"Hər bir azərbaycanlı tələbə
öz ölkəsinin gənc səfiridir"
Böyük
Britaniyanın Kembric Universitetinin tələbəsi Şahin
Abbasovla söhbət
Şahin Nazim oğlu Abbasov 1991-ci il oktyabrın 10-da Bakıda anadan olub. 2009-cu ildə Bakıdakı 151 nömrəli tam orta
məktəbi əla qiymətlərlə başa vurub. Elə həmin ildə ali məktəblərə
qəbul imtahanında III qrup üzrə keçirilmiş test
imtahanlarında 670 bal toplayıb. Təhsilini Böyük Britaniyada davam
etdirmək arzusu ilə Kembric
şəhərinin Bell Kollecinə daxil olub. Bütün imkan və
bacarıqlarından tam istifadə edərək universitetə
illik hazırlıq (foundation) proqramını digər tələbələr
sırasında ən yüksək göstərici ilə -
85%-lə başa çatdırıb. Nəticədə Böyük Britaniyanın SOAS
London Universitetinin hüquq fakültəsinə qəbul olub. Tədris proqramını fərqlənmə ilə
bitirib. Dissertasiya işi universitetin
müvafiq qəbul komissiyası tərəfindən 76%-lə
qiymətləndirilib. Bu isə
SOAS London Universiteti üzrə həmin il ən
yüksək göstərici hesab olunub. Bu göstəricilərinə
görə universitet tərəfindən "Sarah Spells"
mükafatı ilə təltif olunub. Hazırda "2007-2015-ci illərdə
Azərbaycan gənclərinin xarici ölkələrdə təhsili
üzrə Dövlət Proqramı" çərçivəsində
Böyük Britaniyanın
Kembric Universitetində beynəlxalq hüquq üzrə magistratura səviyyəsində
təhsilini davam etdirir. Şahin Abbasovla söhbətimizə orta məktəbdən
başladıq.
- Orta məktəb
illərində daha çox hansı fənlərə maraq
göstərirdiniz?
- Orta məktəbi
fərqlənmə ilə bitirmişəm. Bir neçə olimpiadanın
iştirakçısı və məktəb
üzrə qalibi olmuşam. Ən çox tarix və riyaziyyat
fənlərinə
maraq göstərdiyimi söyləyə bilərəm.
Tarixə maraq məndə hələ uşaq yaşlarımdan
yaranıb. Müxtəlif dövlətlərin və
millətlərin inkişafı, yaranması və süqutu,
bu proseslərin hansı səbəblərdən baş verməsi
hər zaman məni cəlb edib.
Elə bu səbəbdən hazırda beynəlxalq
hüquq sahəsində təhsil aldığım və
seçdiyim fənlərdən biri də dövlətlərin
yaranması və inkişafı fənnidir. Sırf bu fənnin hüquq
fakültəsində tədris olunmasına çox
sevinmişdim. Hesab edirəm ki, tarix və hüququn
bağlılığı çoxdur. Hüququn
dövlətlərin inkişafına təsiri çox
güclüdür. Buna görə də bu elmə marağım daha
yüksəkdir. Digər
tərəfdən də hüquq sahəsinə maraq göstərməyimdə
atamın da əməyini qeyd etmək istərdim. Atam hüquqşünas
olub, bu sahə
üzrə öz fikirlərini hər zaman mənimlə
bölüşüb, dəyərli
tövsiyələr verib və bu gün də verir.
- Xaricdə
təhsil almağa necə qərar verdiniz?
- Xaricdə
təhsil almaq istəyi məndə məktəb illərində
yaranıb. XX əsrin əvvəllərində,
xüsusən də Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti
dövründə yüzlərlə
azərbaycanlı gəncin xaricə təhsil almaq məqsədi
ilə göndərilməsi və sonradan onların məşhur
simalara çevrilməsi, Azərbaycanın inkişafı və
Şərqin mədəniyyət mərkəzlərindən
biri kimi tanınmasında müstəsna rol
oynadıqlarını oxumuşdum. Sonradan IX və X siniflərdə oxuyarkən yay tətilimdə Böyük
Britaniyanın London şəhərində biraylıq dil
kurslarında oldum. Buranın təhsil sistemini, mədəniyyətini
çox bəyəndim, burada təhsil almağın nə qədər
faydalı olduğunu anladım, məndə məhz burada ali təhsilimi davam etdirmək arzusu yarandı. Valideynlərimin və müəllimlərimin dəstəyini
xüsusi qeyd etmək istərdim. Onların
razılığı və xeyir-duası olmadan, əlbəttə
ki, bu arzuma
çatmaq mümkünsüz olardı.
- Dövlət Proqramında iştirakınızı necə
xatırlayırsınız?
- Böyük Britaniyada magistratura təhsilimi davam etdirmək
üçün Dövlət Proqramına müraciət
etdim. Əlbəttə ki, bu proqrama qəbul olunduğumu
bildikdə çox sevinmişdim. Yüksək
ixtisaslı, müasir tələblərə cavab verən,
beynəlxalq miqyaslı kadrların hazırlanması dövlətimizin
diqqət mərkəzində olan məsələlərdən
biridir və Dövlət Proqramı bu sahədə məqsədyönlü
işin aparılması baxımından mühüm əhəmiyyətə
malikdir.
Bu gün
Azərbaycan
dövləti, Prezident İlham Əliyev gənclərə
böyük diqqət və qayğı ilə yanaşır,
gənclər siyasətini özünün fəaliyyətində ən prioritet sahələrdən
biri hesab edir. Fikrimcə, xaricdə təhsil
üzrə Dövlət Proqramı bu siyasətin ən
uğurlu istiqamətlərindən biridir. Bu
siyasətin nəticəsidir ki, artıq Azərbaycan yüksəkixtisaslı,
müasir tələblərə cavab verən kadrların
çalışdığı ölkəyə
çevrilib. Bu isə
bizim kimi gənc bir ölkənin daha da inkişaf edib,
yaxın gələcəkdə dünyanın ən
inkişaf etmiş ölkələri sırasına daxil
olacağına ümid verir.
- Təhsilimizdə
gedən son proseslərə münasibətiniz?
- Təhsilin
inkişafında mühüm rolu ali təhsil
ocaqlarının dünya standartlarına
çatdırılmasında görürəm. Ali təhsil ocaqlarında həm tələbə, həm müəllim
heyəti tərəfindən
aparılan tədqiqatlar, elmi
işlərin
yazılması, mütəmadi olaraq elmi əsərlərin
və məqalələrin dərc
olunmasını elmin və təhsilin inkişafında
böyük rol oynadığını xüsusilə qeyd etmək
istərdim. Məsələn, oxuduğum ölkədə
demək olar ki, hər universitet
müəllimi ay ərzində ən azı iki və ya
üç məqalə dərc etdirir. Bu məqalələrdə
müxtəlif mövzulara aid fikirlər söylənilir,
debatlar aparılır. Bu isə
bütövlükdə elmə marağı artırır.
Ötən
il ölkə Prezidenti tərəfindən təsdiq olunan
"Azərbaycan Respublikasında
təhsilin inkişafı üzrə Dövlət
Strategiyası", fikrimcə, Azərbaycanın ali təhsil
sistemini təkmilləşdirmək və aparıcı
dünya standartlarına çatdırmaq istiqamətində
böyük rol oynayacaq.
- Oxuduğunuz ali məktəb, seçdiyiniz ixtisas barədə.
- Kembric Universiteti barədə qeyd edə bilərəm ki,
hazırda dünya reytinqində həm ümumi, həm də oxuduğum hüquq fənni
üzrə Harvard Universitetindən
sonra ikinci yerdədir. Tədris proqramına Avropa
hüququ, hərbi konfliktlər hüququ, insan
hüquqlarının müdafiəsi kimi prioritet fənlər
daxildir. Bu sahələrdə əldə
etdiyim biliklərin ölkəmizin gələcək
inkişafı üçün faydalı olması qənaətindəyəm.
- Müəllim-tələbə
münasibətlərinə dair hansı maraqlı məqamları
qeyd edə bilərsiniz?
- Kembric
Universitetində müəllim-tələbə münasibətlərini xüsusilə qeyd etmək istəyirəm.
Universitetə yeni gəldikdə, müəllimlərin tələbələrə
göstərdiyi diqqət, hər tələbəyə azı üç tyutorun təyin edilməsi
və onların il ərzində sənə mütəmadi
olaraq diqqət göstərmələrini çox
müsbət bir hal hesab
edirəm. Sözün düzü, bakalavr təhsilimi Londonda
almağıma baxmayaraq, Kembric Universitetində tələbələrə
bu qədər diqqət yetirmələrini təsəvvür etmirdim.
Maraqlı
məqamlara gəldikdə qeyd edim ki, bakalavr təhsilim zamanı mənə
dərs deyən, London Universitetinin
və dünyanın
hüquq sahəsində ən məşhur mühazirəçilərindən
biri olan professor Menskini Bakıya BDU-da mühazirə söyləməyə
dəvət etmişdim. O, dəvətimi qəbul edib, BDU tələbələri
tərəfindən böyük maraq doğuran bir mühazirə
söyləmişdir.
- Kembric
Universitetində imtahan sessiyası, mühazirələr necə təşkil
olunur?
- İmtahanlar əsasən ilin sonunda olur.
Olduqca çətin, yazılı
imtahanlardır. Üç saat ərzində
3 sualı cavablandırmalısan. Mühazirələrə
gəldikdə, tələbələrə tam müstəqillik
verilir, həmçinin tədqiqat işlərində də
belədir. Fikrimcə, bu, tələbələrin tədqiqata
marağını artırır,
onların müstəqil və kritik
düşüncəyə
yiyələnmələrində kömək olur. Bu da xaricdə təhsilin üstünlüklərindən
biridir.
Böyük
Britaniyanın demək olar ki, bütün universitetlərində "karyera xidməti" (career
service) fəaliyyət göstərir. Bu xidmət nəticəsində
universitetlərə böyük və kiçik şirkətlər
dəvət olunur, tələbə-şirkət arasında
ünsiyyət qurulmasında tələbələrə CV-lərin
yazılış qaydası, müsahibələrdən uğurla faydalanmalarına
kömək göstərilir. Fikrimcə, bu sistem tələbə məzunların
gələcəkdə işlə təmin olunmasında
böyük rol oynayır. Hesab edirəm ki, Azərbaycanın
ali təhsil ocaqlarında da belə bir
sistemin qurulub fəaliyyət göstərməsi müsbət
bir hal olardı.
- Tələbə
həyatınız,
asudə
vaxtınız necə keçir?
-
Oxuduğum universitetdə tədris proqramı sıx olduğundan asudə
vaxtım çox olmur. Boş vaxtımı
dostlarımla, universitet yoldaşlarımla keçirməyə
üstünlük verirəm. Xaricdə təhsil almaq
imkanından maksimum yararlanaraq
oxuduğum ali məktəbdə təhsil alan digər ölkələrin tələbələri
ilə ünsiyyət qurmağa, müxtəlif mədəniyyətləri
qavramağa, öz ölkəm barədə də
onları məlumatlandırmağa
çalışıram.
Hesab edirəm
ki, xaricdə təhsil alan hər bir azərbaycanlı tələbə həm
də öz ölkəsinin gənc səfiridir. Bu səbəbdən
Azərbaycanın mədəniyyəti və millətimiz haqda xaricilərə tam və
dolğun məlumat verməyi
özünə borc bilməlidir.
- Azərbaycan
diasporası ilə əlaqələriniz...
- Təhsil
dövründə akademik həyatdan başqa, ictimai sahədə
də fəal mövqe tutmağa
çalışmışam. Belə ki, bakalavr təhsili
aldığım müddətdə SOAS London
Universitetində azərbaycanlı tələbələrdən
ibarət SOAS Azərbaycan Cəmiyyətinin
təsisçisi və sədri olmuşam. Cəmiyyətin fəaliyyət
istiqamətləri və məqsədləri Azərbaycanın milli maraqlarının,
dövlətçiliyinin, mədəniyyətinin və
iqtisadiyyatının burada təbliğ
edilməsindən ibarət olmuşdur. Artıq
4 ildir ki Böyük Britaniyada Xocalıya ədalət aksiyasının
təşkilatçılarından biri olmuşam. Azərbaycan diasporası ilə daim əlaqədə
olub, çalışmışıq ki, buradakı azərbaycanlı
tələbələrin təşkilatlanmasına maksimum dərəcədə
nail olaq. Bu il yaranan və Britaniyadakı
universitetlərdə fəaliyyət göstərən
Azərbaycan tələbə cəmiyyətlərinin bir şəbəkəyə
birləşməsini - Azərbaycan-Britaniya Tələbə
Şəbəkəsinin (ABSN) qurulmasını xüsusilə
qeyd etmək istərdim.
- Gələcək
planlarınız?
-
Bütün bilik və bacarığımı sərf edərək,
təmsil etdiyim Azərbaycan dövlətinin adını həmişə
uca tutmaqla, təhsilimi başa vurduqdan sonra universitetdə əldə
etdiyim biliklərimdən
respublikamızda fəaliyyət göstərərək istifadə
etmək arzusundayam.
Oruc MUSTAFAYEV
Azərbaycan müəllimi.- 2015.- 16 may.- S.11.