Ağcabədi Pedaqoji Kolleci
müsbət dəyişikliklər yolunda
Kollektivi
ruhlandıran qərar
Təxminən 7 ay əvvəl Ağcabədi Pedaqoji
Kollecində baş vermiş
və bu tədris ocağının
adına utanc gətirən bir hadisəni oxucularımız, yəqin ki, xatırlayırlar. Təhsil müəssisələrində
baş verən neqativ
hallara qarşı barışmaz mövqe tutan və ciddi mübarizə aparan Təhsil
Nazirliyi bu olaya da operativ
münasibət bildirmişdir. Bundan sonra nazirlik
kollecin idarə edilməsinə birbaşa nəzarət etməyə başlamış,
bu məqsədlə də Təhsil Nazirliyinin orta ixtisas təhsili sektorunun baş məsləhətçisi
Ənvər İmanov Ağcabədi Pedaqoji Kollecinə icraçı direktor təyin olunmuşdur.
Bununla da nazirliyin bilavasitə nəzarəti və
yaxından köməyi sayəsində kollecdə son illər baş verən
və getdikcə dərinləşən tənəzzülün
qarşısı alındı.
Bu
gün qısa müddətdə keçilmiş yola nəzər
salarkən kollecdəki müsbət dəyişiklikləri,
kollektivdə yaranmış sağlam əhvali-ruhiyyəni,
müəssisənin artıq inkişaf yoluna qədəm qoyduğunu
görməmək mümkün deyil. Bəs
buna necə nail olunub? Yeni dərs ilində
kollec kollektivinin
qarşısında nə kimi vəzifələr
durur?
Məlum
olduğu kimi, hər
hansı bir çətin, böhranlı
vəziyyətdən çıxmaq üçün,
ilk növbədə, mövcud
durum təhlil olunmalı, bu
vəziyyəti doğuran səbəblər
müəyyənləşdirilməli və problemlərin aradan qaldırılması üçün
müvafiq tədbirlər görülməlidir. Kollecin yeni rəhbərliyi də fəaliyyətə
məhz bundan başladı. Müzakirələr,
təhlillər aparıldı, real vəziyyətə
aydınlıq gətirildi.
Məlum
oldu ki, kollecdə tədris
intizamı pozulub, rəhbərlik- müəllim,
müəllim-tələbə münasibətlərində səmimiyyət
itib, maddi-tədris bazasının möhkəmləndirilməsi
qayğısına qalınmayıb, kollecin
fəaliyyətini tənzimləyən bir
sıra rəsmi sənədlərin tələblərinə əməl
olunmayıb.
Elə bu istiqamətlərdə vəziyyətin qaydaya salınması məqsədi də fəaliyyət
üçün əsas hədəflərin
müəyyənləşdirilməsinə təkan verdi.
114 tələbə kollecdən xaric edilib
Tezliklə
tələbə kontingentinin tərkibində
dəqiqləşdirmə aparıldı. Tədris məşğələlərində
iştirak etməyən tələbələr
barəsində intizam tədbirləri görüldü. Üzrsüz
səbəblərdən dərs məşğələlərində
və imtahan sessiyalarında iştirak etməyən 114 tələbə kollecdən xaric edildi. Bütün
bunların nəticəsində tələbələrin dərsə
davamiyyəti təmin olundu.
Tədris prosesi normal məcraya düşür
Kollecdə tədrisin
keyfiyyətinin yüksəldilməsi istiqamətində də
zəruri addımlar atılıb. Tədris prosesinə nəzarət
gücləndirilib. Pedaqoji Şuranın
15 aprel 2014-cü il tarixli qərarı ilə kollecdə ictimai əsaslarla metodkabinet
yaradılıb. Təhsil Nazirliyinə verilmiş
təqdimat əsasında metodkabinet müdiri vəzifəsi kollecin
ştat cədvəlinə daxil edilib, pedaqoji
elmlər üzrə fəlsəfə doktoru
Xuraman Ağayeva həmin
vəzifəyə təyin olunub. Metodkabinetin qısa fəaliyyəti
dövründə tədrisin keyfiyyətinin yüksəldilməsinə
yönəlmiş bir sıra işlər
görülüb. Belə ki,
bütün müəllimlər kollecdə
fəaliyyət göstərən 9 fənn birləşməsinə
daxil edilib, ayrı-ayrı fənlər üzrə
"açıq dərs"lər, qarşılıqlı
dərsdinləmələr təşkil olunub.
Həmin dərslərin müzakirəsi aparılıb və
gənc müəllimlərə zəruri metodik
köməkliklər göstərilib.
Kollecdə yay semestri
imtahanlarının şəffaf təşkil olunması da əsas qayğılardan biri
olub. Bu məqsədlə
öncədən imtahan cədvəlləri,
imtahan biletləri hazırlanaraq təsdiq edilib. Bununla yanaşı, buraxılış dövlət
imtahanlarının təşkili də diqqətdə
saxlanılıb, ayrı-ayrı ixtisaslar
üzrə dövlət imtahanlarına buraxılan tələbələrin
tərkibi dəqiqləşdirilib, imtahan
biletlərinin hazırlanıb təsdiq edilməsi təmin olunub. İmtahanların şəffaflığını
və obyektivliyini təmin etmək üçün apelyasiya
komissiyası yaradılıb, sessiya
müddətində tələbələr tərəfindən
edilən müraciətlərə diqqətlə
baxılıb və təlimata uyğun
cavablandırılıb, müvafiq qərarlar
çıxarılıb. Nəticədə həm semestr, həm də buraxılış
dövlət imtahanları valideynlərin iştirakı ilə
tam şəffaf və obyektiv
keçirilib.
Tədris bazasını zənginləşdirən addımlar
Yeni rəhbərliyin dövründə kollecin maddi tədris
bazasının möhkəmləndirilməsi sahəsində
də bir sıra işlər görülüb. Belə ki,
bəzi zəruri avadanlıq və təsərrüfat inventarları
alınıb.
Kollecdə informasiya və kommunikasiya
texnologiyalarından tədris prosesində istifadəyə xüsusi önəm verilir.
100 ədəd kompüter olan
təhsil ocağında 50 kompüterdən ibarət kompüter zalı, 2 kompüter
kabineti fəaliyyət göstərir. Təhsil
Nazirliyinin dəstəyi ilə
kompüterlər internetə qoşulub. Cari ilin aprel
ayında Təhsil Nazirliyi tərəfindən
kollecə proyektorlar,
"ağıllı lövhə"lər verilib.
Bunlar 5 fənn kabinetində
quraşdırılıb. Onlar növbəti
dərs ilində mütəxəssislər tərəfindən
sazlandıqdan sonra müəllim və tələbələrin
istifadəsinə veriləcək. Nazirlik
tərəfindən habelə 10 notebook verilib ki, onların da 5-i "ağıllı lövhə"lər
üçün nəzərdə tutulub. Qalan 5 notebook tələbələrin kredit sistemi ilə fərdi
tədris planının hazırlanması üçün
tyutorlara verilib. Kollecdə
imtahanlar test üsulu ilə kompüterlərdən istifadə
olunmaqla aparılır.
Müəllimlərin əməkhaqqına hər ay 40 faiz əlavə olunur
Kollecdə pedaqoji kadrlarla, onların sosial durumunun
yaxşılaşdırılması, ixtisaslarının
artırılması sahəsində son
dövrlərdə aparılan işləri də yüksək
qiymətləndirmək olar. Kollektivin sosial durumunun yaxşılaşdırılması üçün xüsusi
vəsaitdən müəllimlərə hər ay əməkhaqqının 40 faizi
qədər əlavə vəsait ödənilir.
Müəllim-tələbə münasibətləri yeni məzmunda
Ağcabədi
Pedaqoji Kollecində son
dövrlərdə görülmüş
bütün bu işlər,
atılan inkişafyönümlü
addımlar kollektivdə sağlam mənəvi
mühitin, normal şəxsiyyətlərarası
münasibətlərin yaranmasına da təsirsiz
ötüşməyib. Nəticədə
rəhbərliklə, müəllimlər və tələbələr
arasında səmimi ünsiyyət yaranıb.
Ali idarəetmə orqanı olan
Pedaqoji Şuranın işi
canlandırılıb. Kollecin tələbələri
orta ixtisas təhsili
müəssisələrinin tələbələri
arasında keçirilən bilik
yarışlarında, inşa müsabiqələrində
də fəal iştirak edir,
yüksək yerlər tuturlar.
Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti yanında Gənclər
Fondu tərəfindən dəstəklənən
layihə çərçivəsində keçirilən bilik yarışının rayon
və zona turunda
Ağcabədi Pedaqoji Kollecinin
komandası I yeri tutub.
Tələbələrin kütləvi idman
tədbirlərinə cəlb olunması da
diqqət mərkəzində saxlanılır.
Yeni hədəflər: məsuliyyətlilik
Ağcabədi
Pedaqoji Kollecinin
qarşısında yeni dərs ilində daha mühüm hədəflər
durur: müsbət dəyişiklikləri
davam etdirmək, ölkədə gedən
təhsil islahatlarına, Dövlət Strategiyasının səriştəli
təhsilverənlərin hazırlanması sahəsində
müəyyənləşdirdiyi
strateji hədəflərə nail olmaq, keyfiyyətli təhsil
xidməti göstərmək. Bu məqsədlərə
nail olmaq üçün kollektiv bir sıra vəzifələrin həllini, o cümlədən fənn kabinetlərinin zənginləşdirilməsini,
tədrisin səmərəliliyinin artırılmasını,
müəllimlərin ixtisasartırma
kurslarına cəlb edilməsini, pedaqoji
prosesi tənzimləyən sənədlərin,
bu sahədə qəbul olunmuş
qərarların müəllimlər tərəfindən
öyrənilməsinin təşkilini nəzərdə tutur.
Yusif ƏLİYEV
Azərbaycan müəllimi.- 2014.- 19 sentyabr.- S.7.