Azərbaycan aliminin obrazını

yaradan üç saatlıq çıxış

 

Ustad Şəhriyarın həyat hikmətindən və şair qənaətindən qaynaqlanan belə bir məşhur beyti var:

 

"Könül verdiyin ucaldar səni,

Könül vermədiyin qocaldar səni".

 

İnsanla onun seçdiyi peşə, sənət, özünü həsr etdiyi fəaliyyət sahəsi arasındakı uyğunluğun, bir növ, fəlsəfəsini əks etdirən bu sözlərdə böyük həqiqət var. Doğrudan da, insan özünün istedad və qabiliyyətlərinə uyğun peşə-sənət seçdikdə, xoşladığı işlə məşğul olduqda onun uğur şansı yüksək olur. Çünki həyatda özünütəsdiqə, uğurlu karyeraya, sənətinin kamil bilicisi kimi tanınmağa, sevilməyə gedən yol sevib-seçdiyin, "könül verdiyin" işə, sənətə məhəbbətdən keçir. Əgər bu məhəbbət güclüdürsə, daimidirsə həmişə insanı irəliyə aparır, ona sərf etdiyi əməkdən məmnunluq gətirir. Bu mənada öz işini, sənətini sevənlər və bu sevgi fonunda həyatda ucalanlar xoşbəxt insanlardır. Belə insanlardan biri haqqında söz açmaq istəyirik. Onun adı, soyadı Rahim Hüseynov, sənəti müəllimlik, iş yeri Bakı şəhər 193 nömrəli tam orta məktəb, vəzifəsi isə direktorluqdur. Şairin təbirincə desək, könül verdiyi müəllimlik sənəti, müəllim kimi, elmi-pedaqoji araşdırmaçı kimi seçdiyi fəaliyyət sahələri onu ucaltmış, yaxşı müəllim, təhsil təşkilatçısı, alim kimi tanıtmışdır.

Hər birimizin tərcümeyi-halında önəmli hadisələr, tarixlər olur. Rahim müəllimin də bioqrafiyasında  yaddaqalan məqamlar çoxdur. Onlardan birini  xüsusi qeyd etmək istərdik. 1989-cu ildə Belarusun Qomel şəhərində ümumittifaq elmi-praktik konfransı keçirilirdi. Konfransda iştirak edən Azərbaycan nümayəndə heyətinin tərkibində gənc alim Rahim Hüseynov da var idi. Tanınmış pedaqoq-alim, professor Əjdər Ağayev özünün də iştirakçısı olduğu həmin konfransı R.Hüseynov haqqında bir yazısında belə xatırlayır: "Konfransın birinci günü proqram üzrə digər alimlərin məruzələri dinlənildi, yarımsaatlıq sual-cavabla yekunlaşdırıldı. Konfransın ikinci günü saat 10-dan 11-dək Azərbaycan nümayəndələrinin çıxışlarına vaxt ayrılmışdı. Rahim Hüseynovun beynəlxalq təcrübəni, xüsusilə Avropa, Amerika təcrübəsini təhlil edən məruzəsindən sonra bu müddət saat 14-dək uzadıldı. Ona müxtəlif məzmunlu suallar verildi. Rahim Hüseynovun ətraflı, yeni məlumatlarla zəngin cavabları konfrans iştirakçılarını heyrətdə qoymuşdu. O üç saat yarımlıq şərh və izahları ilə  Azərbaycan alimi obrazının parlaq simasını yaratdı".

Rahim Həsən oğlu Hüseynov 1955-ci il martın 15-də Bakı şəhərində müəllim ailəsində dünyaya gəlib. 1972-ci ildə Sumqayıt şəhər 12 nömrəli tam orta məktəbi bitirdikdən sonra indiki Azərbaycan Dillər Universitetində ali təhsil alıb. 1976-cı ildə universitetdən ingilis dili müəllimi ixtisası üzrə məzun olan R.Hüseynov 1976-1977-cı illərdə Sumqayıt Kimya Birliyində texniki tərcüməçi işləyib. Elə buradan da ordu sıralarına xidmətə gedib. Həqiqi hərbi xidmətini başa vurduqdan sonra 1979-1983-cü illərdə indiki Sumqayıt Dövlət Universitetində ingilis dili müəllimi işləyib, eyni zamanda universitetin Komsomol Komitəsinin katibi olub.

Təhsilini artırmaq arzusu elmi-tədqiqatlara həvəsi 1983-cü ildə onu Azərbaycan Dövlət Elmi-Tədqiqat Pedaqoji Elmlər İnstitutuna gətirib. İnstitutun pedaqogika üzrə əyani aspiranturasında oxuyub. Aspirantura illəri Rahim müəllimi həm də fəal araşdırıcı kimi tanıdıb. O, texniki peşə məktəbi şagirdlərinin vətəndaşlıq tərbiyəsi mövzusunda apardığı tədqiqatın nəticələri barədə dövri mətbuatda bir sıra maraqlı məqalələrlə çıxış edib.

1986-cı ildə aspiranturanı bitirib elə həmin institutun pedaqogikanın nəzəriyəsi və tarixi şöbəsində elmi işçi vəzifəsini daşıyıb.1988-ci ildə isə tədqiqat apardığı mövzu üzrə yazıb hazırladığı dissertasiyasını uğurla müdafiə edərək pedaqoji elmlər namizədi elmi adına layiq görülüb. Elə həmin ildən Azərbaycan Dillər Universitetinin pedaqogika kafedrasında baş müəllim, dosent vəzifələrində işləyib.

Ölkəmizin ictimai-siyasi həyatında fəallıq, milli oyanış dövrü kimi xarakterizə edilən ötən əsrin 80-ci illərinin sonu müasir təhsil, pedaqoji fikir tariximizə də yeni yanaşmaların meydana gəlməsi illəri kimi düşüb. Həmin illərdə respublika üzrə istedadlı uşaqların aşkara çıxarılması və inkişaf etdirilməsi üçün "İstedad" Assosiasiyası yaradılmışdı. Onun təsisçilərindən biri də Rahim Hüseynov idi. Rahim müəllim yeni qurumda pedaqogika sahəsi üzrə rəhbər vəzifədə çalışıb.

Yeri  gəlmişkən qeyd edək ki, indi ölkəmizin ən yaxşı ümumtəhsil müəssisələrindən biri kimi tanınan Bakı Avropa Liseyi də məhz "İstedad"  Assosiasiyasının təşəbbüsü ilə yaradılmış, liseyin ilk tədris proqramını Rahim müəllim yazmışdır.

İstedadlı uşaqlarla aparılan və toplanan təcrübə tezliklə öz təsirini göstərmiş, R.Hüseynov 1994-cü ildə Təhsil Nazirliyində istedadlı uşaqlarla iş sektorunun müdiri vəzifəsinə irəli çəkilmişdir.

Çoxları Rahim Hüseynovu həm də Tələbə Qəbulu üzrə Dövlət Komissiyasının işçisi kimi tanıyır və xatırlayır. Bu da təsadüfi deyil. Çünki onun ömrünün və elmi-pedaqoji fəaliyyətinin 11 ili məhz bu dövlət qurumu ilə bağlı olub.  Rahim müəllim 1995-2006-cı illərdə burada test metodikası şöbəsinə rəhbərlik edib, bu müddətdə fənlər üzrə 18 seminarın yaradılması və inkişaf etdirilməsini təşkil edib. Onun təşəbbüsü və iştirakı ilə 5-11-ci siniflər üzrə test kitabçaları yaradılıb. R.Hüseynov eyni zamanda  TQDK-nın təşkil etdiyi bir çox layihələrin rəhbəri olub.

Rahim müəllimin tərcümeyi-halının önəmli tarixlərindən birini də 2006-2009-cu illər təşkil edir. Bu dövrdə o, ölkənin ən böyük özəl ümumtəhsil müəssisələrindən olan Heydər Əliyev adına Müasir Təhsil Kompleksinin baş direktoru vəzifəsində işləyib. Liseydə keçirilən və ölkədə böyük rəğbətlə qarşılanan intellekt olimpiadalarının, bir sıra digər layihələrin də təşəbbüsçüsü və müəllifi Rahim Hüseynov olub.

Rahim müəllim təhsil kompleksinə rəhbərliyi zamanında qazandığı təcrübəni 2009-cu ildən Bakı şəhər 193 nömrəli tam orta məktəbdə tətbiq edir. Onun direktor işlədiyi 6 ilə yaxın dövr ərzində məktəb bir sıra uğurlara imza atıb. Belə ki, 2011-ci ildə "Ən yaxşı ümumtəhsil məktəbi" müsabiqəsinini qalibi olub, ötən il isə məktəbin məzunlarından 6 nəfəri ali məktəblərə qəbul imtahanlarında 600-dən yuxarı bal toplayıb.

Yazımızın əvvəlində Rahim müəllimin ölkəmizi böyük beynəlxalq elmi-metodik məclislərdə necə ləyaqətlə təmcil etdiyini göstərən bir fakt vermişdik. Belə faktlar isə çoxdur. Belə ki, Rahim Hüseynov işlədiyi müddət ərzində Avropa, Asiya, Amerikada keçirilən 20-dən çox elmi konfransın iştirakçısı olub, məruzələr etmişdir. Onlardan Boston (2000), Honq-Konq (2002),  Moskva (2004), Filadelfiya (2004), Budapeşt (2004), Kiyev (2005), Dublin (2005), Sinqapur (2006), Astana (2006), Tiflis (2006), Stokholm (2007) və başqalarında ingilis və rus dillərində çıxışlarını isə xüsusi qeyd etmək olar.

Məhsuldar tədqiqatçı olan Rahim Hüseynov 40-dan çox elmi məqalə, tezis və kitabın müəllifidir.

Rahim Hüseynovun könül verdiyi bir sahə də var: bədii yaradıcılıq. Çoxlu şeiri, hekayəsi, bir neçə povesti və romanı var. Povest və romanları mətbuatda çap olunub. Azərbaycan Yazıçılar Birliyinin üzvüdür.

Ustad Şəhriyarın yazımızın əvvəlində sitat gətirdiyimiz beytinin  davamı olan başqa bir beyti də var:

 

"Sevdiyin sənəti intixab etsən,

Yoruldum deməzsən, qədər getsən".

 

60 yaşı bu yaxınlarda tamam olmuş  Rahim müəllimə də yorulmaq sözü yaddır. Çünki o, ömrünü sevdiyi sənətə, işə həsr edib. Belə insanlar isə, şairin dediyi kimi, nə qədər getsələr də yorulmurlar. Rahim müəllimə arzumuz da elə budur: heç vaxt yorulmayasan.

Yusif ƏLİYEV

 

Azərbaycan müəllimi.- 2015.- 4 aprel.- S.8.