Beynəlxalq olimpiada və müsabiqələrin

qızıl, gümüş mükafatçısı

  

 İsveçrənin Lozanna Federal Texnologiya Məktəbində magistr təhsili alan İlqar Ramazanlı ilə söhbət

 

İlqar  Ramazanlı  1992-ci ildə  Bakı şəhərində anadan olub. 2009-cu ildə Bakı  Özəl  Türk Liseyini  bitirib.  Bakalavr  təhsilini Türkiyənin Ankara  şəhərində  - Orta  Doğu Texnik  Universitetinin  kompüter mühəndisliyi   riyaziyyat fakültələrində  alıb. 2009-cu ildə Almaniyada keçirilən  Beynəlxalq  Riyaziyyat Olimpiadasında bürünc, 2009-cu ilin mayında  Serbiyada keçirilən  Balkan Riyaziyyat Olimpiadasında gümüş, 2009-cu ilin yanvarında  Qazaxıstanda Beynəlxalq Jautıkov Olimpiadasında qızıl, 2012-ci ildə Bolqarıstanda tələbələr arasında keçirilən  Beynəlxalq Riyaziyyat Müsabiqəsində qızıl medala layiq görülüb. Bundan başqa,  2011-2012 -ci illərdə  Rumıniya, Ukrayna,  İspaniyada tələbələr arasında beynəlxalq proqramlaşdırma müsabiqələrində fərqlənib. Hazırda "Azərbaycan gənclərinin 2007-2015-ci illərdə xarici ölkələrdə təhsili üzrə Dövlət Proqramı" çərçivəsində  İsveçrənin  Lozanna  Federal Texnologiya Məktəbində (Ecole Polytechnique de l'Universite de Lausanne - EPFL)  riyaziyyat  üzrə  magistr təhsili alır.

 

- Orta məktəb illərində daha çox hansı fənlərə maraq göstərirdiniz?   

-  Məktəb illərində daha çox riyaziyyat fənninə maraq göstərmişəm.  Bu fənn üzrə bir neçə fənn olimpiadalarında iştirak etmişəm.  2007-ci ildə Respublika riyaziyyat fənn  olimpiadasında  II,  2008-ci ildə III yeri tutmuşam.   Bundan əlavə,  "YOS"  Türkiyə  universitetlərinə  qəbul imtahanında  80 suala   80 doğru cavab verərək birincilərdən olmuşam. İxtisas seçimimə  isə  daha çox riyaziyyata olan marağımın köməyi olub.  

-  Olimpiadaların şagirdlərin təhsilində gələcək karyerasında  rolunu necə qiymətləndirirsiniz?     

- Olimpiadalar  şagirdlərin  orta məktəbdən artıq ciddi şəkildə  elmlə məşğul olmasına fürsət yaradır.  Buna görə   olimpiadaların şagirdlərin təhsilində  çox ciddi yeri olduğunu vurğulamaq istəyirəm.  Lakin  elm yolunda  irəliləyən  bir insanın   sadəcə  olimpiadalarla kifayətlənməsi, özünü yalnız yarışmalarla məhdudlaşdırmasının  çox doğru  olmadığını düşünürəm.  Ali təhsil   bundan sonrakı  pillələrdə  qarşılaşacağımız tədqiqat  problemlərinin ən azı olimpiadalar qədər əhəmiyyətli olduğunu vurğulamaq  istəyirəm.  Bəzən  olimpiadalarda çox da böyük  uğur qazana bilməyən,  lakin  elmi tədqiqatlarda  böyük uğurlara imza atmış  alimlərə  rast gəlmək mümkündür.  Buna görə   olimpiadalarda böyük uğur qazanmayan  şagirdlərin heç    ruhdan  düşməsinə  ehtiyac olmadığını düşünürəm. 

- Xaricdə təhsil almağa  necə qərar verdiniz?

- Xaricdə təhsil almaq istəyimdə  bir neçə amil başlıca  rol oynadı.  İlk  öncə  onu vurğulayım ki,  məndən  bir  yaş  böyük  olan qardaşım  Əhməd    Ankaraya  ODTU-da təhsil almağa getmişdi.  Bundan əlavə,  təhsil   aldığım dövrdə lisey yoldaşlarımın çoxu xaricdə  təhsil almağa maraq göstərirdi.  Beləliklə   mən   bakalavr  təhsilimi Ankarada  ODTU-da almağa qərar verdim.  ODTU-dakı təhsilimi başa çatdırdıqdan  sonra  isə  təhsilimi Avropada  elmin daha da inkişaf  etdiyi  bir universitetdə davam  etdirməyi özüm üçün qətiləşdirdim. Hazırda  buraya gəlməyim   Dövlət Proqramının dəstəyi ilə həyata keçirilir. Bu proqram Azərbaycanın ən istedadlı  gənclərinin xarici ölkələrin nüfuzlu universitetlərində dərin bilik təcrübə qazanmasına imkan yaradır.  Mən  Dövlət Proqramı çərçivəsində tələbələrin  seçim prosesini çox bəyənirəm. 

- Ölkəmizdə təhsil sahəsində aparılan islahatlara münasibətiniz... 

- Azərbaycan təhsilində  baş verən son müsbət dəyişikliklərlə bağlı demək istərdim ki, xaricdə  təhsil almaq üçün  tələbələrə hərtərəfli dəstək göstərilməsi həqiqətən   çox faydalı    sevindirici  bir  amildir.  Bir  çox  xidmət növlərinin elektronlaşdırılması da Təhsil Nazirliyinə müraciət  edən   insanların işlərinin asanlaşmasına  kömək edir.  Bir  Azərbaycan vətəndaşı olaraq təhsilimizdə bu cür inkişafı, mütərəqqi addımları  görmək  bizlərə çox xoş təsir bağışlamaqdadır. 

-  Tələbə həyatınız necə keçir?

- Açıq desəm, tələbə həyatım əsasən dərs oxumaqla keçir. Çox nadir hallarda isə dostlarımla futbol oynamağa fürsət tapa bilirəm, lakin hər fürsət  düşdükcə yeni bir ölkəyə - səyahət etməyi,  tanımadığım  ölkələri gəzib-görməyi çox sevirəm.

- Azərbaycan diasporası  ilə əlaqələriniz.    Ölkəmizi, mədəniyyətimizi uzaq ölkədə təmsil edə bilirsinizmi?

- Azərbaycanın İsveçrədəki səfirliyi Bern şəhərində yerləşir.  Səfirliyimiz  ölkədəki  bütün azərbaycanlıları qeydiyyata alaraq bayramlarda, müxtəlif tədbirlərdə tələbələri digər həmvətənlərimizi  bir araya gətirir.  Ümid edirik ki, mədəniyyətimizi yetərincə  təmsil edə  bilirik. İsveçrədə Azərbaycana olan münasibət isə normaldır,  ölkəmizi tanıyan, mədəniyyətimizə maraq göstərən insanlar  az deyil.  

- Xaricdə təhsilin hansı üstünlüklərini qeyd edə bilərsiniz? 

- İlk öncə, xaricdə  təhsil almaqla beynəlxalq təhsil sistemlərində  nələrin öyrənildiyi ilə  tanış olmaq mümkündür. Hansı  yeni texnologiyalar  öyrənilir, hansı  yeniliklər üzərində çalışmalar aparılır. Bütün bunlarla tanışlığın zəruri olduğunu əhəmiyyət kəsb etdiyini  vurğulamaq istərdim. Bundan əlavə,  bir çox fərqli millətlərdən olan qrup yoldaşlarım vasitəsi ilə  müxtəlif  mədəniyyətlər ilə    tanış olmaq mümkündür.

- Oxuduğunuz ali məktəb barədə məlumat verərdiniz... 

- Oxuduğum universitet  ( EPFL) İsveçrədə yerləşən  texniki ixtisaslar sahəsində dünyanın ən güclü universitetlərindən biridir, əsası 1853-cü ildə qoyulub.  Universitetdə müəllim-tələbə münasibətlərinin çox mehriban olduğunu vurğulaya  bilərəm. Mənə dərs deyən professorlardan Janos Pachın (kombinatorlu həndəsə), Emre Telataın (informasiya nəzəriyyəsi), Friedrich Eisenbrandın (kombinatorial optimallaşdırma)  adlarını çəkə bilərəm, onlarla  istənilən məsələ ilə əlaqədar danışa bilərsən.  Bu şəxslərin hər biri öz tədqiqatları ilə dünyanın ən məşhur professorlarındandır. 

Bizim universitetdə dünyanın müxtəlif  ölkələrindən çoxlu sayda tələbə təhsil alır. Qeyd etməliyəm ki, universitetdə əcnəbi tələbələrə münasibət çox gözəldir, hər bir əcnəbi tələbə bir mədəniyyətlə tanışlıq deməkdir.  Universitetdə əsasən dərslər bitdikdən  sonra 2-3 həftəlik  bir fasilə  olur.  Həmin müddət ərzində  tələbələr semestr müddətində öyrəndikləri bilikləri yeniləşdirə bilərlər.  Bu fasilədən sonra isə imtahan sessiyası  başlayır. İmtahanlar bəzən yazılı, bəzən isə şifahi şəkildə  olur. 

- Gələcək planlarınız barədə deyə bilərsiniz? 

- Təhsilimi  başa çatdırdıqdan sonra  da elm yolu ilə  davam etməyi planlaşdırıram.  Hər hansı  bir universitetdə ya tədqiqat mərkəzində elmi tədqiqatlar aparmaq niyyətim var.  Zənnimcə, riyaziyyat digər elm sahələri  texnologiyaların inkişafına olan təsirinə görə istər Azərbaycanda, istərsə   dünyanın digər ölkələri üçün çox önəmlidir.

 

Oruc MUSTAFAYEV

 

Azərbaycan müəllimi.- 2014.- 19 sentyabr.- S.9.