Azərbaycan Dövlət
Pedaqoji
Universiteti
"Mənim universitetim" layihəsinin budəfəki
hədəfi
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji
Universitetidir
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji
Universiteti (ADPU) Ali Pedaqoji İnstitut adı ilə Azərbaycan
Xalq Komissarları Sovetinin sədri Nəriman Nərimanovun
1921-ci ildə imzaladığı "Azərbaycan Dövlət
Pedaqoji İnstitutunun təşkili haqqında" dekret əsasında
yaradılıb. Azərbaycan Respublikası Nazirlər
Kabinetinin 1991-ci il tarixli qərarı ilə Azərbaycan
Dövlət Pedaqoji İnstitutuna "universitet" statusu
verilib. ADPU-da ali təhsilin bakalavriat səviyyəsində 23
ixtisas, magistratura səviyyəsində 52 ixtisaslaşma üzrə
mütəxəssis hazırlığı
aparılır. Hazırda
universitetin bakalavriat səviyyəsində təhsil alan tələbələrin
ümumi sayı 8291 nəfərdir.
Əyani təhsil forması üzrə 6780 nəfər,
qiyabi təhsil forması üzrə 1511 nəfər,
magistratura səviyyəsində 886 nəfər, o cümlədən
əyani təhsil forması üzrə 603 nəfər,
qiyabi təhsil forması üzrə 283 nəfərdir.
Ümumilikdə universitetin tələbə kontingenti 9272 nəfərdir.
Onlardan 128 (125 bakalavr, 3 magistr) nəfər xarici ölkə vətəndaşıdır.
Universitetin hazırlıq
şöbəsində 53 nəfər dinləyici təhsil
alır. Hazırda universitetin əməkdaşlarının ümumi sayı 1432 nəfərdir. Onlardan 2 nəfəri AMEA-nın müxbir üzvü, 63 nəfər elmlər doktoru, 63 nəfər professor, 357 nəfər fəlsəfə doktoru,
264 nəfər isə
dosentdir. Ali təhsil müəssisəsinə 2006-cı ilin
aprel ayından AMEA-nın müxbir üzvü, fizika-riyaziyyat
elmləri doktoru, əməkdar elm xadimi, professor Yusif
Əbülfət oğlu Məmmədov rəhbərlik edir.
Maddi-texniki baza
Universitet üç tədris binasından ibarətdir. Universitetin 1124 yerlik 4
yataqxana korpusu var. Universitetdə tədris prosesini həyata
keçirmək üçün 224 auditoriyadan istifadə
olunur ki, onlardan 57-si mühazirə otağı, 78-i məşğələ,
89-u isə laboratoriya və emalatxana otaqlarından ibarətdir.
Universitetdə fakültələrin, kafedraların və əməkdaşların
istifadəsində 621
kompüter, 156 ədəd printer və 16 ədəd
proyektor vardır. Bütün dekanlıqlar, kafedralar, laboratoriyalar,
şöbə və bölmələr zəruri kompüter
avadanlıqları ilə təmin edilib.
İctimai-mədəni
tədbirlərin keçirilməsi üçün
universitetdə akt zalı və konfrans zalı var. ADPU-da
ümummilli lider Heydər Əliyevin mənalı həyat
yolunu və zəngin siyasi fəaliyyətini dərindən
öyrənmək məqsədilə "Heydər Əliyev
məktəbinin lektoriyası" yaradılıb, müasir
informasiya-kommunikasiya texnologiyaları, stend və şəkillərlə
təmin edilib. Lektoriya
80 nəfərin iştirakı ilə keçirilən
tədbirlər üçün nəzərdə tutulub. Universitetdə eyni zamanda nadir eksponatlarla təchiz
edilmiş Heydər Əliyev Muzeyi fəaliyyət göstərir.
Əsas tədris
binasında 120 yerlik kiçik zal, muzey, yeməkxana var. 2 və
3 saylı tədris binalarında da yeməkxanalar mövcuddur.
Universitetdə 85 laboratoriya və xüsusi təyinatlı
ixtisaslaşdırılmış auditoriya (onlardan 11-i
müasir tipli kompüterlə təchiz olunmuş kompüter
sinfidir) var. Kimya fakültəsində 6 laboratoriya təmir edilərək
müasir tələblər səviyyəsində təşkil
edilib. Kimya və biologiya fakültələrinin
laboratoriyaları tədrisin yüksək səviyyədə təşkilini
təmin etmək məqsədilə tələb olunan kimyəvi
reaktivlər və müxtəlif şüşə kolbalarla
təmin edilib.
Son vaxtlar Təhsil Nazirliyinin dəstəyi ilə tədris
laboratoriyaları Almaniyanın "PHYWE" şirkətinin
istehsal etdiyi avadanlıqlar və avtomatik işləmə
sistemləri ilə təchiz olunub, yeni qurğular
alınıb tələbələrin istifadəsinə
verilib. Yeni alınan avadanlıqlar laboratoriya işlərində
ölçmələrin, alınan nəticələrin
emalı və təhlilinin xüsusi proqramlar vasitəsilə
kompüterdə aparılmasına imkan verir.
Bundan başqa, universitetin 4 tədris emalatxanası var.
Ali təhsil ocağının tədris-təcrübə mərkəzinin
yaradılması məqsədilə Şamaxı rayonunda 7
hektar sahə uzunmüddətli icarəyə
götürülüb.
Əsas tədris binasında və 2 saylı tədris
binasında idman zalları mövcuddur. İdman
zalları son illərdə təmir olunaraq müasir
avadanlıqlarla təchiz edilib.
Universitetin
2 saylı tədris binasinda yerləşən Səbail rayon 29
saylı Tələbə Poliklinikası, eləcə də 1
və 3 saylı tədris binalarında poliklinikanın tibb məntəqələri
tələbə və müəllim heyətinə xidmət
edir.
Universitetdə mətbəə fəaliyyət göstərir. ADPU-da təbiət,
humanitar və pedaqoji-psixoloji seriyalar üzrə "Xəbərlər"
jurnalı və "Təhsildə İKT" jurnalı ildə
4 nömrə müntəzəm nəşr olunur.
1958-ci ildən bu günədək universitetdə
çoxtirajlı "Gənc müəllim" qəzeti
çap olunur.
Gün ərzində fasiləsiz işləyən
İnternet xətti tələbələrə və
professor-müəllim heyətinə dünya informasiya məkanında
olan məlumatların alınmasını və operativ
informasiya mübadiləsini təmin edir.
Universitetin www.adpu.edu.az adlı saytı fəaliyyət
göstərir.
Yaxın zamanda ADPU üçün kampusun tikilməsi nəzərdə
tutulur.
İmtahan sessiyası
İmtahanların
keçirilmə müddəti tədris prosesinin qrafikinə
uyğun aparılır. Sessiyalardakı
imtahanların sayı tədris planlarına müvafiq olaraq
müəyyənləşdirilir. Bakalavriat
səviyyəsində (əyani və qiyabi şöbədə)
bəzi spesifik fənlər istisna olmaqla, bütün imtahanlar
kompüter vasitəsilə test üsulu ilə, magistraturada isə
imtahanlar yazılı şəkildə keçirilir.
Tədris prosesinin tərkib hissəsi kimi imtahan sessiyalarına
mütəşəkkil hazırlıq işləri həyata
keçirilir.
Universitet üzrə bilavasitə imtahan sessiyasına
hazırlıqla bağlı fakültə dekanlarının,
kafedra müdirlərinin və digər aidiyyəti qurumların həyata
keçirəcəkləri vəzifələri müəyyən
edən müvafiq əmrlər verilir. Əmrə uyğun olaraq tədris
yüklərinin yerinə yetirilməsi yaz semestrinin sonunda
dekanlıqlar tərəfindən yoxlanılır. Tələbələrin imtahanqabağı
balları hesablanır, tədris hissəsinə təhvil
verilir və universitetin saytında yerləşdirilir. İmtahanlara nəzarət edəcək imtahan rəhbərləri
və qeyri-ixtisas nəzarətçi müəllimlər
seçilir, fakültələrin münaqişə
komissiyalarının tərkibi müəyyənləşdirilir.
İmtahanlar Tədris-metodika şöbəsi tərəfindən
tərtib edilmiş və təsdiq olunan cədvəl üzrə
İKT-nin tətbiqi ilə aparılır. Son iki ildə İKT ilə
aparılan imtahanlardan "qeyri-kafi", "qənaətbəxş,"
"kafi" qiymət alanların qiyməti saxlanılır,
"yaxşı", "çox yaxşı", "əla"
qiymət alan tələbələrə yazılı imtahan
verməklə öz qiymətlərini doğrultmaq təklif
olunur. Tələbə yazılı imtahandan
"qeyri-kafi" qiymət aldıqda onun qiyməti İKT-nin
tətbiqi ilə aparılan imtahandakı nəticə nəzərə
alınmaqla müsbət qiymətləndirilir. Bəzi spesifık fənlərdən imtahanlar
yazılı aparılır. İmtahan
yazıları dərhal kodlaşdırılır və yoxlanmaq
üçün fənn müəllimlərinə xüsusi
ayrılmış otaqda təqdim edilir. Yazıların
yoxlandığı auditoriyada kameralar vasitəsilə virtual nəzarət
həyata keçirilir. İmtahanın nəticələri
əsasən həmin gün tələbələrə elan
edilir. İmtahan və kollokviumlar VTS-TEST
şəbəkəsi vasitəsilə həyata keçirilir,
şəbəkənin istismarı üçün 5 qrup
yaradılıb.
Hər bir qrup özünə aid vəzifəni həyata
keçirir.
Heç kim imtahan prosesinə
bütövlükdə nəzarəti həyata keçirmir.
Universitet üzrə imtahan qiymətindən narazı
qalan tələbələr apelyasiya qrupuna müraciət edir. Bu qrup tələbənin
cavabını fakültələrdən cəlb olunan mütəxəssislərin
iştirakı ilə araşdırır. Bundan
başqa, Şəbəkə qrupu (ŞQ), İşçi
qrupu (İQ), Nəzarət qrupu (NQ), Test qrupu (TQ) fəaliyyət
göstərir. Hər qrupun öz nəzarət
etdiyi sahələr konkret müəyyənləşmişdir.
Hər semestrin imtahan sessiyasında "İmtahan qərargahı"
yaradılır. İmtahan qərargahının fəaliyyət dairəsinə
semestr dövründə imtahanların təşkili və
keçirilməsinə nəzarət etmək, imtahanların
təşkili və imtahan prosesi zamanı yarana biləcək
mümkün mübahisəli vəziyyətlərlə
bağlı daxil olmuş müraciətləri vaxtında
araşdırıb müvafiq qərarlar qəbul etmək,
akademik borcların ləğvində, həmçinin
imtahanlarda tələbələrin biliyinin qiymətləndirilməsində
obyektivliyi və şəffaflığı təmin etmək
kimi mühüm məsələlər aiddir. Qərargahın
normal fəaliyyəti üçün ayrılmış
iş otağına telefon xətti çəkilmiş,
növbətçilik cədvəli
yaradılmışdır. Qərargah üzvləri mütəmadi
şəkildə imtahan zallarında olur, onlara ünvanlanan müraciət və təkliflərlə
bağlı müvafiq qeydlər aparırlar. Bundan əlavə,
universitetdə
valideynlərlə əlaqələrin
yaradılmasına da xüsusi diqqət yetirilir ki, bu da onlarda
imtahanların gedişi barədə dolğun təsəvvürün formalaşdırılmasına xidmət
edir. İmtahan sessiyası zamanı qərargaha
daxil olan müraciətlər məzmununa görə
rektorluğa və ya apelyasiya komissiyasına göndərilir.
Problemlər və nöqsanlar operativ şəkildə
aradan qaldırılır. "Qaynar xətt"
elan olunur. Məlumatlar universitetin
saytında yerləşdirilir.
Kafedralarda imtahan sessiyasında imtahana düşəcək
fənlərin hər biri üzrə 300-500 (fənnin tədrisinə
ayrılan saatlardan asılı olaraq) test tərtib edilir, testlərin
ekspertizası üzrə komissiyaya təhvil verilir. Testlər
ekspertizadan keçdikdən sonra Kompüter Mərkəzinə
təhvil verilir və Kompüter Mərkəzində uyğun
proqrama daxil edilir.
Testlər Kompüter Mərkəzində düz və səhv
cavablar qarışdırıldıqdan sonra tələbələrə
çatdırılır. Kafedralar imtahana
düşən fənlərin proqramına uyğun
sualları tərtib edərək imtahan sessiyasına bir ay
qalmış tələbələrə elan edir.
Əyani və qiyabi şöbə tələbələrinin
qeyri-müvəffəq qiymət aldığı fənlərdən
kredit borclarının ləğvi üçün
könüllülük prinsipi və ödənişli əsaslarla
yay semestri təşkil olunur. Bu haqda müvafiq əmr
verilir. Yay semestrinin mövcud qaydaların tələbləri
gözlənilməklə təşkil edilməsi və onlara
nəzarət edilməsi işinə müvafiq əmrlə
universitetin əməkdaşları cəlb edilir.
Kitabxana
ADPU-nun Elmi
kitabxanası 1921-ci ildən fəaliyyət göstərir.
Kitabxananın pedaqoji, coğrafiya və
çağırışaqədər hazırlıq
fakültələrinə xidmət edən filialı var.
Kitabxananın 8 şöbəsi, 11 bölməsi və 3 oxu zalı mövcuddur. Universitetin əsas tədris binasında iki oxu
zalı (biri 120, digəri 60 nəfər tutumlu) tələbə
və müəllimlərə xidmət göstərir.
Kitabxana fondunda 710930 nüsxə ədəbiyyat mövcuddur
ki, onlardan 296158 nüsxəsi tədris, 115744 nüsxəsi
elmi, 188510 nüsxəsi bədii, 73468 nüsxəsi
ictimai-siyasi, 10709 nüsxəsi isə xarici nəşr ədəbiyyatı
təşkil edir. Qalan ədəbiyyat - jurnallar
2214, dissertasiyalar 1097, avtoreferatlar 16908, magistr dissertasiyası
2836, referativ jurnallar (dəqiq elmlər) 1016, elmi-tədqiqat
işləri 2270 nüsxədir. 2012-ci ildən
universitetdə Elektron kitabxana yaradılıb. ADPU-nun Elektron kitabxanasına www.library.adpu.edu.az
ünvanından daxil olmaq olar. Kitab fondunun əsas
hissəsini Azərbaycan və rus dillərində olan kitablar təşkil
edir. Eyni zamanda ingilis, fransız, alman, fars
və ərəb dillərində olan kitablar da
saxlanılır. 2014-cü ildə kitabxanaya 86 adda yeni
kitabların elektron variantı daxil edilib. Elektron
kataloqa 200 adda (83 dissertasiya, 46 avtoreferat, 71 kitab) elektron disklər
də daxildir. WEB İRBİS-64 proqramı
və internetə çıxış kitabxanada olan
materiallardan geniş oxucu kütləsinin istifadəsinə
imkan verir.
Kitabxanada 800-dən artıq nadir kitablar qorunub
saxlanılır. O cümlədən "Molla Nəsrəddin"
jurnalının nüsxələri nadir fonda
daxil edilib. 2014-cü ildə kitabxanaya 3214 nüsxə
658 adda ədəbiyyat daxil olub.
Kitabxananın fondunda 134 adda Azərbaycan dilində, 190
adda isə rus dilində jurnal saxlanılır. Eyni zamanda dəqiq elmlərə
dair 1016 nüsxə referativ jurnallar fonda
daxildir. Hazırda kitabxananın fondunda 5 adda Azərbaycan
dilində, 1 adda isə rus dilində qəzet var.
Kitabxananın əməkdaşları tərəfindən
ADPU-nun professor-müəllim heyətinin 1921-2011-ci illərdə
nəşr etdirdikləri dərslik, dərs vəsaiti,
monoqrafiya, proqram, konfrans və simpozium materiallarının 5
cildlik biblioqrafiyası nəşr edilib.
Müəllim təcrübəsi
Universitetdə ixtisas
üzrə tədris planlarına və tədris prosesinin
qrafikinə uyğun olaraq tələbələrin pedaqoji təcrübəsi
təşkil edilir.
Təcrübələr bağlanılmış
müqavilələrin şərtlərinə uyğun olaraq
Bakı şəhərinin tam orta və məktəbəqədər
təhsil müəssisələrində, müxtəlif
istehsalat müəssisələrində, elmi-tədqiqat
institutlarında keçirilir.
Tələbələrin tədris və istehsalat təcrübələrinin
müddəti, rəhbərləri və obyektləri
rektorluğun müvafiq əmrləri ilə rəsmiləşdirilir.
Təcrübələrin nəticələri
hesabatların tərtibi və müvafiq komissiya
qarşısında müdafiəsi ilə yekunlaşır.
Beynəlxalq əlaqələr
ADPU ümumilikdə 10
ölkənin 22 universiteti ilə əməkdaşlıq
haqqında müqavilə imzalayıb.
2014-cü
ilin mart ayından Türkiyə Respublikasının Kastamonu
Universiteti ilə "Mövlanə" Mübadilə
Proqramı protokolu əsasında 2014-2015-ci tədris ili üçün tələbə və
müəllim mübadiləsi həyata keçirilməyə
başlanılıb. Proqram çərçivəsində
ADPU-nun pedaqoji fakültəsinin iki tələbəsi bir
semestr müddətinə Kastamonu Universitetinə göndərilmiş,
2015-ci ilin may ayında isə həmin fakültənin müəllimi 1
həftəlik Kastamonu Universitetinə ezam olunub.
2013-cü
ildə Türkiyə Respublikasının Qafqaz Universiteti ilə
imzalanmış "Mövlanə" Mübadilə
Proqramı çərçivəsində Qafqaz Universitetinin
Fənn Ədəbiyyat Fakültəsinin ingilis dili və ədəbiyyatı
bölümünün müəllimi Turan Özgür
Güngör ADPU-nun filologiya fakültəsinin ingilis dili və
onun tədrisi metodikası bölümündə ingilis
dilçiliyi sahəsində "XX əsr ingilis romanı"
mövzusunda mühazirə aparıb.
2012-ci ildə
E-NOTES (European Computer Driving License National Operator and Test Centers
in Azerbaijan) layihəsinə qoşulmaq üçün ADPU ilə Qafqaz Universiteti
mandat imzalayıb. Layihənin sonunda 2014-cü
ildə universitetdə ECDL milli test mərkəzi
quraşdırılıb.
Əlavə təhsil
Universitetdə
yenidənhazırlanma, ixtisasartırma, stajkeçmə və
kadrların təkmilləşdirilməsi, təkrar ali təhsillə bağlı məsələlər
Əlavə təhsil fakültəsində həyata
keçirilir.
Hazırda
Əlavə təhsil fakültəsində "Azərbaycan
dili və ədəbiyyatı müəllimliyi",
"Riyaziyyat və informatika müəllimliyi", "Təhsildə
sosial-psixoloji xidmət", "Tarix və coğrafiya müəllimliyi",
"Kimya və biologiya müəllimliyi", "İbtidai
sinif müəllimliyi (Azərbaycan və rus bölməsi)"
və "Məktəbəqədər təlim və tərbiyə"
ixtisasları üzrə yenidənhazırlanma təhsili həyata
keçirilir.
Tədris planlarında olan əksər fənlərin
proqramları kafedralar tərəfindən mütəmadi olaraq
yeniləşdirilir və müvafiq fakültələrin elmi
şuralarında baxılaraq universitetin tədris-metodik
şurasında razılaşdırıldıqdan sonra Təhsil
Nazirliyinin qrifi əsasında təsdiq olunur.
Laboratoriyalar
ADPU-da 85-ə yaxın tədris və 7 elmi-tədqiqat
laboratoriyası (ETL) fəaliyyət göstərir. 7 ETL-də ("Yeni bioloji
aktiv birləşmələr", "Koordinasion birləşmələr",
"Nadir torpaq elementləri", "Dədə Qorqud",
"Türk araşdırmaları", "Pedaqoji təhsilin
problemləri", "Bioinformatika") aparılan elmi-tədqiqat işləri fundamental və tətbiqi
tədqiqatlara istiqamətlənib.
Ümumi kimya və kimyanın tədrisi metodikası
kafedrasının laboratoriyaları respublikada pedaqoji kadr
hazırlığında əsas yer tutur. Kafedrada
ümumi, qeyri-üzvi və kimyanın tədrisi metodikası
fənləri tədris olunur. Bu fənlər
üzrə kafedrada 5 tədris-təcrübə laboratoriyası
və bir elmi-tədqiqat laboratoriyası fəaliyyət
göstərir. Bu laboratoriyalar ümumi və
qeyri-üzvi kimya, kompleks birləşmələr kimyası,
kimyanın tədrisi metodikası, fiziki-kimyəvi analiz və
qeyri-üzvi sintez laboratoriyalarını əhatə edir.
Bu tədris laboratoriyaları tədrisə aid
cihaz və avadanlıqlar, reaktivlərlə təchiz olunub.
Kafedrada elmi-tədqiqat işləri
üçün bir laboratoriya yaradılıb. Bu tədqiqat
laboratoriyasında
aparılan tədqiqat işlərinə aid cihazlar: spektrofotometr (SF-26),
fotoelektrokolorimetr (FEK-56
M), poteniometr (pH-673), termoqravimetrik tədqiqat
üçün Mufel sobaları (M1-Y- 42) müasir analitik tərəzilər,
texniki tərəzi, qazların alınması və molekul
kütləsinin təyininə aid qurğular, quruducu
şkaflar, termostat, distillator və s.
ilə təchiz olunub. Kafedrada
koordinasion birləşmələr kimyasına və
kimyanın tədrisi metodikasına aid müəllimlər,
aspirantlar, magistr və tələbələr tədqiqat
işi aparırlar.
Patent
almaq üçün üzvi kimya və kimya texnologiyası
kafedrasının 4 əməkdaşının sənədləri
Standartlaşdırma, Metrologiya və Patent üzrə Dövlət
Komitəsinə göndərilib, patent almaq üçün
elektrik və optika kafedrasının 3 əməkdaşının sənədləri həmin
komitəyə göndərilmək üçün
hazırlanır.
Fizika fakültəsinin "Elektrik və maqnetizm"
laboratoriyasında elektrostatikaya, sabit cərəyan
qanunlarına, maqnit hadisələrinə, elektromaqnit
dalğalarına və rəqslərinə, dəyişən
cərəyan dövrələrinə aid 25-dən artıq
laboratoriya işləri icra olunur.
"Optika" laboratoriyasında fotometriyaya, həndəsi
optikaya, dalğa optikasına, kvant optikasına aid 25- dən artıq
laboratoriya işi aparılır.
"Atom
və nüvə fizikası" kvant fizikasının elementlərinə,
mütləq qara cismin şüalanması qanunlarına, hidrogen atomunun spektrindəki
qanunauyğunluqlara, enerji spektrinin diskretliyini təsdiq edən
hadisələrə aid 20-dən
artıq laboratoriya işləri icra olunur.
"Yarımkeçiricilər
fizikası və fiziki elektronika" yarımkeçiricilərin
elektrikkeçiriciliyinin, Xoll effektinin, termoelektrik hərəkət
qüvvəsinin istilik keçiriciliyinin temperatur
asılılığı ölçülür və
müxtəlif xarakterli parametrlər təyin olunur. Müxtəlif elektron cihazların, diodların,
tranzistorların, fotorezistorların xarakteristikaları öyrənilir.
"Koordinasion birləşmələr" elmi-tədqiqat
laboratoriyası analitik kimyanın müasir problemləri istiqaməti
və tərkibində kükürd və azot olan liqandlarla
metalların müxtəlif-liqandlı kompleksləri və
onların müxtəlif obyektlərin analizində tətbiqi
problemi üzrə elmi-tədqiqat işləri apararaq analitik
kimyanın müasir problemlərindən bəhs edən praktik
məsələlərin həlli ilə məşğul olur.
2014-cü ildə laboratoriya əməkdaşları 21
tezis, 7 məqalə, 7 dərs vəsaiti çap etdiriblər.
"Dədə
Qorqud" Elmi-Tədqiqat
Mərkəzində üç bölmə fəaliyyət
göstərir.
"Dədə
Qorqud" Elmi-Tədqiqat Mərkəzində dünya mədəniyyətinin
şah əsərlərindən sayılan "Kitabi-Dədə
Qorqud" eposu bir neçə istiqamətdə hərtərəfli
araşdırılır və təbliğ edilir. Mərkəz müvafıq olaraq üç bölməyə
ayrılır. Birinci bölmə
"Onomastika-dialektologiya-etimologiya" adlanır.
İkinci bölmə "Folklor-etnoqrafiya-mifologiya",
üçüncü isə "Pedaqoji-psixoloji-fəlsəfi
araşdırmalar" adlanır. Son vaxtlar aparılan
bütün elmi-tədqiqat işləri "Dədə Qorqud
araşdırmaları - III" jurnalında dərc olunub.
"Dədə Qorqud" Elmi-Tədqiqat Mərkəzinin
təşəbbüsü ilə 2001-ci ildə I Türkoloji
qurultayın 75 illik yubileyi respublika səviyyəsində
keçirilib.
"Dədə Qorqud" Elmi-Tədqiqat Mərkəzinin
dərgilərinin buraxılışlarında türk mədəniyyətinin
tarixinə və ədəbi-nəzəri problemlərə həsr
olunan apaşdırmalar toplanılıb.
Universitetdə türk ədəbiyyatı problemlərini
araşdırmaq məqsədilə, həmçinin yeni bir
elmi strukturun yaradılması zərurətinə görə
ADPU Təhsil Nazirliyinə müraciət edib. Təhsil
Nazirliyinin müvafiq əmri ilə ADPU-da "Türk araşdırmaları"
elmi-tədqiqat laboratoriyası yaradılıb. Türk xalqları ədəbiyyatı problemlərinin
öyrənilməsi laboratoriyanın əsas tədqiqat
mövzusu kimi təsdiqlənib. 2008-ci il dekabrın 18-də
ADPU-nun, Türkiyənin Azərbaycandakı səfirliyinin və
TİKA-nın dəstəyi ilə "Türk
araşdırmaları" elmi-tədqiqat laboratoriyası yeni
avadanlıqlarla təchiz olunub.
"Pedaqoji
təhsilin problemləri" elmi-tədqiqat laboratoriyası Azərbaycan
hökuməti və Dünya Bankının Beynəlxalq
İnkişaf Assosiasiyası arasında bağlanmış
müqaviləyə uyğun olaraq həyata keçirilən təhsil
islahatı layihəsinin əsas istiqamətlərindən biri
olan "Müəllim hazırlığı" alt-komponenti
çərçivəsində "İbtidai sinif müəllimi
hazırlığı üzrə kurikulum"un pilot ali məktəb
kimi ADPU-nun pedaqoji fakültəsində tətbiqi nəzərdə
tutulub. Bu məqsədlə Təhsil Nazirliyinin əmri
və ADPU-nun Elmi Şurasının qərarı ilə
2007-ci ildə pedaqoji fakültənin nəzdində
"Pedaqoji təhsilin problemləri" elmi-tədqiqat
laboratoriyası yaradılıb.
"Pedaqoji
təhsilin problemləri" elmi-tədqiqat laboratoriyasının
məqsədi pedaqoji təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsi,
müasir beynəlxalq təcrübə və milli ənənələr
əsasında onun məzmununun və strukturunun yeniləşdirilməsi,
pedaqoji təhsil sistemində yeni texnologiyaların,
innovasiyaların həyata keçirilməsi ilə yanaşı,
ali pedaqoji təhsillə bağlı aparılan elmi-tədqiqatların
koordinasiya mərkəzi rolunu da oynaması məqsədəuyğun
hesab edilib.
Elmi
uğurlar
Universitetin
yüksəkixtisaslı professor-müəllim heyəti ilə
təmin edilməsi istiqamətində müntəzəm işlər
həyata keçirilir. Ötən il
universitetin 3 əməkdaşı elmlər doktoru, 9 əməkdaşı
isə fəlsəfə doktoru dissertasiyası müdafiə
edib.
Universitetdə
"İlin alimi", "İlin müəllimi"
müsabiqələri keçirilir və qaliblər mükafatlandırılır.
Universitetdə təlim prosesinin keyfiyyətinin yüksəldilməsi
və təkmilləşdirilməsi üçün
davamlı olaraq müxtəlif mövzularda elmi-metodik konfranslar
təşkil edilir. 2006-cı ildə ADPU ilə Türkiyənin Hacəttəpə
Universiteti arasında bağlanmış müqaviləyə əsasən
hər il "Müəllim hazırlama
siyasəti və problemləri" adlı beynəlxalq konfrans
keçirilir.
Eyni
zamanda hər il bakalavr və
magistrantların elmi işlərinin yekunlarına həsr
olunmuş konfranslar təşkil edilir. Konfranslarda fərqlənənlər
müxtəlif mükafatlarla təltif edilir, qaliblər
respublikanın digər ali təhsil müəssisələrində
keçirilən elmi tədbirlərdə universiteti təmsil
edirlər.
ADPU-nun əməkdaşları
tərəfindən 2014-2015-ci tədris ilində 287-si xarici
ölkənin mətbuatında (28-i impakt-faktorlu jurnalda) olmaqla
880 elmi məqalə, 246 tezis (onlardan xaricdə - 107), 76 dərs
vəsaiti, 37 dərslik, 30 monoqrafiya, 342 tövsiyə nəşr
olunub, 1 patent və 2 şəhadətnamə alınıb.
Hazırda universitetdə 11 fakültə, 52 ixtisas
kafedrası, Magistratura və doktorantura şöbəsi fəaliyyət
göstərir. ADPU-nun 708 nəfər professor-müəllimi təsdiq
edilmiş mövzu planı əsasında 71 istiqamətdə,
78 problem üzrə 449 mövzuda elmi-tədqiqat işlərini
davam etdirirlər. Son tədris ilinə
tamamlanmış mövzuların sayı 264-dür.
Yerinə
yetirilən işlər nəticəsində tətbiqi və
innovasiya xarakterli ən əhəmiyyətli 52 iş tədris
prosesinə tətbiq edilib.
ADPU-da
Elmin İnkişafı Fondundan 2014-cü ildə ümumi məbləği
18,8 min manat olan 3 qrant layihəsi
hesabına maliyyələşən elmi-tədqiqat işləri
yerinə yetirilib. 2014-cü ildə ADPU-nun təşkilatçılığı
ilə 3 beynəlxalq, 6 respublika, 5 universitet səviyyəli
konfrans keçirilib.
ADPU son
illərdə
Son illərdə ADPU-da bir sıra struktur dəyişiklikləri
edilib.
Universitetdə
kafedraların sayının optimallaşdırılması işinə
başlanıb, dərs
saatları kifayət qədər olmayan bəzi kafedralar ləğv
edilib və ya birləşdirilib.
Əcnəbi tələbələrin işi üzrə
dekanlıq ləğv edilərək müvafiq şöbə
yaradılıb.
Təhsil Nazirliyinin məlum əmrinə uyğun olaraq
SABAH qrupları yaradılıb və onlara 3 auditoriya
ayrılıb.
Universitetin Tədris-metodika şöbəsində "Tələbə-Məzun
dövlət elektron məlumat sistemi" bölməsi fəaliyyət
göstərir.
Universitetdə 2010-cu ildən "Müasir Təlim
Texnologiyaları Təlim və Resurs Mərkəzi"
yaradılıb.
Mərkəzin köməyilə ADPU-nun fakültə
dekanları və kafedra müdirləri, fənlərin tədrisi
metodikası kafedralarının əməkdaşları
üçün müasir təlim texnologiyalarının tədrisə
tətbiqi ilə bağlı treninqlər keçirilib.
"Fransız
dili müəllimliyi" ixtisası üzrə təhsil alan
tələbələrin dil bacarıq və vərdişlərinin
inkişaf etdirilməsi üçün əvvəlki illərdə
olduğu kimi, 2014-2015-ci tədris ilində də Fransadan
stajor-müəllimlər dəvət olunub.
Tədris planlarının orta ümumtəhsil kurikulumunun
tələblərinə cavab verməsini təmin etmək və
ayrı-ayrı ixtisaslar üzrə fənn
kurikulumlarının hazırlanması məqsədilə Tədris-metodika
şöbəsi nəzdində "Kurikulum, qeydiyyat və
tyutor xidmətinə nəzarət" bölməsi
yaradılıb.
Tədris
prosesinə nəzarəti daha şəffaf təşkil etmək,
informasiya texnologiyalarının tədris prosesinə tətbiqini
daha da təkmilləşdirmək məqsədilə
"İKT, monitorinq və qiymətləndirmə Mərkəzi", elmi-tədqiqat
işlərinin səmərəliliyini artırmaq məqsədilə
"Elm və innovasiyalar şöbəsi"
yaradılıb.
Tələbə
Həmkarlar İttifaqı Komitəsi
Universitet Tələbə Həmkarlar
İttifaqı Komitəsi öz tərkibində 11 fakültə və
Magistratura və doktorantura şöbəsi üzrə 4216 tələbəni
birləşdirir. THİK tələbə gənclərin
sosial problemlərinin həlli, müalicə və istirahətlərinin
təşkili istiqamətində tədbirlər həyata
keçirir. Hər il tələbələrin
sosial durumlarını yaxşılaşdırmaq
üçün "əla" qiymətlərlə oxuyan 4
nəfər tələbəyə təqaüd verilir.
THİK universitetdə təhsil alan
imkansız tələbələrə hər gün pulsuz
nahar yeməyinin verilməsini təşkil edir, 3 nəfər
sosial durumu ağır olan tələbənin təhsil
haqqının müəyyən hissəsini ödəyir.
Komitənin
rəhbər orqanları beş ildə bir
dəfə keçirilən hesabat-seçki konfransında
seçilir. Konfranslararası dövrdə komitəyə
Məclis və Rəyasət Heyəti rəhbərlik edir.
Komitənin nəzdində müxtəlif
komissiyalar fəaliyyət göstərir.
Tələbələrin asudə vaxtlarını səmərəli
keçirmələri üçün THİK mədəni-kütləvi
tədbirlər, idman yarışları təşkil edir, bədii
özfəaliyyət kollektivləri ilə işləyir.
Universitetin
xor kollektivi ali məktəb tələbələrinin
ulu öndər Heydər Əliyevin anadan olmasının 91-ci
ildönümünə həsr edilmiş bədii
yaradıcılıq festivalında I yerə layiq
görülüb. Həmçinin həmin
festivalda filologiya fakültəsinin I kurs tələbəsi Məxfirət
Hüseynova ifaçılıq üzrə, pedaqoji fakültənin
II kurs tələbəsi Aygün Abbaszadə isə vokal ifa
üzrə III yeri tutublar. Hər iki tələbə
Təhsil Nazirliyinin fəxri fərmanı ilə təltif
edilib.
İdman
ADPU-nun tələbə-idmançıları
keçən il də uğurlu nəticələr
əldə ediblər. Ali məktəb tələbələrinin
ulu öndər Heydər Əliyevin anadan olmasının 91-ci
ildönümü münasibətilə keçirdikləri
cüdo üzrə respublika çempionatında coğrafiya və
çağırışaqədər hazırlıq
fakültəsinin III kurs tələbəsi Röyal
Dünyamalıyev 60 kq çəki dərəcəsində I
yeri tutub. Həmin çempionatda tarix
fakültəsinin IV kurs tələbəsi Tural Tağıyev
yunan-Roma güləşi üzrə 75 kq çəki dərəcəsində
I yerə layiq görülüb.
Pedaqoji fakültənin III kurs tələbəsi Elnarə
Əliəsgərova Gürcüstanda yüngül atletika
üzrə keçirilən Avropa çempionatında V yeri
tutub. O, həm
də respublika çempionudur.
Fakültələr arasında ulu öndər Heydər
Əliyevin anadan olmasının 91-ci ildönümü
münasibətilə keçirilən futbol
yarışlarında tarix fakültəsinin komandası I yeri,
filologiya fakültəsinin komandası II yeri, əcnəbi tələbələr
üzrə fakültənin komandası isə III yeri tutublar.
Tələbə
Elmi Cəmiyyəti
ADPU-da 11 fakültədə Tələbə Elmi Cəmiyyəti
fəaliyyət göstərir. Hər fakültədə
"yaxşı" və "əla" qiymətlərlə
oxuyan tələbələr təcrübəli professor və
dosentlərin rəhbərliyi altında elmi-tədqiqat işləri
aparır. İldə bir dəfə
bütün fakültələrdə universitet üzrə tələbələrin
elmi konfransı keçirilir və onların elmi-tədqiqat
işlərinin nəticələri ayrıca toplu şəklində
çap olunur. TEC xəttilə elmi-tədqiqat işləri
aparan tələbələrin ən yaxşı işləri
ali məktəblərin gənc tədqiqatçılarının
hər il keçirilən ənənəvi ümumrespublika
konfransına təqdim edilir.
Universitetin
gənc tədqiqatçıları tərəfindən 2014-2015-ci tədris ilində
doktorant-dissertant (102 məqalə, 66 tezis), magistr (386 məqalə,
179 tezis), bakalavr (12 məqalə, 391 tezis) elmi əsərləri
çap olunub. 2014-cü ildə ADPU-nun təşkilatçılığı
ilə 12 tələbə konfransı keçirilib.
ADPU-nun tərəfdaş
olduğu "ENOTES-Azərbaycanda ECDL Milli Operator və Test Mərkəzləri"
TEMPUS layihəsi çərçivəsində
İsveçin Stokholm şəhərində yerləşən
Kral Texnologiya İnstitutunda, Latviyanın Riqa şəhərində
yerləşən İnformasiya Sistemləri İdarəetmə
İnstitutunda və İspaniyanın Alikante şəhərində
yerləşən Alikante Universitetində ADPU Avropaya
tanıtdırılıb.
Özfəaliyyət dərnəkləri
İntellektual klub. Universitetdə
"Gənc müəllim" adlı intellektual
klub var. Klub həftənin 3-5-ci
günləri fəaliyyət göstərir. Klubda
"Atropatena", "Pedaqoji", "Gənc müəllim",
"Palitra", "Filoloq"
və s. komandalar respublika ali məktəbləri
arasında keçirilən yarışlarda fəal iştirak
edirlər.
Bədii özfəaliyyət dərnəyi. THİK-nın nəzdində bədii özfəaliyyət dərnəyi var. Tələbələrin asudə vaxtlarının səmərəli keçirilməsi və milli dəyərlərimizin gənclər arasında təbliği məqsədilə bu dərnək əhəmiyyətlidir. Dərnəkdə tələbələr xor, vokal musiqi, xalq çalğı alətləri ansamblı, rəqs, qiraətlə məşğul olurlar. Hər il ali məktəb tələbələri arasında bədii yaradıcılıq festivalı keçirilir və bu festivalda universitetin bədii özfəaliyyət dərnəyi də iştirak edir.
Vətənpərvərlik klubu. THİK-nın nəzdində vətənpərvərlik klubu fəaliyyət göstərir. Bu klub "Vətən torpağı", "Tarixi şəxsiyyətlərimiz", "Milli-mənəvi dəyərlərimiz" və s. mövzularda tələbələr arasında müsabiqələr, "dəyirmi masa"lar təşkil edib.
Ölkəmizdə "Bakı-2015" Birinci Avropa Oyunlarının yüksək səviyyədə keçirilməsi üçün Vətənpərvərlik klubu tələbələr arasında geniş təbliğat işi aparıb, onlarla dəfələrlə görüşlər təşkil edib.
Rüfanə
GÜNƏŞ
Azərbaycan
müəllimi.- 2015.- 13 iyun.- S.4-5.