"Məqsədim təhsilimizin

inkişafına töhfə verməkdir"

 

Böyük Britaniyanın Şeffild Universitetinin tələbəsi Leyla Cabbarzadə ilə söhbət

 

Leyla Cabbarzadə 1994-cü il yanvarın 7-də Bakıda anadan olub. Bakıdakı 73 nömrəli tam orta  məktəbdə təhsil alıb.  2010-cu ildə Azərbaycan Dillər Universitetinin tərcümə fakültəsinə daxil olub. Universitetdə  təhsil  aldığı müddət ərzində bir sıra  beynəlxalq layihələrdə  (FIFA Women's  World Cup, Eurovision Song Contest Baku-2012, İnternet Governance Forum 2012 Baku)  könüllü fəaliyyət göstərib sertifikatlarla təltif olunub.   2014-cü ildə bakalavr təhsilini uğurla bitirib. Hazırda  "2007-2015-ci illərdə Azərbaycan gənclərinin xarici ölkələrdə təhsili üzrə Dövlət Proqramı" çərçivəsində Böyük Britaniyanın Şeffild Universitetində "Təhsil"  ixtisası  üzrə magistr təhsili alır.

 

Qarşımda iki hədəf var idi...

 

Orta məktəbdə ən çox maraq göstərdiyim ingilis dili riyaziyyat  fənləri idi.  Lakin  biliyimi  artırmaq  məqsədilə  digər  fənlərə    maraqla  yanaşmışam. Orta məktəbdə ingilis dili üzrə bilik yarışmasında 1-ci yerə layiq görülmüşəm.  Xaricdə təhsil almaq arzum da  orta məktəb illərində yarandı.  Məktəbi  bitirəndə qarşımda iki hədəf  var idi: birincisi, Azərbaycan Dillər Universitetinin tərcümə fakültəsinə daxil olmaq, ikincisi isə magistr təhsilini Böyük Britaniyada almaq. Ailəmin seçimimə münasibəti gözlədiyim kimi müsbət oldu məni hər zaman dəstəkləyirlər.  Bakalavr təhsilimi  başa vurduqdan sonra  xarici ölkədə təhsil almaq arzumu reallaşdırmaq üçün Dövlət Proqramına müraciət etdim. Savadlı, yüksək ixtisaslı  kadrların yetişməsində Dövlət Proqramının rolunun əvəzsiz olduğunu qeyd etmək vacibdir. Bir tələbə kimi deyə bilərəm ki, Azərbaycanda savadlı müəllim tələbələrimiz kifayət qədərdir.

 

 Seminar elmi konfranslarda iştirak edirəm 

 

Təhsil aldığım universitet İngiltərənin Şeffild şəhərində yerləşir.  Bir neçə  digər ali məktəblər   fəaliyyət göstərdiyi üçün  bura Şeffild  tələbə şəhəri adlandırılır. Burada "Təhsil"  üzrə magistr təhsili alıram.  Bizə təhsillə yanaşı, elmi-tədqiqat işlərinin aparılması metodları da tədris edilir.

Tələbə həyatımın böyük bir hissəsini kitabxanada keçirirəm. Vaxtımı düzgün planlaşdırdığım üçün boş vaxtlarım  da olur.  Boş  vaxtlarımı qrup yoldaşlarımla yaşadığım ölkənin tarixi məkanlarına gedərək dəyərləndirirəm. Bundan başqa, universitetdə təşkil olunan seminar elmi konfranslarda iştirak edirəm.

Mənim təhsil aldığım ixtisasın magistr dərəcəsində semestr imtahanları  olmur.  Biz hər semestr  sonu  verilən  mövzuya  aid  esse yazırıq. Nəzərə alsaq ki, bizim təhsil sistemimizdə  belə bir təcrübə yoxdur,  bu, mənim üçün bir qədər yenilik idi.  Tez bir zamanda buna uyğunlaşa bildim. Müəllim-tələbə münasibətlərində diqqətimi çəkən səmimilik müəllimlərin tələbələr tərəfindən dərslə bağlı verilən hər bir suala edilən tənqidə açıq olmalarıdır.  Tələbələrin tədqiqat aparması üçün elmi rəhbər təyin edilir əgər ehtiyac duyularsa, tələbənin məktəb digər təhsil müəssisələrində müşahidə aparması üçün şərait yaradılır.

Mənim üçün  Böyük Britaniyanın   təhsil sistemində  xarakterik  yenilik  tələbələrdə analitik düşüncə tərzinin  formalaşdırılması oldu. Yazdığımız hər bir essedə tənqidi fikir bildirməyimiz tələb olunur. Bu isə bizə daha çox mütaliə ilə məşğul olmağımıza mövzu ilə əlaqədar ətraflı məlumata sahib olmağımıza   kömək edir.  Xaricdə  təhsilin  ən  böyük  üstünlüyü universitet mühiti, zəngin kitabxana interaktiv keçən dərslərdir. Xaricdə təhsil mənim ixtisasıma olan marağımı daha da artırdı məndə təhsil sahəsində həyata keçirilə biləcək layihələr  haqqında fikirlər yaratdı.  Düşünürəm ki, müxtəlif  sahələrdə  peşəkarlara  ehtiyac  var    bu səbəbdən, hər kəsə sevdikləri    gələcəkdə peşəkar kimi töhfə verəcəklərinə inandıqları ixtisasları seçməyi məsləhət görürəm. Bu mənada gənclərimizin xaricdə təhsil almaq səylərinə, təbii ki, müsbət baxıram. Xaricdə təhsil bizə sadəcə təhsilimizi deyil, eyni zamanda şəxsi keyfiyyətlərimizi da inkişaf etdirməyə kömək edir.

 

Qloballaşmanın təhsilə təsiri

 

Müsahimiz rubrikamızın əvvəlki qonaqlarından fərqli olaraq bütün dünyada qlobal əhəmiyyət daşıyan təhsil məsələlərini öyrənir.    Leylanın  Britaniyanın təhsil sistemi,  ixtisas üzrə keçilən dərslər,  bu  sahədə  yeniliklər digər maraqlı məqamlara münasibətini  öyrənməyə  çalışırıq.

Böyük Britaniyanın təhsil sistemi çox fərqlidir.  Belə ki, hər bir fənnin tədrisində istifadə olunan metodlar tələbənin həm akademik,  həm   fərdi  bacarıqlarını inkişaf etdirir    bu,  savadlı  kadrların formalaşmasında xüsusi əhəmiyyətə malikdir.  Bu, tələbələrin həm təhsil, həm gələcək karyeralarında  mühüm  əhəmiyyət  kəsb edir.  Universitetdə  aldığım ixtisas kursunda qloballaşmanın təhsilə təsiri, dilin  təhsildə  rolu    elmi tədqiqat üsul metodları tədris olunur. Mühazirələrimizin mövzusu ali təhsilin beynəlmiləlləşdirilməsi, tələbə mobilliyi, təhsil işçilərinin qloballaşmada vəzifələri   "Hamı üçün təhsil"  proqramı elmi tədqiqat metodları  ilə  bağlıdır.

Böyük Britaniyada universitet-biznes əlaqələri  sıxdır.  Universitetimzdə karyera mərkəzimiz  var    orada  müxtəlif  vakansiyalarla bağlı elanlar  olur.  Bununla belə, universtitetin tələbələri işlə təmin etməsi kimi bir fəaliyyəti yoxdur.

Britaniyada təhsil dövlət tərəfindən maliyyələşdirilmədiyi üçün tələbələr adətən bakalavr təhsilini bitirdikdən sonra ixtisasları üzrə işləməyə maraq göstərirlər.  Lakin bakalavrdan sonra birbaşa magistraturaya müraciət edən tələbələr vardır.

Hazırda dünyanın milli təhsil sistemləri arasında çox güclü rəqabət gedir. Bir sıra ölkələrdə təhsil sisteminin  rəqabət qabiliyyətliliyinin gücləndirilməsi  üçün qaçılmaz tədbirlər görülür. Bu mərhələdə, ilk növbədə, tədris metodlarının inkişafına ciddi  ehtiyac duyulur. Bundan başqa, universitetlərin elektron kitabxana ilə təmin olunması tələbələrin beynəlxalq elmi jurnallarda dərc edilən məqalələrə girişinin təmin olunması mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Bizim  universitetin  24 saat fəaliyyət göstərən zəngin kitabxanası var.  

 

"Təhsil sahəsində çalışmaq istəyirəm"

 

Universitetdə azərbaycanlı tələbələri bir araya toplayan Şeffild Azərbaycan Cəmiyyəti  fəaliyyət göstərir.  Universitetimizdə Azərbaycanın adət-ənənələrini, tarixi musiqisini özündə əks etdirən Novruz Festivalı keçirmişik.  Festivalda Azərbaycan mahnıları rəqsləri ilə bərabər mətbəximiz, milli geyimlərimiz, Azərbaycan haqqında ümumi biliklər ölkəmizdə həyata keçirilən yeniliklər əcnəbi tələbələrə təqdim olunub.  "Xocalıya ədalət" kampaniyası da hər il keçirilən əhəmiyyətli tədbirlərdən biridir. Əcnəbilərə Xocalıda baş verənlər haqqında ətraflı məlumat çatdırılır. Bununla bərabər, daha geniş kütləyə təqdim etmək üçün videoçarx hazırlanır. Önəmli tədbirlərdən biri Şeffild Tələbələr Birliyinin həyata keçirdiyi "Dünya Həftəsi"dir. "Dünya Həftəsi"ndə yerli əcnəbi tələbələrə Azərbaycan dili haqqında, eyni zamanda Azərbaycan haqqında maraqlı faktlar, ölkəmizin zəngin mədəniyyəti tarixinə aid, iqtisadi, siyasi, elmi, idman digər sahələrdə əldə olunan nailiyyətlər barədə məlumatlar  çatdırılır.

Planlarıma gəldikdə isə,  magistr təhsilimi bitirdikdən sonra ölkəmizdə bir müddət təhsil sahəsində çalışmaq istəyirəm.  Daha sonra  doktorantura dərəcəsi üzrə təhsilimi yenidən İngiltərədə davam etdirmək niyyətindəyəm.  Məqsədim təhsilimizin inkişafına töhfə verməkdir buna nail olacağıma inanıram.

 

Oruc MUSTAFAYEV

 

Azərbaycan müəllimi.- 2015.- 13 iyun.- S.8.