 12 sentyabr.- S.6.