Adada yerləşən məktəb
Sahildən 32 km məsafədə yerləşən Çilov adasına səyahət
Çilov adası
Bakının
Pirallahı rayonunun ərazisində, Xəzər sahillərindən
32 kilometr məsafədə yerləşir.
Əhalisi 1694 nəfər, ərazisi 11.4 kv
kilometrdir. Sakinlərin əksəriyyəti
neft və qazçıxarma idarəsində
çalışanlardır. Yaşayış məntəqəsinə
1949-cu ildə şəhər tipli qəsəbə
statusu verilib. Qəsəbədə
1 məktəb, 1 uşaq
bağçası, 1 tibbi stasionar
məntəqə fəaliyyət göstərir. Son bir neçə ildə
adada ciddi abadlıq və
yaşıllaşdırma işləri aparılıb. 35 min ağac, 500
qızılgül kolu əkilib.
Xəzər dənizində yerləşən Çilov adası haqqında qısa məlumatım olsa da, bu adanı görmək, orada davam edən qızğın həyatı müşahidə etmək çoxdankı arzum idi. Məni bu adada ən çox maraqlandıran isə Xəzərin ortasında, həmin bu adada yerləşən məktəb və orada təhsilin vəziyyəti idi. "Niyyətin hara, mənzilin ora"- deyib, adaya getməyi, burada yerləşən məktəb haqqında gördüklərimizi oxucularla paylaşmağı qərara aldım. Adaya getmək üçün Pirallahı rayonunda yerləşən "Damba" limanına gəldik. "28 May" Neft və Qaz Çıxarma İdarəsinə məxsus gəmi ilə Çilov adasına yollandıq. 2 saat yarım yol getdikdən sonra adaya çatdıq. Limanda bizi adada yerləşən 131 nömrəli tam orta məktəbin direktoru Rafail Musayev qarşıladı. Onunla qısa söhbət etdikdən sonra ada sakinlərinə pulsuz xidmət edən avtobusla məktəbə yollandıq. Avtobusda ikən ada haqqında bizdə ilk təəssürat yarandı. Səliqəli küçələr, taxtadan tikilmiş evlər göz oxşayırdı. Bununla yanaşı, adada geniş abadlıq işlərinin aparılması, yaşıllıqlar salınması da nəzərimizdən qaçmadı. Günorta saatları olduğundan sakitlik hökm sürürdü. Qeyd edim ki, burada yaşayanların əksəriyyəti neft sənayesində işləyir. Bu baxımdan demək olar ki, adada gündüz vaxtı çox az adama rast gəlinirdi. Nəhayət, məktəbə çatdıq. Qarşımızda paytaxtımızın sayılıb-seçilən təhsil ocaqlarından heç də geridə qalmayan bir məktəb var idi. Düzü, el dili ilə desək, gözdən, könüldən uzaq, gediş-gəlişi o qədər də asan olmayan bu ərazidə belə bir yüksək səviyyəli tədris ocağının olmasını təsəvvür etmirdim. Məktəbin müəllimləri ilə görüşdükdən sonra tədris ocağının direktoru, müəllim və şagirdlərlə söhbətə başladıq. Oxucularımıza onların fikirlərini təqdim edirik.
"Pedaqoji kollektivimiz vicdanla çalışır"
Rafail Musayev, məktəbin direktoru
Məktəbimiz 1951-ci ildən fəaliyyət göstərir. Azərbaycanın Milli Qəhrəmanı Rasim İbrahimovun adını daşıyır. Rasim İbrahimov 131 nömrəli tam orta məktəbin məzunu olub. İxtisaslı hərbiçi olan Rasim hərbi komissarlıqda xidmət edib. Qarabağ uğrunda gedən müharibədə qəhrəmancasına həlak olub. Bundan başqa məktəbin digər məzunu Dmitri Ksilyov da Qarabağ uğrunda gedən döyüşlərdə şəhid olub.
Çilov adasında əvvəllər 3 məktəb (qiyabi, axşam və tam orta) mövcud olub. Sonralar qiyabi və axşam məktəbləri bağlanıb. Adada rus hərbiçilərin və ailələrin olduğuna görə təhsil ocağında təlim dili uzun müddət rus dili olub. 1988-ci ildə isə azərbaycanlı müəllimlərin səyi nəticəsində Azərbaycan bölməsi açılıb. Hazırda məktəb ikinövbəlidir və təlim dili Azərbaycan dilidir. Təhsil müəssisəsi ikimərtəbəli binadan ibarətdir. Məktəbdə 10 sinif, 1 kompüter otağı, laboratoriya, kitabxana, idman zalı mövcuddur. Tədrisin keyfiyyətinin yaxşılaşdırılması üçün 2 elektron löhvə, 21 kompüter, 4 noutbuk var. Məktəb mərkəzləşdirilmiş şəkildə istilik sistemi ilə təchiz olunub. 2007-ci ildə Azərbaycan Dövlət Neft Şirkətinin "28 May" Neft və Qaz Çıxarma İdarəsi (NQÇİ) tərəfindən əsaslı təmir olunub, müasir avadanlıqlarla təchiz edilib. Hazırda 122 şagird təhsil alır. Onların təlim-tərbiyəsi ilə 23 müəllim məşğul olur.
Respublikanın müxtəlif bölgələrindən olan neftçilərin övladlarına yüksək səviyyədə təhsil vermək pedaqoji kollektivin qarşısında duran əsas vəzifədir. Müəllimlərimiz həftənin 3-4 gününü adada keçirirlər. Qalan günləri isə öz evlərində. Onların burada yaşaması üçün hər cür şərait var. "28 May" NQÇİ tərəfindən müəllimlərə xüsusi yataqxana ayrılıb. Məktəbimizdə demək olar ki, hər şey qaydalara uyğun aparılır. Uşaqların davamiyyəti yüksəkdir. Uğurlarımız da az deyil. Məktəbi bitirən məzunlar TQDK-nın keçirdiyi qəbul imtahanlarında yüksək nəticələr əldə edirlər. Təkcə 2014-cü ildə məktəbi bitirən 11 şagirddən 7-si respublikamızın, 2-si isə Türkiyənin universitetlərinə daxil olublar. Şagirdlərimizi milli vətənpərvərlik ruhunda tərbiyə etmək məqsədilə vaxtaşırı tədbirlər keçiririk. Məktəbimizin tədbirlərində "28 May" NQÇİ rəhbərliyi və əməkdaşları yaxından iştirak edir. Ümumiyyətlə, bu müəssisə məktəbimizə daim diqqət göstərir. Yaranan problemlərin aradan qaldırılmasında məktəbə yardımçı olur. Məktəbin məzunlarının da bir çoxu məhz bu idarədə işlə təmin olunur. Onların arasında mühəndis, texniki işçilər və fəhlələr var. Ümumiyyətlə, məktəbin məzunlarından respublikamızda yüksək vəzifələrdə, mühüm dövlət strukturlarında çalışanlar çoxdur.
Məktəbimiz adada yerləşdiyi üçün bir çox problemlərlə rastlaşırıq. Bu problemlərin əksəriyyəti ada və iqlimlə bağlıdır. Məsələn, elə olur ki, dənizdə hava şəraiti yaxşı olmur və müəllimlər 2-3 gün əlavə olaraq adada qalmaq məcburiyyətində qalırlar. Bu da müəyyən problemlər yaradır. Axı müəllimlərin də ailəsi var. Onların məktəbdən əlavə müxtəlif problemləri, ailə qayğıları mövcuddur. Bundan başqa, şagirdlərimiz fənn olimpiadalarında, müxtəlif müsabiqə və yarışlarda mütəmadi iştirak edə bilmirlər. Onları kütləvi şəkildə tədbirlərə aparmaq mümkün deyil. Hətta TQDK ilk illərdə buraxılış imtahanlarının keçirilməsini məktəbimizə həvalə etmişdi. Biz ümumi sualları bağlı zərfdə gətirib imtahanları burda keçirirdik. Bu imtahanlarda şagirdlər yüksək nəticə əldə edirdilər. Lakin sonra TQDK nümayəndələri özləri bura gəldi. TQDK nümayəndəsinin iştirakı ilə keçirilən imtahanların nəticələri hətta əvvəlki illərdən də yüksək oldu. Uzaqda olmağımıza baxmayaraq pedaqoji kollektivimiz vicdanla çalışır. Dərs bitdikdən sonra müəllimlərimiz şagirdlərə əlavə məşğələlər keçir. Şagirdlərin yüksək səviyyədə bilik alması üçün var gücləri ilə çalışırlar.
"Bu Çilov
adasıdır"
Faiq Həsənov, məktəbin fizika müəllimi
40 ilə yaxındır ki, bu məktəbdə çalışıram. Məktəbi öz evim kimi bilirəm. Ömrümüzü bu adaya, məktəbə həsr eləmişik. Əvvəllər burada müxtəlif xalqların nümayəndələri yaşayırdı. Tədris rus dilində aparılırdı. Lakin buna baxmayaraq azərbaycanlı övladları da burada təhsil alırdılar. Onların əksəriyyəti sonradan məktəbə gəldikləri üçün dil problemi yaşayırdılar. 1988-ci ildə biz azərbaycanlı müəllimlər qərara gəldik ki, məktəbdə Azərbaycan bölməsi də açılsın. Biz buna nail olduq. Düzdür, həmin dövrdə müxtəlif problemlərlə rastlaşdıq. Məsələn, mən özüm fizika müəllimi olsam da müəllim çatışmazlığından ibtidai siniflərdə dərs demişəm. Biz bu çətinliklərə sinə gərərək məktəbimizi qoruyub, bu günlərə çatdırmışıq. Bizim çox intellektli, savadlı şagirdlərimiz olub. Bir dəfə Rusiyanın Ostankino kanalında Yakuboviçin məşhur "Pole çudes" verilişi gedirdi. Həmin verilişi həmişə maraqla izləyirdim. Svetlana adında bir iştirakçı sualları cavablandırırdı. Yarışmanın ən çətin mərhələsində Yakuboviç iştirakçılara belə bir sual ünvanladı: " O hansı adadır ki, orada sərnişin daşıyan marşrut pulsuzdur?". Svetlana heç düşünmədən cavab verdi: "Bu Çilov adasıdır". Yakuboviç sualı düzgün cavablandırdığı üçün Svetlanaya təəccübünü bildirdi. Axı Çilov nəinki Rusiyada, hətta Azərbaycanda da bir o qədər tanınan yer deyil. Svetlana həmin adada yaşadığını və bizim məktəbdə təhsil aldığını bildirdi. Həmin verilişə baxarkən çox qəhərlənmişdim. O qız axı bizim şagirdimiz idi.
"Yay tətili günlərində adadan ötrü
darıxıram"
Xuraman Əliyeva, məktəbin
fizika-informatika müəllimi
Artıq
16 ildir ki, bu məktəbdə çalışıram. Digər
məktəblərdə olduğu kimi, burada da tədris normal
şəkildə davam edir. Kurikulum və İKT ilə
bağlı təlimlərdən keçmişik. Müasir dərsin
tələblərinə uyğun dərslərimiz davam edir. Bu cür təlim
dərsin keyfiyyətini
artırır.
Öz evimiz şəhərdədir. Amma yoldaşım
da neftçi olduğu üçün
uşaqlarla birlikdə
həftənin 5 gününü
burada oluruq. Həftə sonu-cümə günü
şəhərə gedirik,
bazar günü isə adaya qayıdırıq. Hava şəraitinə
uyğun olaraq bəzi vaxt dərsə çata bilmirik. Bu baxımdan,
demək olar hər ixtisas üzrə iki müəllim var. Belə olan təqdirdə müəllimlər digərlərini
əvəz edir.
Yerli şəraitə uyğun
olaraq bizim əməkhaqqımız digər
müəllimlərdən çoxdur.
Lakin nəzərə alaq ki, biz burada ərzaq məhsullarını
da şəhərdəki
qiymətdən fərqli
alırıq. Düzdür, müxtəlif çətinliklərimiz
olur. Lakin biz bura çox
bağlanmışıq. Yay tətili günlərində
məktəbdən və
adadan ötrü darıxıram.
"Məktəbi
bitirdikdən sonra bu adada işləmək
istəyirəm"
Fidan Əliyeva, məktəbin
VII sinif şagirdi
Biz bura
Naxçıvandan gəlmişik. Atam "28 May"
NQÇİ-nin təhlükəsizlik bölməsində,
anam isə hidrometeoroloji stansiyada çalışır. I
sinifdən bu məktəbdə oxuyuram. Burada həyat
qeyri-adidir. Maraqlı məqamlarla yanaşı çətinliklər
də mövcuddur. Lakin mən buranı çox sevirəm.
Çünki mənim uşaqlığım, məktəb
illərim bu ada ilə bağlıdır. Məktəbi
bitirdikdən sonra uşaq həkimi
olaraq bu adada işləmək istəyirəm. Bunun
üçün var gücümlə
çalışacağam. Məktəbimizdə
hər cür şərait var. Müəllimlərimiz bizə
yaxşı dərs keçirlər. Biz də bu imkandan
yararlanmalıyıq.
Nəhayət, birgünlük ada səyahətimiz sona çatdı. Bəlkə də yaşayış üçün adi, lakin əsrarəngiz görünən Çilov
adasındakı həyatı,
onun çətinliklərini
gördüyümüz kimi təsəvvür
edə bilmədik. Bu kiçik, lakin
möcüzələrlə dolu adada neftçisindən
tutmuş müəlliminə
qədər hər bir insanın nə qədər fədakar olduğu, doğrusu, bizi təəccübləndirdi. Bu baxımdan burada
çalışan hər
bir şəxsə dərin minnətdarlığımızı
bildirir, onlara bu çətin və şərəfli işlərində uğurlar
arzulayırıq.
Niyazi RƏHİMOV
Azərbaycan müəllimi.-
2015.- 28 fevral.- S.11.