Dünyada elə dahi
tapılmaz ki...
Dərin bilik, möhkəm bacarıq, yüksək tərbiyəlilik zirvəsinə gedən yolun mahir bələdçisi müəllimdir. Dünyada elə bir dahi tapılmaz ki, onun yoluna nur səpən müəllim olmasın, o, dahi müəllimdən dərs almasın. Aqillərimiz deyiblər ki, bağ bağbansız, bəşər övladı müəllimsiz keçinə bilməz! Müstəqil dövlətimizin tərəqqisi üçün inkişaf etmiş qabaqcıl ölkələrin ziyalıları səviyyəsində dura biləcək, sağlam düşüncəli vətəndaşlar yetişdirmək, tərbiyə etmək, onları həyata hazırlamaq həmişə olduğu kimi, bu gün də müəllimin qarşısında duran başlıca vəzifələrdən biridir.
Hazırda dünyada gedən qloballaşma prosesi respublikamızın ictimai-siyasi həyatına təsir göstərdiyi kimi təhsil islahatlarında da özünü qabarıq şəkildə göstərir.
Təhsilin humanistləşdirilməsi, demokratikləşdirilməsi, beynəlxalq standartlara cavab verməsi, milli-mənəvi dəyərlərin çağdaş dünyaya inteqrasiyası bu gün hər bir təhsil işçisini dərindən düşündürməli, onu yeni texnologiyalardan bacarıqla istifadə etməyə yönəltməlidir. Bu vəzifənin icrası müəllimin üzərinə düşür. Dərin və hərtərəfli biliyə, bacarığa, praktiki hazırlığa, yüksək mədəniyyətə, məsuliyyət hissinə, mütərəqqi dünya görüşünə malik olan və onu daim inkişaf etdirməyə çalışan şəxsiyyət formalaşdırmaq, soykökünə, Azərbaycan xalqının azadlıq və demokratiya ənənələrinə sadiq qalan, xalqın milli əxlaqi, humanist, mənəvi və mədəni dəyərlərinə dərindən yiyələnən, onları göz bəbəyi kimi qoruyan, Vətənini, torpağını, millətini, dilini, dinini sevən, onu həmişə ucaltmağa çalışan, dövlətinə, dövlətçiliyinə sadiq olan, sağlam yurddaşlar yetişdirmək müəllimlərin arzusudur. Bəşəriyyətin ən görkəmli dahiləri müəllimin fəaliyyətinə, onun cəmiyyətin inkişafındakı roluna tərəddüd etmədən həmişə yüksək qiymət vermişlər.
Ümummilli lider, dahi şəxsiyyət Heydər Əliyev demişdir:
“Müəllimlik peşəsi
asan peşə deyil. Bəziləri belə
hesab edirlər ki, hər adam müəllim ola bilər. Əslində bu belə deyil. Müəllimliyə gedən adamın
zəngin biliyi, dərin, saf vətəndaşlıq vicdanı,
sənətkarlıq məharəti
olmalıdır. Müəllim
bütün xalqın
hörmət və etimadını qazanmışdır.
Cəmiyyətimizin ümidi,
gələcəyi olan
uşaqların təlim-tərbiyəsi
kimi ən mühüm, ən vacib iş ona
etibar edilmişdir. Müəllim öz biliyini,
təcrübəsini, qiymətli
nəyi varsa, hamısını şagirdlərinə,
xalqına bəxş
edir. Mən dünyada müəllimdən
şərəfli ad tanımıram.
Hər kəs öz tərcümeyi-halı, öz
həyat yolu ilə məktəbin, müəllimin insanın həyatında nə kimi rolu olduğunu
bilir və onu qiymətləndirir.
Mən isə bütün varlığımla, keçdiyim
həyat yolu ilə həmişə məktəbə, müəllimə
borcluyam”.
“Hər birimizdə
müəllimin hərarətli
qəlbinin bir zərrəciyi var”. Bununla bərabər,
xalq müəllimin qarşısında yüksək
tələblər qoymaqda
haqlıdır. insana daim təsir göstərən
müsbət
və mənfi amilləri formalaşdıran
ailə, məktəb
və ictimaiyyətdir.
Burada məqsədyönlülük vahid
istiqamətə yönələn
təsirlərin cəmi
həlledici rol oynayır. Güc, enerji, məqsəd
və təsir birliyi bizi son məqsədə-təhsil islahatlarını
dönmədən həyata
keçirməyə imkan
verir. Bundan ötrü respublikamızda
hər cür imkan və şərait,
əvəzi olmayan zəngin həyat təcrübəsi var. Bu gün
bütün pedaqoji kollektivlərin qarşısında
duran əsas vəzifə mövcud imkanlardan maksimum və yaradıcı istifadə etməkdən ibarətdir.
Müəllim sinifdə çevik, gözüaçıq, hər
bir şagirdə qarşı diqqətli olmalıdır.
Müəllimin savadı, dünyagörüşü,
həyat hadisələrindən
baş çıxarması,
dözümü, təşkilatçılıq
bacarığı olmasa
onun dərsi həmişə maraqsız
və cansıxıcı
olacaq. Ulu Zərdüşt demişdir:
“Pis müəllim
şüuru korlayır,
ağılın inkişafını
ləngidir, təlim-tərbiyəni
fəsada çevirir”.
Bu gün ölkəmizdə
təhsil islahatı uğurla həyata keçirilir, bütün
sahələrdə yeniləşmə
gedir. Əlbəttə, bu yenilik, yeni üsul, yeni təlim təhsil sahəsində də özünü göstərir. Köhnə, maraqsız, ənənəvi
metodlardan uzaqlaşmaq
lazımdır. Yeni təlim
həyatın tələbidir.
İnteraktiv təlim şagirdlərin
bir-biri ilə əməkdaşlıq etməsinə,
bir-birini hörmətlə
dinləməsinə şərait
yaradır.
Mən istərdim
ki, müəllimlik peşəsini ucuzlaşdırmamaq
üçün müəyyən
qabiliyyət imtahanları
tətbiq edilsin, bu peşəni seçənlərin bilik
səviyyəsi, dözümü,
təşkilatçılıq bacarığı, həvəsi
nəzərə alınsın. Axı gələcəyimiz
müəllimin intellektual
səviyyəsindən, savadından,
dünyagörüşündən, həyat hadisələrindən
baş çıxarmasından
asılıdır.
Bu gün Təhsil
Nazirliyinin atdığı
cəsarətli addımı
alqışlayıram. Müəllimlərin imtahan verməsi ilə təhsilimizdə bir saflaşma, bir paklaşma yaranacaq. Savadsız, öz üzərində
çalışmayan, köhnəlikdən
əl çəkməyən,
yeniliklə barışmayan
müəllimlərdən xalqın
canı qurtaracaq.
Bu gün təhsil
işçilərinə dövlət
qayğısı göz
qabağındadır. Mənim yaşadığım
və işlədiyim
Sumqayıt şəhərində
təhsilə yönəldilən
məqsədyönlü işlər
dövlət qayğısının
bariz nümunəsidir.
Bütün məktəblərin dam örtüklərinin əsaslı
təmiri, bir sıra məktəblərdə
qazanxanaların tikilməsi,
istilik sistemlərinin yenidən qurulması böyük irəliləyişdən
xəbər verir.
Möhtərəm Prezidentimiz cənab İlham Əliyevin “Uşaqlar yaxşı məktəblərdə oxumalı,
müəllimlər də
yaxşı məktəblərdə
işləməlidirlər” fikri bu gün
artıq reallığa
çevrilmişdir. Müəllimlərin
əməkhaqlarının artırılması, mükafatlandırılması,
fəxri adlarla təltif
edilməsi, onların
sosial müdafiəsinin
gücləndirilməsi istiqamətində
atılan addımlar təhsil işçiləri
üçün böyük
stimul olmaqla yanaşı, məsuliyyətini
də artırır. Möhtərəm Prezidentimiz
cənab İlham Əliyevin sərəncamı
ilə ölkəmizdə
“Ən yaxşı ümumtəhsil məktəbi”,
“Ən yaxşı müəllim” müsabiqələri
keçirilir. Qalib gələn hər məktəbə 10 min manat,
hər müəllimə
5 min manat birdəfəlik
pul mükafatı verilir.
Bu da müəllimin
ictimaiyyət arasında
nüfuzunu artırır.
Sumqayıt şəhərində 19 ümumtəhsil məktəbi,
“Ən yaxşı ümumtəhsil məktəbi”,
36 nəfər “Ən
yaxşı müəllim”
müsabiqələrinin qalibi
olub. Müstəqillik
dövründə 27 nəfər
“Azərbaycan Respublikasının
əməkdar müəllimi”
fəxri adına,
27 nəfər “Tərəqqi”
medalına, 1 nəfər
isə Prezident təqaüdünə layiq
görülmüşdür.
Minarə
Tahirova, Ofelya Babayeva “Şöhrət” ordeni ilə təltif olunmuşlar.
2001-2014-cü illərdə
ali məktəblərə
qəbul zamanı yüksək bilik nümayiş etdirən Sumqayıt şəhər
məktəblərinin 102 məzunu
Prezident təqaüdünə
layiq görülmüşdür.
Azərbaycan müəlliminin şərəfli
adını daha da yüksəltmək,
gələcəyimiz olan
şagirdlərə dərin
bilik vermək hər bir müəllimin
Vətən qarşısında,
xalq qarşısında
mənəvi borcudur.
Əvəz Mahmud Lələdağ,
Sumqayıt Dövlət Universitetinin
Pedaqoji təcrübənin rəhbəri
Azərbaycan müəllimi.-
2015.- 5 dekabr.- S.8.