Unudulmaz müəllim

 

15 sentyabr bilik günüdür

 

Müəllimliyi səadətə aparan bir alın yazısı, məktəbi hamının ümidlə üz tutduğu müqəddəs ziyarətgah sayanlar daha tez seçilir və hamının sevimlisinə çevrilir.  Rafil müəllim kimi.

Öz ömrünü  şam kimi gilə-gilə əridib təlim-tərbiyəsi ilə məşğul olduğu şagirdlərinin yollarına işıq salan qayğıkeş, həssas, eyni zamanda zabitəli, təmkinli, yetişdirdiyi gənclərin öz savadları, həyatdakı fəaliyyətləri ilə xalqa, millətə, el-obaya gərəkli övladlar olmasına çalışan müəllimlərdən danışanda göz önündə məhz Rafil müəllimin nurlu siması canlanır.

Rafil Cəlal oğlu İmanov 1949-cu ildə Goranboy rayonunun Faxralı kəndində sadə kəndli ailəsində anadan olub. O, 1966-cı ildə Faxralı kənd məktəbində təhsilini başa vurduqdan sonra Gəncə Dövlət Pedaqoji İnstitutunun riyaziyyat fakültəsinə daxil olub. 1970-ci ildə Balakəndə ilk pedaqoji fəaliyyətə başlayan R.İmanov 1977-ci ilədək bu rayonda əvvəl müəllim, sonra isə direktor müavini vəzifəsində çalışıb. 1978-ci ildən pedaqoji fəaliyyətini Bakı şəhərinin müvafiq olaraq 116, 48, 287, 245 nömrəli məktəblərində davam etdirib.

1991-1992-ci illərdə "Gələcək zəkalar" liseyini yaradıb. 1992-1993-cü illərdə Xətai Rayon Təhsil Şöbəsinin müdiri vəzifəsində çalışıb. 2006-cı ildən ömrünün sonunadək 287 nömrəli "Zəkalar" liseyində riyaziyyat müəllimi işləyib.

Rafil müəllim həmişə özünün qabaqcıl pedaqoji təcrübəsi ilə fərqlənib, gənc müəllimlərə metodik köməyini əsirgəməyib, müəllim adının şərəfini daim uca tutub, sözün əsl mənasında ziyalı, savadlı gənclərin yetişməsində xüsusi xidmətləri olub.

Rafil  müəllim haqqında "O, ensiklopedik biliyə malik bir şəxsiyyət idi" ifadəsini işlətmək çox yerinə düşər. Hərtərəfli biliyə, geniş dünyagörüşünə malik idi  - kimyaçı ilə kimyaçı, bioloq ilə bioloq, bağban ilə bağban. Ədəbiyyatı isə lap çox sevirdi. Bu, Rafil müəllimin daxili dünyasından gələn bir istək idi. Deyirdi: "Yəni elə insan olar ki, öz dilini, tarixini, ədəbiyyatını bilməsin? Əgər biz vətənimizi və xalqımızı seviriksə, doğma dilimizə, bu dildə səslənən ədəbi nümunələrimizə necə xor baxa bilərik? Bunu əcdadlarımız bizə bağışlamaz". O qədər şeir, qəzəl bilirdi ki. Sinədəftər idi.  Şair və yazıçıların həyat və yaradıcılığını  yaxşı bilirdi. Sədi, Şəhriyar, Nəsimi onun dilinin əzbəri idi. Yəqin yeganə oğlunun adını "Sədi" qoyması da bu sevginin nəticəsi idi. Şagirdlərinə də şeir əzbərlətməyi sevərdi. Hərdən xoşuna gələn bir şeirin surətini çıxartdırıb onlara paylayar və əzbərləməyi tapşırardı.

Müəllimlik onun üçün həyatda ən böyük xoşbəxtlik demək idi. Rafil İmanovun fəaliyyətinin əsasını yaxşı mənada rəqabət, pedaqoji əməkdaşlıq, şagirdlərində özünəinam yaratması təşkil edirdi. "Pis şagird yoxdur, ona düzgün yol göstərə bilməyən müəllim var" deyirdi. Onun xakterində geri çəkilmək yox idi. Bunu ətrafındakılara da aşılayırdı.

O, hər il "Zəka" yarışını keçirərək Azərbaycanın ayrı-ayrı bölgələrindən istedadlı uşaqları tapıb üzə çıxarır, onlara riyaziyyatla yanaşı, həm də düşünməyi, analiz etməyi, həyatda uğur qazanmağın, qalib gəlməyin yollarını öyrədirdi.

Təsadüfi deyil ki, Rafil İmanovun yetirmələri riyaziyyat olimpiadalarının rayon, şəhər və respublika turlarında, eləcə də digər bilik yarışlarında, intellektual televiziya oyunlarında həmişə fərqləniblər. Onun dərs dediyi məzunlar ali məktəblərə qəbul imtahanlarında daim böyük uğur qazanıblar. İndi onun dərs dediyi gənclərin səsi təkcə Azərbaycanın deyil, eyni zamanda Türkiyə, Almaniya, İngiltərə, Fransa, Rusiya, Amerika və digər ölkələrin ən nüfuzlu ali təhsil ocaqlarından gəlir. Rafil müəllimin 30 nəfər şagirdi Prezident təqaüdünə layiq görülüb, 150 nəfərə yaxını ali məktəblərə qəbul imtahanlarında 600-dən yuxarı bal toplayıb. Bu tədris ilində 3 nəfər qızıl medal alan və 2 nəfər 700 bal toplayan məzun da məhz onun zəkasının nurundan bəhrələnib.

Rafil müəllim şagirdlərinin hər uğuruna uşaq kimi sevinirdi. Onları daha böyük nailiyyətlərə ruhlandırırdı. Çox təvazökar, böyük ürək sahibi idi. Heç vaxt deməzdi ki, mənim əməyimin nəticəsidir, deyərdi ki, şagird özü qabiliyyətlidir.

Metodistali kateqoriyalı müəllim olan R.İmanov 1992-2001-ci illərdə TQDK-da ekspert kimi çalışıb. O, 20-dən artıq elmi-metodik məqalənin müəllifidir. Dəfələrlə "Çevrə" jurnalında və "Azərbaycan müəllimi" qəzetində məqalələri çap olunub. 2008-ci ildə şagirdləri ilə birlikdə əyləncəli "287 - Zəkalar" adlı kitabı, 2010-cu ildə "Həndəsənin inciləri" və "Sahələr metodu" kitabçalarını hazırlayaraq çap etdirib. R.İmanov riyaziyyat dərsliklərinin hazırlanmasında da yaxından iştirak edib.

Sözün əsl mənasında gözəl insan, müəllim və ziyalı olan Rafil müəllim "Zəkalar" liseyini yaratmaqla vətəni və xalqı qarşısında ən böyük xidmətini göstərib.

Qeyd etmək lazımdır ki, Rafil İmanovun fədakar əməyi dövlətimiz tərəfindən layiqincə qiymətləndirilib. 2013-cü ildə o, "Azərbaycan Respublikasının əməkdar müəllimi" fəxri adına layiq görülüb.

Çox təəssüf ki, xalqının övladlarının savadlanması yolunda yorulmadan, bütün qüvvəsini səfərbərliyə alaraq əzmlə çalışan belə bir ziyalı artıq aramızda yoxdur. Ətrafındakıların yolunu aydınladan bir işıq idi Rafil müəllim. İnanırıq ki, bu işıq heç vaxt sönməyəcək, Rafil müəllimin şagirdlərinin qəlbini daim nura boyayacaq.

 

Hicran ƏKBƏROVA

 

Azərbaycan müəllimi.- 2014.- 12 sentyabr.- S.8.