SABAH qruplarında təhsil alan

tələbələr bir ili başa vurdu

 

Bu müddət ərzində onları qane edən və etməyən

məsələləri tələbələrin öz dilindən eşidək

 

"Savadlı", "bacarıqlı", "hazırlıqlı" sözləri bütünləşdi və Azərbaycan təhsilində seçilmiş tələbələrin SABAH-nı yaratdı. Pilot layihə olaraq start verilən SABAH fərqliliyi ilə qısa müddətdə tələbə və müəllimlərin diqqətini çəkə bildi. SABAH-ın digər qruplardan fərqi həm müəllimlərin, həm də tələbələrin xüsusi qaydalar əsasında seçilməsi idi. Sosial həyatda fəal və akademik göstəriciləri yüksək olan tələbələr müəyyən mərhələlərdən ibarət müsahibədən keçərək "SABAH-ın tələbəsi" adını qazandı. Artıq SABAH qruplarına seçilən tələbələrin tədrisinin bir ili arxada qalıb. Bəs bu SABAH qruplarında təhsil onlara nə verib? Müxtəlif ali təhsil ocaqlarının SABAH qruplarında oxuyan bir neçə tələbə ilə əlaqə saxlayıram. Onlardan birillik SABAH təhsilindən nə əldə etdiklərini, adi qruplarda oxuduqları zamandan hansı fərqlər olduğunu və SABAH-da hansı yenilikləri görmək istədiklərini soruşuram.

 

Yeganə İbadlı,

 

Bakı Dövlət Universitetinin

coğrafiya fakültəsinin III kurs tələbəsi

 

- Universitet təhsilimdə iki, SABAH qruplarında bir ili geridə qoydum. Bu tədris ili mənim üçün çox yaddaqalan oldu. Bunun əsas səbəblərindən biri SABAH qruplarına qəbul olmağım idi. İxtisasımla bağlı SABAH qrupunun açılacağını öyrənəndə ətraflı məlumat topladım və qərara gəldim ki, müsahibədə iştirak edim. Nəticələr açıqlananda qəbul olduğumu öyrəndim və çox sevindim. Bəli! Mən artıq SABAH tələbəsi idim.

Birinci gündən etibarən SABAH bizi öz üstün cəhətləri ilə qarşıladı. Burada daha təcrübəli müəllimlərlə dərslər daha keyfiyyətli və səmimi olmağa başladı. Daha tez öyrənmək və öyrəndiklərimizi tətbiq etmək imkanımız oldu.

Lakin SABAH tələbəsi olmaq sadəcə dərsləri yaxşı oxumaq demək deyil. Dərslərdən geriyə qalan zamanlarda bizim üçün müəyyən inkişafetdirici təlimlər, ingilis dilini möhkəmləndirmək üçün konverseyşnlər, məlumatlandırıcı tədbirlər keçirilir. Bunun üçün xarici qonaqlar, tanınmış şəxslər  (yazıçılar, şairlər, alimlər və s.) dəvət olunur. Biz də öz növbəmizdə bu tədbirlərdə aktiv iştirak etməklə vətənimizin gələcəyi üçün yararlı şəxslər olmağa çalışırıq. Bu mənada sosial fəaliyyətimizin ən önəmlilərindən biri könüllülük hərəkatıdır. Bir çox SABAH tələbəsi bu hərəkata qoşulmaqla akademik təhsildən ayrılmadan özünün inkişaf və idarəçilik qabiliyyətini yüksəltməyə çalışır. "SABAH-ın könüllüsü" olaraq bir çox işlər görmüşük. Məsələn, "Bakı-2015" I Avropa Oyunlarına dəstək verən bir çox tədbirlər və müsabiqələr keçirmişik.

Zənnimcə, gələcəyimiz üçün SABAH-da müəyyən dəyişikliklərin də olması zəruridir. SABAH kitabxanasının yaradılması, tələbələrin birgə çalışması üçün oxu zallarının təşkili, laboratoriya və çöl işi təcrübə mərkəzlərinin yaradılması yaxşı olardı. Eyni zamanda təhsildə interaktiv metodların tətbiqi tələbələrin dərsi öyrənməklə yanaşı, öyrəndiklərini uzun müddət yadda saxlaması və tətbiq edib, müqayisələr apara bilməsi üçün müsbət nəticələr verər.

Sonda bir də demək istəyirəm ki, SABAH tələbəsi olmaq mənə çox şey verib və SABAH ailəmi sevirəm.

 

Nilgün Aslanova,

 

Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin III kurs tələbəsi

 

- Gələcəyə dair  böyük  planlarım var, ona görə də universitetdə baş verən hər bir yeniliyi maksimum dərəcədə izləməyə çalışırdım, bu seçimdə də ən böyük dəstəyim atam oldu.

Bəli, bir il adi qruplarda təhsil almışam, həmişə universitetimizdən razı olmuşam. Lakin özümü orada görmürdüm, düşünürdüm mənə uyğun deyil. Amma SABAH-da axtardığımı tapdım. Tam fərqli mühit, ingilis dilində dərslər, aktiv sosial fəaliyyət və gözəl yataqxana həyatı.

SABAH mənə dünyagörüşlü, ingilisdilli insanlarla ünsiyyət qurmaq üçün fürsət yaratdı. Təhsilimizin, həyatımızın yazdığımız mühazirələrdən ibarət olmayıb, dar düşüncələrdən çıxıb, daha geniş düşünməyi öyrətdi.

 

Natiq Məmmədov,

 

Azərbaycan Dövlət Neft Akademiyasında

neft-qaz mədən fakültəsində neft-qaz

mühəndisliyi ixtisası üzrə III kurs tələbəsi

 

- I kursun sonunda Təhsil Nazirliyindən bizim universitetə nümayəndələr gəlmişdi. Akademiyada tədbir keçirildi və burada SABAH qrupları haqqında məlumat verildi. Buna görə də məndə SABAH qruplarına çox böyük maraq yarandı və nəticə olaraq bu qruplara sənəd verdim. Artıq bir ildir ki, bu qruplarda təhsil alıram və bu qruplarda təhsili seçdiyimə görə çox məmnunam. SABAH qruplarının digər qruplardan fərqi- təhsilin yeni üsullarla tədris olunması, xarici dil biliklərinə üstünlük verilməsi, yeni və əlavə vəsaitlərdən istifadə edilməsi və bizə dərs keçən müəllimlərin kompüter biliklərinə əsasən multimedia sistemində fənləri bizə tədris etmələridir. Bu qruplarda bütün imtahanlar şəffaf şəkildə keçirilir. Bundan əlavə onu da demək olar ki, tələbələrin sosial aktivliyini artırmaq üçün "SABAH-ın könüllüsü" proqramı da fəaliyyət göstərir və mən də bu proqramın iştirakçılarından biriyəm. SABAH qruplarında oxuduğum bir il ərzində tələbələr pulsuz yataqxana, gündə 3 dəfə yemək və əlavə təqaüdlə təmin olundu ki, bu da biz tələbələrə böyük maddi kömək oldu. SABAH-da birillik təhsil mənə çox şey verdi, lakin ən əsası da mənə böyük bir ailə- SABAH ailəsi verdi. Etdiyim bu seçimə görə çox xoşbəxtəm və buna görə SABAH ideyasını ortaya atıb reallaşdıranlara öz təşəkkürümü bildirirəm.

 

Şahin Xəlilov,

 

Azərbaycan Texniki Universitetinin III kurs tələbəsi

 

- Təhsil və qeyri-təhsil həyatımda  yenilik, innovasiya, fərqlilik, zənginlik axtarışında olan biriyəm.  I kursun  ikinci semestrində isə belə bir layihə haqqında eşitdim və araşdırdım. Gördüm ki, axtardıqlarımın hamısı bu layihədə var. SABAH-a seçildim, amma maraqlı gəlirdi ki, məni nə gözləyir. SABAH-la adi qruplar arasında inanılmaz fərqlər var. Ən bariz nümunə hər bir tələbənin istədiyi kimi müəllim ilə ünsiyyət qura bilməsidir. Müəllimlər bizimlə övladları, dostları kimi davranırlar. Dərs sistemi də çox fərqlidir. Ən son və yeni dərsliklərlə, müasir avadanlıqlarla təmin olunmuşuq. İngilis dili "British Council" tərəfindən tədris olunur.

Bu qruplara qəbul olduqdan sonra bütün həyatım dəyişdi. İngilis dilim son dərəcə inkişaf etdi. Sosial həyatda aktiv olmağı öyrəndim.

İmtahanlar yüksək səviyyədə və nəzarət altında keçirilir. Hamımız imtahana var gücümüzlə hazırlaşırıq.

SABAH-dakı mövcud şərait yüksəkdir. Əlavə olaraq isə tələbələrin təcrübə proqramlarına daha sıx yiyələnməsi, hər bir kitab üzrə dərslik və lazımi avadanlıqlarla təmin olunmasını, SABAH-in öz kitabxanası və peşəkar, gənc müəllim kadrlarının olmasını ürəkdən istərdim.

Sonda onu da qeyd edim ki, mən həm də "SABAH-ın könüllüsü" olaraq "Bakı - 2015" I Avropa Oyunlarında fəaliyyət göstərirəm və bununla qürur duyuram.

 

 

Rüfanə GÜNƏŞ

 

Azərbaycan müəllimi.- 2015.- 26 iyun.- S.7.